Willem 2 - MVV Maastricht, zo 26-3-23, 14.30
- CatenaccioMestreech
-
Topic Author
- Away
- Platinum Member
-
Willem 2 - MVV Maastricht, zo 26-3-23, 14.30
20 Mar 2023 16:44 - 21 Mar 2023 03:01Buiten dat het een leuke awayday is, is het ook voor beide teams een belangrijke wedstrijd in de strijd voor play-off plek.
Tussen MVV en Willem 2 zitten exact 3 punten.
Zouden we deze winnen, dan ga je van plek 7 naar plek 6 over FC Eindhoven heen op basis van doelsaldo.
Verliezen is jammer, maar geen ramp aangezien wij deze wedstrijd nog te goed hadden.
Maar dan zullen we de volgende wedstrijd erna thuis tegen Eindhoven moeten winnen.
Een smetje voor ons is de afwezigheid van Ruben van Bommel die opgeroepen is voor Oranje onder 19. (Schandalig dat dit zomaar kan in de belangrijkste periode van de competitie).
Kans is dus aanwezig dat El Azrak start op die plek.
Bij Willem 2 missen ze ook een paar vaste krachten:
Meerveld viel afgelopen wedstrijd uit met een hamstringblessure.
Hun aanvoerder Llonch en middenvelder Mathieu zijn ook geblesseerd en doen hoogstwaarschijnlijk ook nog niet mee.
Laten we hopen dat we goed voor de dag komen in Tilburg.
Het zal een lastige kluif worden, maar kansloos zijn we niet.
Benieuwd wat Verberne met de opstelling gaat doen.
Hup MVV'ke!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
Re: Willem 2 - MVV Maastricht
20 Mar 2023 19:30Weet niet of Maurice ook nog een andere vulpen heeft, als die ene (4-3-3).
In ieder geval genoeg wisselen (Feyenoord wisselde een kwartier voor het einde 3 spelers tegelijk… pakte prima uit).
De eerste Maas-stad heeft al bijna een hoofdprijs.
Matthys
Essers Van Helden Waem Labylle/El Basri
Souren Kleinen Dzepar
Steuckers
Kostons Livramento/El Azrak
ps ik zou starten met Labylle (en evtl later wisselen met El Basri mocht hij het niet meer kunnen belopen)
Livramento of El Azrak weet niet met wie ik zou starten?
Mochten we achter komen, Blummel erin voor ..... wie niet in de wedstrijd zit en evtl omschakelen
ze kunnen nog 5 dagen oefenen
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
Re: Willem 2 - MVV Maastricht
21 Mar 2023 03:00 - 21 Mar 2023 03:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
Topic Author
- Away
- Platinum Member
-
Re: Willem 2 - MVV Maastricht, zo 26-3-23, 14.30
22 Mar 2023 17:04Met 500 Sjengen naar Tilburg!
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
26 Mar 2023 15:14Iedereen denkt dat hij De Bruyne is en denkt dat iedere pass de spits 1 op 1 met de keeper moet zetten, maar niemand kan überhaupt een bal in de voeten van een medespeler spelen als hij zou willen.
- Driver
-
- Platinum Member
-
26 Mar 2023 15:30 - 26 Mar 2023 15:31We missen natuurlijk twee belangrijke spelers Ruben van Bommel en de uitgevallen Souren.
Hopelijk herstelt Mvv zich in de tweede helft...
- moonghoya66
-
- Senior Member
-
Re: Re:Willem 2 - MVV Maastricht, zo 26-3-23, 14.30
26 Mar 2023 15:37Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Mar 2023 16:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
26 Mar 2023 16:29Vervelend dat Telstar in de 93ste minuut nog de drie punten pakt.
Het gaat nog héél lastig worden de play- offs te halen. Vrijdag moet een driepunter worden tegen concurrent Eindhoven.
- En noe?
-
- Premium Member
-
26 Mar 2023 16:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- moonghoya66
-
- Senior Member
-
26 Mar 2023 16:55Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- moonghoya66
-
- Senior Member
-
26 Mar 2023 17:17
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- kyleman333
-
- Senior Member
-
27 Mar 2023 09:25Souren volgens zijn eigen twitterkanaal zijn kaak gebroken op meerdere plekken.... Lijkt me lastig in te schatten hoe lang die er uit ligt maar zou zomaar meerdere maanden kunnen duren. Beterschap Nicky!
Hopen op een overwinning in de Geusselt komende vrijdag tegen een directe concurrent! We hebben nog 2,5 maand om naar de vorm van de 1ste seizoenshelft te groeien ervan uitgaande dat we de play offs toch 'gewoon' nog halen.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
27 Mar 2023 10:35Kostons kan het niet alleen. Er is geen enkele back-up voor de spitspositie. Livramento moet gewoon de 1-1 maken maar zoals zo vaak beloont MVV zichzelf niet.
Blummel en Remans hebben 0 rendement, en als dan van Bommel ontbreekt is het zeer matig voorin.
Ik zie toch iedere week hier en daar leuke spelers rondlopen bij clubs die meer brengen dan het de huidige basisspelers bij ons.
Als je kijkt naar de backs en buitenspelers hebben we gewoonweg geen kwaliteit om mee te doen bovenin. Voor de winterstop zat alles mee, nu zit het tegen of kunnen we gewoon niet beter. Elke wedstrijd denken we (wellicht) beter te zijn dan dat we eigenlijk zijn.
Als ik dan toch pessimistisch mag zijn, dan zie ik het niet rooskleurig in voor volgend seizoen als de huurlingen weggaan en van Bommel zijn heil hogerop zoekt...
dan blijkt het een leuk seizoen te zijn geweest maar geen fundament om verder op te bouwen.
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
27 Mar 2023 10:56Vrijdag tegen FC Eindhoven, een ploeg waar MVV het altijd lastig mee heeft. Souren (mijns inziens de beste man van MVV) zijn we waarschijnlijk de rest van het seizoen kwijt vanwege zijn onfortuinlijke kaakbreuk. Dat is qua voetballend vermogen (in verhouding) vergelijkbaar met een Nederlands Elftal dat Frenkie de Jong kwijt is. De regisseur op het middenveld die snel het spel kan verleggen, gaan we dus lang missen. Het is wel heel hard nodig dat er vrijdag gewonnen wordt.
Hopelijk winnen we vrijdag 'gewoon' van FC Eindhoven. Daarna komen wat mindere goden langs dus als we dan wat punten kunnen pakken maken we nog kans op de play-offs. Aan mijn support zal het niet liggen!