MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u)

20 nov 2023 08:11 20 nov 2023 08:28 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #16
Veel is al gezegd. Ik weet dat iedereen een wedstrijd anders ziet en beleeft, maar het valt me op dat in de rij namen in negatieve klank, niemand Remans noemt. Zit niet goed bij de oorzaak van de vrije trap die de 0-1 oplevert. Leidt heel knullig balverlies op de eigen helft waar de 0-2 uit ontstaat. En brengt aanvallend werkelijk 0,0. Remans zou er staan omdat hij verdedigend meer brengt dan bijvoorbeeld Buifrahi. Nou, als we gisteren met 10 waren begonnen en zonder Remans had het niet 0-2 gestaan na 11 minuten. Zo goed is hij verdedigend. Ook bij de 1-4 begint het met balverlies van Remans overigens. En niet balverlies omdat hij aanvallend probeert zijn tegenstander voorbij te gaan. Nee, Remans staat op de rand van onze eigen zestien en probeert de bal over een meter of acht naar Souren te koppen, maar dat lukt hem niet.

Natuurlijk was het zeker niet alleen de schuld van Remans. Souren en Smeets samen werkt nog altijd niet, misschien dat een andere trainer er iets beters op kan verzinnen maar je ziet dat beiden met steeds minder zelfvertrouwen spelen omdat ze elkaar in de weg lopen. Ik heb echt het idee dat Smeets is gehaald in de overtuiging dat Souren verkocht zou worden, en dat er een probleem ontstond toen die bleef. Schenk speelde dramatisch en mocht blij zijn dat hij uitviel. Coomans raakte geen pepernoot. Kleinen onzichtbaar. Matthys kon niet heel veel doen aan de tegendoelpunten maar hield ook niets tegen, de wereldreddingen van vorig seizoen waren er niet meer.

Enige spelers die hun niveau een beetje haalden waren Aktas, Labylle, en Tasci. Kostons speelde ook best aardig maar had volgens mij rood moeten hebben.

En dat moment was voor mij nog het meest ergerlijke en dan heb ik het niet over de actie van Kostons. We staat 1-2 achter, het is de blessuretijd voor de rust en we krijgen een corner. Dan weet je: snel pompen voor de scheids affluit. Druk er op houden. Actie. Nog ff, voor de rust. Maar wat doen we? Tasci neemt de corner niet en Smeets wandelt werkelijk op zijn dode gemak naar de cornervlag. Geen enkel gevoel voor het moment, je zou zweren dat we voor stonden en we tijd aan het rekken waren. Na het gedoe met Kostons wordt de corner genomen, en krijgen we een vrije trap tegen (voor mijn gevoel onterecht), en uit de aanval daarna lopen we nog tegen de 1-3 aan... Typerend. Want laten we wel wezen: na de 1-2 van Labylle uit het niets was NAC het kwijt en leek het er op dat MVV wel eens de 2-2 kon maken. Maar dan geef je het zo weg.

Al met al een zwaar frustrerende klotewedstrijd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Frank Salemans, Maosbrögk, Anna D., jovkle, Boschpoort, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 09:39 20 nov 2023 09:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #17
Wijselijk maar even gewacht met het plaatsen van een reactie aangaande de wedstrijd tegen Breda.
Na een nacht slecht te hebben geslapen durf ik het wel aan met enkele nuances.
Het is na 15 wedstrijden wel duidelijk dit MVV speelt zonder enige structuur en inzet!
Moet ik dit Maurice verwijten ik weet het niet wel heb ik twijfel omtrent het feit of hij verandering kan aanbrengen!
Elke week komt hij in zijn voor en nabeschouwing met dezelfde teksten,we moeten leren?
Ook tegen NAC gister zag je een elftal voetballen zonder enige leiding binnen en buiten het veld!
Toen de competitie begon dacht ik dat we een redelijk team hadden maar dan wel op papier!
Je zag het al een beetje in de tweede helft van het vorig seizoen vielen alle automatisme weg uit het elftal en haalde je met hakken over de sloot de NC met als afsluiter die dramatische wedstrijd wederom tegen Breda.
Laten we even loskoppelen dat we een hele zwakke selectie hebben die het zelfs niet voor elkaar krijgt om een meter meer te zetten voor elkaar!
Kleinen/Souren en Smeets dat is teveel op het middenveld ze lopen elkaar soms giga in de weg!
Maurice wisselt altijd op hetzelfde tijdstip met bijna dezelfde spelers,een buifrahi moet je meer minuten laten maken die heeft een contract en moet kunnen groeien binnen het team.
Labylle speelt als een van de betere en dat wil nogal wat zeggen over de huidige selectie.
Schenk en Zeegers vallen voor mij ook door de mand,maar eigenlijk wie niet?
Souren speelt bagger niet te vergelijken met de Souren van in het begin die is echt de weg kwijt en doet verdedigend bijna niks en slecht.
Dan Smeets kreeg voor mij altijd het voordeel van de twijfel maar er zit heel weinig ondersteuning in kwa opbouw van het elftal!
Hij verliest bijna elk kopduel en gaat dat duel soms nog niet eens aan hij blijft gewoon staan.
Dan ook livramento en Basri die krijgen of te weinig speelminuten of ze zijn toch niet die talenten!
Onze keep valt nu ook door de mand en is niet meer die zekere factor door zijn prachtige reddingen vorig seizoen,keer op keer gaat hij de fout in bij de opbouw beginnend bij hem dat gepiemel binnen de zestien of dan maar steeds weer die lange trap naar….?
Wie trekt ons uit het moeras dit verdienen alle vrijwilligers en supporters niet nu nog 5.500 toeschouwers wat houden we dalijk over?
Met deze begroting kun je eigenlijk ook niet op meer hopen,er is geen geld en we hebben voor MVV begrippen een grote schuld!
Mijn vrees is verder gaan de Amerikaanse investeerders dalijk alleen maar instappen om de schulden weg te werken?
Het is voor hun echt geen win/win situatie en ik zie nog steeds niet de grotere sponsors instappen die volgens Laura mede nodig zijn om MVV uit deze malaise te halen!
Deze boodschap komt uit een grote onrust van mij als MVV supporter en dit na 56 jaar bijna onafgebroken aanwezigheid bij elke thuiswedstrijd….Mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 09:41
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #18

Buurke76 schreef : Het is nu toch wel klaar voor de trainer. Elke keer zelfde opstelling, elke week zelfde minuten zelfde wissels. Smeets laten staan die werkelijk dramatisch was. Atlas is het ook niet. Niets en niemand was goed vandaag. Het is op, het is over.

Zelfs de angel Side was in de 2e helft niet vooruit te branden met dit gebraggel op het veld.

Er moet echt iets gebeuren, vd Gijp zou zeggen om af te bellen voor komende zondag. Gewoon niet gaan en 3-0 op papier laten invullen.

Ik zie geen enkel lichtpuntje meer op dit moment


Kan een andere trainer dit wel ombrengen? Ik denk het niet. Het materiaal blijft hetzelfde. Al zet je Mourinho voor deze groep, die haalt er ook niet meer uit. Verberne kan niet de ballen erin schoppen of ze tegenhouden, maar hij is wel verantwoordelijk dat de neuzen van iedereen in de selectie dezelfde kant opwijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 09:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #19
Oke, zijn wisselbeleid is niet sterk. Maar wordt MVV er sterker op met Livramento? Daar kun je niks mee forceren. Je hebt niks op de bank waarmee je iets kunt forceren. Dus of je Livramento nu in de 59e minuut brengt of in minuut 85. Iets brengen doet hij toch niet. Ja dan heeft hij wat meer tijd als die na 59 minuten invalt, maar hij brengt niks. Dan kun je hem beter laten zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 09:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #20

Jacques schreef : We staat 1-2 achter, het is de blessuretijd voor de rust en we krijgen een corner. Dan weet je: snel pompen voor de scheids affluit. Druk er op houden. Actie. Nog ff, voor de rust. Maar wat doen we? Tasci neemt de corner niet en Smeets wandelt werkelijk op zijn dode gemak naar de cornervlag. Geen enkel gevoel voor het moment, je zou zweren dat we voor stonden en we tijd aan het rekken waren. Na het gedoe met Kostons wordt de corner genomen, en krijgen we een vrije trap tegen (voor mijn gevoel onterecht), en uit de aanval daarna lopen we nog tegen de 1-3 aan... Typerend. Want laten we wel wezen: na de 1-2 van Labylle uit het niets was NAC het kwijt en leek het er op dat MVV wel eens de 2-2 kon maken. Maar dan geef je het zo weg.


Dit was inderdaad hét kantelpunt. Na een ontluisterend zwak begin (0-2 na 13 minuten kan echt niet), kwamen we weer terug in de wedstrijd door de mazzelgoal van Labylle. NAC was het kwijt, de 2-2 hing in de lucht. Maar als Bryan "walking football" Smeets naar de cornervrag waggelt, weet je precies hoe het met de motivatie zit. De 1-3 was killing. Mede door een zwakke arbitraire beslissing, maar voornamelijk wederom door een zwak optreden van onze eigen mannen.

NAC had al 4 of 5 wedstrijden niet gewonnen, dan weet je gewoon dat in 98% van de gevallen MVV het perfecte medicijn is om het tij te keren.

Dit MVV is los zand. Er klopt werkelijk niets van. Daar is Verberne hoofdverantwoordelijk voor. Maar goed, MVV heeft geen geld, dus Verberne kan doorgaan met zijn wekelijks tactisch onbenul.

Kenmerkend was toch wel de Messi-achtige actie van Leemans, die normaal nog geen lantaarnpaal voorbij komt, maar bij MVV gewoon om 5 man kan slalommen en in de 16 nog 5min tijd krijgt om een hoek uit te zoeken.

En stop aub met die MOTM-verkiezing. Sowieso vind ik dat al onzin, maar bij een match waar niemand een hoger cijfer dan een 4 verdient, is het gewoon keihard lachwekkend.

Al met al een beschamende middag, op alle vlakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 10:20 20 nov 2023 10:21 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #21
Livramento is wellicht niet de beste invaller. Maar na zijn invalbeurt was hij wel een van de weinigen met de juiste energie. De wissel van Buifrahi, wisselen om te wisselen, verschrikkelijk zo'n trainer. Maar ook hij bracht in die paar minuten de juiste energie, wel helaas pas bij 1-4 erin. Als je niet ziet dat je bijv smeets eens eruit moet halen, hou dan maar op. Na een helft is het op. Kan het niet belopen, ontloopt elke situatie in de zestien verdedigend, maar soms ook aanvallend diepgaand als tien, gaat op z'n gemak achterin de balletjes ophalen. Bij deze trainer mis ik een voetbalidee op het veld, is niet hard genoeg (wissel eens na een helft of eerder), wisselt ook vaak te weinig/verkeerd en heeft geen idee hoe hij met bepaalde wissels eventueel nog wat teweeg kan brengen. En Hermans zal als assistent van hetzelfde niveau zijn gezien elke week hetzelfde gebeurt. Er moet hier toch iets meer uit te halen zijn. Zo goed was nac niet. Als je af en toe het niveau van de basis ziet...de leiders (waar ze voor door moeten gaan althans) moeten eindelijk eens opstaan en dan gaan die jonge gasten als Penders, Livramento, Buifrahi, Sleegers, Basri ook meer daarin mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 10:51
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #22
ik denk het wel. Een trainer moet zien dat het middenveld niet brengt wat het moet brengen. Een trainer moet zijn dat de aanval niet brengt wat het moet brengen. Kijk, alternatief achterin heb je niet echt met een fatsoenlijke links- en rechtsback en je hebt geen alternatief voor Kostons.
Maar Sleegers is volgens mij aan aanvallende middenvelder en geen rechtsbuiten. Remans brengt niets maar speelt wekelijks 75 minuten. Smeets/Souren , iedereen op het forum hier ziet dat ze mekaar in de weglopen. Maar ja, Souren moet spelen om verkocht te worden en Smeets moet spelen omdat hij (denk ik) het hoogst in de salariëring zit). Dit zijn aannames want anders zou ik niet weten waarom je beide laat staan.

Ik blijf er bij dat je met dit materiaal je makkelijk mee moet kunnen in het linker rijtje en gewoon 1e ronde play offs moet halen. Nogmaals, ik heb het eerder gezegd. Ik vind hem een hele nette man , prima uithangbord maar als trainer valt hij toch wel door de mand door de tactiek , basis en wisselbeleid.

Mie leef Mestreech schreef :

Buurke76 schreef : Het is nu toch wel klaar voor de trainer. Elke keer zelfde opstelling, elke week zelfde minuten zelfde wissels. Smeets laten staan die werkelijk dramatisch was. Atlas is het ook niet. Niets en niemand was goed vandaag. Het is op, het is over.

Zelfs de angel Side was in de 2e helft niet vooruit te branden met dit gebraggel op het veld.

Er moet echt iets gebeuren, vd Gijp zou zeggen om af te bellen voor komende zondag. Gewoon niet gaan en 3-0 op papier laten invullen.

Ik zie geen enkel lichtpuntje meer op dit moment


Kan een andere trainer dit wel ombrengen? Ik denk het niet. Het materiaal blijft hetzelfde. Al zet je Mourinho voor deze groep, die haalt er ook niet meer uit. Verberne kan niet de ballen erin schoppen of ze tegenhouden, maar hij is wel verantwoordelijk dat de neuzen van iedereen in de selectie dezelfde kant opwijzen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 10:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #23
Het ging allemaal te snel gister , althans de tegendoelpunten zeker de eerste 2 .

En toch speelde MVV in sommige momenten niet eens onaardig ( aanvallend) maar die momenten waren extreem schaars schrijf ik er wel direct bij . Verdedigend was t echt heel slecht
We konden geen vuist maken en NAC heeft een makkelijke avond gehad in Maastricht

De vraag hoe nu verder , ik vind niet dat Verberne alles te verwijten valt hij zit samen met 2 andere assistenten op de bank en ik denk dat ze samen tot keuzes komen . Dat die nu niet zo goed uitpakken daar zullen ze dus iets aan moeten proberen te gaan doen .
De selectie van MVV is gewoon heel smal , weinig mogelijkheden tot veranderingen en meestal zijn trainers dan zuinig met wijzigingen

Daarnaast hebben we nu nog amper geblesseerde en geschorste spelers ook daar hebben we de wind niet tegen. Streep Souren of Kostons eens weg , ondanks dat die het niveau van vorig jaar niet halen , maar dan wordt t heel dun


Het sportieve succes van verleden jaar werkt nu ook niet in ons voordeel , velen vergelijken met vorig seizoen en dat snap ik ook maar er staat een heel ander elftal en ze hebben natuurlijk getracht zoveel mogelijk vervangingen te vinden maar dat is niet gelukt
En misschien passen sommige spelers ook minder goed bij elkaar dan vooraf gedacht of gehoopt , dat lijkt er wel op als je naar het spel kijkt.

Dus MVV heeft naast het financieele verhaal ook een sportief verval te managen , geen gemakkelijk opgave met niks op de bank ( sportief en financieel)
Het moet dus uit een ander vaatje komen , en daar heb ik wel mijn twijfels aan Verberne , kan hij dat wel ?
IK vind hem een hele sympathieke trainer maar eigenlijk zou ik het woordje trainer willen vervangen voor assistent , want ik denk dat echt zijn plek is .

Goed de supporters beginnen te morren , gedeeltelijk te begrijpen maar gezien de middelen ( financieel) ook misschien niet helemaal terecht

Feit is wel dat erfenis van de vorige directie MVV niet alleen diep in de rode cijfers heeft achtergelaten , ook is er geen fatsoenlijke basis gelegd om te profiteren van het zogenaamde professionaliseren , die term mag voor mij snel in de prullenbak en laat de Magie van Maastricht al helemaal weg , die heeft ons verleden jaar 1.1 miljoen gekost ... hadden die maar op t veld gestaan ( die centen)

We hebben dit voor nu even te slikken , maar ook op kantoor en directie zal er eens goed gas gegeven moeten worden zodat Verberne en CO in de winterstop mss wat extra centjes hebben om 1-2 jongens te halen . Die verantwoordelijkheid ligt bij van Leeuwen en Luijendijk , over die laatste hoor ik niet de beste berichten( schrijf ik met enige voorzichtigheid) , schijnt iemand te zijn die goed aanwezig wordt gezegd ?!

Daarbij en dat is een kanttekening in deze post vind ik het niet verstandig dat van Leeuwen een bekende/vriendin neerzet op een hele belangrijke plek en dat zonder commerciele ervaring maar wel met een hele belangrijke opdracht en dat is nieuw geld binnen halen , tot op heden heb ik niks voorbij zien komen , we hebben geen rug en broeksponsoren ( of ik moet dat gemist hebben , dan mij graag corrigeren hier)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 13:03 20 nov 2023 13:11 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #24
Met het verdedigen wat MVV gister liet zien is het onmogelijk wedstrijden te winnen. Het was echt zielig gewoon. Het doorkoppen van Schenk bij de 0-1, het balverlies van Remans bij de 0-2, het balverlies van diezelfde Remans en het wegwerken van Labylle bij de 1-3 en de manier waarop Coomans en Nieling zich laten passeren bij de 1-4... Het heeft echt niks meer met betaald voetbal te maken, zo knullig is het allemaal. NAC stelde echt heel weinig voor, maar denk dat zij dit seizoen geen enkele wedstrijd zo de doelpunten cadeau gaan krijgen als gister. En dan kun je nog zo leuk voetballen bij fases, en dat heeft MVV gister ook weer gedaan, maar zoals gezegd, met dit niveau van verdedigen pak je nooit punten.

Dit elftal kan beter dan dit. Maar na meer dan 1/3e van de wedstrijden is de conclusie dat er eigenlijk elke wedstrijd wel dusdanig veel fouten worden gemaakt of dingen verkeerd gaan dat het onmogelijk lijkt om playoffs te halen. Er gaan gewoon structureel teveel dingen fout. Dat het een keer gebeurt dat je binnen twaalf minuten 0-2 achter staat, soit. Maar gister was al de 2e keer dit seizoen. Dat het een keer voorkomt dat een voorsprong binnen een paar minuten wordt weggegeven, kan gebeuren, maar het is dit seizoen al 3x gebeurd. Dat er een keer een tegendoelpunt uit een corner valt, zelfde verhaal, kan gebeuren, maar dit seizoen hebben we zo volgens mij al 5 of 6 goals tegen gehad. Zo is er nog wel even door te gaan. De rode kaarten van Souren, die van Matthys bijvoorbeeld, beiden zo dom en onnodig, en gister komt Kostons echt heel goed weg met geel, want dit was 100% een rode kaart. De frustratie druipt ervan af.

Ik denk echt wel dat dit elftal beter is dan plek 15. Maar veel meer dan bovenkant rechterrijtje zit er ook niet in. Daarvoor is er gewoon te weinig kwaliteit en is de selectie teveel in disbalans. Verberne is wat dat laatste betreft veel te veel (vrij vertaald uit het Engels) vierkante pinnetjes in ronde gaten aan het duwen. Souren en Smeets lopen elkaar in de weg en verzwakken elkaar juist in plaats van het tegenovergestelde. Remans speelt enorm zwak, maar is een spits, geen rechtsbuiten. Sleegers is een 10, geen buitenspeler. Labylle doet het over het algemeen best okay op rechtsback, ook niet meer dan dat, maar is en blijft een linkspoot die rechtsachter staat. Deels zijn dit gedwongen keuzes (blessures), deels onbegrijpelijke keuzes van Verberne (het werkelijk criminele ernaast zetten van Tasci en nu weer Buifrahi). Maar door al dit soort noodoplossingen kan het elftal niet optimaal functioneren. Goed, en dit is natuurlijk ook gewoon een gevolg van het gegeven dat MVV er niet in geslaagd is om een aantal sterkhouders van vorig seizoen adequaat te vervangen. Dat is geen kritiek, maar wel een gegeven. Ongetwijfeld is dit alles deels een gevolg van het uitblijven van uitgaande transfers en de oplopende schuld.

Het is helaas wat het is. Na vorig jaar een bittere pil dit alles. Op zich verwachtte denk ik niemand dat het net zo'n topjaar zou worden, dat was natuurlijk niet reëel. Maar wat we nu zien is wel een heel flinke duikeling. Net zo goed had denk ik niemand verwacht dat MVV opeens drie keer zoveel budget zou hebben na vorig jaar. 1,1 Miljoen verlies lijden is dan weer het andere uiterste. Tel de huidige sportieve malaise op bij de financiële situatie en de onzekerheid over de Amerikaanse overname, en je komt tot een slotsom die bepaald niet bijdraagt aan een hoopvolle kijk op de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen, Mithrandir

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 14:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #25
Ik vraag me werkelijk af welke belangen hier spelen.
Als je Remans week in week uit in de basis laat staan en gisteren Smeets niet na een half uur wisselt dan is er denk ik meer aan de hand dan tactisch onvermogen van de trainer of gebrek aan kwaliteit op de bank.

Smeets heeft werkelijk helemaal niets goed gedaan gisteren. En als je dan hard werkt en het lukt niet kan ik daar nog vrede mee hebben. Wat Smeets gisteren liet zien was een dikke middelvinger naar de supporters. Supporters die via VZM zijn contract (deels) hebben gefinancierd. Moest zich kapot schamen voor die wanvertoning gisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 15:27 20 nov 2023 15:30 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #26
Ik denk niet dat het zo zier aan Smeets ligt. Ik heb vroeger Eric vd Leur op precies dezelfde manier naar de cornervlag zien lopen in Venlo, met de bal onder zijn arm op zijn 11en30e bij een 1-0 achterstand. Je zou ook zweren dat MVV met 5-0 voorstond. Maar het werd toen nog veel erger. Want ondertussen dat hij naar de cornervlag liep, floot de scheids af. Dus ik denk dat je het niet zo moet zoeken bij Smeets óf vd Leur maar meer in het Maastrichtse...ut kump wel good.....Met deze gemoedstoestand hoef je je ergens anders niet te vertonen. En dat bleek, want ergens anders werden de "sterren" (hoe toepasselijk) van de hemel gespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 15:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #27
Blummel kan voet bal lezen die had je niet zo maar laten gaan en Dzepar geen contract aanbieden is ook niet slim had Remans laten vertrekken gratis had je Blummel kunnen behouden evenals Dzepar .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2023 18:02
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #28
Natuurlijk speelde Smeets een slechte wedstrijd gisteren, maar wie niet? Mathys is dit seizoen plots een middelmatige keeper, Aktas verdedigend fysiek sterk maar voetballend en opbouwend niet sterk, Labylle andersom voetballend sterk maar verdedigend minder, die linksbuiten van Nac kreeg een zee van ruimte, Schenk speelde wederom zwak, Coomans kan het niveau KKD niet aan, Nieling is er nog niet klaar voor, Souren veel balverlies, Kleinen te vaak tikkie terug en verliest fysiek veel duels, Smeets wil wel maar te veel mislukt, Remans deed alles fout, Kostons gaat het echt niet redden op een hoger niveau met nog betere verdedigers, Tasci leuke acties maar ook vaak veel balverlies maar behoort altijd in de basis.
Buifrahi, ik heb het toptalent nog niet gezien in hem, Livramento komt tekort, El Basri speler voor de toekomst.
Mvv speelde gisteren onthutsend zwak, jammer na het mooie seizoen van vorig jaar. Mvv begon net weer te leven maar helaas is er niets meer van over.
Tja en Maurice, hij zal het toch met dit materiaal moeten doen en proberen de groep weer op de rails te krijgen. geen makkelijke klus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2023 08:10
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #29
Smeets frustreert het hele elftal. Door hem te positioneren waar hij nu speelt, kan Souren niet meer excelleren op het middenveld. Het is een cruciale positie waar nu een speler staat die qua (handelings)snelheid te traag is, het conditioneel niet kan belopen en bovendien hopeloos uit vorm is. Wat mij het meest stoort is dat de trainer het niet ziet, en als hij het wel ziet: waarom hij Smeets niet gewoon passeert. Zet Souren weer op die plek en laat El Basri spelen. Daar zit veel meer snelheid en power in. Ik denk dat daarmee al een groot probleem is opgelost en dat er dan weer goede combinaties op de mat worden gelegd. Het kan toch niet zo zijn dat ze dat allemaal verleerd zijn! OK je mist Jarne Steuckers en Ruben van Bommel natuurlijk ten opzichte van vorig jaar en MVV had gedacht met Smeets in elk geval Steuckers te vervangen. Dat dat niet goed uitpakt is klote, maar accepteer het en haal hem er gewoon uit. Ik weet niet wat afgesproken is met de trainer maar je kunt geen basisplaats afdwingen zonder goed te presteren. Ook Buifari verdient meer kansen, die jongen kan echt wel wat alleen je moet hem de kans geven. Onze trainer houdt vast aan zijn standaard basisopstelling terwijl dat niet de sterkte opstelling is.

Tenslotte, wat velen voor mij al gezegd hebben: het wisselbeleid is onnavolgbaar. Wat heeft het voor zin om spelers 35 minuten te laten warmlopen en ze dan in de 85ste minuut of nog later in te brengen? Dat is leuk als je wilt tijdrekken bij een minimale voorsprong, maar die heeft MVV zelden. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Als je toch ziet dat Smeets na 60 minuten op is, wissel hem dan! Sowieso, wat vers bloed kan nooit kwaad in de laatste 25-30 minuten. Ik begin de moed wat te verliezen met MVV. Ben al decennialang seizoenkaarthouder maar zeker ook met de negatieve financiële verhalen vraag ik me af wat er moet gebeuren om deze club nog ooit een keer op een hoger plan te krijgen. Laura, verzin een list! Dit is dé kans om je kennis en kunde te laten gelden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2023 08:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #30
Verberne heeft wel zijn eigen wijsheid gecreëerd: "never change a losing team".
De logica ontgaat me nog volledig overigens...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden