>
Ontvangen bedankjes 1561
Buurke76 schreef : Ik ben toch echt bang dat dit het niveau is dat Maurice uit deze groep haalt. Het is al weken precies hetzelfde. Af en toe een helft beter maar over het algemeen is dit het. Deze conclusie kan ik nu wel trekken na 12 wedstrijden. Bijna 1/3e van de competitie is gespeeld en ik zie toch echt geen stijgende lijn.
Lange ballen ipv opbouwen snap ik, maar op wie ? Kostons staat daar alleen en er is totaal geen aansluiting vanuit het middenveld.
Kleinen, Souren, Smeets zijn prima voetballers maar te veel van hetzelfde als je het mij vraagt.
We hebben hier al 1001 ideeën geopperd zodat het (volgens degene die het voorstelt) beter wordt, ook van mijn kant (5-3-2, 4-4-2) maar op een of andere manier is dit wat het is bij Maurice en dat stemt me toch echt niet vrolijk. Ik zie het echt niet beter worden de komende weken.
Los van de ambiance en het weer/veld, als je niets creëert win je geen wedstrijd. Als het zo doorgaat wordt je binnenkort in Aachen Noord afgemaakt met 6-0 vrees ik toch echt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben het eens met je post, alleen met deze zin niet. We hadden vorig seizoen evenveel doelpunten tegen als de nr. laatst, en Waem had er volgens mij niet meer veel zin in en wilde hogerop. Mattthys had inderdaad veel goede reddingen erbij, maar zonder dat, waren er nog méér doelpunten ingevlogen dan de nr. laatst (jong Utrecht). Schijnbaar is het collectief achter helemaal niet zo in de vorm van hun leven is geweest, dan continue wordt gedacht of beschreven. Dit is trouwens nog steeds het geval, met aderlatingen het vertrek Steuckers en van Bommel, sta je daar waar je nu staat.Sjappie schreef :
Zet daarbij ook nog Waem, van Helden en een Matthys die in de vorm van zijn leven was.