MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00

17 mrt 2023 23:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #16
Wat een ge dabbel , Ganse Blummel werd hard gemist .......... Maar vlug vergeten en Blummel weer in de basiis .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 00:05
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #17
Maurice Verberne had in een interview nog geen verklaring voor de vele tegendoelpunten. Nou, vandaag had hij het antwoord op die vraag duidelijk kunnen zien. Het grote probleem is volgens mij dat als de tegenstander omschakelt na balverlies van MVV de aanval (Koen uitgezonderd, de eerste helft) en middenveld niet echt mee verdedigt. De tegenstander kan in veel gevallen praktisch ongehinderd opbouwen tot halverwege de eigen helft van MVV. Er is geen sprake van fore-checking; MVV'ers lopen wel schijnbaar verdedigend mee met de tegenstanders, maar duels worden eigenlijk niet aangegaan. Schoffel daar eens eerder goed onderin! Deel eens wat uit en niet te lief zijn.

Toen Remans gewisseld werd liep het als team beter. Er werd meer pressing uitgeoefend en Jong Fc Utrecht kon niet meer goed opbouwen. Met de strijdlust van Azrak en Livramento erbij werd er eindelijk acceptabel gevoetbald.

Uitgezonderd Steuckers (voor mij MOTM), Labylle, Matthys en Waem (en de genoemde invallers) speelden de meesten onder hun kunnen. En Koen, die heeft gewoon een doelpunt nodig. We weten allemaal wat hij in huis heeft.

Ik zou eens beginnen met de elf waarmee de wedstrijd geëindigd werd. En veel assertiever of agressiever zijn in de duels. Eerder aanpakken. Liefst al op de helft van de tegenstander. Meer een over-mijn-lijk mentaliteit tonen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kay, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 01:01
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #18
k begreep het niet toen ik de opstelling zag; Remans ipv Blummel…terugvallen op oude recepten die al eerder in het seizoen niet werkten.
Blummel, Kleinen en Waem functioneerde prima als jonge voetballers onder Kalezic, zij maakten onder hem een goede ontwikkeling door en groeide uit tot basis spelers (vandaag deden Blummel en Kleinen beiden niet mee).
Waarom maakte Blummel 2 jaar geleden wel genoeg goals? Verleer zo iets permanent of heeft dit met oefenen en mentale gesteldheid te maken (ook genoeg andere spelers die als ze in een kansrijke positie komen een slap schotje lossen)
Pas naar de eerste wissel Livramento ipv Remans (een goede zet) begon het beter te lopen; OK er werd ook tandje bijgeschakled door de rest.
Echter 2 wissels vind ik wel weinig als je bv een Blummel, Kleinen, El Basri, T van Bommel nog op de bank hebt zitten.
Ze liggen nog op koers voor de playoffs, maar het zal wel beter moeten tegen Willem2, Eindhoven, Graafschap, Almere, Telstar etc
(misschien komt de vorm weer terug met beter weer, in de playoffs is alles mogelijk).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 07:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #19
Een monsterzege is het niet geworden , maar de winst telt

In mijn opinie zonder iemand tekort te doen ( en dat doe ik dan in principe toch) heeft dit MVV alles te danken aan deze plek op de ranglijst en het spel aan Jarne Steuckers

Zonder hem staan we plek 10 en lager en met hem kunnen we zelfs promoveren….

Wat een rasvoetballer is dat zeg , veel beter nu al dan Peters in de jaren bij ons…. Een en al voetbal !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 07:45 18 mrt 2023 07:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #20
Blummel ernaast vond ik ansich terecht, mindere wedstrijden en te weinig rendement. Maar dan zie je weer dat de staf haar voorkeuren heeft. Azrak maakte veel meer aanspraak op een basisplaats gezien zijn gif, overzicht en techniek dan Remans, onbegrijpelijk. Azrak loopt eind vh seizoen ook weg met zo weinig minuten. Daarnaast is er in het midden niemand die iets opvangt. En Verberne weet heus wel hoe het zit. De staf wil die keuze gewoon niet maken en gokt op meer goals dan tegentreffers. En das idd 'n moeilijke keuze. Er moet een echte verdedigende middenvelder in en dan helaas kiezen tussen Dzepar/Souren. Zou het anders niet weten. Van Bommel gisteren wederom te weinig verdedigend werk en vaak te afwachtend. Slechts 1 wissel na rust en te laat. Het heeft zich toch bewezen dat mvv er beter vanaf komt na een aantal wissels. Denk maar niet dat ze bij Heracles of Zwolle dat team ongewijzigd hadden gelaten. Willem 2 uit heel moeilijk, punt zou je voor tekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 08:37
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #21
Eerste helft was slecht voetbal, het achteruitvoetbal waarvoor je niet naar het stadion komt en dan ook nog tegen de nummer laatst pffff.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe tactiek van Verberne gaat worden?
Tweede helft gelukkig een iets beter Mvv, Mvv doet nog volop mee voor een plek in de nacompetitie en eerlijk gezegd is die 7e plek een hele knappe prestatie van het gehele team.
Zoals eerder geschreven Matthys, Steuckers, Labylle (aanvallend) en Waem speelden een goede wedstijd. Koen Kostons zit in een vormcrisis maar blijft hard werken, hopelijk komt hij de dip snel te boven want hij is dan echt een meerwaarde voor Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 09:20
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #22

Roed en Wit 70 schreef : Slechts 1 wissel na rust en te laat.

Te laat en vooral te weinig wellicht, maar het waren er toch echt twee: Livramento en El Azrak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 09:56
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #23
Het zal mij een worst zijn hoe we het hebben gedaan, maar de drie punten zijn binnen. Wat ik zie is een ( aan het begin van het seizoen kansloos geacht) elftal dat na 29 van de 38 wedstrijden gewoon 7e staat met een wedstrijd nog te spelen t.o.v. de meeste concurrenten. We hebben nog een aantal hoopvolle thuismatchen voor de boeg waarin we de punten moeten en kunnen gaan pakken. In de uitwedstrijden zijn nog bonuspunten te halen, te beginnen volgende week in Tilburg.
Ik vind het razend knap wat Maurice en deze ploeg aan het doen is!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 10:08 18 mrt 2023 10:08 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #24
Dat is natuurlijk ook zo al raak je er snel aan gewend dat ze zo hoog staan en is 't soms moeilijk terugschakelen naar de situatie waar we vandaan kwamen. Kritisch zijn mag toch wel, maar we moeten hier ook van genieten. Drie punten in zo'n match, ook pec en heracles hebben die wedstrijden ertussen gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2023 16:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 560
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #25
Moeizame wedstrijden moet je ook maar winnen.
Gelukkig zijn die 3 belangrijke punten binnen!

De eerste helft vond ik misschien wel één van de slechtste helften van het seizoen. Niks liep echt, en als je tegen een sterke tegenstander had gespeeld had het zo 0-4 kunnen staan.
De 2e helft was gelukkig een stuk dreigender en waren er veel meer kansen voor MVV.
Wel worden er weer grote kansen gemist die je duur hadden kunnen komen te staan.
Gelukkig dat Steuckers die bal nog in het netje kreeg!
Snap alleen nog steeds niet waarom er niet meer gewisseld word...
2 wissels vind ik zeer karig terwijl je er 5 kan gebruiken.
Zeker omdat je nog spelers als Blummel, Kleinen, Zeegers, en El Basri hebt.

Hoop dat we tegen Willem 2 wel uit een ander vaatje tappen. Want als we zo spelen als gister dan word dat een afslachting.
Maar daar ga ik niet vanuit.
Onze mannen zullen flink willen knallen daar met een goed gevuld uitvak.
Helaas wel zonder Ruben van Bommel die met Oranje onder 19 meegaat.
Triest dat dit zomaar kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2023 11:43
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #26
3 punt, klaar. snel vergeten.

Labylle lichtpuntje na enkele mindere wedstrijden. In de 2e helft zat er bij iedereen wat meer gif in gelukkig.
Essers 9 van de 10 ballen breed of terug, zit totaal geen voetballend vermogen in.

Voor volgend seizoen de linksback (Leliendal) rechtsback (Boumenjal) en rechtsbuiten (Derensili Sanches Fernandes) van Utrecht naar Maastricht halen, mochten ze niet doorbreken bij het 1e elftal. Al zegt 1 goeie wedstrijd natuurlijk niets :) maar ik zou ze in de gaten houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2023 22:50
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV-Jong Utereg, vriedeg 17 miert, 20.00 #27
Dan zou ik eerder eens kijken bij Spakenburg...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden