MVV - Cambuur 9 aug 2024

09 aug 2024 22:46
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #31
Zouteloos, vlees noch vis. Geen creativiteit. Ik hoop echt dat de aangetrokken spelers die allen geblessseerd zijn (!) echte aanwinsten zijn, vooral op de flanken. Zo heb je ook totaal niets aan Braken als spits. Eerste fatsoenlijke voorzet van de zijkant in de 82ste minuut volgens mij.
Cambuur viel mij ook zwaar tegen, maar die pakken dankzij Matthys wel drie punten.
En wat een erbarmelijk veld om op te spelen, verschrikkelijk.
Pluspunt, het stadion zag er prachtig uit! Chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:46 09 aug 2024 22:50 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #32
de ganse Boschpoort waor good vol
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:47
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #33
Bataljon Noord ouch!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:58
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #34
Koekoek wat was dit slecht zeg! Bah! :sick:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 22:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #35

Hill28 schreef : De informatievoorziening via Socials is wel echt stukken minder geworden zeg! De berichten met balk van 75% uitverkocht was veel duidelijker. Nu een bericht ‘koop je tickets’, terwijl de hele boschpoort tribune al is uitverkocht! En dat staat er dan maar heel klein bij.
Plus eindeloze spam onder de berichten van MVV van zogenaamde websites waar je de wedstrijd (dus niet) kan kijken. (Nooit op klikken dus!). Heb ze nu zelf maar ferapporteerd maar MVV kan die berichten gewoon verwijderen.


Ik heb die app van de internet politie en die geeft dan constant een waarschuwing weer!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2024 23:30
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #36
MVV creëerde te weinig. Voor de goal was het niet scherp genoeg. Vooral Ferre Slegers maakte de verkeerde keuzes en is wat te lief in de duels en de scherpte voor het doel. Omdat MVV achterin ook nauwelijks in de problemen kwam, was het voor mij echt een duel voor 0-0, maar Matthys kost ons helaas de zege. Of hij moet blijven staan, of hij moet ‘m hebben. In de slotfase was er veel te weinig stootkracht. We missen volgens mij ook wel wat jongens die het verschil kunnen maken met Van Dessel, Kassimi en Esajas en ik denk dat Cambuur gaat strijden om de titel. Dat allebei in ogenschouw nemend was het niet eens zo heel verkeerd, maar het was ook net te weinig voor een gelijkspel. We hadden met Zeegers, Slegers, Buifrahi te veel fletse spelers, en Braken en Smeets brachten het ook nog niet. Coomans vond ik niet slecht, net als El Basri. Op naar Jong Ajax.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 00:04 10 aug 2024 00:04 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 253
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #37
Lekker hoor om na welgeteld een wedstrijd de boel weer als waardeloos neer te zetten. Volgens mij is het glas halfvol. Wie had een paar maanden geleden kunnen denken dat we weer redelijk zorgeloos aan een nieuw seizoen zouden kunnen beginnen. Dat is 1. En het stadion zag er inderdaad een stuk beter uit. Reclameborden, dug-outs, gepoetste stoeltjes (waar iedereen weer gewoon met zijn vieze schoenen overheen loopt, hoe zouden de banken bij die mensen thuis uitzien) ..dat is 2. Ons oefenprogramma heeft toch wat weinig uitdaging. De grenzen worden daar niet opgezocht zodat de jongens mi te weinig weerstandsvermogen kunnen opbouwen.En dan zomaar verwachten dat in de 1e wedstrijd tegen notabene een van de vooraf ingeschatte topploegen alles in elkaar valt en we een puike wedstrijd spelen. Keep on dreaming. Nee, het was zeker niet geweldig. Veel slordigheden,overigens van beide kanten, weinig echte dreiging etc. Maar heel slecht was het niet. een echte 0-0 wedstrijd die door een persoonlijke fout verloren wordt. Ik vond het positiief dat Smeets en Braken er behoorlijk fit uitzagen. Geef het een paar wedstrijden de tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Lassie80, jovkle, itsman, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 00:08 10 aug 2024 00:17 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #38
enige wat ik eerst wil zeggen is dat ik doodziek van dat balletje breed en tikkie terug wordt. Ja..de bal in de pleog houden;
Daar win je niets me; was duidelijk te zien door die ene uitbraak van Cambuur in de 70ste minuut....
Het hele hedendaags voetbal wordt overal hierdoor kapot en dood gemaakt...op alle niveau's trouwens
Met zo'n volle bak moet je het publiek vermaken; beter met strijd met 1:0 verlieren, dan met een zaadloze wedstrijd.
Vergelijk maar de Trosttijd met Sven en nu deze wedstrijd...

We hebben niet voor niets 2 liedjes waarin "nao väöre" in voorkomt, toch?!

Daarnaast hadden ze "stroont in de pupse"in de eerste helft, vooral Smeets; breed of naar het midden waar meerdere spelers gedekt stonden of het een kluwen van spelers stonden, terwijl rechts de hele tijd een speler op het middenveld vrij stond om naar voren te kunnen stormen.

Last but not least. Sven was vroeger altijd gevaarlijk aan de rechterkant en miste nu op het eiland waarop hij stond een kaatser/aanspeelpunt zoals Thiebaut dat met Gomes had, of Meijer en Schapendonk ook een maatje hadden.
Jammer ook dat we hem niet met Dailon Rocha kunnen zien spelen....

Op dan maar naar de volgende wedstrijd en dan de eerste 3 punten....

es MVV...
nao väöre is...
daan is de wedstrijd al beslis...
daan viere veer....
zjus ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 08:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 785
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #39
Helaas niet de start waar we gehoopt op hadden, maar heb zelf gemengde gevoelens na gisteravond. Aan de ene kant een krappe nederlaag tegen een Cambuur dat door velen gezien wordt als kandidaat voor de bovenste plekken klinkt niet verkeerd. Ook een gelijk spel was gisteren niet onverdiend geweest, niet omdat we evengoed waren als Cambuur, maar omdat Cambuur even 'slecht' was als ons gisteren.

Is Cambuur gewoon een goede ploeg waardoor we zelf niet echt goed aan voetballen toekwamen? Zijn wij een ploeg die het een goede ploeg als Cambuur lastig maakt op het veld? Nog weinig zinnigs over te zeggen na 1 wedstrijd uiteraard.

We hadden in de eerste helft een paar leuke momenten met vooral balveroveringen diep op de helft van Cambuur. Helaas veel te slordig hier mee omgegaan en van deze toch zeker 3 momenten geen fatsoenlijke kans gecreëerd door de verkeerde keuzes voorin.

Het waren grotendeels dezelfde namen op het veld als vorig seizoen. Zonde dat de spelers die gehaald zijn om de mindere plekken te verbeteren geblesseerd waren (buitenspelers). Desalniettemin vrees ik voor een lang seizoen met nog steeds onze huidige backs. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Hermans naar voren wil voetballen met opkomende backs. In de eerste helft was Zeegers de enige die 2x goed mee opkwam en voor gevaar stichtte met een voorzet. Hele 2e helft echter geen bal vanaf gekomen. Schenk speelt met de handrem erop lijkt het. Ookal ligt er veel ruimte voor hem om vooruit te gaan, hij blijft lekker rond de middenlijn hangen. Dan wordt het ook lastig voor de voorhoede om iets van ruimte te creëren.

Ook iedere hoekschop tegen met het hart in de keel moeten aanschouwen. De zonedekking in het doelgebied die begin vorig jaar totaal niet werkte (en later gelukkig snel van werd afgestapt) was weer helemaal terug. Geen enkele speler voor de afvallende ballen en Cambuur kon lekker makkelijk druk houden of ongehinderd een hoek uitzoeken.

Nogmaals, ik denk(hoop) dat het terugkeren van 2/3 geblesseerde spelers het spel ten goede komt en het is lastig te zeggen waar we staan na de eerste wedstrijd van het seizoen. Maar toch helaas een teleurgesteld gevoel over gehouden aan de wedstrijd van gisteren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 09:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #40
Typische 0-0 wedstrijd die door een persoonlijke fout wordt verloren. Weinig enerverende pot.
Beide backs blijven achilleshiel van dit elftal. Verder valt er weinig over te melden. Had gehoopt dat we verder zouden zijn met dit vrijwel ongewijzigd elftal tov vorig jaar.
Volgende match zonnebril niet vergeten voor de enorm felle ledboarding. Kan me niet voorstellen dat spelers daar blij mee zijn. Die flitsen leiden af.
En mooi dat stewards ook dit seizoen weer QR-codes met het blote oog kunnen scannen op geldigheid…
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 10:09
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #41
Typische 0-0 wedstrijd, door een foutje van Matthys verliezen we helaas de wedstrijd.

Helaas ook te weinig stootkracht met Slegers en Buifrahi op de flanken. Braken werd op die manier veel te weinig gevonden.

Als Kassimi, Esajas, Van Dessel en El Hari fit zijn dan denk ik echt wel dat we ver kunnen komen dit seizoen.
Want slechter waren we gister zeker niet.

Snap helaas niet waarom Libirici niet speelde.
En ook niet er in kwam ipv Zeegers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 10:18
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #42

CatenaccioMestreech schreef : Typische 0-0 wedstrijd, door een foutje van Matthys verliezen we helaas de wedstrijd.

Helaas ook te weinig stootkracht met Slegers en Buifrahi op de flanken. Braken werd op die manier veel te weinig gevonden.

Als Kassimi, Esajas, Van Dessel en El Hari fit zijn dan denk ik echt wel dat we ver kunnen komen dit seizoen.
Want slechter waren we gister zeker niet.

Snap helaas niet waarom Libirici niet speelde.
En ook niet er in kwam ipv Zeegers.



Dit dus. Cambuur zal dit jaar een hoogvlieger zijn, met dat in het achterhoofd heb je het redelijk gedaan. Ook niet veel kansen weggegeven. Je mist 3 basis spelers, en valt Kleinen uit. Vooral weinig creativiteit en diepte vanuit de flanken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 10:49 10 aug 2024 10:51 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 813
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #43
0-0 of 1-1 wedstrijd. Al waren er in de eerste helft momenten waar iets meer uitgehaald had mogen worden. Zoals net gezegd, er is niet veel veranderd tov vorig seizoen. Rechtsvoor, backs, linker cv, het is te min. Ze zullen echt groei moeten gaan vertonen al is de vraag of dat lukt. En als je net als Verberne weer met Zeegers begint, niet te begrijpen tenzij er iets met Librici is. Verwacht wel wat van Timas, was nu nog onwennig, al gaf hij 'n lekker balletje op Braken, teken dat hij het wel ziet. Het was overall dus wat minnetjes, net als bij Cambuur. Waar ik me wel echt aan erger, dat was vorig seizoen al, is het spel van Smeets...telkens op z'n gemakje de balletjes op halen achter, spel vertragen. Is dit wat een coach wil. Hij moet spelen op de plek waar hij hoort, op het middenveld en daar het spel maken en steekballen geven, daar heeft de ploeg toch meer aan. Laat de geblesseerden maar snel terugkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 11:21
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #44
Nog eens even de goal bekeken. Helaas is Romain nog steeds niet de 100% betrouwbare doelman die je wel zou mogen verwachten. Puur als lijnkeeper meer dan prima. Maar als hij uit de 16 moet komen of een situatie als gisteren dan houd je je hart vast. Maar goed, beheerste hij dit wel speelde hij hier al lang niet meer. Clubs constateren dit ook en wagen de gok niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2024 11:55
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 634
Meer
MVV - Cambuur 9 aug 2024 #45

Sander70 schreef : Nog eens even de goal bekeken. Helaas is Romain nog steeds niet de 100% betrouwbare doelman die je wel zou mogen verwachten. Puur als lijnkeeper meer dan prima. Maar als hij uit de 16 moet komen of een situatie als gisteren dan houd je je hart vast. Maar goed, beheerste hij dit wel speelde hij hier al lang niet meer. Clubs constateren dit ook en wagen de gok niet.


Shit happens, maar we hebben niet door de keeper verloren…eerder doordat we zelf niet scoorden!

Daarnaast ben ik blij met Romain: hij heeft genoeg punten gered en bovendien je kunt niet overal en altijd uitblinken.
Op de lijn, uitkomen, meevoetballen? Hadden de Körver, Agu, Peter Gerards en noem ze maar op dit allemaal in hun bagage?

We kunnen ook zeggen: het begint ervoor dat de Friezen zo over kunnen steken of als onze grote verdediger die van Cambuur een zetje geeft, komt die nooit aan koppen toe en doet die misser van de keep er niet aan toe….dus wat is wijsheid?


Dit is geen vliegevanger, maar een degelijke keeper waarmee we in onze handen kunnen wrijven!
Er lopen genoeg koekebakkers tussen de palen rond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden