MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u

10 aug 2023 20:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #16

ASR schreef :

opadiehard schreef :

ASR schreef :

opadiehard schreef : Ik hoorde net van iemand die zijn seizoenskaart ging ophalen dat Mvv-Eindhoven niet op een andere locatie gaat worden gespeeld.
Ze hopen vandaag nog bekend te maken wat er wel geregeld word aldus de boodschapper….. mvrgr Opa.


Wedstrijd wordt gewoon midweeks ingehaald, lijkt me toch geen hogere wiskunde...


Dus jij wist dit al eerder voor 99% van de supporters was dit een groot vraagteken,we zijn tenslotte toch afhankelijk van de grillen van de KNVB?….Mvrgr Opa.


Ik neem toch aan dat je het Nederlandse voetbal en met name de besluitvorming van de KNVB de laatste jaren een beetje gevolgd hebt? Als een wedstrijd door bijvoorbeeld weersomstandigheden geen doorgang kan vinden wordt die toch ook gewoon midweeks ingehaald...


Dat was mijn eerste redenatie ook maar als het over MVV gaat is het allemaal geen logica KNVB/MVV dat is niet echt een match! ….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 18:58
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #17
De commentator bij VVV - MVV geeft aan dat de wedstrijd tegen Eindhoven is uitgesteld, en de volgende wedstrijd is op 25-08 uit bij Dordrecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 19:13
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #18

Sjappie schreef : De commentator bij VVV - MVV geeft aan dat de wedstrijd tegen Eindhoven is uitgesteld, en de volgende wedstrijd is op 25-08 uit bij Dordrecht.


Dat hoorde ik dus ook. Maar dat je nergens door MVV gecommuniceerd of heb ik dit gemist ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 20:04
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #19
Nee hoor, je hebt nog niks gemist in communicatie..
staat tevens in bericht op 1Limburg:

Het lijkt erop dat de thuiswedstrijd komende vrijdag (18 augustus) tegen FC Eindhoven niet gespeeld zal worden. De grasmat in stadion De Geusselt wordt vervangen. Alles wijst erop dat de wedstrijd niet op een andere plek gespeeld zal worden, maar op een andere datum.

MVV kan eindelijk winnen van VVV-Venlo www.1limburg.nl/sport/2254827/mvv-kan-ei...winnen-van-vvv-venlo #1limburg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 09:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #20
Verberne had gister in een interview gezegd dat die wedstrijd in de Geusselt gespeeld gaat worden. Alleen op een later tijdstip. Ik had vernomen op 9 oktober.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 12:41 14 aug 2023 12:42 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #21
Vorig seizoen waren het de uitwedstrijden waar we meestal punten lieten liggen.

In principe is De Graafschap thuis op 24 september de eerste fatsoenlijke wedstrijd waarin er ook genoeg publiek in de Geusselt zal zitten. Misschien is het helemaal niet zo erg dat ze de komende tijd zoveel uitwedstrijden hebben en wordt dit een mooie leerperiode waarin ze (hopelijk) leren ook punten te pakken wanneer het publiek er niet (volledig) is.

Wanneer ze laten zien dat ze dit óók kunnen, zal het vanaf 24 september mét het publiek erachter al helemaal goedkomen. De komende 4 wedstrijden zullen dus een mooie graadmeter worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 14:22
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #22
Ik zou niet weten waarom 1 september tegen Jong Ajax geen 'fatsoenlijke' thuiswedstrijd zou zijn: de eerste thuiswedstrijd, hopelijk al zes punten binnen, lekker weer....goede sfeer in De Geusselt, pilsje erbij. Als dat nog steeds vanwege de 'Jong'- teams zou zijn: inmiddels lijkt me dat zinloos om daar nog moeilijk over te doen. Hoeveel jaar is dit nu al? Gewoon voor de volle 100% de club steunen en volle bak tegen die Jong-teams. We weten dat het een vorm van competitievervalsing is maar we hebben ermee te dealen. En wat schieten de spelers ermee op als niet alle supporters er gewoon zijn?

Volgens mij is nu de volgorde: Dordt-uit (25-8), Jong Ajax - thuis (1-9), Willem II - uit (8-9), Den Bosch - uit (15-9) en Graafschap-thuis (24-9) en ADO - thuis (29-9). Inclusief gisteren dus vier keer uit en drie keer thuis. Willem II lijkt me de lastigste, maar voor de rest mooie tegenstanders om de eerste periode flink wat punten bij elkaar te harken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 14:25 14 aug 2023 18:17 door Ben Salemans.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #23
De wedstrijd MVV - FC Eindhoven in de Keuken Kampioen Divisie van aankomende vrijdag is verplaatst. De Maastrichtenaren zijn er niet tijdig in geslaagd een nieuw kunstgrasveld aan te leggen. Het kunstgrasveld in Stadion de Geusselt voldoet niet meer aan de normen van de FIFA.

De wedstrijd is door de KNVB verplaatst naar maandag 2 oktober om 20:00 uur. Eigenlijk zou dit duel aankomende vrijdag op het programma staan.

Vanaf de zomer van 2025 mogen clubs in de Eredivisie niet meer op kunstgras spelen.

www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/1244117...-nieuw-kunstgrasveld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2023 15:02
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #24
Lekker! Drie thuiswedstrijden achter elkaar in negen dagen. :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden