Re:MVV - Heracles

18 jan 2023 01:20
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #1
Aanstaande vrijdag staat een flinke kraker in de Geusselt op het programma.
Zo wel MVVke als Heracles hebben afgelopen wedstrijd verloren dus beide teams zullen hongerig zijn naar 3 punten.
Het zal denk ik de lastigste thuiswedstrijd worden die we tot nu toe hebben gehad, dus onze mannen kunnen alle steun gebruiken komende vrijdag.
De Angelside vult zich snel en is al bijna uitverkocht
Hopelijk vullen de andere tribunes zich ook!

Op naar vrijdag! Dat we die ongeslagen reeks maar mogen doorzetten.
Voorspelling: 2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2023 09:28
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Re:MVV - Heracles #2
Nijhuis is de scheids. Dan weet je dus op voorhand dat je altijd moet blijven doorvoetballen zolang je geen fluitje hoort en vrij stevig (maar fair) de duels in kan gaan. Niet gaan liggen en hopen op een vrije trap, want de kans is groot dat-ie door laat voetballen. Tegen Willem II duurde het even voordat MVV dit doorhad. Ik neem aan dat ze nu op voorhand weten wat wel en niet kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2023 10:50
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Re:MVV - Heracles #3
Meer de vraag hoe gaat mvv de krachten verdelen om ook nog na 70 minuten gefocusd en met genoeg energie de laatste fase van de wedstrijd in te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 12:30 20 jan 2023 12:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:MVV - Heracles #4
Op Twitter wordt gemeld dat de wedstrijd vooralsnog doorgaat, maar dat het veld nog gekeurd wordt….
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen…
Willem 2 is al afgelast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 14:41 20 jan 2023 14:42 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Re:MVV - Heracles #5
Veel vlokken, geen voetbal: streep door MVV-Heracles

www.1limburg.nl/sport/2093687/veel-vlokk...ep-door-mvv-heracles #1limburg


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 14:52
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Re:MVV - Heracles #6
Zucht...wordt het waarschijnlijk weer ingehaald of een aftandse maandag- of dinsdagavond met 2,500 man publiek.
Balen dit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 15:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Re:MVV - Heracles #7
volledig te begrijpen beslissing dat de match is afgelast

Nu laat het weer zich natuurlijk niet sturen maar een langere winterstop en dus wedstrijden meer in het voorjaar zou mijn voorkeur zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2023 15:52
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Re:MVV - Heracles #8
Zaterdag 25 maart zou prima datum zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2023 16:08 11 feb 2023 16:09 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Re:MVV - Heracles #9
Wat zou het mooi zijn als we de ongeslagen status in De Geusselt kunnen vasthouden. Het stadion zal zéér goed gevuld zijn deze wedstrijd, laten we hopen dat we de tweede helft tegen Oss een goed vervolg kunnen geven tegen een licht aangeslagen Heracles. Come on boys!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2023 22:47
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Re:MVV - Heracles #10
Dragen ze maandag weer het Carnavals tenue?
Het is erg mooi helemaal in het wit en het leken wel de koninklijke ...Real Madrid oet Mestreech :-)
Zo iets straalt wel iets uit en beïnvloed waarschijnlijk zelfs tegenstander en scheidsrechter. Maastricht is 3 dingen: Sint Servaas, Carnaval en MVV.
Deze cultuur daar mogen we best trots op zijn, en uitdragen dat we die hebben.
Dus weer Carnaval maandag avond ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2023 23:01
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Re:MVV - Heracles #11
Verheugd me op de wedstrijd van komende maandag tegen Heracles in een goed gevulde sfeervolle Geusselt.
De verdediging van Mvv zal geen makkelijke avond krijgen tegen dit kwalitatieve sterke Heracles ........maar als Mvv aanvallend op dreef komt en het publiek weer fanatiek achter Mvv gaat staan dan gaat Heracles het hier niet makkelijk krijgen in de Geusselt.
Alle tegenstanders weten hoe Mvv speelt, ze zetten Mvv vanaf het begin onder druk daar de verdediging de minst sterke kant van Mvv is, hopelijk scoren ze niet snel en houdt onze verdediging zich staande en is onze aanval weer op dreef.
Ben ook benieuwd hoe Mark van Bommel zich gaat manifesteren in deze wedstrijd, Heracles zal vast een plan hebben bedacht om hen niet tot voetballen te laten komen.
Ik ben tevreden met een puntje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2023 00:36
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #12

Driver schreef : Verheugd me op de wedstrijd van komende maandag tegen Heracles in een goed gevulde sfeervolle Geusselt.
De verdediging van Mvv zal geen makkelijke avond krijgen tegen dit kwalitatieve sterke Heracles ........maar als Mvv aanvallend op dreef komt en het publiek weer fanatiek achter Mvv gaat staan dan gaat Heracles het hier niet makkelijk krijgen in de Geusselt.
Alle tegenstanders weten hoe Mvv speelt, ze zetten Mvv vanaf het begin onder druk daar de verdediging de minst sterke kant van Mvv is, hopelijk scoren ze niet snel en houdt onze verdediging zich staande en is onze aanval weer op dreef.
Ben ook benieuwd hoe Mark van Bommel zich gaat manifesteren in deze wedstrijd, Heracles zal vast een plan hebben bedacht om hen niet tot voetballen te laten komen.
Ik ben tevreden met een puntje.


Denk dat Mark van Bommel niet veel manifesteert maandag.
Ik hoop zijn zoons wel haha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2023 00:36 12 feb 2023 00:38 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Heracles #13
Volgens mij spelen ze maandag gewoon weer in het rood.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2023 06:58
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Re:MVV - Heracles #14
Op wat is loos zeggen ze wit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2023 10:45
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Re:MVV - Heracles #15
Ondanks dat wij ook niet in topvorm verkeren, is dit een goed moment op Heracles te treffen. Zij zijn een van de weinige ploegen die de afgelopen vijf wedstrijden minder punten hebben verzameld dan wij. In totaal wonnen ze een van de laatste zes wedstrijden. Maar dit was wel een pittig programma: Go Ahead Eagles voor de beker, PEC Zwolle thuis, VVV, Jong AZ en FC Eindhoven uit werden niet gewonnen.
We treffen dus bepaald geen topvorm.

Ze kennen bovendien de nodige personele problemen: achterin zijn de vaste backs Rente en Roosken ziek en geschorst, en wordt Sonnenberg gepasseerd. De verdediging is dus op drie plekken gewijzigd. Ruben en Sven tegen twee nieuwe backs biedt toch mogelijkheden. Voorin zijn Nankishi en Armenteros (10 goals dit seizoen) er niet bij. Het grootste gemis zou zijn als hun spelmaker Anas Ouahim niet kan spelen, hij viel tegen VVV geblesseerd uit en is nog onzeker. Wat een weelde dat wij een volledig fitte selectie hebben

Er liggen duidelijk mogelijkheden gezien hun vorm en de vele afwezigen. Maar ik schat ze nog steeds als favoriet in: spelers als Hansson, Laursen en Schoofs zijn nog wel een klasse beter dan wat wij hebben lopen. Niet voor niets is Heracles de meest scorende ploeg van de competitie, ze maakten er zelfs 17 (!) meer dan wij en een gemiddelde van bijna 3 goals per wedstrijd. Volgens mij ontbrak er tegen Oss helemaal niemand.

Wat in ieder geval zeker lijkt is dat het 0-0 zal worden. Wij hebben al zeven wedstrijden de nul niet meer weten te houden, en Heracles lukte dat in de laatste 12 wedstrijden maar één keer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden