>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Ook op de uitverkochte Boschpoort en angelside nog heel veel lege stoelen zie?
Kunnen er bij ons echt maar 7000 mensen de tribunes ,,bevolken,,?
Of zijn er nog veel beperkingen kwa vakken binnen het stadion?….mvrgr Opa.
Buurke76 schreef : Genoten van een heerlijke wedstrijd, met een aanvallend Helmond dat inderdaad beter voetbalde dan menig clubje (NAC/Ado). Ruben in de basis, eindelijk. Remans valt toch elke week flink tegen (nu het goed gaat mogen we wat meer klagen ).
waarom speelt Tim eigenlijk niet ? deed het toch prima de laatste weken , maar nu een linkspoot op rechtsachter die het overigens ook goed deed (Labylle)
Schenk wordt ook steeds beter, steeds meer durf. Tijd om in de winterstop eens de (huur)contracten te verlengen bij STVV
webmastersfm schreef :
opadiehard schreef : Wie kan mij deze vraag beantwoorden,ik lees dan op afgelopen vrijdag dat de wedstrijd bijna uitverkocht is en nog maar een paar honderd kaarten te koop zijn?.
Hoe kan het dan mogelijk zijn dat ik op de hoofdtribune heel veel lege plekken zelfs hele lege vakken zie?
Op de Angel-Side staat iedereen, en centraler staat het compacter. Er zullen ook wat tribune Hoppers bij zijn geweest die geen AS kaartje konden kopen. Het was gewoon 1 van de drukste reguliere competitie wedstrijd in de afgelopen 20 jaar. Buiten het stadion behoorlijke parkeerproblemen. De groene loper heeft parkeerplaatsen afgesnoept en met de nieuwe studentenhuisvesting wat wordt gebouwd wordt er weer parkeerruimte afgesnoept voor de Geusselt. Zo belangrijk vindt de gemeente voorzieningen voor de grootste culturele publiekstrekker van de stad. Met 2 benen hier tegen in gaan
mvv4ever schreef :
webmastersfm schreef :
Op de Angel-Side staat iedereen, en centraler staat het compacter. Er zullen ook wat tribune Hoppers bij zijn geweest die geen AS kaartje konden kopen. Het was gewoon 1 van de drukste reguliere competitie wedstrijd in de afgelopen 20 jaar. Buiten het stadion behoorlijke parkeerproblemen. De groene loper heeft parkeerplaatsen afgesnoept en met de nieuwe studentenhuisvesting wat wordt gebouwd wordt er weer parkeerruimte afgesnoept voor de Geusselt. Zo belangrijk vindt de gemeente voorzieningen voor de grootste culturele publiekstrekker van de stad. Met 2 benen hier tegen in gaan
Dat vond ik ook de parkeerproblemen rondom de geusselt. Wat gaat de gemeente eraan doen als het wekelijks zo druk word bij MVV.
Of stel dat we per ongeluk promoveren? Wat gaat de gemeente hier aan doen? Want steeds meer parkeerplekken worden afgesnoept zoals je al aangeeft.
En dit gaat straks echt nog voor heel veel problemen zorgen. Maarja we hebben het over de gemeente Maastricht....