Heracles- MVV 29-08

29 aug 2022 23:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Heracles- MVV 29-08 #46
MVV speelde onbevangen en vol zelfvertrouwen. Combinaties verliepen prima. Echt een genot om naar te kijken. Dan wordt die 0-1 afgekeurd....... Dat was een 100% geldig doelpunt. Maar ze blijven er messcherp uitkomen. 0-1 en 0-2 zijn gewoon dik verdiend. Na een uur is de batterij wel ver leeg en werd de controle minder. Toch krijgt Kostons nog een dot van een kans.....

Remans kan goed klieren, maar solliciteert eigenlijk naar rood. Ik begrijp niet goed waarom Verberne hem liet staan. Livramento had eerder gebracht kunnen worden. Ik had ook gekozen voor Kleinen.

De wat smalle selectie zal MVV nog wel vaker opbreken. Maar wat werd er gevochten. Blummel die weer duels aangaat; hij lijkt helemaal opgeleefd onder Verberne. Net als Labylle. En Rico stond centraal achter naast Waem prima te verdedigen. Tim is tot nu toe een zwakke schakel, die te gemakkelijk uitgespeeld wordt in de duels.

Heerlijk om dit MVV als team te zien. Ook de commentator was heel positief. MVV in deze vorm zal het Roda heel moeilijk gaan maken. Voor het eerst sinds lange tijd ben ik weer echt trots op onze jongens. Wie had dit kunnen voorspellen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 00:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Heracles- MVV 29-08 #47
Precies Frank . Onnodige/Domme gele kaarten van Remans en ook van Dzepar . Vooral Dzepar is in mijn ogen van onschatbare waarde voor MVV . Op het forum van Heracles waren ze vooral onder de indruk van het middenveld van MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 00:56
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 579
Meer
Heracles- MVV 29-08 #48
Ook helemaal mee eens.
Remans had je al moeten wisselen want bij een andere scheids was hij er af gestuurd.
Ook had Verberne iets eerder moeten wisselen.
Je zag ze heel erg verslappen door de harde inzet waar we allemaal van hebben genoten.
Nu hoop ik vooral dat we compleet blijven tot en met de transferdeadline, en dat we zelf nog iets van een buitenkansje binnenhengelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 07:56
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Heracles- MVV 29-08 #49
Heerlijk potje gezien en wat een spanning
leuke combinaties en veel strijdlust...ik hou er van.
Verberne en technische staf zijn er wel wat van aan het maken...en dat met jongens uit de eigen regio en met een paar Belgische jongens.
Veel fans van Heracles vonden MVV een goede ploeg en een heel sterk middenveld hebben.
Wie had dit gedacht 4 wedstrijden en 7 punten.
Zekers zullen wij nog een paar keer op onze muil gaan...met deze jonge ploeg...maar het zijn wel spelers die voor elkaar gaan en willen strijden...en dan zie je dat je resultaat kunt halen tegen teams die voor promotie gaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 08:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Heracles- MVV 29-08 #50
Ik vreesde een afstraffing, maar wederom hebben de mannen me verrast. Punt is zeker niet gestolen. Sterker nog: een overduidelijk geldig doelpunt werd onterecht afgevlagd. 0-3 was Heracles niet meer te boven gekomen. Ik ben trots op de ploeg hoe we gespeeld hebben, met goed voetbal, strijd en passie.
Grootste pluspunt: dat je uiteindelijk baalt van een gelijkspel uit bij degradant Heracles! Wie had dat gedacht aan het begin van dit seizoen.

Op naar zondag! Aachen-Nord krijgt een heet middagje voorgeschoteld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 08:01 30 aug 2022 08:02 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Heracles- MVV 29-08 #51
Het eerste uur wederom een heel goed voetballend (en strijdend) MVV mogen zien spelen. Rust bij de verdedigers aan de bal, rust bij het middenveld aan de bal, heel fijn om naar te kijken.

Daarna werd het overleven met hoofdletter O, geen schande tegen een van de topfavorieten voor de titel met zoveel (individuele) kwaliteiten.

Enige waar ik me aan stoorde, zoals hierboven ook benoemd, was het enorm laat wisselen. Ik snap uiteraard dat je niet te veel wil wijzigen en de spelers op de bank wellicht op papier een verzwakking betekenen, maar gooi dan wat mij betreft wat extra frisse benen erin (Livramento, Kleinen, Penders, Vijgen) om nog enigszins druk op de bal te krijgen.

Desalniettemin, veel vetrouwen in het team zoals het er nu staat. Hopelijk komt er nog een directe versterking bij voor op de rechtsback positie en als het enigszins kan een concurrent voor de positie van Remans (of is Livramento dit al?).

Lang geleden dat ik met zoveel plezier (en spanning) naar wedstrijden van MVV heb gekeken. Genieten zolang het duurt uiteraard :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 09:36 30 aug 2022 09:36 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Heracles- MVV 29-08 #52
MVV heeft met Souren, Dzepar en Steuckers het beste middenveld sinds jaren. Veel voetballend, controlerend en aanvallend vermogen. Het spel en resultaat hangt niet meer af van een toevallige bevlieging van een voorhoede speler.

Heracles was verbaasd hoe goed en brutaal MVV omschakelde bij intercepties. Zeker de eerste helft. Toen stonden vaak vier Mvv'ers tegen drie of vier verdedigers.

MVV heeft weer kleur op de wangen. Ze spelen met flair. Eindelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 10:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Heracles- MVV 29-08 #53
Beste middenveld in jaren, ik ben het volledig met je eens. Souren en Dzepar zijn de motoren van dit elftal, waar Steuckers, Kostons, Blummel en in mindere mate Remans niet alleen keihard werken maar ook continu in beweging zijn.

Ook de opbouw van achteruit, tussen Waem, Rico en Matthys, met aanspeelbare backs en kaatsende Souren of Dzepar is erg goed verzorgd en zorgt tot nu toe voor problemen bij de op papier betere tegenstanders.

En zo verstomd ook de kritiek van de Noor en Van Geneugden haters.
Van Geneugden heeft gewoon in de 13 maanden dat hij hier is met een minimaal budget een prima ploeg bij elkaar geraapt, gewoon uit de eigen, hier zo vaak beschimpte groentetuin.
Met de juiate trainer blijkt hier wel degelijk heel veel potentie in te zitten.

En ja, we zullen vast nog eens verliezen en er zullen blesures komen, maar je kunt niet zeggen dat we voor de laatste plaatsen gaan spelen met dit elftal.
Daar staat Helmond op dit moment. Je weet wel, die club waar iedereen hier vond dat ze het zo goed voor elkaar hadden met hun investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 10:59
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Heracles- MVV 29-08 #54
Dit MVV blijft mij verbazen. Bij momenten gewoon uitstekend voetbal. Ik heb genoten.

Het middenveld is ijzersterk. Zit heel veel voetbal in.
Vooral met Streuker op 10 is er ook richting de aanval zoveel meer voetbal. Nu zie je ook Blummel opleven! Waem ook weer ijzersterk tegen wellicht wel de beste spits in de KKD!

Pak die moffen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 12:17
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Heracles- MVV 29-08 #55
Inderdaad ja. Hopelijk houden we dit team bij elkaar de komende dagen. Wellicht nog wat voor de breedte erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 14:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Heracles- MVV 29-08 #56
Waarom altijd Tim Zeegers benoemen als de zwakste schakel in dit systeem heb je hem nodig zeer offensief snel en blijft gaan en leergierig , en net pas basis speler .
De volgende gebruiker (s) zei dank u ErwinvP, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 17:33
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Heracles- MVV 29-08 #57
Bok, daar heb je wel een punt. We (mezelf inclusief) moeten onze jongere spelers koesteren. Tim heeft inderdaad zijn tomeloze energie en aanvallende kwaliteiten. Verdedigend zou hij korter mogen dekken en wat meedogenlozer zijn. En meer rugdekking mogen krijgen; dat zou in het systeem beter geregeld moeten zijn. Rico staat soms te ver van Tim af, naar mijn smaak, en zou meer rugdekking mogen geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 17:41
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
Heracles- MVV 29-08 #58
Ik ben voorzichtig positief. Pas als MVV ook van de zwakkere broeders wint, want misschien komt MVV juist wat meer aan voetbal toe, tegen tegenstanders die op papier moeilijker zijn. Ik ben dus eens benieuwd tegen Telstar, Oss en Helmond. Dat is voor mij de echte graadmeter. Deze punten zijn natuurlijk meegenomen en had niemand op gerekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 18:54
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Heracles- MVV 29-08 #59
Tim stond gister wel tegen een van de beste buitenspelers van de KKD
Die Hansson is snel en behendig...dus dat Tim niet te kort dekte snap ik wel...nu kon hij nog altijd een sliding maken om de voorzet eruit te halen wat vaker ook lukte
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2022 19:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Heracles- MVV 29-08 #60

Mosae schreef : Ik ben voorzichtig positief. Pas als MVV ook van de zwakkere broeders wint, want misschien komt MVV juist wat meer aan voetbal toe, tegen tegenstanders die op papier moeilijker zijn. Ik ben dus eens benieuwd tegen Telstar, Oss en Helmond. Dat is voor mij de echte graadmeter. Deze punten zijn natuurlijk meegenomen en had niemand op gerekend.


Ik ga dat voorzichtige positieve eens achterwege laten,ik heb dat nu 3 wedstrijden gedaan tegen Ado/Nac/Heracles.
Ik had gister zoiets van we zullen nu wel flink op de bek gaan maar zie daar……de trein gaat gewoon door met Maurice als machinist.
Ik kon van de spanning de wedstrijd niet volgen ben dan op van de zenuwen,en durfde zelfs na afloop de uitslag niet te checken.
Ik durfde pas smorgens de uitslag via DDL en bijbehorend wedstrijdverslag te lezen.
Na het zien van een samenvatting wil ik het loslaten dat,,negatieve,,gevoel dat het de eerst komende wedstrijd wel weer eens mis zou kunnen gaan.
Heerlijk wie had dit gedacht,ook ik was super negatief over het voetbaljaar 22/23 maar geloof nu in wat moois iets wat we al heel lang kwijt zijn/waren.
Nu heb ik sinds jaren weer een goed gevoel voor de komende derby en kunnen we eindelijk weer eens fatsoenlijk tegenpartij geven……..heerlijk om deze tekst dus mijn gevoel hier uit te typen…….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden