MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u)

21 nov 2023 09:43
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #31

Sjarelke schreef : Smeets frustreert het hele elftal. Door hem te positioneren waar hij nu speelt, kan Souren niet meer excelleren op het middenveld. Het is een cruciale positie waar nu een speler staat die qua (handelings)snelheid te traag is, het conditioneel niet kan belopen en bovendien hopeloos uit vorm is. Wat mij het meest stoort is dat de trainer het niet ziet, en als hij het wel ziet: waarom hij Smeets niet gewoon passeert.


Ik denk dat Smeets op dit moment te duur is om op de bank te zetten. Kan me ook geen andere reden bedenken. Hij heeft een 3 of 4 jarig contract als ik me niet vergis, en hij zal niet voor een appel en een ei een contract hebben getekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2023 10:06
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #32
We weten toch allemaal dat Bryan Smeets in principe een prima voetballer is. Maar het komt er al wedstrijden lang niet uit. Dat heeft ook te maken met de balans in het elftal. Ik denk dat Mart Remans een belangrijke factor is in het ontbreken van die balans. Het middenveld kan de ballen niet goed kwijt naar de voorhoede. Want Remans is niet bepaald balvast te noemen.

Het hele forum pleitte een aantal weken geleden al voor het inzetten van Tasci. En Tuna heeft zijn kans vervolgens gegrepen. Waarom niet Buifrahi eens een wedstrijd of vijf een basisplaats geven. En niet slechts als vervanger van Tasci. Een rechtspoot kan zinvol zijn op links-en rechtsbuiten. En een linkspoot kan ook op rechts- of linksbuiten. Ik zou graag een voorhoede zien met Buifrahi-Tasci-Kostons.

In deze nieuwe voorhoede zou Kostons ook beter tot zijn recht komen. Sommigen op dit forum zijn kritisch op hem. Maar hij krijgt ook meestal moeilijk bespeelbare ballen. Die hij meestal heel knap controleert tussen twee of drie spelers in. Maar vervolgens kan hij de bal niet echt goed kwijt. Met Buifrahi en Tasci heeft hij in ieder geval spelers waar hij de bal kwijt kan. En het zijn spelers die, na een individuele actie (want dat kunnen ze allebei goed) Koen in stelling kunnen brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, jovkle, De_Lange, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2023 18:59 21 nov 2023 19:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-NAC (zo 19 nov. 2023, 16:45u) #33

Vriethof18 schreef :

Sjarelke schreef : Smeets frustreert het hele elftal. Door hem te positioneren waar hij nu speelt, kan Souren niet meer excelleren op het middenveld. Het is een cruciale positie waar nu een speler staat die qua (handelings)snelheid te traag is, het conditioneel niet kan belopen en bovendien hopeloos uit vorm is. Wat mij het meest stoort is dat de trainer het niet ziet, en als hij het wel ziet: waarom hij Smeets niet gewoon passeert.


Ik denk dat Smeets op dit moment te duur is om op de bank te zetten. Kan me ook geen andere reden bedenken. Hij heeft een 3 of 4 jarig contract als ik me niet vergis, en hij zal niet voor een appel en een ei een contract hebben getekend.


Ik denk eerder dat hij dan wel oorlog gaat maken maar dan op de bank,die gaat er echt niet naast zitten dan gooit hij zijn kont in de krib…is mijn verwachtingspatroon…los van dat verwacht gewoon niet dat Maurice deze stap,,durft.. te zetten…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden