MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u

07 nov 2023 08:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #16
Als je ziet dat Emmen doodleuk Jorrit Smeets en Maikel Kieftenbeld kan laten invallen naast wat ze allemaal al in de basis hebben staan, dan is het helemaal geen schande dat je niet wint. Maar wat mij betreft was MVV het grootste gedeelte van de wedstrijd beter en hadden we hier kunnen, misschien wel moeten, winnen. MVV mist zelf een paar grote kansen en ik denk dat we minimaal een penalty hadden moeten hebben.
Van de andere kant, na de gelijkmaker van Emmen is er een periode van een kwartier of zo dat Emmen totaal de controle heeft en in die fase kom je heel goed weg dat niet meteen de 1-2 ook nog valt.

Al met al tevreden met een punt maar niet met de plek op de ranglijst. Dit MVV verdient hoger, ik vind MVV in veel wedstrijden voetballend beter dan de tegenstander.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 09:33
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #17
snap het echt niet, Smeets blijft laatste half uur voorin hangen omdat hij het niet meer kan belopen.
Sleegers kwijnt weg als linksbuiten. Zet Buifrahi er toch in laatste 20 minuten en laat Sleegers op de plek van Smeets spelen. Die counter met Kostons en Smeets, en daarna Smeets die alleen wordt diepgestuurd...dat had gewoon de 2-1 MOETEN zijn.




Waar ik me het meeste aan erger..
Dat Verberne Smeets niet eens er af haalt.
In de laatste minuten waar die diep word gestuurd, daar heb je dan net een Buifrahi ofzo nodig die snelheid heeft en wel 1 op 1 komt met de keeper.
Je hebt stootkracht nodig later in de wedstrijd en dan kun je Smeets beter wisselen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 09:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #18
Emmen staat qua budget en selectie echt een paar stapjes hoger, maar dat was niet terug te zien op het veld. We hebben ons prima verweerd en hadden zomaar kunnen winnen.

Ik ben echt benieuwd naar de afwegingen om Tasci al die tijd geen basisplaats te geven. Iedereen ziet dat die jongen veel meer brengt dan Remans. Mart heeft het gewoon helaas echt niet. Buifrahi heeft het in veel wedstrijden niet laten zien en heeft het fysiek en conditioneel nog lastig.

Er zit echt wel voetbal in deze ploeg, maar drie keer winnen in dertien wedstrijden is echt ondermaats. Aankomende vrijdag moet de vierde echt volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 10:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #19
Het lijkt me duidelijk dat de trainer nu niet meer om Tasci heen kan. Absoluut man of the Match gisteren.
Remans is bepaald geen topper maar was niet eens zo slecht gisteren. Wat dat betreft ben ik veel meer teleurgesteld on Kostons en Smeets.
Die laatste is in principe de beste voetballer maar is duidelijk op zijn retour, is het niet alleen fysiek dan toch ook qua instelling. Kostons laat zien dat hij eigenlijk een heel beperkte voetballer is. Staat vaak goed voor de goal en pikt zijn doelpunten mee maar een bal vasthouden of een man uitspelen was er in elk geval gisteren niet bij.
En dan Mathys. Tja, de meest afgrijselijke blunders afgewisseld met wereldsaves. Die snoekduik vlak voor tijd die de 1-2 voorkwam levert dan toch weer krediet op.
Uiteindelijk denk ik dat iedereen met 1-1 kon leven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 12:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #20
Bryan Smeets speelde inderdaad geen goede wedstrijd. Maar die laatste situatie waarin hij voor de keeper kwam, liep mede ongelukkig af omdat Mister-Assist-Kostons de bal veel te zacht naar Smeets speelde. Eerlijk is eerlijk. Daardoor had Bryan minder tijd om het goed af te ronden. Jammer, want het was een 100% kans die zo verprutst werd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 14:28 07 nov 2023 14:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #21

Buurke76 schreef : snap het echt niet, Smeets blijft laatste half uur voorin hangen omdat hij het niet meer kan belopen.
Sleegers kwijnt weg als linksbuiten. Zet Buifrahi er toch in laatste 20 minuten en laat Sleegers op de plek van Smeets spelen. Die counter met Kostons en Smeets, en daarna Smeets die alleen wordt diepgestuurd...dat had gewoon de 2-1 MOETEN zijn.




Waar ik me het meeste aan erger..
Dat Verberne Smeets niet eens er af haalt.
In de laatste minuten waar die diep word gestuurd, daar heb je dan net een Buifrahi ofzo nodig die snelheid heeft en wel 1 op 1 komt met de keeper.
Je hebt stootkracht nodig later in de wedstrijd en dan kun je Smeets beter wisselen.


We weten allemaal dat je Smeets niet diep moet sturen daar heeft hij de kracht en de snelheid niet voor,toen hij vertrok en dat gebeurde meerdere keren zag ik bij de start al dat hij het niet ging belopen!
Ik blijf zeggen je ziet de middenvelders als een magneet aan elkaar plakken en elkaar giga in de weg lopen Kleinen/Souren/Smeets daardoor loopt het vaker vast en word het spel uit zijn versnelling gehaald.
Ook blijven dan overige posities leeg onbezet!
Los van dit alles ik was totaal niet ondersteboven van dit Emmen die hadden we echt gemakkelijk kunnen hebben!
Hoorde na afloop een speler van van Emmen bij espn zeggen het had 3-6 moeten zijn en dan kan ik echt kwaad worden.
Ik vind dat Mvv echt gevochten heeft binnen zijn mogelijkheden!
Het blijft toch apart dat wij in deze mindere tijd op een maandagavond meer toeschouwers hebben dan Excelsior in het weekend,maar ja die moeten het al langer niet meer hebben van het ophalen van oud papier…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 19:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #22
Wat schiet je op met 3 gelijke spelen .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 19:55
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #23

bokkesprongen schreef : Wat schiet je op met 3 gelijke spelen .........


Weinig, maar in ieder geval beter dan geen punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 20:59
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #24
Leuke wedstrijd. Tasci is echt super: bewegelijk, met lef en actie in huis, jammer dat ie gehuurd is. Hij moet gewoon samen met Buiftahi op de vleugels. En dan Livramento en Remans als pinchhitters achter de hand houden op de bank.
Ik ben het niet eens met kritiek op Kostons, hij hield zeker veel ballen vast voorin. Smeets afwisselend met sterke en zwakke momenten. Jammer det hij niet echt in een rol als spelverdeler kan komen en ook vrijwel niet meer op doel uithaalt.
Achterin blijft het kwetsbaar. Het enige waar we op kunnen hopen dit seizoen is dat het team steeds beter op elkaar ingespeeld raakt en dan een goede reeks neer zet voor een periode. Op versterkingen hoeven we niet te rekenen waarschijnlijk.
27 euro voor kaartje boschpoorttribune aan de kassa vond ik ondanks de finaciële positie wel wat overdreven trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2023 21:49 07 nov 2023 22:09 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #25
27 euro wat overdreven voor de boschpoort. Dat is toch van de zotte! Dat nog zoveel mensen komen. Het is al eerder gezegd, voor die prijzen kijk je eredivisie bij andere clubs of speel je structureel bovenin kkd. Een leugen(tje) van Noor dat met de verhoging van de sk prijzen het budget omhoog zou gaan. Allemaal uiteindelijk om tekorten aan te vullen. En dan komend seizoen zeker nog verder omhoog.

Vwb Smeets. Vond 't zelf geen sterke zet van Geneugden, zeker niet als je daarna Buifrahi en Sleegers haalt die eigenlijk ook meer een tien zijn. Jonge gasten nog, dat wel, maar die worden nou misbruikt aan de buitenkant. Heeft zichzelf aangeboden, ligt nog lang vast voor 'n mooi salaris en is nu te wisselvallig. Is een slimme speler, maar na vorig jaar en onder de streep verlies van kwaliteit had men kunnen weten dat dit mvv op die cruciale positie iemand nodig heeft met loopvermogen en snelheid. Gisteren ballen helemaal achter ophalen, beter wellicht aan Souren of Kleinen overlaten en die energie besparen. En wat de trainer denkt om hem niet na 60-65 min te wisselen, geen idee. Zien de supporters dat op de tribune alleen ? Valt op in de commentaren en op de tribune dat velen hetzelfde denken over opstelling, het (te) late wisselen en welke wissels itt de staf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2023 08:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #26

bokkesprongen schreef : Wat schiet je op met 3 gelijke spelen .........


Beter dan 3 nederlagen…toch?…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2023 08:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Emmen, ma 6 nov. 2023, 20:00u #27
Ieder punt tegen een top 5 team is een winst punt

Verder snap ik ook de kritiek niet op Smeets en zeker niet op Kostons , vooral die laatste die van enorm belang voor dit team in aanvallend opzicht .
Maar Kostons , doet alles met een idee , dat schreef ik jaren geleden al .
Alleen wat Koen een beetje in de weg zit nu zijn frustraties denk ik , na een geweldig seizoen zou hij natuurlijk een stap hebben willen maken .
Nu bij MVV draait alles een stuk minder , zijn contract loopt af en wie is straks in de markt voor hem
Daarbij de combi's met Steukers en Blummel en de samenwerking met van Bommel die mist hij

Maar geen slecht woord over Koen Kostons van niemand niet , een echte toegevoegde waarde voor dit MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, john68, jovkle, bokkesprongen, ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden