MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur

29 okt 2022 00:54 01 nov 2022 13:04 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #1
Volgens supportersvereniging SV-1902 werd op 27 oktober bekendgemaakt dat er op de wedstrijddag vrijdag 4 november 2022 geen verkoop van kaarten aan de kassa's is. Online zullen wel kaartjes kunnen worden gekocht. En misschien is het een goed idee om alsnog een 3/4 seizoenkaart te kopen met een aantrekkelijke korting. Dat kan via het onderdeel Tickets op mvv.nl (wel effe inloggen!).

Het is mij momenteel niet duidelijk tot welk tijdstip op donderdag 3 november 2022 mensen online kaarten kunnen kopen: tot 12.00 uur? Maar dat zal ongetwijfeld snel duidelijk worden. Neem geen risico, en koop je kaartje of 3/4 seizoenkaart op woensdag 2 november of eerder. Vis niet achter het net! Het stadion moet vol!

Edit / nieuwe stand van zaken per 1 november 2022:
De kassa's zijn vrijdag 4 november toch gewoon open! Er kunnen die vrijdag dus gewoon kaartjes aan de kassa's worden gekocht. Dat is goed nieuws!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 08:17
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #2
Ik vraag me af wanneer de club hier eens flink tegenin gaat. Het kan toch niet zo zijn omdat de lokale driehoek de veiligheid niet kan garanderen, dat je als club gestraft wordt en daardoor inkomstenderving hebt.
Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om inzichtelijk te maken, hoeveel mensen in vorige seizoenen, kaarten kochten aan de kassa. Je zou dit bedrag gewoon eens als schadevergoeding dienen neer te leggen bij de driehoek, want deze derving werkt door op alle frontnen binnen de club, terwijl het de driehoek zichzelf lekker makkelijk maakt.
Ernaast de gemeente eens aanspreken over de veiligheid in en om de geusselt, wat als dit zo door gaat, hoe gaan ze dit volgend jaar oppakken... ik denk dat ze daar nu al in de broek schijten mocht dit team zo doorgaan,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 11:24 01 nov 2022 12:59 door Ben Salemans.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #3
Dinsdag 01 november 2022

Na intensieve gesprekken van de directie van MVV Maastricht met de KNVB en de lokale driehoek hebben we als club groen licht gekregen om de kassa’s op wedstrijddag tegen Helmond Sport tóch open te mogen gooien.

De KNVB en de lokale driehoek zijn zeer te spreken over het gedrag van de MVV-supporters de laatste maanden bij uit- en thuiswedstrijden en zien het duel tegen Helmond Sport als testcase om de voor het seizoen opgelegde strenge regels te versoepelen. Immers is de wedstrijd tegen Helmond Sport aangeduid als risicowedstrijd. Wel blijft daarom de 100 procent ID-controle bij de entree van het stadion vrijdag gehandhaafd.

Voor mensen uit de regio Helmond is het niet toegestaan om de wedstrijd vrijdag om 20.00 uur te bezoeken. Gekochte kaarten door personen uit genoemde regio zullen niet terug worden genomen en/of vergoed.

Hoe kom je aan een kaart om onze Sterrendragers vrijdag te zien strijden om plek 1 in de Keuken Kampioen Divisie? De makkelijkste manier is en blijft via internet ( www.mvv.nl ) maar ook bij de infobalie in het stadion of vrijdag bij de avondkassa is het dus mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, De_Lange, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 13:08
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #4
Enige juiste bericht en goed gedaan door de club! Eindelijk eens opgekomen voor het eigen belang ipv de gemakzucht van de lokale driehoek.

Ik vraag me wel af wat de KNVb hierin heeft te betekenen of Kassa's open of dicht zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 14:43
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #5

Pierrot schreef : Dinsdag 01 november 2022

Na intensieve gesprekken van de directie van MVV Maastricht met de KNVB en de lokale driehoek hebben we als club groen licht gekregen om de kassa’s op wedstrijddag tegen Helmond Sport tóch open te mogen gooien.

De KNVB en de lokale driehoek zijn zeer te spreken over het gedrag van de MVV-supporters de laatste maanden bij uit- en thuiswedstrijden en zien het duel tegen Helmond Sport als testcase om de voor het seizoen opgelegde strenge regels te versoepelen. Immers is de wedstrijd tegen Helmond Sport aangeduid als risicowedstrijd. Wel blijft daarom de 100 procent ID-controle bij de entree van het stadion vrijdag gehandhaafd.

Voor mensen uit de regio Helmond is het niet toegestaan om de wedstrijd vrijdag om 20.00 uur te bezoeken. Gekochte kaarten door personen uit genoemde regio zullen niet terug worden genomen en/of vergoed.

Hoe kom je aan een kaart om onze Sterrendragers vrijdag te zien strijden om plek 1 in de Keuken Kampioen Divisie? De makkelijkste manier is en blijft via internet ( www.mvv.nl ) maar ook bij de infobalie in het stadion of vrijdag bij de avondkassa is het dus mogelijk.


Ik ben voornamelijk verbaast over de "voor het seizoen opgelegde strenge regels". Kan aan mij liggen, maar op basis waarvan, en wanneer zijn deze opgelegd aan MVV..?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 17:17
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #6
Het verbaast mij dat iedereen met de vinger naar MVV wijst. Waarom zou MVV geen verkoop aan de stadionpoorten willen? Dit brengt meer geld op dan alleen de online verkoop. Is toch algemeen bekend dat de lokale driehoek en de KNVB hier uitspraak over doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 17:21
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #7
Ik ben benieuwd hoe Mvv het tegen "mindere" voetballende ploegen gaat doen. Mvv moet nu het spel zelf gaan maken, Helmond gaat echt niet vol op de aanval spelen, dan spelen ze Mvv in de kaart door de vlijmscherpe counters.
Ik hoop dat Steuckers en Dzepar er weer bij kunnen zijn, verheug me op de wedstrijd in een een steeds vollere Geusselt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 17:25
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #8
Heel goed dat MVV de kassa's open doet op de wedstrijddag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2022 22:28
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #9
AS op vak G na uitverkocht. Op dinsdag al. Heerlijk.
Laot Gaon!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2022 12:01
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #10
neet normaal, gewoen op zaoterdag, zoondag, maondag, dinsdag en noe auch al woensdag bezig zien met de wedstrijd vaan vriedag..... kin ut mieg neet mie rappeleere winnie iech zoe touwleefde naor unne wedstrijd.

Aondacht op tillevizie, op social media... ut leeve is un fees.

hopelik weer gooie muziek in de pauze, heerlijke sfeer en 3 punt in de Tès.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2022 12:20
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #11
Helaas niet aanwezig vanwege het (jaarlijkse slotconcert van Rowwen Hèze.
MVV leeft op elke hoek hoor ik wel iemand praten over die van US ;)

Vrijdag gok ik op een magere overwinning geholpen door de fanatieke 12de man wordt er diep in de tweede helft gescoord. Waarna de Geusselt ouderwets ontploft
1-0 door Koen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2022 13:05
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #12
AS al oetverkoch!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2022 10:47
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #13
Helmond Sport thuis. We zijn dit seizoen nog niet eerder zo duidelijk favoriet geweest in een wedstrijd. Aan het begin van het seizoen zou ik ingeschat hebben dat dit een wedstrijd zou zijn voor de rode lantaarn, maar het contrast kan niet groter zijn. Heracles speelt de lastige uitwedstrijd bij Willem II, dus we kunnen zelfs de koppositie pakken. Dit scenario is zo onwerkelijk dat ik er niet aan wil denken.

In de zomer keken we nog jaloers naar Helmond: daar konden ze wél een lokale weldoener strikken. Met Beugelsdijk, Lieftink, Van Ooijen en Kaars de grote namen binnenhalen. Ook Chacon, Arias en Van der Meer hebben meerdere seizoenen Eredivisie-ervaring.
Ze bakken er vrij weinig van: 4 keer gewonnen en al 9 keer verloren. Na de 6-0 nederlaag tegen Jong PSV werd de trainer ontslagen. En meteen werd er weer gewonnen, thuis van ADO.

Ik ben er toch niet gerust op. Tegen de grote ploegen hebben we niets te verliezen, komen we met hard werken en counteren een heel eind, maar thuis tegen Helmond Sport zullen we toch zelf het spel moeten gaan maken. Tegen Oss uit zagen we hoe lastig we het daarmee hebben.

Ik ga voor een krappe 2-1 overwinning..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2022 11:45
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #14
Ooit (10 jaar geleden ?) stonden we in de 90-ste minuut voor met 3-1. Uiteindelijk werd het 3-3....
Bij een wissel in de laatste minuut kreeg Brain Smeets een rode kaart omdat hij te langzaam naar de kant liep (volgens de scheidsrechter).
Die kwam uit Belgium.... Ze zijn dus gewaarschuwd.
Hoeveel 200% kansen hebben ze nodig?
Misschien kan Ronny ze verder versterken in de winter pause met verdere talentvolle beloftes? (dwz extra investeren nu om promotie te forceren?)
Ik heb vele wedstrijden in herinnering dat we veel beter waren en dat we het weggaven tegen HS (die super gemotiveerd zijn tegen ons
om bekenden redenen; het is meer een derby als tegen Venlo... hoe raar dit ook klinkt).

In weze is het seizoen al geslaagd voor MVV (de playoffs kunnen ze bijna niet meer mislopen, dan moet nu heel veel fout gaan).
Alles wat nog komt is meegenomen (de kans op directe promotie, 2-e plaatst is nu groter als via de playoffs denk ik, we kunnen ons een paar misstappen
permiteren). Ik hoop dat Heracles ALLE wedstrijden wint dit seizoen, behalve tegen ons. En de Rest mag heel vaak gellijk spelen (dan zijn we er bijna)

Ut is een kwestie van geduld, rustig wachten op die dag...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2022 12:47
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV-Helmond Sport, vr 4 nov 2022, 20.00 uur #15

FatyPapy1990 schreef : Ik hoop dat Heracles ALLE wedstrijden wint dit seizoen, behalve tegen ons. En de Rest mag heel vaak gellijk spelen (dan zijn we er bijna)

Nou het zou toch wel (op zijn minst voor even) prachtig zijn als Heracles morgen gelijk speelt…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden