Telstar - MVV, za 14-10-2023

09 okt 2023 15:10 09 okt 2023 15:23 door Ben Salemans.
Supportersclub MVV Maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #1
Na de uiterst welkome 3 punten in de slotfase afgelopen vrijdag tegen Jong PSV staat aanstaande zaterdag de verre uitwedstrijd tegen hekkensluiter Telstar op het programma!

Laatste 10 jaar:
2022/2023 5:3 (3:1)
2021/2022 2:1 (2:0)
2020/2021 1:2 (0:1)
2019/2020 2:1 (0:1)
2018/2019 0:1 (0:0)
2017/2018 0:0 (0:0)
2016/2017 1:1 (0:0)
2015/2016 4:0 (2:0)
2014/2015 2:0 (1:0)
2013/2014 2:1 (1:0)

Dus de afgelopen 10 jaar maar 2x gewonnen en het belooft dus wederom een lastige pot te worden. Wel kan je MVV nog steunen daar in Velsen-Zuid op jacht naar de 2e overwinning op rij! Bij de Supportersclub zijn naast de autocombi nog plekken vrij voor de busreis à €37,50 (busreis + ticket).

Vertrek is om 16:00 vanaf de grindplaat bij het uitvak. Opgeven kan via het formulier op [url=https:/scmvv.nl]https:/scmvv.nl[/url]

Tot zaterdag hopelijk en op naar 3 punten!


FB: www.facebook.com/SCMVVMaastricht
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2023 18:28
Supportersclub MVV Maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #2
"Doelman Matthys keert na schorsing weer terug onder de lat bij MVV: ‘Maar hij is niet onaantastbaar’"

Maastricht - Romain Matthys keert in het duel tegen Telstar (zaterdag 20.00 uur) terug onder de lat bij MVV. Zijn schorsing van een duel, na een rode kaart tegen FC Eindhoven, zit er op en trainer Maurice Verberne zet hem direct weer in de basis.

„Romain heeft het de afgelopen anderhalf jaar uitstekend gedaan en is heel waardevol geweest. Dan ga ik hem niet nu direct vervangen. Ondanks dat hij misschien in een iets mindere fase zit, vind ik dat hij op doel moet”, zo legt Verberne uit. „Thijs (Lambrix, red.) heeft het als wel goed gedaan als zijn vervanger. En natuurlijk heeft Romain veel krediet. Maar het is ook niet dat hij onaantastbaar is. Hij moet wel zijn vorm terugvinden.”

Corners

Verder zal MVV met dezelfde spelers aan de aftrap staan als tegen Jong PSV. „Dat was een wedstrijd waarin we eigenlijk niets hebben weggegeven. Dat was een van onze betere wedstrijden, waarin we ons niveau ook de volle 90 minuten konden vasthouden.”

Minpunt was wel dat de talentenploeg uit Eindhoven twee keer uit een hoekschop scoorde. „Dat mag niet gebeuren”, zegt Verberne. Bij MVV is de afgelopen week dan ook extra aandacht geweest voor verdedigen bij hoekschoppen. De Maastrichtenaren kregen ook voor het duel tegen Jong PSV al diverse tegendoelpunten uit corners. „Het is niet dat we de hele boel omgooien. Het gaat om wat details en we hebben nogmaals gehamerd op organisatie.”

Nummer 20

MVV neemt het zaterdag op tegen de nummer 20 van de ranglijst. Verberne waarschuwt echter wel voor de kwaliteiten van Telstar. „Vorig seizoen hebben we het ook moeilijk gehad tegen die ploeg. Ze zijn fysiek sterk, dus we moeten er voor zorgen dat we geen duels hoeven uit te vechten. We weten dat er ook ruimte voor ons zal ontstaan en daar moeten we dus gebruik van maken.”

Zaterdag, 20:00 uur
Vermoedelijke opstelling MVV: Matthys, Zeegers, Aktas, Nieling, Labylle, Kleinen, Souren, Smeets, Remans, Kostons, Buifrahi
Niet inzetbaar: Schenk (blessure)

Bron: DDL

Zijn nog plekken vrij trouwens. Vertrek is 16:30 geworden.
Aanmelden via https://scmvv.nl

FB: www.facebook.com/SCMVVMaastricht
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 21:31
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #3
Wat een kut avond tot nu toe... even 10 minuten leuk geweest in 1e helft, de rest doet pijn aan je ogen. Rest me nog positief te blijven dat je de supporters goed hoort. Ik hoop op verdwaalde bal in t doel en hopen op gelijkspel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 21:33
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #4
Goed dat Sy noodgedwongen erin kwam.....de radio verslaggever vindt hem goed
nu Tasci nog?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 21:39
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #5
Je kan dan beter radio luisteren, is spannender... mvv speelt schandalig slecht...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:02
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #6
Telstar heeft defintitief van MVV, Telstar gemaakt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:03 14 okt 2023 22:04 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #7
Zonde dit, een puntje was dan nog een redelijk resultaat geweest. Typische wedstrijd die je ook had kunnen winnen, maar waarbij het allemaal niet mee zat met onder andere twee ballen binnenkant paal. MVV voetbalt bij momenten best aardig, maar het gebrek aan kwaliteit kun je niet verbergen. Steuckers en Van Delden staan vast in de ploeg bij STVV en horen daar bij de beteren, die mis je enorm. Kostons heeft tot nu toe niet de doelgerichtheid van vorig jaar en Matthys is zwak aan het seizoen begonnen, twee van onze absolute uitblinkers vorig seizoen. Dan wordt het aanvallend al snel heel pover en verdedigend hebben we ook zo onze zwaktes. Wordt een lang jaar vrees ik, hopelijk begint de aanval wat te lopen want dat is op dit moment toch het grootste probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:04
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #8
Die radio verslaggever heeft er eigenlijk ook geen verstand van, maar kan miniaal lekker of goed spreken.
Je hoorde wel al in de 91 min. dat het mis ging....
Vrijdag Cambuur; zou hij weer starten met Zeegers en Remans ? :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:06 14 okt 2023 22:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #9
Sy was helemaal niet goed, geregeld balverlies en zijn tegenstander glipte er 'n paar keer langs. Of zullen we zeggen viel ongelukkig in, wel jammer. Als trainer geen reden hem nu op te stellen tenzij Zeegers geblesseerd. Remans waardeloos, maar mag 70 min spelen. Vervolgens Tasci twee drie acties leuk, aantal maal gepiel op 't middenveld met enkel balverlies, tja dan overtuig je een trainer niet helemaal. Smeets 1 goede bal waar de goal uitkomt, heeft nu weer een goed contract voor een paar jaar, maar had nooit moeten komen mijn inziens, pakt budget weg dat beter besteed had kunnen worden.. Buifrahi 1 goede bal, op de paal. Labylle wel 't inzicht, maar gewoon te langzaam aan die kant. In de zestien wordt vaak slap of niet ingegrepen. Af en toe nog best leuke combinaties, maar veel te mager over het geheel. Met een punt blij mogen zijn, maar helaas. Wat moet je hier van maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:12
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #10
Wat doet de verdediging daar bij de 2-1? Met 4 man in een strandstoeltje toekijken hoe de tegenstander aanneemt, draait en afdrukt.
On-ge-lofelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2023 22:13
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #11
Mvv speelde 2e helft wel erg zwak, heel slordig aan de bal.
Het wordt weer een seizoen waar Mvv in het rechterrijtje gaat eindigen.
Vorig seizoen was vaak genieten, maar wat is er nog van over.
Echt jammer, ook geen lichtpuntje gezien vandaag.
Matthys kwam nerveus over, Labylle en Zeegers speelden niet sterk, Aktas ging er vol in, Nieling redelijk, Souren had sterke momenten afwisselend met zwakke momenten, Smeets was wel overal op het veld te vinden maar speelde nonchalant, Kleinen werd vaker fysiek afgetroefd, Kostons deed zijn best, het talent Buifrahi had niet veel in te brengen, Remans had het moeilijk.
Ik snap niet dat Tasci niet in de basis staat, die man zorgt voor gevaar in de voorhoede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 02:34
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #12
Wat een draak van een wedstrijd was dit...
Zo slordig en ze konden nog geen 2x naar elkaar over spelen.
De eerste helft ging het nog wel, maar de 2e helft was niet om aan te gluren.
Het leek net het Ajax van tegenwoordig.
Blijven opbouwen terwijl iedere club weet wat ze tegen MVV moeten doen na vorig jaar.
We hebben geen cv's meer die onder die druk uit voetballen en dan is een andere taktiek wel handig.
Dat konden Waem en Van Helden toch een stuk beter dan Aktas, Coomans en Nieling.
Ook Matthys die goede reddingen afwisselt met hele slordige inspeelballen.
Gaten tussen het middenveld en de verdediging.
Aanvallers van Telstar konden rustig met de bal aan de voet zonder druk en dat werd bij de laatste goal nog even benadrukt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand echt positief er uit vond steken.
Souren, Smeets, Remans... (de sterkhouders) Het leek echt alsof ze de dozen om de schoenen hadden want er ging zo veel mis.
Tasci, heeft die Verberne zijn familie uitgescholden ofzo? Ik snap er geen fluit van dat die niet speelt.
Komt in minuut 80 er in en heeft al meer dreiging geleverd in 10 minuten dan Remans in een hele wedstrijd.
Snap ook echt de wissel van Kleinen niet.
Oké, die was ook niet goed, maar Smeets en Souren waren beide nog slechter.
Volgens mij durft hij Smeets sowieso niet er naast te zetten.

Livramento die dan toch weer dat goaltje maakt.
Voetballend is het niet veel maar aan inzet geen gebrek.
Dan denk je oké, toch een punt.
Maar dan gooien we het niet dicht!
Staan gewoon met 4 man te pitten en kijken hoe hij hem er in schiet.

Vooral een diepe buiging voor de supporters die mee zijn gegaan en naar deze shitshow moesten kijken.
Snap helemaal dat ze: "voetballen! Voetballen!" begonnen te scanderen. Want het leek nergens op.

Tuurlijk hebben we vorig jaar heel erg overgeporformed.
Maar dit is wel het andere uiterste.
Ik mis ook de strijdlust ofzo en word totaal geen pressie gezet.

Ben bang voor volgende week als Cambuur naar de Geusselt komt met Henk de Jong als nieuwe trainer.

Op naar een beter MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 06:34
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #13
Van dit seizoen had ik niet veel verwachtingen. Toch doet het pijn om te zien dat het zo slecht gaat. We hebben het vaak gehad over tussenjaren, maar dat is er letterlijk een. We zitten in het jaar waarop er gewacht wordt op het geld van de Amerikanen. Misschien is het nog beter gezegd een "wachtjaar". Dat zie je ook aan de selectie die ons gepresenteerd is.

Desalniettemin zou MVV beter kunnen dan wat er op de mat gelegd wordt, als je het mij vraagt. Het hangt van knulligheden aan elkaar. De opstellingen en het wisselbeleid zijn onnavolgbaar. De trainer lijkt niet te zien wat veel supporters zijn.

Ik denk dat het inmiddels tijd is om op een andere manier naar vorig seizoen te kijken. Er wordt steeds gezegd dat we daar overgepresteerd hebben. Maar dat kan en moet je op eigenlijk verschillende manieren zien. Qua budget hebben we overgepresteerd Dat is 100% waar. Maar op het veld moet je naar de spelers kijken. En misschien moet je dan wel concluderen dat vorig jaar op het veld een onderprestatie was, met de kwaliteit die in die selectie zat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 14:54
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #14
Precies Clochard , met een goede trainer waren we vorig jaar 3e geworden en misschien wel gepromoveerd.
Ook toen was het (niet) wisselen of te laat en niet te begrijpen en de oplossing zeer star.
Dit seizoen zullen we moeten uitzingen, en vrijdag zijn we er weer.
Maar ben benieuwd welke backs en trainer we volgend seizoen hebben.

En de Amerikanen gaan echt geen geld in deze club steken, volgens mij zijn het investeerders, en geen rijke olie sjeik met te veel geld.
MVV zal eerst zelf schoon schip moeten maken (goede bestuurders), maar ik denk dat dit niet gaat met de mensen die er nu zitten (dit is mijn opinion :-)).
Never listen to people with an opinion but to people with experience.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 15:25
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Telstar - MVV, za 14-10-2023 #15
Er gingen ook deze wedstrijd weer veel dingen fout. Ik snap dat de trainer vast wil houden aan automatismen, maar ze lijken dit seizoen niet bepaald te werken.

Natuurlijk ziet iedereen het anders en dus ook de trainer.
Mijn mening: Het opbouwen van achteruit zorgt bij mij iedere keer weer voor paniekaanvallen. We hebben zonder Coomans geen speler die rustig van achteruit kan opbouwen. We tikken maar steeds naar elkaar naar over en uiteindelijk wordt de bal door iemand naar voren geschoten, dit hele proces kan dan de drekbak in en wat mij betreft kan de keeper dit ook prima.
Verder vind ik ons middenveld echt tegenvallen tov vorige seizoen met uitzondering van Kleinen. Souren is geen schim van vorig jaar en verliest keer op keer de bal. Smeets wordt totaal verkeerd gebruikt. Remans is voor de tegenstander een hele vervelende speler, maar buiten dat levert hij niks extra's. Ik kan genieten van Kostons zijn werklust en ijver maar zó vaak dat we terug kunnen komen in de wedstrijd en hij een niet te missen kans tóch mist.
Ik zou echt niet weten hoe we dit moeten gaan omdraaien. Vrijdag weer alles eraan doen om de 3 punten hier te houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden