MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u

20 feb 2024 11:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #31
Precies, we kunnen de play-offs nog halen via de 3e periode óf via de reguliere stand. De komende 3 wedstrijden worden zeer belangrijk voor beide fronten (aanhaken of afhaken). De reële vraag is ergens wel of we iets in de play-offs te zoeken hebben, maar als we het halen met een selectie die afgelopen zomer toch flink wat jasjes heeft uitgedaan (Steuckers, Van Helden, Waem, Blummel, Van Bommel en Dzepar weg, en dan in de winterstop ook nog Kostons weg) dan hebben we het gewoon prima gedaan.
Liefde dus voor de haat bij mij. ;-) Mochten we uiteindelijk toch ruim voor het einde van de competitie toch te kort komen, dan idd maar hopen dat Aachen-Nord niet promoveert. Btw: hebben jullie hun programma gezien? Thuis nog o.a. tegen ADO, NAC, De Graafschap en Cambuur, uit nog o.a. tegen Willem II, Groningen en ons. Ook nog 2x uit naar een Jong Team, waarvan 1x op maandag, ook niet zo maar gewonnen. Vrij zwaar programma. ADO staat op 1 punt en Groningen komt er ook aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat 1 van die 2 ze nog wel inhaalt. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 12:21 20 feb 2024 12:26 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #32

Mappie schreef : Precies, we kunnen de play-offs nog halen via de 3e periode óf via de reguliere stand. De komende 3 wedstrijden worden zeer belangrijk voor beide fronten (aanhaken of afhaken). De reële vraag is ergens wel of we iets in de play-offs te zoeken hebben, maar als we het halen met een selectie die afgelopen zomer toch flink wat jasjes heeft uitgedaan (Steuckers, Van Helden, Waem, Blummel, Van Bommel en Dzepar weg, en dan in de winterstop ook nog Kostons weg) dan hebben we het gewoon prima gedaan.
Liefde dus voor de haat bij mij. ;-) Mochten we uiteindelijk toch ruim voor het einde van de competitie toch te kort komen, dan idd maar hopen dat Aachen-Nord niet promoveert. Btw: hebben jullie hun programma gezien? Thuis nog o.a. tegen ADO, NAC, De Graafschap en Cambuur, uit nog o.a. tegen Willem II, Groningen en ons. Ook nog 2x uit naar een Jong Team, waarvan 1x op maandag, ook niet zo maar gewonnen. Vrij zwaar programma. ADO staat op 1 punt en Groningen komt er ook aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat 1 van die 2 ze nog wel inhaalt. :)


Juist. We hadden goede zaken kunnen doen voor de reguliere competitie en in de periode afgelopen 2 wedstrijden. De concurrenten hadden punten verspeeld en wij hadden Jong Ajax en Jong PSV op het programma de nummer 15 en 16. Helaas kwamen we in beide wedstrijden te kort. Ook deels door MVV zelf. Ik snap de redenatie nooit ‘als we maar winnen van Aachen-noord, dat is het seizoen gered’ ik verlies liever 2x van Aachen-noord en we spelen playoffs dan dat we twee x winnen van Aachen-noord en geen playoffs. We hebben in principe nog alles in eigen hand.


Laatste 3 wedstrijden ADO Den Haag:
- MVV
- Jong Ajax
- Aachen-noord

Laatste 3 wedstrijden FC Dordrecht:
- Jong PSV
- MVV
- Telstar

Laatste 4 wedstrijden FC Groningen:
- Helmond Sport
- Den bosh
- MVV
- Jong PSV

Laatste 3 wedstrijden MVV:
- ADO Den Haag
- FC Dordrecht
- FC Groningen

Kortom, genoeg om voor te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 12:35 20 feb 2024 12:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #33
Past niet helemaal in deze topic maar viel mij gister weer op wat een verzadiging rubber korrels op het veld?
Ben ik nu een van de weinige die dit constant opvalt,op andere velden met kunstgras zie ik dit niet zo of ligt dat aan mij?
Na dat sneeuw geruimd was was het stukken minder volgens mij,nu hebben ze volgens mij de hele rest voorraad op het veld gekieperd…Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 16:38
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #34
Ik heb dit al eerder bij MVV gezien en snap dat ook niet zo goed. Ik heb het nooit op andere velden gezien. P.s. mijn afkeer is zó erg groot richting Aachen noord, dat ik liever 2x van die win, en géén playoffs. Daar is me te veel voor gebeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 17:27
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #35

Mosae schreef : Ik heb dit al eerder bij MVV gezien en snap dat ook niet zo goed. Ik heb het nooit op andere velden gezien. P.s. mijn afkeer is zó erg groot richting Aachen noord, dat ik liever 2x van die win, en géén playoffs. Daar is me te veel voor gebeurd.


Als alle teams op dat (kunst)gras trainen en wedstrijden spelen is het niet zo gek dat het veld er zo uit ziet. Andere clubs trainen op een ander veld en spelen hun wedstrijden in het stadion. Dus vandaar denk ik dat bij ons de zwarte korrels meer zichtbaar zijn dan bij andere clubs
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 18:40
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #36
Een gelijkspel is een redelijk resultaat na een achterstand van 0-2. Maar toch ... In de laatste minuut, vlak voor de gelijkmaker, had de scheidsrechter volgens mij wel moeten fluiten voor buitenspel van Jong PSV. In minuut 92.52 staat de nummer 9 van Jong PSV toch buitenspel bij een voorzet van de nummer 22? Dan, 6 seconden later, minuut 92.58, gaat de nummer 4 van Jong PSV met gestrekt been in op Livramento: gevaarlijk spel. Ach ja...
Zie: bit.ly/mvv-jong-psv-19-feb-2024-laatste-minuut


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2024 22:54
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Jong PSV, ma 19 februari 2024, 20:00u #37
Ik redeneerde meer van, reeel gezien lijkt me nacompetitie ver weg als ik kijk naar de vorm en de komende tegenstanders. Ben bang dat dan alleen 3 pnt tegen 045 het seizoen kunnen redden.

Hopelijk zit ik er naast en halen we de play offs, maar ik heb er een hard hoofd in na deze 2 wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden