>
Ontvangen bedankjes 479
FatyPapy1990 schreef : Precies Clochard , met een goede trainer waren we vorig jaar 3e geworden en misschien wel gepromoveerd.
Ook toen was het (niet) wisselen of te laat en niet te begrijpen en de oplossing zeer star.
Dit seizoen zullen we moeten uitzingen, en vrijdag zijn we er weer.
Maar ben benieuwd welke backs en trainer we volgend seizoen hebben.
En de Amerikanen gaan echt geen geld in deze club steken, volgens mij zijn het investeerders, en geen rijke olie sjeik met te veel geld.
MVV zal eerst zelf schoon schip moeten maken (goede bestuurders), maar ik denk dat dit niet gaat met de mensen die er nu zitten (dit is mijn opinion ).
Never listen to people with an opinion but to people with experience.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
Ik ben realistisch over het spel en zeker zou ik ook Tasci meer laten spelen , maar daar vind de staf/groep van of vond dat die verdedigend te weinig deed . Goed misschien is dat een puntje van aandacht, maar creatief kun je hem goed gebruiken
MF schreef :
Ik vraag mezelf daadwerkelijk af waar deze informatie vandaan komt dat Remans meer mee verdedigend dan Tasci. Uit de data valt te zien dat dit niet het geval is.
Hieronder de heat map van Remans & Tasci
Eerste foto in bijlage: Remans
Tweede foto in bijlage: Tasci
Ben Salemans schreef :
MF schreef :
Ik vraag mezelf daadwerkelijk af waar deze informatie vandaan komt dat Remans meer mee verdedigend dan Tasci. Uit de data valt te zien dat dit niet het geval is.
Hieronder de heat map van Remans & Tasci
Eerste foto in bijlage: Remans
Tweede foto in bijlage: Tasci
Interessant! Hoe kom je aan die heat maps? En hoe moet ik die interpreteren? Tasci viel pas in de 80e minuut in. Is hij bijvoorbeeld in zijn kleine kwartier speeltijd veel actiever dan Remans, die in de 68e minuut werd vervangen?