>
Ontvangen bedankjes 4999
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Buurke76 schreef : Het is nu toch wel klaar voor de trainer. Elke keer zelfde opstelling, elke week zelfde minuten zelfde wissels. Smeets laten staan die werkelijk dramatisch was. Atlas is het ook niet. Niets en niemand was goed vandaag. Het is op, het is over.
Zelfs de angel Side was in de 2e helft niet vooruit te branden met dit gebraggel op het veld.
Er moet echt iets gebeuren, vd Gijp zou zeggen om af te bellen voor komende zondag. Gewoon niet gaan en 3-0 op papier laten invullen.
Ik zie geen enkel lichtpuntje meer op dit moment
Jacques schreef : We staat 1-2 achter, het is de blessuretijd voor de rust en we krijgen een corner. Dan weet je: snel pompen voor de scheids affluit. Druk er op houden. Actie. Nog ff, voor de rust. Maar wat doen we? Tasci neemt de corner niet en Smeets wandelt werkelijk op zijn dode gemak naar de cornervlag. Geen enkel gevoel voor het moment, je zou zweren dat we voor stonden en we tijd aan het rekken waren. Na het gedoe met Kostons wordt de corner genomen, en krijgen we een vrije trap tegen (voor mijn gevoel onterecht), en uit de aanval daarna lopen we nog tegen de 1-3 aan... Typerend. Want laten we wel wezen: na de 1-2 van Labylle uit het niets was NAC het kwijt en leek het er op dat MVV wel eens de 2-2 kon maken. Maar dan geef je het zo weg.
Mie leef Mestreech schreef :
Buurke76 schreef : Het is nu toch wel klaar voor de trainer. Elke keer zelfde opstelling, elke week zelfde minuten zelfde wissels. Smeets laten staan die werkelijk dramatisch was. Atlas is het ook niet. Niets en niemand was goed vandaag. Het is op, het is over.
Zelfs de angel Side was in de 2e helft niet vooruit te branden met dit gebraggel op het veld.
Er moet echt iets gebeuren, vd Gijp zou zeggen om af te bellen voor komende zondag. Gewoon niet gaan en 3-0 op papier laten invullen.
Ik zie geen enkel lichtpuntje meer op dit moment
Kan een andere trainer dit wel ombrengen? Ik denk het niet. Het materiaal blijft hetzelfde. Al zet je Mourinho voor deze groep, die haalt er ook niet meer uit. Verberne kan niet de ballen erin schoppen of ze tegenhouden, maar hij is wel verantwoordelijk dat de neuzen van iedereen in de selectie dezelfde kant opwijzen.