MVV - Jong PSV

11 okt 2022 16:17
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #1
Vrijdag kunnen we de ongeslagen thuisreeks voort zetten tegen de beloften van PSV.
Na alweer een overwinning snakt het natuurlijk naar meer!
Hopelijk weer met een goed gevulde Geusselt.

Jong PSV is erg wisselvallig dit seizoen dus er valt weinig van te zeggen.
Gewoon die 3 punten in Mestreech houden en wie weet staan we dan alleen op plaats 2!
Dat we nog maar lang op deze ‘rood witte wolk’ mogen blijven zitten.

Voorspelling: 2-0 1x Kostons en 1x Remans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2022 18:10
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Jong PSV #2
Gebeurt niet vaak dat ik op dinsdag al zin heb in een wedstrijd tegen een Jong-ploeg. Maar nu hebben we toch de wind flink in de zeilen.
Hopelijk doet Dzepar weer mee vrijdag. Brengt toch een stuk meer dan Kleinen.

De kans is nihil dat Jong PSV met een versterkt team naar Maastricht komt. De hoofdmacht heeft vooral aanvallend veel blessures en speelt donderdagavond nog in de Europa League. Dezelfde namen die er heel het seizoen al instaan, zullen in actie komen. Jong PSV won in 2022 pas drie uitwedstrijden, maar ze verliezen er met name dit seizoen ook niet veel. Dit seizoen wisten Roda, VVV en Willem II thuis niet van ze te winnen, dus we gaan het zeker niet makkelijk krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2022 07:06
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV - Jong PSV #3
Hopelijk blijft Mvv nog verrassen zodat we nog even kunnen blijven genieten.
Ook vrijdag wordt geen makkelijke wedstrijd. Met strijd, passie en steun van het publiek maken we zeker kans op een overwinning, al is het allemaal niet vanzelfsprekend.
Nog niet zo lang geleden spraken we schampend over jong Mvv dat aan de competitie zou deelnemen, in korte tijd is veel veranderd.
Mvv speelt leuk voetbal, scoort veel en staat (voor even) op een gedeelde 2e plaats.
Verheug me op de wedstrijd van vrijdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2022 09:54
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV - Jong PSV #4
Een kans om op een volle 2e plek te komen. Pec moet tegen Heracles. 2-1 voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2022 10:58
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV - Jong PSV #5
Hoe mooi die huidige 2e/3e plek ook is, we moeten ons blijven realiseren dat bij MVV alles moet kloppen om van iedereen te kunnen winnen. Bij minder dan dat, hebben we het ook direct tegen iedereen moeilijk. We hebben absoluut een leuke selectie, maar er als een paar spelers het niveau niet halen, blijft het middelmaat (wat overigens geen ramp is, maar wel de realiteit).

Tegen Eindhoven was het bij lange na geen 100% en die uitslag had nog vele malen hoger kunnen zijn. Tegen Oss hebben we gewoon geluk gehad, want een gelijkspel was meer verdiend.

Met het fanatieke publiek erachter en met iedereen in goede doen, kunnen we ook van Jong PSV gewoon winnen. 2-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2022 16:48
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 112
Meer
MVV - Jong PSV #6
Ik ben benieuwd morgen. De wedstrijd tegen Jong PSV gaat niet makkelijk worden. Dat blijkt ook uit de statistieken. www.mvv.nl/nieuws/slechte-statistieken-mvv-richting-psv

Voorspelling: 3-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2022 20:39
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV - Jong PSV #7
2-0 voor ons!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 22:08
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV - Jong PSV #8
Toch alweer in de laatste minuut. Kan hier niet eens extra op gelet worden? Ik blijf het opmerkelijk vinden. Het kost behoorlijk wat punten op het einde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 22:10
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 112
Meer
MVV - Jong PSV #9
Blijft inderdaad een dingetje. Echter, maakt een Jong speler gewoon een overtreding. De scheidsrechter heeft geen enkel moment in ons voordeel gefloten. Je word hier gewoon genaaid. Daarbij was het ook niet goed genoeg vandaag. Een PSV is toch wel een goede ploeg. Blijft wel zonde natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 23:16
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - Jong PSV #10
Een gelijkspel dat toch een beetje voelt als een nederlaag. Puur omdat het tegendoelpunt in de extra tijd valt. Net als tegen Heracles en Roda. Maar blijven hangen in ‘wat als MVV deze wedstrijden gewonnen had’ heeft geen zin.
Het was een moeilijke wedstrijd tegen een behoorlijk voetballende tegenstander. Met name de backs hadden het lastig tegen de snelle, beweeglijke vleugelspelers van Jong PSV. Vooral Labylle had wat mij betreft meer rugdekking mogen krijgen. Na het uitvallen van Souren kwam er meer druk op de MVV-verdediging. Vergeet niet: Jong PSV speelde uit gelijk bij Willem II, Roda en VVV en het won uit bij Den Haag. Geen koekenbakkers. Met wat meer scherpte had MVV deze pot misschien naar zich toe kunnen trekken, maar de jongens hebben keihard gewerkt. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of ja, tegen… MVV staat vierde op twee punten van de nummer twee, de sfeer in het stadion was goed, de sfeer in de spelersgroep is goed, MVV is thuis ongeslagen sinds 8 april en steeds meer mensen weten de weg naar De Geusselt te vinden. Vandaag waren er kennelijk 6.387 toeschouwers. Dat is wel eens anders geweest. Zeker tegen jong teams. Kortom, borst vooruit en op naar de volgende wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Zoewiezoe, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 23:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
MVV - Jong PSV #11
Minste thuiswedstrijd van MVV. Eerste helft was nog wel aardig, maar de tweede helft deed het gemis van Dzepar en Souren zich voelen. Er was geen enkel voetbal meer vanaf het middenveld, al speelde
Marko Kleinen niet slecht. Maar Thoms van Bommel is echt een verzwakking. Wat ik niet snap is dat Verberne niet veel vaker wisselt. Remans raakte geen bal, verloor elk duel en ook Kostons kon geen bal meer vasthouden. Breng dan Livramento of voor mijn part Vijgen. Nieuw fris elan in de ploeg en snelheid. Dat vond ik ook tegen Roda. De krachten vloeien weg uit de ploeg, frisse benen kunnen dan helpen.
Over de scheidsrechter zeg ik maar niets. Maar ook zonder zijn inbreng was een punt voor Jong PSV wel terecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, M.V.V. 1902, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 23:20
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV - Jong PSV #12

M.V.V. 1902 schreef : Een gelijkspel dat toch een beetje voelt als een nederlaag. Puur omdat het tegendoelpunt in de extra tijd valt. Net als tegen Heracles en Roda. Maar blijven hangen in ‘wat als MVV deze wedstrijden gewonnen had’ heeft geen zin.
Het was een moeilijke wedstrijd tegen een behoorlijk voetballende tegenstander. Met name de backs hadden het lastig tegen de snelle, beweeglijke vleugelspelers van Jong PSV. Vooral Labylle had wat mij betreft meer rugdekking mogen krijgen. Na het uitvallen van Souren kwam er meer druk op de MVV-verdediging. Vergeet niet: Jong PSV speelde uit gelijk bij Willem II, Roda en VVV en het won uit bij Den Haag. Geen koekenbakkers. Met wat meer scherpte had MVV deze pot misschien naar zich toe kunnen trekken, maar de jongens hebben keihard gewerkt. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Of ja, tegen… MVV staat vierde op twee punten van de nummer twee, de sfeer in het stadion was goed, de sfeer in de spelersgroep is goed, MVV is thuis ongeslagen sinds 8 april en steeds meer mensen weten de weg naar De Geusselt te vinden. Vandaag waren er kennelijk 6.387 toeschouwers. Dat is wel eens anders geweest. Zeker tegen jong teams. Kortom, borst vooruit en op naar de volgende wedstrijd.


Geen speld tussen te krijgen. Heerlijk om De Geusselt weer goed gevuld te zien. PSV was de betere vanavond, tegen Den Bosch er weer vol tegenaan. Die bekermatch zegt me weinig. Trots op mijn cluppie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2022 23:56
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV - Jong PSV #13
Het was inderdaad een van de mindere wedstrijden van Mvv, Jong Psv speelde goed en hebben zeker dat punt verdiend.
Je ziet als Souren en Dzepar wegvallen Mvv een stuk zwakker wordt.
Remans had inderdaad gewisseld moeten worden, hij speelde niet zo gelukkig. Labylle en Tim Zegers hadden het heel moeilijk. In de tweede helft lukte niets meer bij Mvv.
Hopelijk komt de vorm weer snel terug bij de spelers.
Overigens was De Geusselt goed gevuld met veel gezang werden de spelers gesteund.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2022 08:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Jong PSV #14
Ik heb gisteren opnieuw genoten van MVV. Het is een vechtmachine geworden. In de eerste helft werd gekozen voor de aanval. Diverse kansen werden gecreëerd. Jong PSV combineerde goed en er zitten aardige pingeldozen bij. Labylle had aanvankelijk moeite met nummer 7, maar kreeg in de loop van de wedstrijd meer grip op hem. Gezien het spelbeeld van de eerste helft was de 1-0 verdiend op dat moment. MVV was aanvallend toen gevaarlijker.

In de tweede helft probeerde MVV de voorsprong vast te houden. Het middenveld van MVV is normaliter het sterkste onderdeel van dit team. Maar als Souren uitvalt (en Dzepar er niet bij is), dan is het team verzwakt. Ik vond Kleinen Dzepar goed vervangen, maar hij is net wat minder in de passing naar de voorhoede.

Het was wachten op de 1-1. En die viel opnieuw erg laat in de extra tijd. Een overtreding op Van Bommel in het eigen strafschopgebied werd niet bestraft met een vrije trap voor MVV. Met in de chaos als gevolg een doelpunt voor Jong PSV. Sneu, maar niet onverdiend.

Wel jammer dat de scheids zo'n negatieve hoofdrol speelde. Bij twijfelgevallen heeft de beste man werkelijk geen enkele keer in het voordeel van de thuisclub gefloten. Bijna genant om te zien. Een egootje die in een kolkende Geusselt meende stoer te moeten doen.

Ik vond het, zeker de eerste helft, geen mindere wedstrijd van MVV. Het uitvallen van Souren was cruciaal, want daarna creëerde MVV in de tweede helft niks meer, hoe hard Steuckers (fijne voetballer!) ook werkte.

Op naar Excelsior en laat die Boschenaren maar komen. We staan vier punten van de koploper!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2022 10:48
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV - Jong PSV #15
Brncic staal de nagel weer op de kop.
Wat ik niet begreep is de wissel op het eind van Blummel die zat perfect in de wedstrijd. Ik had Remans er al veel eerder er uitgehaald voor Livramento.
(heeft de trainer een relatie met deze jongen?)
Op het laatst was N. Zeegers voorin te vinden (niet zijn plek). Ik vond het ook een laffe wissel een aanvaller voor een verdediger….terecht hebben we toen de deksel op de neus gekregen (je moet ALTIJD voor de 3 punten gaan … dwz voor de 2-0 anders valt hij aan de andere kant.
En dan nog 2 wissels had ik erin gebracht (conditioneel voordeel)… daaram hebben we ook al deze blessures (op het laatst zitten velen er doorheen).
Het gaat om de rangpositie op het eind en niet om een goede fase nu kost wat kost in stand te houden.
Maar goed vooraf was ik content met 4 punten uit de laatste 2 wedstrijden.
We hoeven bij de eerste 9 te eindigen om playoffs ? 9-2 + 1 degradant
Als je hoog eindigt mag je dan 1 ronde overslaan in playoffs ? Tot welke plek geld dit? Anders maakt het niks uit of je 3e of 9e eindigt...
Dan is het zaak om in vorm te zijn tijdens de playoffs...dwz NU vele nieuwe spelers een kans geven zodat we in die 6 wedstrijden in 2,5 weken een kans
hebben. Dus een bredere selectie ....met uitgeruste spelers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden