ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00

30 dec 2022 14:21
Supportersclub MVV Maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #1
Op vrijdag de 13e januari speelt MVV de eerste uitwedstrijd van het nieuwe jaar en wel in Den Haag tegen het ADO van ’t Bies en Dick Advocaat.

Steun MVV ook in deze zware uitwedstrijd en ga gezellig met ons mee! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Leden: 35,50 (lid worden 2e seizoenshelft is 15,-)
Niet-leden: 43
Pils/fris: 1,-
Vertrektijd: 15:15

Stuur een mail naar info@scmvv.nl (of scan de QR-code), een PB naar onze Facebookpagina of een DM naar onze Instagram

#adoMVV #MVV #MVVMaastricht #Awaydays

Bijlage niet gevonden


FB: www.facebook.com/SCMVVMaastricht
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2023 18:27
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #2
De wedstrijd zal uitgezonden worden op ESPN2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 10:51
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #3
Joey Sleegers zal vrijdag niet binnen de lijnen komen voor ADO Den Haag als de club het opneemt tegen MVV. De overschrijving vanuit de voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten naar de KNVB is nog steeds niet rond. De Haagse trainer kan vrijdag tegen MVV ook niet beschikken over Hugo Wentges, Ricardo Kishna, Denzel Hall en Gregor Breinburg (allen geblesseerd), maar ook Tyrese Asante, Dhoraso Klas en Max de Waal (allen ziek) zijn niet inzetbaar. Met Verheydt kijken we het nog even aan hoe hij uit de training is gekomen.

De gemiddelde leeftijd van ADO is niet meer zoveel hoger dan die van ons. Maar goed, bij ons ook maar afwachten wie er in de basis staat met alle griepgevallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 11:27
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #4
Volgens Verberne zijn alleen de naamgenoten Zeegers afwezig door blessures.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 20:52
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #5
Nou, met deze ruststand mogen we niet klagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:01
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #6
Geen toeval dat we het telkens in de laatste minuten weggeven natuurlijk. MVV heeft een erg smalle selectie en de wissels maken uiteindelijk gewoon het verschil. MVV wisselt pas voor het eerst na 80". In het laatste kwartier worden de meeste wedstrijden beslist omdat dan conditioneel het verschil wordt gemaakt. Overigens ook helemaal geen schande natuurlijk. We weten dat MVV een kleine selectie heeft en vooral op de bank vooral jeugdspelers heeft die toch nog van een beduidend minder niveau zijn. Hopelijk volgende week nog eens knallen in de Geusselt, mooi moment om deze mindere fase weer achter ons te laten. We staan er nog steeds extreem goed voor en naar de top twee hoef je niet meer te kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:02
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #7
Zeer teleurstellend en onnodig verlies tegen een ADO waar je zomaar de overwinning kon ophalen. Of dat verdiend was geweest is een tweede, maar toch. Het zit echt enorm tegen in de laatste paar minuten steeds en het is ook geen toeval meer.

We zijn het momentum in ieder geval even kwijt. Volgende week moet je winnen, want daarna drie moeilijke uitwedstrijden (wie verzint het?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:06
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #8
Alles op inzet en krach met un smal selectie kin me neet un gans seizoen volhawwe met unne jonge ploog, d'r zal get beij moote

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #9
Kleinen (een volledige A player) en Livramento en El Nasri moet je natuurlijk veeeeel eerder brengen als je voor de overwinning wilt gaan. Dit is laf voetbal! Toen Den Haag 2 x wisselde in de 73” had hij ook moeten wisselen (en al eerder). Vermoeidheid speelt natuurlijk een rol.
En hebben we geen alternatief voor R. van Bommel voorin? Probeer eens iets anders. Want anders maken we er ook niks van in de playoffs.
Nog 17 wedstrijden om te oefenen met een plan B.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:09
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #10
ik meende de wissel voor van R. van Bommel, probeer daar eens een andere speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #11
Vraag me werkelijk af hoe langzaam ESPN is ?? Heb de wedstrijd op ESPN gezien en kreeg bij het afgekeurde doelpunt (1-2) een melding via livescore , 20 sec voor dat ik het op tv zag .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2023 22:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #12
Misschien zijn we wel te veel verwend, maar met name het spel begint me toch wat zorgen te baren. Heel slordig, wat futloos leek het af en toe. Met een zwakke Steuckers die al wedstrijden een bron van balverlies is, een opnieuw zwakke Schenk, een onzichtbare Dzepar en Blummel en een slordige Souren. Dat is te veel van het goede. En we hebben dan toch te veel ideale schoonzonen die niet met het mes tussen de tanden die pot over de streep kunnen trekken.
En als je dan te laat wisselt en de wissels niks brengen (Remans heeft geen bal geraakt, Kleinen laat zich wegzetten door Verheydt) dan is het vragen om moeilijkheden. MVV snakt naar een overwinning en vooral de terugkeer van de juiste vorm bij een aantal jongens.
Ruben van Bommel was opnieuw sterk, net als het uitvak dat 89 minuten lang boven Midden-Noord uit kwam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2023 08:08 14 jan 2023 08:08 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 371
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #13
Mvv staat nog altijd op de derde plek, dat is nog altijd een super prestatie, ook andere clubs verliezen en hebben een mindere periode.
Het is wel niet te hopen dat Mvv in een neerwaartse spiraal gaat belanden.
Tegen Den Haag speelden veel spelers onder niveau, Steuckers zit even in een dipje, Schenk speelde zwak, vraag me af waarom hij niet werd gewisseld. Labylle speelde risicoloos, ben geen fan meer van hem, Souren speelde ook een stuk minder dan normaal, Blummel niet gezien in de wedstrijd, Waem en van Helden hadden het moeilijk, Dzepar had veel balverlies, van Bommel had enkele leuke acties maar moet zich veel meer laten gelden met zijn kwaliteiten. Hopelijk herpakken de spelers zich snel, zeker met de fanatieke steun in de thuiswedstrijden moet dit mogelijk zijn.
Steeds in de laatste minuten punten verspelen doet pijn al was Den Haag sterker dan Mvv en was de overwinning niet geheel onverdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2023 10:18 14 jan 2023 10:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #14
Het spel van de eerste helft comp waarmee we al die pnt hebben gepakt is niet meer.
Op een of andere manier lukt dit tikkie/takkie spelletje niet meer.
We moeten het dan voetballend gaan oplossen in een te traag tempo en dat beheersen we dan niet.
Ook de tegenstanders zijn inmiddels ontwaakt en weet waar ze ons moeten aanpakken.
Ik denk dat de kracht zat in ons collectief,,spelletje,,maar al vanaf Almere ontbreekt het ons daar aan.
Hoe kunnen ze hier uit ontsnappen ik zou het niet weten.
Laten we hopen dat komende vrijdag er iets van dat flitsende/korte combinatie voetbal terug van,,even,,weg geweest is maar ben er bang voor.
Laat ons hopen dat dit seizoen niet als een nachtkaars uitgaat en dat er weer met vol elan een wedstrijd de volle 90 minuten uitgevoetbald kan worden.
Het leek allemaal zo mooi ook op de tribunes met als top 200 extra verkochte halve seizoenskaarten.
Zou het Maurice lukken om het,,mirakel,,terug te halen,want dat ,,wonder,, voetbal hebben ze toch ook met de huidige selectie bereikt.
Wat ik mij ook afvraag is dat er sommige spelers zoals lavrimento weinig speelminuten krijgen,heeft hij echt niet die kwaliteiten waarvan ik dacht ze in de voorbereiding ,,ruim,,aanwezig waren?
Deze tekst had ik in mijn kop zitten na alweer een tegen doelpunt in de laatste minuut van de hagenezen!
Wil niet te negatief zijn maar meer dankbaar dat MVV weer positief op de landelijke kaart staat,maar over die donkere wolken maak ik mij wel bezorgd….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2023 10:45 14 jan 2023 10:55 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
ADO Den Haag - MVV Vrijdag 13 januari 20:00 #15
Niet zo negatief mensen! We staan met de laagste begroting in het betaalde voetbal nondeju gewoon derde, we hebben in de thuiswedstrijden tussen de zes en zeven duizend man publiek zitten en de AngelSide zorgt iedere pot voor een ware heksenketel.
Iedereen wist dat we het niveau van de eerste seizoenshelft nimmer een heel seizoen vol zouden houden met onze selectie. We zitten even in een iets mindere fase ja, dat kan gebeuren. We staan 9 punten voor op de laatste plek die recht geeft op de Playoffs. Als je mij dit in augustus had verteld ging je rechtstreeks naar het Pieter Baan Centrum!
Vrijdag gekkenhuis tegen de koploper, dan drie uitwedstrijden goed door proberen te komen en de benodigde punten pakken we zeker in de resterende thuismatchen.
Can you hear...!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden