Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u

29 apr 2024 21:56
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #1
Emmen wint van Helmond sport met 3 // 0

dus seizoen voor MVV voobij ... Emmen moet nog tegen FC Den bosch uit en De Graafschap thuis ....

Mvv uit AZ en VVV thuis en en dan ook nog allebei winnen ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 22:06
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #2

bokkesprongen schreef : Emmen wint van Helmond sport met 3 // 0

dus seizoen voor MVV voobij ... Emmen moet nog tegen FC Den bosch uit en De Graafschap thuis ....

Mvv uit AZ en VVV thuis en en dan ook nog allebei winnen ......


Niet helemaal mee eens. Den Bosch doet het onder de interim trainer heel aardig de laatste wedstrijden en De Graafschap zal met een goed gevoel de playoffs in willen.
Ben wel met je eens dat we twee keer moeten winnen. Uit naar Jong AZ is de finale.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 22:15
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #3
emmen was in telstar volledig kansloos tm de rode kaart en vandaag was het ook wachten op de 1-1 en vanuit het niks maken ze onverdiend 2-0. Die krijgen het nog zwaar genoeg en ook nac heeft de buit nog niet binnen.
Wel heel treurig om te stellen dat het seizoen al over is
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 22:43
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #4
Idd, hoezo seizoen voorbij? Het is maar 1 punt en het programma Jong AZ uit - VVV thuis is denk ik ongeveer even zwaar als Den Bosch uit - De Graafschap thuis. En we hebben het al zo vaak gezien dat op de laatste speeldagen door de belangen de spanning ook een grote rol speelt, waardoor er nog gekke dingen kunnen gebeuren. En dat geldt overigens ook voor de drie clubs bovenin die strijden voor promotie en kampioenschap. Het wordt spannend de komende 2 vrijdagen.

Als we vrijdag winnen, dan heb ik goede hoop. Maar Jong AZ is wel het beste beloftenteam, het hangt er ook deels van af over welke spelers ze beschikking hebben. Het eerste van AZ speelt zondag thuis tegen Twente, en mochten ze die pot winnen dan maken ze nog kans op voorronde CL. Het is allemaal koffiedik kijken en niet te voorspellen. Of we het nu halen of niet, met het kleinste budget wellicht in het linker rijtje eindigen (maar hopelijk ook dus play-offs) is een prima prestatie.

Btw: móchten we het niet redden, dan weten we waar we het hebben laten liggen: in de eindfases van veel wedstrijden. Uit mijn hoofd 11 punten daar verloren. Zou zonde zijn...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 23:10 30 apr 2024 04:47 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #5
Winst van MVV in deze uitwedstrijd is zeer welkom! (Zeg ik maar om een opening voor dit item te maken.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 08:06
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 609
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #6

Mappie schreef : Btw: móchten we het niet redden, dan weten we waar we het hebben laten liggen: in de eindfases van veel wedstrijden. Uit mijn hoofd 11 punten daar verloren. Zou zonde zijn...


Uit bij FC Den Bosch (door stakingen verstoord), 83' en 85' van 1-2 naar 3-2: 3 punten
Uit bij Telstar, maakt MVV in de 87' de 1-1 om vervolgens in de 93' de 2-1 te incasseren: 1 punt
Uit bij Roda JC, 93' minuut maakt Roda de 1-0: 1 punt
Thuis tegen Jong PSV, 94' minuut maakt Jong PSV de 3-3: 3 punten
Uit bij ADO den Haag, 93' minuut maakt ADO den Haag de 2-2: 3 punten
Thuis tegen Willem II, 93' minuut maakt Willem II de 1-1: 3 punten

Totaal in de laatste 10 minuten/blessuretijd 14 punten verspeeld.
Tel deze erbij op en je staat knap 5e, zonder zorgen over wel/niet halen van de Play-Offs...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 08:45
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #7

Sjappie schreef : Thuis tegen Jong PSV, 94' minuut maakt Jong PSV de 3-3: 3 punten
Uit bij ADO den Haag, 93' minuut maakt ADO den Haag de 2-2: 3 punten
Thuis tegen Willem II, 93' minuut maakt Willem II de 1-1: 3 punten

Totaal in de laatste 10 minuten/blessuretijd 14 punten verspeeld.


In deze 3 wedstijden ga je van 3 punten naar 1 punt, dus je verliest er 2 ipv 3, dus in totaal 11 punten. ;)
Maar ik snap het wel, zoiets voelt aan als verlies, dus 0 punten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #8
Die laatste drie wedstrijden kost je steeds 2 punten, niet 3. ;)
Ook vergeten we op deze manier dat we een paar wedstrijden in blessuretijd gestolen hebben. Helmond uit bijvoorbeeld, Jong PSV uit. Ik denk dat we per saldo alsnog dit seizoen meer punten hebben laten liggen dan we gewonnen hebben, maar het is wel heel creatief boekhouden om met te veel punten te rekenen en de wedstrijden waar we zelf in de blessuretijd wisten te winnen, te negeren.

Jong AZ is in eigen huis bijna onverslaanbaar. Wonnen de laatste vier thuiswedstrijden, wonnen dit seizoen thuis van Roda, VVV, Emmen, Cambuur, Dordrecht, De Graafschap van de clubs in het linkerrijtje. Enkel Groningen, Willem II, NAC en ADO wisten in Alkmaar te winnen en al die clubs staan boven ons (al kunnen we NAC nog inhalen). Het is de ploeg in onze divisie met het grootste verschil tussen uit en thuis.

Weet MVV hier te winnen dan is dat een stunt te noemen. Maar het zal wel moeten om Emmen of NAC in te halen.

Emmen heeft zoals Vak G terecht zegt ontzettend veel geluk de laatste twee wedstrijden, laten we hopen dat dat geluk ze uit bij Den Bosch in de steek laat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 10:55
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #9

Mappie schreef :

Sjappie schreef : Thuis tegen Jong PSV, 94' minuut maakt Jong PSV de 3-3: 3 punten
Uit bij ADO den Haag, 93' minuut maakt ADO den Haag de 2-2: 3 punten
Thuis tegen Willem II, 93' minuut maakt Willem II de 1-1: 3 punten

Totaal in de laatste 10 minuten/blessuretijd 14 punten verspeeld.


In deze 3 wedstijden ga je van 3 punten naar 1 punt, dus je verliest er 2 ipv 3, dus in totaal 11 punten. ;)
Maar ik snap het wel, zoiets voelt aan als verlies, dus 0 punten...


En we hebben er ook een aantal gewonnen in de laaste minuten dus uiteindelijk is het een punt of 5 a 6 wat je meer had moeten hebben
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 11:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #10
Nog alles voor te spelen , wordt een heel spannend einde van deze competitie .
Jong AZ is echt een hele goede ploeg , ik hou mijn hart vast en om eerlijk te zijn denk ik dat we er niet gaan winnen ! Dan maar een puntje .

Emmen moet tegen Den Bosch die hebben de laatste 4 keer niet verloren ( zelfs 3 keer gewonnen) , die ploeg speelt best aardig , veel fysiek en voorin dreigend
Ik zie Emmen daar nog niet van winnen .

Mocht het echt op de laatste match aankomen en wij zouden met 3 punten de PO veilig kunnen stellen dan is dat op de eerste plaatst enorm knap maar op de 2de plaatst ook echt haalbaar , VVV Venlo is een hele matige ploeg en die gaan geen resultaat maken tegen MVV in de Geusselt , bijna 3 punten verzekerd voor MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 11:37
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #11
Ik zie MVV wel winnen van J AZ en VVV maar het probleem is dat ik Emmen zie winnen in Den Bosch en thuis tegen De Graafschap dat het tweede elftal opstelt om zich voor te berijden op de na competitie ....


maar de bal is wel rond .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 12:38 30 apr 2024 12:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #12
De Graafschap wil de laatste wedstrijd in de playoffs thuis spelen tegen Den Haag. Dus die zouden er tot de laatste speeldag (Emmen) voor moeten spelen.
Ben benieuwd of de spelers er van doordrongen zijn hoe belangrijk de wedstrijd tegen Jong Az is. Dat zit vooral mentaal. Je moet er volop knallen en niet afwachten. Het was tegen De Graafschap echter zeer slap en de scherpte ontbrak totaal. Hopelijk gaat er weer een knop om. Zoals Laura gisteren zei staan er ook premies en bonussen op het spel als ze playoffs halen. En met de wedstrijdrecette etc van de playoffs komt mvv uit op break-even.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 14:23
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #13
Hopenlijk een van Bommel tegoedje....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 17:32
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #14
Heb ik het nu goed gehoord uit de mond van Laura, mogen er weer supporters mee naar Az? Dat zou wel supporters zijn, als ze zich dan wel maar goed gedragen, steun en supporters kan mvv wel gebruiken in een lastige wedstrijd verwacht ik!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2024 17:45 30 apr 2024 17:47 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
Jong AZ - MVV, vr 3 mei 2024, 20:00u #15

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden