MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u

29 jan 2024 15:59 29 jan 2024 23:07 door Ben Salemans.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #1
Komende vrijdag het moment dat iedere echte MVV-fan groots in de agenda heeft gezet: de wedstrijd tegen Telstar. Niet alleen is Telstar natuurlijk altijd al een aantrekkelijke tegenstander, maar in dit geval betekent het dat een echte publiekslieveling naar de Geusselt terugkeert. Ik heb het natuurlijk over die lieve knuffelbeer met hoge aaibaarheidsfactor, de zoon van onze bondscoach, Ronald "fuck de play-offs voor MVV" Koeman Jr. Ronald baalt er van dat Kostons er vrijdag niet bij is.

Laat ik meteen doorpakken op deze sympathieke allemansvriend. Telstar wisselde dit seizoen al twee keer van keeper, Koeman Jr. begon, maar moest geblesseerd plaatsmaken voor Houweling. Die keepte helemaal niet zo slecht, Telstar won zowaar een aantal wedstrijden, maar na een 5-1 nederlaag tegen Willem II was het genoeg en vanaf toen keepte de inmiddels weer fitte Koeman alles. De resultaten spreken voor zich: met Koeman in het doel pakte Telstar drie (3!) punten in elf wedstrijden dit seizoen. En wonnen ze nog niet. Laat die bolle maar staan dus.

Telstar maakt sowieso een belabberd seizoen door, die wonnen voor het laatst halverwege november en staan voorlaatste. Toch een kleine kanttekening: Sinds die 5-1 tegen Willem II zijn de nederlagen ook weer niet dramatisch en in de afgelopen vier wedstrijden kregen ze precies vier doelpunten tegen. Telstar zal zelf het idee hebben dat het tij ieder moment kan keren.

Met jongens als Plat en Overtoom hebben ze op papier best een leuk middenveld en Eddahchouri is een spits die ik graag bij ons zou zien. Scoorde al elf keer. Maar voor de rest is het allemaal niet heel bijzonder bij Telstar.

Laten we Koeman Jr. gewoon met een zakelijke 2-0 winst naar huis sturen. Dordt - Groningen, Emmen - Eindhoven, NAC - De Graafschap, Willem II - Cambuur zijn een aantal van de overige wedstrijden, met winst doe je als MVV per definitie uitstekende zaken in de strijd om play-offs.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 16:28 29 jan 2024 16:29 door Buurke76.
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #2
ten eerste... laten we vooral hopen dat geen dwaas het in zijn/haar hoofd haalt om wat te gooien naar Koeman.
'er is maar 1 echte Koeman' is natuurlijk een mooi supporterslied om aan te heffen :)

ten tweede... vergeet Plet niet die bijna altijd scoort tegen MVV
ten derde... zoals ik al schreef in het verslag bij Eindhoven uit, lijkt het alsof Souren en Smeets vaker naar voren voetballen sinds Koen weg is. Wie weet pakt de transfer goed uit voor andere spelers

ik gok op 3-1 omdat Plet vlak voor tijd toch weer zijn doelpuntje meepakt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 17:04 29 jan 2024 17:17 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #3

Buurke76 schreef : ten eerste... laten we vooral hopen dat geen dwaas het in zijn/haar hoofd haalt om wat te gooien naar Koeman.
'er is maar 1 echte Koeman' is natuurlijk een mooi supporterslied om aan te heffen :)

ten tweede... vergeet Plet niet die bijna altijd scoort tegen MVV
ten derde... zoals ik al schreef in het verslag bij Eindhoven uit, lijkt het alsof Souren en Smeets vaker naar voren voetballen sinds Koen weg is. Wie weet pakt de transfer goed uit voor andere spelers

ik gok op 3-1 omdat Plet vlak voor tijd toch weer zijn doelpuntje meepakt


Ben ook een beetje bevreesd dat dit wel gebeurd,als je ziet hoe gemakkelijk afgelopen vrijdag de bekers weer het veld opvlogen!
Hoop echt dat geen onverlaat het in zijn kop haalt om werkelijk iets fysieks richting Koeman jr te gooien dat gaat je veel geld kosten en waarschijnlijk een staking en weer een wedstrijd zonder publiek in de bepalende vakken of meer!
Ik blijf positief net als tegen Utrecht en Eindhoven zeg ik dat we voor de drie punten gaan 3-1.
Ondanks dat Telstar al zolang als ik ga kijken een tegenstander is waar vaak van word verloren of waar gelijk tegen word gespeeld.
Dus hoop echt dat mijn vrees ongegrond is …geen fysieke toestanden..want anders zijn de gevolgen niet te overzien!….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 17:44
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #4

Buurke76 schreef : ten eerste... laten we vooral hopen dat geen dwaas het in zijn/haar hoofd haalt om wat te gooien naar Koeman.
'er is maar 1 echte Koeman' is natuurlijk een mooi supporterslied om aan te heffen :)

ten tweede... vergeet Plet niet die bijna altijd scoort tegen MVV
ten derde... zoals ik al schreef in het verslag bij Eindhoven uit, lijkt het alsof Souren en Smeets vaker naar voren voetballen sinds Koen weg is. Wie weet pakt de transfer goed uit voor andere spelers

ik gok op 3-1 omdat Plet vlak voor tijd toch weer zijn doelpuntje meepakt


Glynor Plet is inmiddels gestopt als profvoetballer, dus daar hebben we geen last van vrijdag. Jacques doelt op Alex Plat, ex-Volendam en NAC.

Dit is een echte must-win voor ons. Een aantal statistieken over de slechte vorm van Telstar:

-> Telstar heeft al 8 wedstrijden op rij niet gewonnen en daarin drie punten gehaald
-> In die serie hebben ze ook maar drie (!) doelpunten gemaakt
-> Alle drie die goals werden gemaakt door Eddahchouri, die twee weken geleden geblesseerd uitviel
-> Eddahchouri was dit seizoen goed voor 11 van de 20 Telstar-goals. Mocht hij tegen ons niet meespelen, is Telstar aanvallend machteloos. Zonder hem wist de ploeg niet te scoren tegen zowel FC Oss als FC Den Bosch, twee van de meest gepasseerde verdedigingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 17:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #5

Larsbak schreef :

Buurke76 schreef : ten eerste... laten we vooral hopen dat geen dwaas het in zijn/haar hoofd haalt om wat te gooien naar Koeman.
'er is maar 1 echte Koeman' is natuurlijk een mooi supporterslied om aan te heffen :)

ten tweede... vergeet Plet niet die bijna altijd scoort tegen MVV
ten derde... zoals ik al schreef in het verslag bij Eindhoven uit, lijkt het alsof Souren en Smeets vaker naar voren voetballen sinds Koen weg is. Wie weet pakt de transfer goed uit voor andere spelers

ik gok op 3-1 omdat Plet vlak voor tijd toch weer zijn doelpuntje meepakt


Glynor Plet is inmiddels gestopt als profvoetballer, dus daar hebben we geen last van vrijdag. Jacques doelt op Alex Plat, ex-Volendam en NAC.

Dit is een echte must-win voor ons. Een aantal statistieken over de slechte vorm van Telstar:

-> Telstar heeft al 8 wedstrijden op rij niet gewonnen en daarin drie punten gehaald
-> In die serie hebben ze ook maar drie (!) doelpunten gemaakt
-> Alle drie die goals werden gemaakt door Eddahchouri, die twee weken geleden geblesseerd uitviel
-> Eddahchouri was dit seizoen goed voor 11 van de 20 Telstar-goals. Mocht hij tegen ons niet meespelen, is Telstar aanvallend machteloos. Zonder hem wist de ploeg niet te scoren tegen zowel FC Oss als FC Den Bosch, twee van de meest gepasseerde verdedigingen.


Dan heb ik goed nieuws voor ons want Eddahchouri is langdurig geblesseerd. En doet dus sowieso niet mee tegen ons.
Must win voor ons!
Marko Kleinen weer terug er bij.
Helaas heeft de nieuweling Librici een directe rode kaart gepakt bij MVV o21 tegen Fortuna o21.
Dus die is er niet bij aanstaande vrijdag.
Spreekkoren naar Koeman moeten kunnen, maar laten we aub de club niet benadelen en ga geen dingen gooien richting Koemen etc.
Meer schulden en rotzooi kunnen we niet gebruiken!
Op naar 3 punten in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 19:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #6
Ik geloof je graag en meteen CatenaccioMestreech, maar ik heb gezocht naar de status van zijn blessure en kon maar weinig terugvinden. Waar haal jij je info vandaan?

Overigens speelde de door mij hoog aanschreven Alex Plat afgelopen vrijdag niet, zie ik net. Had daarvoor altijd een basisplaats, geen idee wat met hem aan de hand is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 19:34
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #7

Jacques schreef : Ik geloof je graag en meteen CatenaccioMestreech, maar ik heb gezocht naar de status van zijn blessure en kon maar weinig terugvinden. Waar haal jij je info vandaan?

Overigens speelde de door mij hoog aanschreven Alex Plat afgelopen vrijdag niet, zie ik net. Had daarvoor altijd een basisplaats, geen idee wat met hem aan de hand is.



Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2024 22:00
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #8
En Cambuur verliest thuis van Top Oss. Zo kun je bij winst en gunstige uitslagen ineens voor de 7e plek gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2024 13:29 01 feb 2024 13:30 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #9
Groningen moet uit naar Dordt. Dat is dit seizoen een lastige. MVV kan bij winst en een ruimere uitslag, de koppositie pakken in de periode. Er is weer iets om naar uit te kijken, in dit wat eerst een troosteloos seizoen leek te worden. Ik heb er een goed gevoel over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 20:57
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #10
Jippie
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:10
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #11
Dat is volgens mij érg lang geleden om 6-1 bij te schrijven. De ruime uirslag is precies wat ik hoopte voor de periodestand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #12
MVV ene hiele dikke proficat ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:36
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #13
Hoeveel wedstrijden zijn er nog te spelen deze periode?
Komen een aantal lastige potten aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:40
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #14

Sander70 schreef : Hoeveel wedstrijden zijn er nog te spelen deze periode?
Komen een aantal lastige potten aan.


Nog 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #15
Dit seizoen nog 7 uit wedstrijden . Ajax , Az , Groningen , Emmen , Graafschap , Ado en Nac . Denk dat we uit niet meer veel punten gaan pakken . Zullen thuis een hele sterke reeks ala vorig seizoen moeten neer gaan zetten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden