>
Ontvangen bedankjes 173
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mappie schreef : Precies, we kunnen de play-offs nog halen via de 3e periode óf via de reguliere stand. De komende 3 wedstrijden worden zeer belangrijk voor beide fronten (aanhaken of afhaken). De reële vraag is ergens wel of we iets in de play-offs te zoeken hebben, maar als we het halen met een selectie die afgelopen zomer toch flink wat jasjes heeft uitgedaan (Steuckers, Van Helden, Waem, Blummel, Van Bommel en Dzepar weg, en dan in de winterstop ook nog Kostons weg) dan hebben we het gewoon prima gedaan.
Liefde dus voor de haat bij mij. Mochten we uiteindelijk toch ruim voor het einde van de competitie toch te kort komen, dan idd maar hopen dat Aachen-Nord niet promoveert. Btw: hebben jullie hun programma gezien? Thuis nog o.a. tegen ADO, NAC, De Graafschap en Cambuur, uit nog o.a. tegen Willem II, Groningen en ons. Ook nog 2x uit naar een Jong Team, waarvan 1x op maandag, ook niet zo maar gewonnen. Vrij zwaar programma. ADO staat op 1 punt en Groningen komt er ook aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat 1 van die 2 ze nog wel inhaalt.
Mosae schreef : Ik heb dit al eerder bij MVV gezien en snap dat ook niet zo goed. Ik heb het nooit op andere velden gezien. P.s. mijn afkeer is zó erg groot richting Aachen noord, dat ik liever 2x van die win, en géén playoffs. Daar is me te veel voor gebeurd.