Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u

31 okt 2023 16:47 31 okt 2023 16:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u #31

Buurke76 schreef : Ik ben toch echt bang dat dit het niveau is dat Maurice uit deze groep haalt. Het is al weken precies hetzelfde. Af en toe een helft beter maar over het algemeen is dit het. Deze conclusie kan ik nu wel trekken na 12 wedstrijden. Bijna 1/3e van de competitie is gespeeld en ik zie toch echt geen stijgende lijn.

Lange ballen ipv opbouwen snap ik, maar op wie ? Kostons staat daar alleen en er is totaal geen aansluiting vanuit het middenveld.
Kleinen, Souren, Smeets zijn prima voetballers maar te veel van hetzelfde als je het mij vraagt.

We hebben hier al 1001 ideeën geopperd zodat het (volgens degene die het voorstelt) beter wordt, ook van mijn kant (5-3-2, 4-4-2) maar op een of andere manier is dit wat het is bij Maurice en dat stemt me toch echt niet vrolijk. Ik zie het echt niet beter worden de komende weken.

Los van de ambiance en het weer/veld, als je niets creëert win je geen wedstrijd. Als het zo doorgaat wordt je binnenkort in Aachen Noord afgemaakt met 6-0 vrees ik toch echt.


Zou letterlijk mijn tekst kunnen zijn ben het volledig met je eens Buurke!
Ik ben bang dat de gunfactor Maurice een beetje verlopen is,als je gaat terug kijken zeker dit seizoen krijgt hij ze niet aan het voetballen!
Zijn opstelling en wisselbeleid is nu eenmaal niet je van het!
Het word er met de wedstrijd niet beter op en hij krijgt de zaak op dit moment niet op de rails gezet!
Je ziet elke keer hetzelfde systeem terug komen,een paar wedstrijden met dezelfde spelers en erg laat in de wedstrijd dezelfde wissels!
Mijn vraag is ligt het nu aan mij of heb ik ongelijk ik hoop natuurlijk dat ik vet ongelijk heb maar daar lijkt het niet op!…mvrgr Opa.

Ps Ik ben bang dat Smeets er regelmatig uit gaat liggen,gisteren weer op zijn lies wijzend zou dat al de derde keer dit seizoen zijn met dezelfde blessure!

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2023 07:28
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u #32
ik vraag me af: als Maurice nu geen nette, fatsoenlijke, aardige man zou zijn.... zouden we hem dan niet net als Wells en Usta naar de uitgang hebben begeleid ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2023 08:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u #33
Wat ik vooral constateer is dat er op alle plekken in de selectie niet meer dezelfde kwaliteit rond loopt als vorig seizoen.
- Blummel, verguisd door iedereen (mijzelf inclusief) bracht meer dan de huidige buitenspeler.
- van Bommel, bekende situatie, had een ongelofelijke klik met Kostons waardoor de aanval vele malen dreigender was.
- Steuckers, bracht de aanvallers meer in stelling dan Smeets nu, echter is er natuurlijk ook verschil tussen de aanvallers zoals hierboven aangegeven.

Zet daarbij ook nog Waem, van Helden en een Matthys die in de vorm van zijn leven was.
En wat vorig seizoen net allemaal goed viel (binnenkant paal binnen), valt er nu net buiten.. Kwartje valt nu altijd de verkeerde kant op, terwijl dit vorig jaar bijna allemaal richting MVV viel.

Wat mij betreft hoeft Maurice echt niet te vertrekken, is een prima trainer voor dit MVV, vorig jaar liepen we weg met hem, en dit jaar zou hij er niks van bakken.. Lijkt mij meer een verschil in kwaliteit selectie, dan ineens een slechte trainer te zijn.

Blijft toch vreemd hoe dit altijd werkt binnen de voetballerij...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2023 09:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u #34
Voor mij hoeft Maurice ook niet weg , ik vind hem sympathiek overkomen en werkt binnen zijn en de club zijn mogelijkheden
Dat Maurice geen top trainer is dat is wel duidelijk , verleden jaar werd alles een beetje gecamoufleerd door 2-3 spelers maar door zijn persoonlijk ontstond er wel een groep en een prettige sfeer
Dit jaar mis je die kwaliteit en spelen we gewoon wat onze begroting toelaat
Dat zelfde geldt natuurlijk voor van Geneugden , verleden jaar door iedereen bewierookt en dit jaar bakt hij er niks van ??? Ook hier ligt de waarheid in het midden en moet t ook natuurlijk een beetje meezitten ( dat hadden we verleden jaar dit jaar nog niet) net die ene speler kunnen halen die t verschil maakt


Wat me wel "stoort " of opvalt is dat Laura van Leeuwen nu bijna 6 maanden Directeur van onze club is , veel interviews en vaak in de media ( prima) maar er liggen zoveel commerciele kansen die nog steeds niet zijn ingevuld , en dan doel ik op achterkant teneu boven en onderkant , broek ( 2 plekke) en arm shirt 1 plek
Goed voor een slordige 200.000 aan inkomsten die niet zijn ingevuld , en dit zijn de beste plekken om te verkopen ,maar we staan al het hele seizoen droog (
Dan is natuurlijk ook de naam van t stadion nog steeds vacant maar dat is al jaren

Dus als de Amerikanen hier wat willen gaan " verdienen" dan zal de sales bij MVV eens op een hoger plan gebracht moeten worden'
Nu hebben ze een nieuwe sales dame aangetrokken ( ik ken haar niet) maar in haar CV zit helemaal geen sales ervaring ?
Is dat dan een pre , ik denk het wel en ik denk ook dat een enorm netwerk je helpt bij die plekken , die zie ik niet maar goed we laten ons verrassen door de dames maar er moet wel wat gaan gebeuren vind ik

Zowel beide dames lopen niet over van een enorm netwerk , althans zeker niet in onze regio , dus de vraag is wat is het plan ?
Hoe gaan ze de markt bewerken ?

Nog even naar de Amerikanen , als ze niet in de winterstop gaan investeren ( als dan de aandelen verkocht zijn natuurlijk !) dan snap ik hun filosofie niet
en dan vraag ik me echt af wat ze nu precies willen met onze club . Een jeugdopleiding is voor mij geen reden om te investeren , supporters ook niet , tenzij je daar een verdien model aan koppelt en dan moet je toch echt aantallen kunnen maken en natuurlijk helpt t allemaal mee .
En met investeren in de winterstop doel ik op 2-3 gerichte aankopen die ook het jaar erna waardevol zijn voor de groep
Want wat ik begreep is dat de Amerikanen in 3 jaar tijd naar 2,5 miljoen aan spelersbudget willen en zo meespelen
Nu is dat bedrag ook weer achterhaalt omdat Disney 50% meer gaat betalen voor de TV rechten

Dus hoe dan ook de beurs moet getrokken gaan worden door de Amerikanen wil je vooruit, MVV zal nu eens wat moeten gaan verkopen commercieel en uiteindelijk moet t stadion vol stromen , maar dat doe je alleen met resultaten , kortom ik zie nog amper vooruit gaan en ik zie ook heel weinig echte doelstellingen waar men zich op focust , dat laatste zal zeker met de aandelen transactie te maken hebben maar MVV kan mijn inziens zelf ook veel meer aan de voorkant doen los van de Amerikanen
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2023 10:38 01 nov 2023 10:46 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Jong Utrecht-MVV, ma 30 okt. 2023, 20:00u #35

Sjappie schreef :
Zet daarbij ook nog Waem, van Helden en een Matthys die in de vorm van zijn leven was.

Ik ben het eens met je post, alleen met deze zin niet. We hadden vorig seizoen evenveel doelpunten tegen als de nr. laatst, en Waem had er volgens mij niet meer veel zin in en wilde hogerop. Mattthys had inderdaad veel goede reddingen erbij, maar zonder dat, waren er nog méér doelpunten ingevlogen dan de nr. laatst (jong Utrecht). Schijnbaar is het collectief achter helemaal niet zo in de vorm van hun leven is geweest, dan continue wordt gedacht of beschreven. Dit is trouwens nog steeds het geval, met aderlatingen het vertrek Steuckers en van Bommel, sta je daar waar je nu staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.238 seconden