Het spel van de eerste helft comp waarmee we al die pnt hebben gepakt is niet meer.
Op een of andere manier lukt dit tikkie/takkie spelletje niet meer.
We moeten het dan voetballend gaan oplossen in een te traag tempo en dat beheersen we dan niet.
Ook de tegenstanders zijn inmiddels ontwaakt en weet waar ze ons moeten aanpakken.
Ik denk dat de kracht zat in ons collectief,,spelletje,,maar al vanaf Almere ontbreekt het ons daar aan.
Hoe kunnen ze hier uit ontsnappen ik zou het niet weten.
Laten we hopen dat komende vrijdag er iets van dat flitsende/korte combinatie voetbal terug van,,even,,weg geweest is maar ben er bang voor.
Laat ons hopen dat dit seizoen niet als een nachtkaars uitgaat en dat er weer met vol elan een wedstrijd de volle 90 minuten uitgevoetbald kan worden.
Het leek allemaal zo mooi ook op de tribunes met als top 200 extra verkochte halve seizoenskaarten.
Zou het Maurice lukken om het,,mirakel,,terug te halen,want dat ,,wonder,, voetbal hebben ze toch ook met de huidige selectie bereikt.
Wat ik mij ook afvraag is dat er sommige spelers zoals lavrimento weinig speelminuten krijgen,heeft hij echt niet die kwaliteiten waarvan ik dacht ze in de voorbereiding ,,ruim,,aanwezig waren?
Deze tekst had ik in mijn kop zitten na alweer een tegen doelpunt in de laatste minuut van de hagenezen!
Wil niet te negatief zijn maar meer dankbaar dat MVV weer positief op de landelijke kaart staat,maar over die donkere wolken maak ik mij wel bezorgd….mvrgr Opa.
....