MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u

02 feb 2024 22:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #16

ASR schreef :

Sander70 schreef : Hoeveel wedstrijden zijn er nog te spelen deze periode?
Komen een aantal lastige potten aan.


Nog 5.

Nee nog 4 voor deze periode. Ajax uit, psv thuis, ado uit en dordrecht thuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2024 22:57
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #17

pinobel schreef :

ASR schreef :

Sander70 schreef : Hoeveel wedstrijden zijn er nog te spelen deze periode?
Komen een aantal lastige potten aan.


Nog 5.

Nee nog 4 voor deze periode. Ajax uit, psv thuis, ado uit en dordrecht thuis.


Nee, de tweede en derde periode zijn 10 wedstrijden. Groningen uit is de laatste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 00:35
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #18
MVV begon uitstekend aan de wedstrijd. 1-0 binnen de minuut en 3-0 bij rust. De eerste helft zagen we goed voetbal en vooral over rechts gingen de aanvallen goed via Sleegers.

De tweede helft was in eerste instantie minder. Het leek alsof MVV met de handrem erop speelde en vooral de derde "clean sheet" wilde halen. Dat lukte dus niet na de 3-1. Discutabele goal overigens omdat er duidelijk een overtreding van Telstar zijde aan vooraf ging.

MVV was getergd na die tegentreffer en pakte het goede spel uit de eerste helft weer op. Dat resulteerde in drie doelpunten. Invaller Mmae liet zien dat hij qua fysiek veel in te brengen heeft. Mooi. Ik denk dat we daar veel plezier aan kunnen gaan beleven.

Livramento ging drie keer op de keeper af en faalde drie keer, omdat hij m.i. te vroeg wilde schieten. Mij is niet duidelijk waarom hij er niet voor kiest de keeper te omspelen en dan te schieten?

Aktas speelde volgens mij een foutloze wedstrijd. Elke bal die in het centrum kwam, was een prooi voor hem. Voor mij MOTM. En het blijft wel fijn om te zien dat Souren en Smeets elkaar niet meer in de weg lijken te lopen. Ze vullen elkaar beter aan. Ze lijken herboren sinds het vertrek van Koen Kostons. Zeer opmerkelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 08:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #19
Heerlijke match. Niet eens altijd even goed maar tegen dit belabberde Telstar maakt dat geen fluit uit. En de momenten dat we wel goed speelden, zag het er flitsend uit. Als je commentaren van mijzelf (en anderen, maar laat ik de hand in eigen boezem steken) van het begin van het seizoen terugleest dan zie je weer hoe veel verstand ik er van heb. Livramento en Remans compleet afgekraakt maar die spelen gewoon heel leuk de laatste wedstrijden. Livramento moet gisteren natuurlijk minimaal twee keer scoren (en een assist op Smeets geven), maar is levensgevaarlijk en houdt de verdediging van een tegenstander de hele wedstirjd op zijn tenen.

Vooral het middenveld lijkt bevrijd, misschien puur toeval dat het opeens klikt tussen Souren en Smeets, maar misschien dat het toch door het vertrek van Kostons komt. Die was altijd aanspeelbaar, liet zich inzakken, nodigde uit tot een lange bal. Livramento biedt zich ook heus wel aan maar loert toch vooral op de ruimte achter de verdediging. Logisch ook met zijn snelheid. Daardoor ontstaat er meer ruimte op het middenveld en kunnen Smeets en Souren opeens prima samenspelen.
Vraag is natuurlijk of tegenstanders nog altijd verwachten dat MVV met een sterke, balvaste, inzakkende spits speelt en ze nu verrast worden, maar we dat voordeel over een paar weken kwijt zijn om dat teams er op ingespeeld zijn, of dat het gewoon echt beter loopt zo en we de rest van het seizoen veel teams weten te pakken.


Volgende wedstrijd is Jong Ajax uit, op een maandag. Voor de periode moeten we daar minimaal een punt pakken maar Jong Ajax is thuis bijna onverslaanbaar dit seizoen. Groningen wist er met veel pijn en moeite te winnen en De Graafschap won er de eerste wedstrijd van het seizoen, de rest kwam er niet verder dan hoogstens een gelijkspel. Om eerlijk te zijn teken ik daar ook voor op dit moment. En dan de wedstrijd er na thuis tegen Jong PSV weer een driepunter pakken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, jasonke7, bokkesprongen, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 10:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #20
Waren wij nou zo goed, of zij zo slecht? Waarschijnlijk beetje van beide. Maar als we écht goed waren geweest, hadden we makkelijk de dubbele cijfers kunnen halen tegen dit enorm zwak Telstar. Maar who cares: 6-1 is een prima resultaat en er werd af en toe ook echt leuk gevoetbald.
Fijn ook dat je wissels kunt inbrengen die nog iets kunnen toevoegen of waar je in ieder geval niet veel zwakker van wordt.
We doen weer mee!
En mooi dat Karma nog bestaat #KoemanMaakDieGoal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 10:49
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #21
Genoten van US MVV. Natuurlijk kunnen we (ik) klagen over Livramento die 3 mega kansen mist, of Verberne die weer veel te laat wisselt (tussen minuut 60 en 75 was het slecht en na de wissels scoren we 3x) maar goed 6-1 met super leuk en aantrekkelijk voetbal dus nix te klagen deze week.

Telstar was slecht , al is de nr 9 (topscorer) wel hee goed hoor (kopen?) en kwamen er witte zakdoekjes voor mr Arrogant Snoei, maar mvv verraste me positief. Zoals ik eerder zei, en hierboven ook te lezen is, zit het vertrek van Koen in ieder geval Nicky en Bryan niet in de weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 12:05 03 feb 2024 12:06 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #22
De voetballers hebben een metertje op hun lichaam, waarin aangeeft wanneer ze hun top hebben bereikt in een wedstrijd en wanneer ze dus gewisseld moeten worden? Enfin, Verberne zal hier wel zijn keuzes naar maken. Het is een beetje een combi van (heeft een speler wel zijn dag + hoe is het gesteld met de conditie). Hij maakte de goede keuze. Vandaar 6-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2024 19:23
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #23
Een mooie overwinning in een bijzonder vermakelijke wedstrijd. Een bij vlagen goed spelend MVV tegen een onthutsend slecht Telstar. Ik kreeg bijna medelijden met die fans die uren in een bus hebben gezeten om hun club, die al troosteloos onderaan staat, totaal te zien afgaan. Spelers die nog geen goede pass wisten te geven over een paar meter en als klap op de vuurpijl kolderiek tegen elkaar aan liepen. Het scheelt dat ik niet voor Telstar ben. En dus werd het een mooie avond. Ja, de uitslag had nog hoger kunnen en misschien wel moeten uitvallen. En ja, jammer dat je een goal tegen krijgt. Maar ik heb vooral heel veel plezier en passie gezien op het veld en de tribune. Hoogtepunt vond ik de 3-0, ingeleid door het wippertje van Smeets. De play-offs komen in zicht en MVV nestelt zich op de eerste plek in de derde periode met een doelsaldo van +10.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2024 10:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #24
www.vi.nl/nieuws/telstar-breekt-met-trad...affing-in-maastricht

Dit was het laatste zetje voor Snoei, die is er uit gegooid. Telstar speelt in iets meer dan anderhalve maand tijd thuis tegen Helmond, NAC, Roda, en Ado, en uit bij Dordt en Cambuur. Hopelijk pakken ze vanuit een schokeffect de nodige punten in die wedstrijden, dat zou ons erg goed uitkomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2024 13:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #25
Twee spelers die regelmatig - in elk geval op mijn deel van de tribune - verguisd worden, speelden nu een prima partij. Smeets liet zien dat hij wel degelijk kwaliteiten heeft en was werkelijk overal te vinden. Dit is de Smeets die we wilden zien toen hij werd gehaald met steun van VZM. En ook Remans deed eens een keer bijna alles goed. Dus een keer positieve kritiek mag ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2024 16:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #26
Smeets is altijd verguisd bij MVV ........ Ook in zijn eerste Periode .......

Brokamp het zelfde verhaal ....Brokamp heeft getraint hij moest van nachtclub de Resreve in Vroehoven s, nachts terug lopen naar zijn woning in Maastricht ..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2024 19:42
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Telstar, vrijdag 2 februari 2024, 20:00u #27
We moeten blij zijn met een speler als Smeets bij Mvv, hij zal niet alle 38 wedstrijden goed spelen maar dat doet geen enkele speler.
Brian is de laatste wedstrijden heel belangrijk voor Mvv, bij ons op de tribune is de sfeer nu allemaal pro Smeets.
Ik snap sowieso niet waarom Brian bij sommigen weinig krediet heeft , hij werkt hard en je ziet hoe blij hij is als Mvv wint.
Brian is een topspeler voor Mvv, die moeten wij als Mvv supporter altijd steunen, van uitfluiten wordt niemand beter.
Er zijn bij Mvv ook spelers die onder niveau presteren maar nooit kritiek krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, john68, Sjappie, Tuor, Lassie80, jovkle, Boschpoort, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden