MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00

12 mrt 2023 13:23 13 mrt 2023 01:15 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #1
Breek maar los ik begin en zeg 3-1…..Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2023 16:52
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #2
Hier zijn geen excuses voor te verzinnen. 3 punten niet minder. Ze hebben tegen j utrecht nog iets goed te maken. .vanaf begin druk.erop en gefocusd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2023 16:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #3
Deze MOET gewonnen worden anders word het behalen van de play-offs heel erg moeilijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2023 20:39 12 mrt 2023 20:41 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #4
De afgelopen wedstrijd Jong Utrecht - Mvv ben ik nog niet vergeten, Mvv werd helemaal weggespeeld en aan alle kanten voorbij gelopen door de jonkies van Utrecht.
We hebben toen met 3-0 verloren en kwamen hier heel goed mee weg dankzij Matthys.
Gezien het niveau van Mvv de laatste wedstrijden gaat het niet makkelijk worden, een overwinning op Jong Utrecht is zeker niet vanzelfsprekend al moet Mvv tegen deze clubs thuis zeker winnen wil je meedoen in de nacompetitie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2023 10:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #5
Jong Utrecht verliest uit bijna alles. Jong Utrecht won op vrijdag pas twee wedstrijden dit seizoen, tegen Helmond in het begin van het seizoen en een paar maanden geleden tegen Den Bosch, die van de 13-0. Nog een gelijkspelletje tegen Telstar in september er bij en voor de rest verliezen ze alles op vrijdag.

Dat heeft natuurlijk ook te maken met wie er meespelen. Voorbeeld: Taylor Booth, die bij Utrecht 1 furore maakt en volgens de geruchten voor meer dan tien miljoen zal vertrekken na dit seizoen, speelde in de eerste maanden drie keer mee met Jong Utrecht, alle drie in thuiswedstrijden, twee keer op maandag. Onder meer in een gelijkspel tegen Willem II. Ruben Kluivert zit tussen beide teams in qua speeltijd - is vaker aanvoerder van Jong Utrecht, maar speelt eigenlijk alleen mee in thuiswedstrijden. Deed twee keer mee in een uitwedstrijd van Jong Utrecht en dat was beide keren als Utrecht 1 geen wedstrijd had in die dagen.

Ik ga hier verder geen tijd aan verspillen, dit moet je gewoon winnen en eigenlijk zelfs met overtuiging. 3-0 of zo. Ik hoop op een gezellig gevulde Geusselt!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2023 13:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #6
Wordt een complete WO voor MVV de match tegen Utrecht , ik zeg 6-1

interessant wat de concurrentie vandaag gaan doen , staan veel ploegen op het programma die MVV tot op een paar punten zijn genaderd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2023 16:37
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #7
Sorry, ik heb een andere mening Op een of andere manier hebben jong elftallen het op MVV gemunt. En zéker Kalezic. Die wilt kost wat kost van MVV winnen (net als de vorige keer).1-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2023 07:52 14 mrt 2023 08:41 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #8
Kom op. Wij moeten toch wel kunnen winnen van de nummer laatst, getraind door oud-MVV-trainer Kalepic. (Sorry, ik zit effe in de ordinaire Vandaag Inside-mode.) Ook vind ik dat het de laatste wedstrijden van MVV wel erg tegenzit. Ha, er was natuurlijk wel een uitzondering: het geluk zat ons wel mee in de geweldige legendarische laatste thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle.

Kijk, als je uit en thuis van de nummer 1 PEC kunt winnen, dan moet je thuis, in de haast onneembare Geusselt, toch ook gewoon van de nummer laatst Jong Utrecht kunnen winnen? Dat zou toch eigenlijk een simpel klusje moeten zijn. Ik ga voor 4-1, met 2 goals van Ruben van Bommel, 1 goal van Koen Kostons en 1 goal van Matteo Waem.

Thomas van Bommel heeft al een tijdje niet meegespeeld. Hij verdient weer een kans. Op het middenveld, of misschien zelfs centraal in de achterhoede, die toch al vele wedstrijden achter elkaar aan het schutteren is. Coach Verberne moet toch iets vinden om die vele tegengoals te bestrijden? Die Van Bommeltjes kunnen wel voetballen, maar ze moeten wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Ruben heeft zich in de speelminuten van dit seizoen al enorm ontwikkeld en meer dan bewezen. Nu dus Thomas nog.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2023 09:33
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 274
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #9
Nu was ik van plan om een analyse te gaan typen over Jong FC Utrecht, maar Jacques heeft al het noemenswaardige al vermeld. Het eerste elftal van Utrecht speelt zaterdagmiddag al, dus geen enkele speler die enige kans maakt op minuten in het eerste zal afreizen. De laatste maanden speelt ook hun topscorer Sanches Fernandes niet meer mee op vrijdag.
Conclusie kan niet simpel zijn: winnen om kans te houden op de play-offs. Onze concurrenten spelen veelal tegen elkaar of tegen een topploeg, dus dan doen we gelijk goede zaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2023 10:56
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #10
Gewoon 5-0 winnen, geen gezeik. MVV kan goed voetballen alleen laten ze dit uit niet vaak zien. Thuis wel dus het komt goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2023 09:00
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 298
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #11
Vanavond is gewoon een must-win. Maar gezien onze prestaties in thuiswedstrijden dit seizoen zouden de rest van de thuiswedstrijden ook eigenlijk moeten winnen. Eindhoven, Jong AZ en Telstar zijn wel prima voetballende teams en staan om ons heen op de ranglijst, en Dordrecht is een laagvlieger.
Uit: Willem II, De Graafschap, Jong PSV, Helmond en Almere, ik zie ons daar niet meer veel punten pakken. M.a.w.: als we alles thuis winnen (maakt niet uit hoe), dan moeten we toch wel voldoende punten hebben om de play-offs te halen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2023 13:47
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #12

Mappie schreef : Vanavond is gewoon een must-win. M.a.w.: als we alles thuis winnen (maakt niet uit hoe), dan moeten we toch wel voldoende punten hebben om de play-offs te halen...


And the sweet
Silver song
Of the lark


:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2023 15:52
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #13
Us Bommeldingk aon ‘t woord:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2023 22:01
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 247
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #14
Poeh, moeizame pot. Gelukkig geen puntverlies, had zomaar gekund. Aanvallend vaak de verkeerde keuze, Remand uiteraard belabberd. Maar wat me het meest gestoord heeft, waren de vele vrije trappen en inworpen op de helft van de tegenstander die direct terug richting Mathys gingen. Je speelt thuis tegen de allerlaatste.... Gelukkig de tweede helft meer vuur erin en een goede afloop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2023 23:25
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #15
Moeizame overwinning met twee totaal verschillende helften. De eerste drie kwartier waren echt ondermaats. Gezien zijn spel mocht Remans nog behoorlijk lang blijven staan. Die had het vandaag echt niet. Ik vond Livramento prima invallen; veel energie, goed doorjagen, kopsterk en vroeg storen. Overigens, speelde heel MVV beter dan in eerste helft. Dat was ook wel nodig.
Speciale vermelding voor Waem. Die vond ik vandaag echt heel solide. Won zijn duels, bleef rustig en was opbouwend ook prima. Andere uitblinkers waren (uiteraard) Matthys en Steuckers.
Verder vooral genieten van drie belangrijke punten en een clean sheet. Overigens zijn de uitslagen op de andere velden ook niet heel ongunstig voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden