MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u

09 aug 2023 09:59 09 aug 2023 18:25 door Ben Salemans.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #1
Blijft toch angstvallig stil vanuit MVV wanneer en waar deze wedstrijd wordt gespeeld.
Het is nog maar anderhalve week voordat deze wedstrijd officieel op de planning staat, nog steeds is er geen bericht..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 14:11
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #2
Misschien is het gemakkelijkste om de wedstrijd te verplaatsen naar een maandag/dinsdag later in september/oktober. Natuurlijk, de supporters haten maandagen en dinsdagen, maar het vergt wellicht minder gedoe dan nu nog wanhopig op zoek te gaan naar andere locaties of er een uitwedstrijd van te maken zodat we met 3 uitwedstrijden achter elkaar beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 14:37
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #3
geen idee/info hoor maar misschien toch nog op tijd klaar. ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 14:41 09 aug 2023 14:43 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #4
Van mvv.nl:

Verwijderen kunstgras definitief begonnen

Woensdag 09 augustus 2023

De korrels op het veld zijn grotendeels verwijderd, nu is het de beurt aan het kunstgras. Woensdag is een begin gemaakt aan het verwijderen van het veld, dat net iets te snel was en daardoor vervangen dient te worden. Tot eind augustus zal er hard gewerkt worden (klik HIER voor video) om alles voor het duel tegen Jong Ajax (vrijdag 1 september) in gereedheid te brengen.

Voor het duel tegen FC Eindhoven lijkt een oplossing gevonden te zijn. Definitief groen licht is er nog niet en daarom hopelijk later deze week meer informatie.

--- --- ---

Op tijd klaar zeker niet, nu nog even wachten op definitief bericht betreffende deze wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 06:43
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #5
die wordt op de PlayStation gespeelt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 07:45
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #6
Wat een onzinnige bijdrage Johan, top hoor...
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 08:47 10 aug 2023 12:24 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #7
Het is toch belachelijk dat de Voetbalbond niet akkoord gaat om deze wedstrijd op een later tijdstip te spelen!
Ik ben eigenlijk niet meer verbaasd bij dit soort berichten gezien al die andere keren dat wij het braafste jongetje van de klas moesten zijn ook in het geval van al die boetes!
Ik ga ervan uit dat Mvv voorgesteld heeft om de wedstrijd in Sittard te spelen gezien de goede band van de clubs op dit moment.
Ook het feit dat Fortuna in de eredivisie speelt!…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 10:11
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #8

opadiehard schreef : Het is toch belachelijk dat de Voetbalbond niet akkoord gaat om deze wedstrijd op een later tijdstip te spelen!
Ik ben eigenlijk niet meer verbaasd bij dit soort berichten gezien al die andere keren dat wij het braafste jongetje van de klas moesten zijn ook in het geval van al die boetes!
Ik ga ervan uit dat Mvv voorgesteld heeft om de wedstrijd in Sittard te spelen gezien de goede band van de clubs op dit moment.
Ook het feit dat Fortuna in de eredivisie speelt!…mvrgr Opa.


Heb ik wat gemist?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 10:34 10 aug 2023 10:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #9
Laura van Leeuwen heeft in een interview aangegeven dat mogelijkheden in de buurt zijn gecheckt en geen enkel stadion een optie was Geen Roda, VVV, Fortuna, Jong Psv, Helmond. Belgie voetballen mag niet. Lijkt ook niet wenselijk voor de politie, 2-3000 supporters naar een in feite uitwedstrijd. Knvb lijkt geen andere keuze te hebben op een ma/di in de eerste periode. Optie was bekend en zou snel bekend worden gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 11:10
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #10
Dat interview heb ik ook gehoord ja.. De enige opties die overblijven, wedstrijd omdraaien (FC Eindhoven - MVV), of verplaatsen naar een andere datum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 12:23
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #11
waar is jou gevoel van humor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 17:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #12
Ik hoorde net van iemand die zijn seizoenskaart ging ophalen dat Mvv-Eindhoven niet op een andere locatie gaat worden gespeeld.
Ze hopen vandaag nog bekend te maken wat er wel geregeld word aldus de boodschapper….. mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 19:54
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #13

opadiehard schreef : Ik hoorde net van iemand die zijn seizoenskaart ging ophalen dat Mvv-Eindhoven niet op een andere locatie gaat worden gespeeld.
Ze hopen vandaag nog bekend te maken wat er wel geregeld word aldus de boodschapper….. mvrgr Opa.


Wedstrijd wordt gewoon midweeks ingehaald, lijkt me toch geen hogere wiskunde...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 20:28 10 aug 2023 20:35 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #14

ASR schreef :

opadiehard schreef : Ik hoorde net van iemand die zijn seizoenskaart ging ophalen dat Mvv-Eindhoven niet op een andere locatie gaat worden gespeeld.
Ze hopen vandaag nog bekend te maken wat er wel geregeld word aldus de boodschapper….. mvrgr Opa.


Wedstrijd wordt gewoon midweeks ingehaald, lijkt me toch geen hogere wiskunde...


Dus jij wist dit al eerder voor 99% van de supporters was dit een groot vraagteken,we zijn tenslotte toch afhankelijk van de grillen van de KNVB?….Mvrgr Opa.

Ps Trouwens als je de media afgelopen weken gevolgd heb was het geen hogere wiskunde,en kwam de voetbalbond met een statement naar buiten dat een andere datum niet bespreekbaar was!

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2023 20:34
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - Eindhoven, verplaatst naar ma 2 okt 2023, 20.00u #15

opadiehard schreef :

ASR schreef :

opadiehard schreef : Ik hoorde net van iemand die zijn seizoenskaart ging ophalen dat Mvv-Eindhoven niet op een andere locatie gaat worden gespeeld.
Ze hopen vandaag nog bekend te maken wat er wel geregeld word aldus de boodschapper….. mvrgr Opa.


Wedstrijd wordt gewoon midweeks ingehaald, lijkt me toch geen hogere wiskunde...


Dus jij wist dit al eerder voor 99% van de supporters was dit een groot vraagteken,we zijn tenslotte toch afhankelijk van de grillen van de KNVB?….Mvrgr Opa.


Ik neem toch aan dat je het Nederlandse voetbal en met name de besluitvorming van de KNVB de laatste jaren een beetje gevolgd hebt? Als een wedstrijd door bijvoorbeeld weersomstandigheden geen doorgang kan vinden wordt die toch ook gewoon midweeks ingehaald...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden