MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u

19 feb 2024 22:29
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #16

steefmestreech schreef : Ferre hoe slecht kun je zijn en niet gewisseld worden….. je hebt nog 1 wissel gebruik die dan om voorin nog iets te zetten…… en angel side weer ergens boos over?………


Je hebt 3 wisselmomenten voor 5 wissel (rust niet mee geteld ivm spel ligt al stil) mvv had er al 3 wisselmomementen + rust .
Dus mocht niet meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 22:42
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #17
Slecht begin, prima fase daarna maar na de 3-2 weer helemaal inzakken en niet voetballen. PSV kreeg kans na kans dus het was wachten op de 3-3.

Waarom idioten dan met bier en iets anders naar spelers van psv en de scheidsrechter gooien bij het naar binnengaan , daar heb ik toch echt geen begrip voor.

Zwaar programma komende weken dus tellen alleen nog 3 punten tegen de moffen om het seizoen nog enigszins aanvaardbaar te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 22:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #18
Wat een bizarre wedstrijd. De eerste helft had MVV geen antwoord op de tactische slimmigheden van Jong PSV. Backs naar binnen, extra mannetje op het middenveld en buitenspelers constant vrij. Toch tactisch zwak van Verberne dat hij dat niet omgezet krijgt. Saul Penders was een makkelijk slachtoffer, maar hij had er 9 kunnen wisselen. Aan de hand van de toch weer sterke Smeets kwam MVV knap terug in de wedstrijd, maar dat mag je dan natuurlijk nooit meer weggeven. Zeegers, Slegers, Tasci, het is allemaal veel te licht en te lief. Zeker Slegers was een drama vandaag. Ik ben geen fan van Remans maar die speelde prima, Slegers had gewisseld moeten worden. Ongelooflijk wat er in de tweede helft aan ruimte lag aan beide kanten. Het had net zo goed 7-7 kunnen worden. 3-3 al met al wel terecht, maar dit had je nooit meer mogen weggeven. In de blessuretijd is het bal en man het stadion uit, maar de enigen die echt met het mes tussen de tanden speelden (tweede helft) waren Remans en Aktas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 22:50
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #19
Mvv mag nog blij zijn met het gelijkspel. Jong Psv was veel beter dan Mvv, Mvv had weinig in te brengen, door Smeets kwam Mvv nog terug in de wedstrijd.
Sleegers had inderdaad zijn dag niet zowat alles ging mis, snap niet dat Verberne hem er niet uithaalde, idem El Basri die speelde ook zwak.
Coomans en Penders werden terecht gewisseld, zij hadden moeite met het niveau.
Al met al een teleurstellende avond, 30 seconden voor het affluiten scoort Jong Psv de verdiende gelijkmaker, hoe vaak is dit al in de slotfase gebeurd dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 23:18
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #20
Vorig jaar gebeurde hetzelfde toen gaven we het ook net voor het einde weg (van Bommel die ging liggen), maar dat team was meer gebalanceerd.
Mvv-ke verliest deze wedstrijd op conditie (en/of te veel gezopen met Carnaval). Kleinen maakt normaal vele meters op het middenveld, die had...griep.
Slegers heeft te weinig durf in zijn acties (te weinig pingel acties, en te weinig doelgericht, ook mag je een speler vloeren op het middenveld die doorbreekt als je nog geen geel hebt...."taktische faul"); een te lieve jongen, maar hij moet de meeste aanvallen opbouwen met Zeegers langs die kant.

Schiet die bal dan gewoon hard naar voren, en voorin moet je ALTIJD 1 man houden, bv Livramento of iemand die uit een counter een goal kan maken…
die trekt dan 2 verdedigers naar zich toe. Een voetbal abc-tje
Ja normaal gesproken moet je alle 5 wissels gebruiken (maar daar moet je van tevoren bedenken, daarvoor heeft onze trainer te weinig ervaring; ik was al blij dat hij Nieling erin bracht tenminste een kerel in de verdediging).
Wat kunnen we blij zijn met Aktas :-) Probeer die maar langer vasttehouden mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 23:20
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #21
taktisches foul heet dat :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 23:35
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #22
Zuur die 3-3, maar psv had er ook allang meer kunnen maken. De periode halen we niet, maar drie punten waren waardevol voor de stand geweest. Ongelofelijk dat sommige spelers van deze trainer een hele of nagenoeg hele wedstrijd mochten spelen. Basri, Zeegers, Sleegers. Positieve noot, zeker voor de breedte, vond ik invaller librici, die volgens onze trainer een back zou zijn haha. Leuke acties, fel. Die is alles behalve een back. Die kan makkelijk rechtshalf/buiten ipv Sleegers of zelfs aan de linkerkant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 23:49 19 feb 2024 23:51 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #23
Als je zo begint aan een wedstrijd verdien je het ook niet. (Zeker niet als de koppositie van de periode op het spel staat.)
Om hem dan zo weer in de laatste minuut weg te geven is dat ook weer zo typisch.
Je ziet als Kleinen en Smeets op het middenveld wegvallen heb je een groot probleem.
Snap ook de wissels echt niet van Remans die het goed deed. Slegers raakte werkelijk niks en die mag dan blijven staan...
Had het ook wel een beetje te doen met Penders, deed zijn best maar kwam ook gewoon veel te kort.
El Basri viel me ook niet echt mee, maar die jongens maken helaas ook niet veel minuten en om dan in één keer bijna een hele wedstrijd te spelen is misschien ook wat veel van het goede.
En met alle respect Zeegers kan écht niet meer...
Voetballend is het echt niveau Meerssen of zelfs daar onder.
Hij compenseert veel met rennen en vliegen maar dat kan tegen goed voetballende buitenspelers echt niet meer.

Periode is nog altijd mogelijk maar dat zou een wonder zijn.
Vrijdag verwacht ik een hele zware dobber in Den Haag.
Erg benieuwd hoe we voor de dag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2024 23:53 19 feb 2024 23:54 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #24

Roed en Wit 70 schreef : Zuur die 3-3, maar psv had er ook allang meer kunnen maken. De periode halen we niet, maar drie punten waren waardevol voor de stand geweest. Ongelofelijk dat sommige spelers van deze trainer een hele of nagenoeg hele wedstrijd mochten spelen. Basri, Zeegers, Sleegers. Positieve noot, zeker voor de breedte, vond ik invaller librici, die volgens onze trainer een back zou zijn haha. Leuke acties, fel. Die is alles behalve een back. Die kan makkelijk rechtshalf/buiten ipv Sleegers of zelfs aan de linkerkant.


Librici kan op de gehele rechtflank.
Hij word ook vooral gehaald voor de backpositie maar je ziet dat hij aanvallend ook echt wel wat kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 04:01 20 feb 2024 04:05 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #25
MVV toch wat afgetroeffd op felheid en scherpte in het eerste half uur. Je zag dat als MVV druk zette op de bal er altijd wel 1 of 2 spelers nét even te laat waren of verzaakten, en dat PSV dan goed onder de druk uit wist te voetballen met een vrij snelle 0-2 tot gevolg.
Wel klasse hoe MVV zich daarna nog terugvecht!

Ik heb toch zeker een aantal goede acties gezien van Sleegers hoor, waaronder een pracht steekpass die Smeets alleen voor de keeper zet, maar helaas kreeg Bryan m niet erin.

Met dat Librici erin kwam krijgen we bijna een tegengoal en ook daarna zag ik hem een aantal keren lucht dekken. Aanvallend wel een aantal mooie dingen van Librici, dus volgens mij is het inderdaad geen verdediger.

Tasci komt net terug. Gisteren zijn eerste minuten na een lange blessure, dus om daar nu al kritiek op te hebben vind ik niet tterecht. Daar gaan we nog veel plezier van hebben als hij fit blijft!

Matthys weer een aantal onmogelijke reddingen.
Smeets heel degelijk, maar als hij een op een komt voor de keeper misschien eens balletje breed proberen op een medespeler voor de afronding. Zijn val in de 16 was (helaas) inderdaad geen penalty.

Laatste tegengoal verpest het wel een beetje, maar goed, op het moment dat je 0-2 achter komt gaf je eigenlijk al niks meer voor MVV. Nu kom je knap terug en leg je een heel aardige pot voetbal op de mat.

Met wat geluk win je deze pot, nu helaas een klassieke tegengoal in blessuretijd, zoals we die in het verleden vaker hebben gezien in de Geusselt, (al was de laatste keer alweer n tijdje geleden volgens mij)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 09:15 20 feb 2024 09:18 door kyleman333.
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #26

CatenaccioMestreech schreef : Als je zo begint aan een wedstrijd verdien je het ook niet. (Zeker niet als de koppositie van de periode op het spel staat.)
Om hem dan zo weer in de laatste minuut weg te geven is dat ook weer zo typisch.
Je ziet als Kleinen en Smeets op het middenveld wegvallen heb je een groot probleem.
Snap ook de wissels echt niet van Remans die het goed deed. Slegers raakte werkelijk niks en die mag dan blijven staan...
Had het ook wel een beetje te doen met Penders, deed zijn best maar kwam ook gewoon veel te kort.
El Basri viel me ook niet echt mee, maar die jongens maken helaas ook niet veel minuten en om dan in één keer bijna een hele wedstrijd te spelen is misschien ook wat veel van het goede.
En met alle respect Zeegers kan écht niet meer...
Voetballend is het echt niveau Meerssen of zelfs daar onder.
Hij compenseert veel met rennen en vliegen maar dat kan tegen goed voetballende buitenspelers echt niet meer.

Periode is nog altijd mogelijk maar dat zou een wonder zijn.
Vrijdag verwacht ik een hele zware dobber in Den Haag.
Erg benieuwd hoe we voor de dag komen.


Wat mij betreft de perfecte samenvatting dit. De eerste helft wist ik niet wat ik zag, en na vorige week dacht ik dat het eigenlijk niet slechter kon. Het leek werkelijk helemaal nergens op (en dat zonder extra versterkingen van het 1ste). Blij dat Verberne voor de 2de helft al 2 keer ingreep!

Wat betreft Zeegers, die vind ik in interviews altijd een enorm sympathieke jongen, die zelf ook prima weet dat hij het van heel hard werken moet hebben. Vervelend genoeg voor hem is dat meestal niet genoeg om zijn hele matige voetballende kwaliteiten te compenseren. Ik zou daar toch echt eens iemand anders neer gaan zetten, minder kan het daar toch haast niet worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 09:18
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #27

Buurke76 schreef : Zwaar programma komende weken dus tellen alleen nog 3 punten tegen de moffen om het seizoen nog enigszins aanvaardbaar te maken.


Juist, helemaal mee eens !
Voor mij mogen ze tegen de concurrenten van 'die aandere' verliezen,
En daarna thuis tegen 'die aandere' gewoon de drie punten pakken.
Laten we hopen dat die uit 045 niet promoveren.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 09:18 20 feb 2024 09:19 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #28

Buurke76 schreef : Zwaar programma komende weken dus tellen alleen nog 3 punten tegen de moffen om het seizoen nog enigszins aanvaardbaar te maken.


Juist, helemaal mee eens !
Voor mij mogen ze tegen de concurrenten van 'die aandere' verliezen. (Groningen,Den Haag en Dort)
En daarna thuis tegen 'die aandere' gewoon de drie punten pakken.
Laten we hopen dat die uit 045 niet promoveren.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 11:01
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #29
Je staat op 1 punt achterstand van play offs plekken (nac) en je hoopt dat je verliest van concurrenten van 045? Dus liever zelf geen kans maken om mee te doen aan de nacompetitie (kans op eredivisie, extra inkomsten etc) om zo 045 dwars te zitten?
Lijkt wel alsof je haat naar hun groter is dan je liefde voor Mvv sorry hoor, maar ik weet niet wat ik lees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, bokkesprongen, kyleman333, Hier menier, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 11:48
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #30

Zwegel schreef :

Buurke76 schreef : Zwaar programma komende weken dus tellen alleen nog 3 punten tegen de moffen om het seizoen nog enigszins aanvaardbaar te maken.


Juist, helemaal mee eens !
Voor mij mogen ze tegen de concurrenten van 'die aandere' verliezen. (Groningen,Den Haag en Dort)
En daarna thuis tegen 'die aandere' gewoon de drie punten pakken.
Laten we hopen dat die uit 045 niet promoveren.......


Ik weet niet wat ik lees.. Je staat 2 punten achter op de nummer 1 in de periode. En 3 punten van de 7e plaats in de reguliere competitie. Daarbij, spelen we aankomende 3 weken tegen 3 concurrenten in de periode. ADO, Dordrecht, FC Groningen. Je heb alles nog in eigen handen. Playoffs betekend extra inkomsten. Een periode levert ook 67K op. De haat is groter dan de liefde blijkbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden