Helmond Sport - MVV 8 dec 2023

04 dec 2023 16:25 04 dec 2023 16:26 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #1
Geen verrassing natuurlijk:

Vrijdag 8 december zijn geen Maastrichtse supporters welkom bij Helmond Sport-MVV, zo heeft burgemeester Blanksma van Helmond maandag besloten.

Vorig seizoen zijn er rondom deze wedstrijd in Helmond vernielingen gepleegd en hielden MVV-supporters zich volgens de Helmondse burgemeester niet aan de gemaakte afspraken. Helmond vreest – mede gelet op de laatste uitwedstrijd tegen Roda JC – opnieuw ongeregeldheden in zijn stad. De KNVB geeft aan begrip te hebben voor het besluit van de Helmondse burgemeester.

Het besluit is genomen op advies van de lokale driehoek (politie, officier van justitie, burgemeester) en heeft de steun van het bestuur van Helmond Sport.

"Het is MVV er aan gelegen om te zorgen dat we welkom blijven bij de clubs met onze fans. We zullen het uitreisdocument samen met de eigen supporters verder uitwerken. MVV streeft er naar om dit voor de uitwedstrijd tegen Cambuur (12 januari 2024) in werking te laten treden."

Bron: mvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2023 09:39 05 dec 2023 09:40 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #2
Misschien is mijn geheugen wat roestig maar vorig jaar is toch "alleen maar" vuurwerk op het veld gegooid? Niet dat dat goed is of zo, maar het bericht heeft het over vernielingen, ongeregeldheden in de stad. Ik herken dat niet direct.

Wel jammer dat de varkensvlag niet te zien zal zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2023 10:21
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #3
en volgende week staan alle deuren weer open in de Geusselt als de Groningen aanhang met eigen auto gaat komen, zoals aangekondigd door vak Z...?

of is dan ook niemand welkom buiten Limburg om ONZE veiligheid te garanderen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2023 15:04 05 dec 2023 15:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #4

Buurke76 schreef : en volgende week staan alle deuren weer open in de Geusselt als de Groningen aanhang met eigen auto gaat komen, zoals aangekondigd door vak Z...?

of is dan ook niemand welkom buiten Limburg om ONZE veiligheid te garanderen ?


Ik zie net wel dat bij de online ticket verkoop omtrent de kaart verkoop tegen Groningen dat je geen kaarten online kunt bestellen,volgens mij hebben ze die uit de online verkoop genomen?…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2023 20:48
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #5
Dat zou fijn zijn als MVV ook eens de poot stijf houdt en geen Groninger toelaat zonder buscombi. Alleen vervelend voor mvv fans die willen gaan lijkt me

opadiehard schreef :

Buurke76 schreef : en volgende week staan alle deuren weer open in de Geusselt als de Groningen aanhang met eigen auto gaat komen, zoals aangekondigd door vak Z...?

of is dan ook niemand welkom buiten Limburg om ONZE veiligheid te garanderen ?


Ik zie net wel dat bij de online ticket verkoop omtrent de kaart verkoop tegen Groningen dat je geen kaarten online kunt bestellen,volgens mij hebben ze die uit de online verkoop genomen?…mvrgr Ampa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2023 15:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #6
Net gehoord geen tasci tegen de verkes is waarschijnlijk voor langere tijd uitgeschakeld zou de meniscus zijn,jammer was de revelatie tegen Jong Az.
Zul je net meemaken dat hebben wij weer,dus weer experimenteren en zeker als Koen er ook niet bij zou indien nog geblesseerd….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 10:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #7
Helmond heeft met Schroijen en Van der Hurk wat oude publiekslievelingen van ons in huis, maar die breken daar nog niet veel potten. Helmond heeft flink geïnvesteerd maar speelt wisselvallig, staat tiende, wel vlak bij de play-off plaatsen - ik zou qua punten uiteraard zo met ze ruilen. Grote namen in aanvallend opzicht zijn Kaars, die er al 14 in heeft liggen, en aanvallende middenvelder Botos, een Griek die veel kansen creëert en ook gemakkelijk zijn doelpuntje meepikt. Achterin vooral degelijkheid en ervaring met bijvoorbeeld keeper Van der Steen die van Den Bosch gehaald is.

Helmond verloor thuis van Groningen en Emmen, maar won thuis bijvoorbeeld van ADO en Cambuur. Ze doen het thuis vrij goed, maar voordat ze vorige week thuis van ADO wonnen, verloren ze drie keer op rij, en de overwinning op ADO was wat geflatteerd. Dus het lijkt een goed moment om Helmond te treffen.

Bij MVV ontbreken Tasci en Schenk, verder compleet.

Als we Kaars kunnen neutraliseren, moeten we hier punten kunnen pakken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 10:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #8
Helmond is een gevaarlijke ploeg . Ik heb ze tegen VVV zien spelen en die rolde ze compleet op. Violgens trainer Rick Kruys was het omdat Venlo een off day had , maar dan heeft hij de match niet goed gezien/gelezen . Helmond domineerde op alle vlakken
Ben het niet eens met Jacques dat Joeri geen potten breekt, die heeft een hele vrij rol als opkomende links back en ik vind hem gevaarlijk spelen
Van den Hurk komt terug van een blessure en die mist idd wedstrijd ritme
Helmond bouwt snel van achteruit op , daarin zijn ze sterk . Daarbij hebben ze scorend vermogen

Helmond is niet het Helmond meer van jaren geleden met een spelersbudget van 2,4 miljoen zijn ze 2,5 keer zo "groot" als die van ons

Gezien het spel van Helmond denk ik niet dat wij een resultaat gaan maken , met een puntje zou ik tevreden zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 11:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #9

Napoleon schreef : Violgens trainer Rick Kruys was het omdat Venlo een off day had , maar dan heeft hij de match niet goed gezien/gelezen .


Het is toch schitterend hoe jij de wereld altijd anders ziet. Ik denk dat Kruys een van de meest realistische en normale trainers is met een frisse blik op het voetbal binnen de KKD. Als een blaaskaak als Mike Snoei zo iets nu zou zeggen, gaf ik je gelijk. Nee, ik ben zelf niet bij VVV geweest (ben MVV supporter en ga niet naar andere clubs kijken dan) maar heb de samenvatting gezien. Sommige ballen vallen gelukkig en net goed, neemt niet weg dat Helmond daar terecht heeft gewonnen.

Ik had aan het begin van het seizoen Helmond hoger ingeschat dan dat ze nu staan. Een goede keeper, Schoijen op linksback die daar goed draait (tsja Jacques , daar heeft Napoleon wel gelijk) en een goed middenveld en aanval in mijn ogen. Spelers als Kaars (topscoorder KKD) achter Van den Hurk (een van de betere spitsen de afgelopen jaren bij ons) met op de vleugels Mallahi (niet rendeerde bij Roda, maar een goede speler) en daarbij nog Botos die m.i. een hoger niveau aankan.

Waar we doorgaans (moeten) winnen in Helmond, denk ik dat we vandaag met een nederlaag vertrekken. Tasci is de enigste met een aanvallende actie. Daaruit valt de 2-0 vorige week. De 1-0 is een keepersfout, de 3-0 een voorzet die gelukkig valt en de 4-0 een keepersfout. Daarbij hebben we naast Tasci niet veel stootkracht met Remans op de flanken. Ik voorspel een 3-1

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 12:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #10
Laat het duidelijk zijn dat ik de wedstrijden van Helmond niet wekelijks bekijk, hoogstens de samenvatting en ook die niet altijd. Maar volgens de website die ik bekijk staat Joeri de laatste weken niet meer linksachter, op vorige week na toen hij Kreekels verving die een rode kaart (twee keer geel) had gekregen. Ik verwacht vanavond Kreekels weer links achterin - al kan ik zo snel geen voorbeschouwing vanuit het Helmondse vinden die hier op in gaat.

Tegen Emmen en Jong Ajax speelde Joeri meer aanvallend vanaf de flanken zoals hij bij MVV meestal speelde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 13:03
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #11
gewoon 3-1 nederlaag ben ik bang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 15:09
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #12
Verwacht er ook weinig van vanavond. Helmond Sport pakte thuis 17 punten in 9 wedstrijden en hebben de topscorer van de competitie in huis.
Zonder Tasci (ga ervan uit dat Koen wel speelt) zijn we aanvallend ook een pak minder.
Aan de andere kant hebben we tegen geen enkele ploeg zo'n sterk track record de laatste jaren. Zeven onderlinge ontmoetingen zonder nederlaag en de laatste vier onderlinge ontmoetingen zelfs gewonnen. De laatste keer dat we van Helmond verloren speelden Nathanael Frenoy, Urho Nissila en Gavin Vlijter nog mee. Onder Fuat Usta, wat een tijden waren dat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 21:56
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #13
Ik heb helaas niet veel kunnen zien van de wedstrijd, maar de 3 punten zijn binnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 22:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #14
Zo haak je heel voorzichtig toch weer aan in de strijd om de play-offs. Nog twee wedstrijden voor de winter, beiden thuis. Groningen draait de laatste tijd erg goed dus dat wordt lastig - maar van de andere kant doen die het op verplaatsing matig. En daarna nog Oss dat troosteloos laatste staat en uit vrijwel alles verliest. Een mens mag dromen, win je allebei dan sta je opeens op een positie om na de winterstop vol voor de play-off plaatsen te gaan. Maar met vier punten (gelijk tegen Groningen en winnen Oss) ben ik ook tevreden hoor. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2023 22:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Helmond Sport - MVV 8 dec 2023 #15
Bizar detail over dit seizoen . We hebben thuis al meer wedstrijden verloren als het hele vorig seizoen . Even bizar is dat we nog maar 1 uit overwinning nodig hebben om het aantal uit punten van vorig seizoen te evenaren .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden