MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur

04 nov 2022 20:59
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #31
Ik hoop dat ze in de bestuurskamer alvast een contract aan het uittypen zijn voor Ruben. Na de wedstrijd meteen onder zijn neus duwen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 22:02
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #32
Proficiat met de 4 0 overwinning. Spijtig dat Heracles op het einde nog de 1 2 maakt. Maar wat een goed team is dit MVV toch.
Wat een match van Ruben ook. Volgende week staan we eerste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 22:36
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #33
Een goed voetballend Mvv gezien, volle tribunes en een heerlijke sfeer.
Aan het einde was het plots stil op de tribune, op de Angel-Site was iemand van de tribune naar beneden gevallen, hierdoor vond geen feest plaats met de Mvv spelers.
Hopelijk komt het goed met deze supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 23:53 04 nov 2022 23:54 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #34
MVV leeft weer bij steeds meer mensen, niet alleen bij de trouwe supporters. Familieleden en bekenden informeren naar de club, het spel en de resultaten. Het kriebelt. Een hele week toeleven naar een wedstrijd. Vandaag was MVV tot de 90e minuut in Tilburg zelfs virtueel eerste! De club met het kleinste spelersbudget tart alle voetbalwetten. En iedere week vraag ik me weer af: hoe lang houdt het team dit nog vol? En iedere week verbaast dit MVV weer. Een sterk collectief, waar zeker ook foutjes worden gemaakt. Maar vooral een team dat elkaar makkelijk vindt en waarin Souren, Steuckers en vandaag Blummel excelleerden. En dan had je nog Ruben van Bommel die af en toe over het veld flitste en Lars Schenk die heel volwassen speelt. Maar de kracht blijft toch het collectief. Voor elkaar door het vuur gaan.
7011 toeschouwers. Dat is een tijdje geleden. Ik hoorde mensen die dit seizoen voor het eerst kwamen zich verbazen over het bij vlagen vloeiende combinatiespel. Kortom: MVV heeft weer goede reclame gemaakt. Vier goals voor, nul tegen, koploper in de tweede periode, net geen eerste in de algehele stand… Genieten zo lang het duurt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, Zoewiezoe, bokkesprongen, Liersesup, Hier menier, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 16:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #35
Wat doe je als de kracht van je team in de snelle omschakeling zit? Dan bouw je rustig op vanuit de achterhoede en lok je als het ware de tegenstander naar je toe. Dan ontstaat er meer ruimte bij de tegenstander achter het middenveld en achterhoede. En die tactiek (als ik het goed begrepen heb) werkte gisteren bijzonder goed. Met een snelle speler als Ruben van Bommel op de flanken, een prima spelende Blummel en een technisch vaardige Kostons gaat dat prima. Of met fraaie individuele acties van Blummel (die in een beweging die Helmondspelers het bos in stuurt), of met Speedy Gonzalez Van Bommel langs de lijn sprintend. Of via goede dieptepasses van achteruit.

We hadden gisteren twee vrienden meegenomen, die voor het eerst sinds lange tijd weer eens in De Geusselt waren. "Wat een sfeer in het stadion! Wat heeft dit MVV een voetballend vermogen. Het snelle combinatiespel lijkt wel een beetje op het tika-taka-voetbal van Barcelona. Mooi om te zien!" Een van de vrienden gaat nog een seizoenskaart aanschaffen.

Ik vond de uitslag wel wat geflatteerd. Helmond gaf behoorlijk partij en kreeg een aantal redelijk goede kansen; de verdediging geeft naar mijn smaak dan soms wat veel ruimte weg. Maar dan staan er uiteindelijk nog altijd Van Helden en Waem in het centrum en die speel je niet zo gemakkelijk uit. Schitterend trouwens hoe jonge spelers als Schenk en Kleinen zich ontwikkelen en naadloos in dit team passen. Ook Labylle speelt weer bijna op zijn oude niveau: chapeau.

Ik denk dat Blummel gisteren wel een stuk of zes intercepties had; geweldig. En Dzepar en Remans gaan het nog moeilijk krijgen om Marco Kleinen en Ruben van Bommel uit het eerste team te spelen. Wie had dat pakweg twee maanden geleden gedacht?

Dit MVV speelt met de allure van het team onder Trost. Maar dan nog misschien wel beter. Waar gaat dit sprookje eindigen? Ik geniet met volle teugen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Zoewiezoe, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 16:38
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #36
We hebben inmiddels al evenveel punten gehaald dan onder Wels met nagenoeg hetzelfde team. Verberne heeft op het einde van het seizoen nog een punt of 10 binnengehaald.

Met deze ploeg, hoe ze voetballen, effectief op de counter zie ik de playoffs ook positief tegemoet. Die lijken zeker haalbaar dit seizoen. Afgelopen jaar was je met 59 punten verzekerd van playoffs. Die zitten er zoals het nu uitziet wel in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 20:50
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #37
De aloude wijsheid dat de as van het team bepalend is wordt weer bewezen. Vraag me niet hoe het ineens kan maar het klopt bij ons. En het gaat zelfs verder dan dat. Snelheid in de voorwaartse beweging, pressing vaak op de goede momenten, overtuigend one-touch voetbal als het nodig is, opkomende backs waar mogelijk, duelkracht in de lucht. Het lijkt wel een roze bril opsomming. Maar dat is wel wat het op dit moment is. En nee, natuurlijk is niet alles hosanna. De 4-0 is misschien niet eens geflatteerd qua echte kansen maar ik vond de varkenskoppen zeker niet de slechtste ploeg die we dit seizoen in de Geusselt gezien hebben. Ze probeerden waar mogelijk de aanval te zoeken en hebben best wat schoten afgevuurd. Vaak trainingsballen voor de keeper maar toch. ik vond ze beter dan NAC en Den Haag bijvoorbeeld. We zullen echt nog tegen zeperds aanlopen maar op dit moment klopt het gewoon in de ploeg en hoeven we voor niemand opzij te gaan. Laot goon !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 11:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #38
Ze speelde goed, Helmond speelde ook niet slecht vond ik ze werden zelfs een aantal keer best gevaarlijk.
Ik vond niet dat er echt een speler was bij MVV dat een minder speelde, ze speelde allemaal wel goed.
Voor mij is Ruben de man of the match, voor de eerste keer in de basis en dan al zo goed spelen chapeau.
Verheug me nu al op de volgende wedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 09:50
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #39
Genoten van een heerlijke wedstrijd, met een aanvallend Helmond dat inderdaad beter voetbalde dan menig clubje (NAC/Ado). Ruben in de basis, eindelijk. Remans valt toch elke week flink tegen (nu het goed gaat mogen we wat meer klagen :)).
waarom speelt Tim eigenlijk niet ? deed het toch prima de laatste weken , maar nu een linkspoot op rechtsachter die het overigens ook goed deed (Labylle)
Schenk wordt ook steeds beter, steeds meer durf. Tijd om in de winterstop eens de (huur)contracten te verlengen bij STVV :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 11:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #40
Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Ook op de uitverkochte Boschpoort en angelside nog heel veel lege stoelen zie?
Kunnen er bij ons echt maar 7000 mensen de tribunes ,,bevolken,,?
Of zijn er nog veel beperkingen kwa vakken binnen het stadion?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 12:23
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #41

opadiehard schreef : Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Ook op de uitverkochte Boschpoort en angelside nog heel veel lege stoelen zie?
Kunnen er bij ons echt maar 7000 mensen de tribunes ,,bevolken,,?
Of zijn er nog veel beperkingen kwa vakken binnen het stadion?….mvrgr Opa.


Op de Angel-Side staat iedereen, en centraler staat het compacter. Er zullen ook wat tribune Hoppers bij zijn geweest die geen AS kaartje konden kopen. Het was gewoon 1 van de drukste reguliere competitie wedstrijd in de afgelopen 20 jaar. Buiten het stadion behoorlijke parkeerproblemen. De groene loper heeft parkeerplaatsen afgesnoept en met de nieuwe studentenhuisvesting wat wordt gebouwd wordt er weer parkeerruimte afgesnoept voor de Geusselt. Zo belangrijk vindt de gemeente voorzieningen voor de grootste culturele publiekstrekker van de stad. Met 2 benen hier tegen in gaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 12:27 07 nov 2022 12:36 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #42

Buurke76 schreef : Genoten van een heerlijke wedstrijd, met een aanvallend Helmond dat inderdaad beter voetbalde dan menig clubje (NAC/Ado). Ruben in de basis, eindelijk. Remans valt toch elke week flink tegen (nu het goed gaat mogen we wat meer klagen :)).
waarom speelt Tim eigenlijk niet ? deed het toch prima de laatste weken , maar nu een linkspoot op rechtsachter die het overigens ook goed deed (Labylle)
Schenk wordt ook steeds beter, steeds meer durf. Tijd om in de winterstop eens de (huur)contracten te verlengen bij STVV :)


Tim is sinds Excelsior voor de beker niet geheel fit. Hij kan geen 90 minuten spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2022 18:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #43

webmastersfm schreef :

opadiehard schreef : Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Ook op de uitverkochte Boschpoort en angelside nog heel veel lege stoelen zie?
Kunnen er bij ons echt maar 7000 mensen de tribunes ,,bevolken,,?
Of zijn er nog veel beperkingen kwa vakken binnen het stadion?….mvrgr Opa.


Op de Angel-Side staat iedereen, en centraler staat het compacter. Er zullen ook wat tribune Hoppers bij zijn geweest die geen AS kaartje konden kopen. Het was gewoon 1 van de drukste reguliere competitie wedstrijd in de afgelopen 20 jaar. Buiten het stadion behoorlijke parkeerproblemen. De groene loper heeft parkeerplaatsen afgesnoept en met de nieuwe studentenhuisvesting wat wordt gebouwd wordt er weer parkeerruimte afgesnoept voor de Geusselt. Zo belangrijk vindt de gemeente voorzieningen voor de grootste culturele publiekstrekker van de stad. Met 2 benen hier tegen in gaan


Dat vond ik ook de parkeerproblemen rondom de geusselt. Wat gaat de gemeente eraan doen als het wekelijks zo druk word bij MVV.
Of stel dat we per ongeluk promoveren? Wat gaat de gemeente hier aan doen? Want steeds meer parkeerplekken worden afgesnoept zoals je al aangeeft.
En dit gaat straks echt nog voor heel veel problemen zorgen. Maarja we hebben het over de gemeente Maastricht....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2022 17:15 11 nov 2022 17:18 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #44

mvv4ever schreef :

webmastersfm schreef :

opadiehard schreef : Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Ook op de uitverkochte Boschpoort en angelside nog heel veel lege stoelen zie?
Kunnen er bij ons echt maar 7000 mensen de tribunes ,,bevolken,,?
Of zijn er nog veel beperkingen kwa vakken binnen het stadion?….mvrgr Opa.


Op de Angel-Side staat iedereen, en centraler staat het compacter. Er zullen ook wat tribune Hoppers bij zijn geweest die geen AS kaartje konden kopen. Het was gewoon 1 van de drukste reguliere competitie wedstrijd in de afgelopen 20 jaar. Buiten het stadion behoorlijke parkeerproblemen. De groene loper heeft parkeerplaatsen afgesnoept en met de nieuwe studentenhuisvesting wat wordt gebouwd wordt er weer parkeerruimte afgesnoept voor de Geusselt. Zo belangrijk vindt de gemeente voorzieningen voor de grootste culturele publiekstrekker van de stad. Met 2 benen hier tegen in gaan


Dat vond ik ook de parkeerproblemen rondom de geusselt. Wat gaat de gemeente eraan doen als het wekelijks zo druk word bij MVV.
Of stel dat we per ongeluk promoveren? Wat gaat de gemeente hier aan doen? Want steeds meer parkeerplekken worden afgesnoept zoals je al aangeeft.
En dit gaat straks echt nog voor heel veel problemen zorgen. Maarja we hebben het over de gemeente Maastricht....


in de "awwe Geusselt"dus toen het veld nog niet gedraaid was, had je ook een parkeerprobleem en toen kwamen er tussen de 5.000 en 15.000 , met topwedastrijden zelfs 25 tot 28.000 toeschouwers. De gemeente investeerde toen niet en nu ook niet.
Men had makkelijk een parkeergarage kunnen bouwen toen de Kimbria zaal tegen de vlakte ging of klein Geusselt verdween;

2 a 3 verdiepingen omlaag en 3 tot 5 omhoog. Had je ook buiten de wedstrijden om bezoekers aan Mestreech op kunnen vangen en meet een shuttle dienst naar het centrum kunnen brengen.


Maar sinds men in Mestreech in 1952 zong :

"Dao is get gaonde in Mestreech,
dao is get aon de hand
en es dat neet weurd opgelos
daan weurd 't eine ramp "


blijft het refrein helaas nog steeks actueler dan ooi :
"Noe wèt zich de gemeinte geine raod."

oftewel "kl-beep-te sjoore :ohmy:

jaogde men oets dee vaan Rieu weg vaan 't Slevrooweplein met 't Hieringbiete koncert goonsdagsaovond wie heer onbekind waor...
wet men neet wie men häöm noe in zien XXXXX mot kroepe.

Veer zien al 3 kier gepromoveerd, en nog steeds is dao gein fetsoenlikke parkierplaots....
Wacxh mer es veer promoovere...wee steit veuraon met te viere...?
Dezelfde gemeinteraod die dee vaan Winants sjendaolig met pek en veere wegjaogde

Dao is niks vaan te verwachte...jaomergenog!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2022 11:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #45
Er hoeft geen parkeer probleem bij De Geusselt te zijn ,

Kom zoveel mogellijk met de fiets ,te voet en de bus naar De Geusselt .

Parkeren van de Auto,s op station Noord en via pendel bussen naar de Geusselt ,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.508 seconden