Sjarelke wrote: Smeets frustreert het hele elftal. Door hem te positioneren waar hij nu speelt, kan Souren niet meer excelleren op het middenveld. Het is een cruciale positie waar nu een speler staat die qua (handelings)snelheid te traag is, het conditioneel niet kan belopen en bovendien hopeloos uit vorm is. Wat mij het meest stoort is dat de trainer het niet ziet, en als hij het wel ziet: waarom hij Smeets niet gewoon passeert.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Vriethof18 wrote:Sjarelke wrote: Smeets frustreert het hele elftal. Door hem te positioneren waar hij nu speelt, kan Souren niet meer excelleren op het middenveld. Het is een cruciale positie waar nu een speler staat die qua (handelings)snelheid te traag is, het conditioneel niet kan belopen en bovendien hopeloos uit vorm is. Wat mij het meest stoort is dat de trainer het niet ziet, en als hij het wel ziet: waarom hij Smeets niet gewoon passeert.
Ik denk dat Smeets op dit moment te duur is om op de bank te zetten. Kan me ook geen andere reden bedenken. Hij heeft een 3 of 4 jarig contract als ik me niet vergis, en hij zal niet voor een appel en een ei een contract hebben getekend.