Heracles- MVV 29-08

30 aug 2022 20:03 30 aug 2022 20:05 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Heracles- MVV 29-08 #61

Duin schreef : Beste middenveld in jaren, ik ben het volledig met je eens. Souren en Dzepar zijn de motoren van dit elftal, waar Steuckers, Kostons, Blummel en in mindere mate Remans niet alleen keihard werken maar ook continu in beweging zijn.

Ook de opbouw van achteruit, tussen Waem, Rico en Matthys, met aanspeelbare backs en kaatsende Souren of Dzepar is erg goed verzorgd en zorgt tot nu toe voor problemen bij de op papier betere tegenstanders.

En zo verstomd ook de kritiek van de Noor en Van Geneugden haters.
Van Geneugden heeft gewoon in de 13 maanden dat hij hier is met een minimaal budget een prima ploeg bij elkaar geraapt, gewoon uit de eigen, hier zo vaak beschimpte groentetuin.
Met de juiate trainer blijkt hier wel degelijk heel veel potentie in te zitten.

En ja, we zullen vast nog eens verliezen en er zullen blesures komen, maar je kunt niet zeggen dat we voor de laatste plaatsen gaan spelen met dit elftal.
Daar staat Helmond op dit moment. Je weet wel, die club waar iedereen hier vond dat ze het zo goed voor elkaar hadden met hun investeerder.


Van Geneugden heeft inderdaad een leuke ploeg bij elkaar gezocht! Laten we hopen dat Noor de zaak ook financieel overeind houdt. Ik ben nog steeds niet gerust op die man. En het zou de eerste goedvoetballende club niet zijn waar vervolgens fianciële lijken uit de kast vallen. (Als dat zo is, dan is het geld in elk geval niet naar een te dure selectie gegaan).

Kwa voetbal ben ik zeker tevreden. Al hoop ik dat er nog een andere buitenspeler gehaald kan worden dan Remans, waar ik niet erg gecharmeerd van ben. Blummel, Steuckers, Waem, Dzeparr en Kostons daar ben ik dan wel weer erg blij mee. Net als met Matthys, goed dat die is aangetrokken! De inzet van het gehele team is goed, dus hier conplimenten voor Verberne en voor de spelersgroep. Zoals al opgemerkt had er tegen Heracles wel misschien wat eerder gewiisseld kunnen worden. En had ik niet Blummel, maar Remans (natrappen, duels verliezen, naar rood lonken) of Labylle (eerste uur goed maar daarna conditioneel ren beetje op) eruit gehaald. Maar misschien dat er redenen waren die ik niet ken, om juist Blummel te wisselen.

Uiteindelijk een goed resutlaat, aangezien Heracles nog geen goal tegen had gekregen voor MVV op bezoek kwam. En die grensrechter, die mag terug naar de cursus en heel ver weg bij de profvelden wat mij betreft…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2022 09:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Heracles- MVV 29-08 #62
Bravo. Mvv speelt af en toe leuk voetbal en dat combineren ze met vechtlust.
Mooi om te zien hoe Verberne er toch iets van kan maken.
Natuurlijk is het seizoen nog lang, maar hoe ze nu spelen en de punten die ze al behaald hebben is boven de verwachting.
Heracles uit speelde ze ook goed vooral verdedigend en als ze er eens uit kwamen scoren ze ook.
Kostons dat jaartje weg heeft hem goed gedaan.
Nee ik was ook kritisch maar, mijn mond is nu wel dicht gesnoerd tot nu toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.230 seconden