Helmond Sport - MVV 8 dec 2023

08 dec 2023 22:32
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #16
Wat ik verder nog ff kwijt wil . Iedereen klaagt maar steeds over Livramento , maar dit is alweer zijn 5e doelpunt dit seizoen als invaller . Zou wel eens willen weten hoeveel minuten hij dit seizoen heeft gespeelt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 23:04
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #17
Coen naar eredivisie club.
Bron hans Kraay bij espn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 23:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #18

ouwe rot schreef : Coen naar eredivisie club.
Bron hans Kraay bij espn.


Is maar gissen helaas komt Koen te kort voor de eredivisie laten we realistisch zijn,mocht hij toch vertrekken dan maar in de winterstop kunnen we eindelijk wel cashen….zou dus Az zijn volgens hans!…mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 23:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #19
Livramento heeft dit seizoen 375 minuten gespeelt en daar in 4x gescoort en 1 assist . Dat is een gemiddelde van bijna 1 goal per 90 minuten . Kostons heeft in iets minder dan 18 wedstrijden 7x gescoort en 6 assist . Dat is een gemiddelde van 0.4 goals per wedstrijd . Geef die jongen eens een paar wedstrijden de kans .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #20
Bedoel je Kostons er naast zetten en Livramento een basisplaats? Ik heb soms het gevoel dat ik naar een compleet andere voetbalclub kijk als ik dit soort dingen lees. Livramento is snel en komt daardoor verrassend vaak in scoringsposities maar daar is vrij letterlijk alles mee gezegd. Zet die vanaf het begin er in en je kunt geen seconde opbouwen, en ligt de hele wedstrijd onder druk. Als je Livramento in de basis zet, moet je eigenlijk per definitie vol op de counter spelen, direct voetbal, zo snel mogelijk naar voren. En dat is niet hoe Verberne speelt, die wil netjes opbouwen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 15:18
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #21

Sjonnie schreef : Livramento heeft dit seizoen 375 minuten gespeelt en daar in 4x gescoort en 1 assist . Dat is een gemiddelde van bijna 1 goal per 90 minuten . Kostons heeft in iets minder dan 18 wedstrijden 7x gescoort en 6 assist . Dat is een gemiddelde van 0.4 goals per wedstrijd . Geef die jongen eens een paar wedstrijden de kans .


Ik ben het met je eens dat Livramento wat meer/vaker speeltijd verdient. Ik zie hem het liefste als standaard-invaller voor de laatste 20 minuten. Ik denk dat daar ook zijn kwaliteiten liggen. Livramento speelt met heel veel energie en loopt op iedere bal. Noem het opportunistisch. Dat werkt juist goed als er iets geforceerd moet worden en als de tegenstander al wat vermoeid(er) is. Zijn doelpunten vielen in de 94e (uit bij Jong PSV), 87e (uit bij Telstar), 76e (thuis tegen Jong AZ) en 92e minuut (uit bij Helmond Sport). Allemaal doelpunten in het laatste kwartier. In sommige gevallen komt dat omdat hij pas laat in de wedstrijd invalt. Maar tegen Helmond viel hij in de 46e minuut in en tegen Jong AZ in de 32e minuut. En ook dan scoort hij ook dan pas in het laatste kwartier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 17:50
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #22
Het moderne voetbal is juist gebaseerd op de 90+5 minuten. Hoe vaak heeft MVV niet verloren in de extra tijd. Je kunt hierdoor niets meer terug doen. Clubs zijn hier juist op gefixeerd, en MVV moet hier in mee, en daar ook eens iets meer van krijgen. Livramento is schijnbaar zo iemand. En of hij nu vanaf minuut 1 erin staat of pas vanaf minuut 75. In de laatste minuut scoren is altijd funest voor de tegenpartij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 18:49
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #23

Jacques schreef : Bedoel je Kostons er naast zetten en Livramento een basisplaats? Ik heb soms het gevoel dat ik naar een compleet andere voetbalclub kijk als ik dit soort dingen lees. Livramento is snel en komt daardoor verrassend vaak in scoringsposities maar daar is vrij letterlijk alles mee gezegd. Zet die vanaf het begin er in en je kunt geen seconde opbouwen, en ligt de hele wedstrijd onder druk. Als je Livramento in de basis zet, moet je eigenlijk per definitie vol op de counter spelen, direct voetbal, zo snel mogelijk naar voren. En dat is niet hoe Verberne speelt, die wil netjes opbouwen.


Ja, Maurice wilt altijd netjes opbouwen, klopt. Maar het is wel een wapen als je een snelle speler voorhoedespeler hebt die ook nog eens scorend vermogen heeft. Scorend vermogen ontbreekt in deze selectie. En deze speler heeft bewezen dat hij dit heeft. En vaak is de energie bij usmvvke na 50 minuten op en gaat usmvvke noodgedwongen inzakken en op de counter spelen... en wat je schrijft ideaal voor een speler als Livramento.
Om een vergelijking te maken Tasci kan heerlijk pingelen, leuk maar haalt hierdoor vaak de snelheid uit het spel en verliest vaak het overzicht tijdens zijn acties en heeft vaak ook nog gevaarlijk balverlies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 20:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #24

Mosae schreef : Het moderne voetbal is juist gebaseerd op de 90+5 minuten. Hoe vaak heeft MVV niet verloren in de extra tijd. Je kunt hierdoor niets meer terug doen. Clubs zijn hier juist op gefixeerd, en MVV moet hier in mee, en daar ook eens iets meer van krijgen. Livramento is schijnbaar zo iemand. En of hij nu vanaf minuut 1 erin staat of pas vanaf minuut 75. In de laatste minuut scoren is altijd funest voor de tegenpartij.



MVV heeft dit seizoen 3x verloren in blessuretijd . En 2x gewonnen in blessuretijd , verschil is als je verliest verlies je maar 1 punt , als je wint win je 2 punten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2023 22:11 09 dec 2023 22:12 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #25
Oké, maar ik heb het niet alleen over dit seizoen. Ik heb het over MVV in het algemeen. Ik denk dat er bijna niet te oefenen valt, om in de blessuretijd te winnen. Of je moet al een wedstrijd nabootsen tijdens een training. Net zo goed dat penalty's onder druk, niet te oefenen valt. Je hebt er de spelers voor óf niet. Wel lekker voor je team, als je spelers bezit met deze eigenschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2023 07:58
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #26
Ik ga dadelijk toch echt denken dat Maurice hier op het forum zit…Sy rechtsback, Slegers in de basis, geen Remans ondanks blessure Tasci…

Niet verwacht deze 3 punten, schitterende assist van Koen op Livramento die het geweldig afmaakt.

Als Koen in de winterstop weggaat dan moet er echt een vervanger komen in de spits.

Vrijdag Groningen, kan weer alle kanten op gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2023 16:54 10 dec 2023 16:59 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #27
Groningen heeft nog wat te goed van MVV. De 1-4 nederlaag in de nc in 1999 waardoor MVV nu 23 jaar eerste divisie speelt, en Groningen trouwens 22 jaar eredivsie speelde. MVV won toen nog daarna wel in Groningen (1-2) maar dat was helaas niet genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2023 22:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #28
Iech waor in de Geusselt toen, Bas Naaihuis had toen un zier dubieuze rol
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2023 09:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #29

SintServaos schreef : Iech waor in de Geusselt toen, Bas Naaihuis had toen un zier dubieuze rol


Ik ben vast een beetje dom en begrijp je bericht vast helemaal verkeerd, maar Bas Nijhuis floot nog niet op dat niveau in 2000, en Dick Jol was de scheidsrechter bij MVV - FC Groningen in de nacompetitie destijds. Er klonk toen wel "Dick Jol weet de uitslag al" vanaf de tribunes, want Jol had een paar jaar daarvoor een schandaaltje toen hij werd beschuldigd van gokken op zijn eigen wedstrijden via de groenteboer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2023 10:58 11 dec 2023 11:09 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #30
Hij zal ook wel Jol bedoelen. Soms begin je ze door elkaar te halen. Het is een pot nat. Ik was zelf ook daar, maar kan me dit overigens niet meer herinneren. Bij 1-4, kom je toch echt iets te kort als eredivisionist tegen een eerste divisionist. Maar ja, Perez speelde al niet meer mee, die was geruild voor 2 houthakkers van AZ. Het wanbeleid is het enige dat mij nog heugt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden