>
Ontvangen bedankjes 860
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Olzie schreef : Kan iemand mij nu uitleggen waarom Verberne weg moest? Er is letterlijk niets aan de basis veranderd ten opzichte van spelers die er nog niet waren. Er is geen jeugdspeler fatsoenlijk tijd geboden en de wissel komen laat en geen draad aan vast te knopen.
Pijnlijk om Verberne nu dan ook nog eens bovenaan te zien staan. Hopelijk gaan er nog goalscoorders opstaan!
Voetbalfanaat schreef : Jeugd sneller laten doorstromen gaat alleen als de jeugdopleiding wat hoger gaat voetballen. Men speelt nu allemaal tegen top amateurteams maar niet tegen echte BVO teams. Geldt overigens voor alle Limburgse clubs het jeugdvoetbal is van een belabberd niveau. Divisie 3/4/5 overal. Nergens Divisie 2 of de hoogste divisie 1.
Overigens wel leuk om te zien dat Mark en Ruben Van Bommel op de tribune zaten. Zegt toch wel iets
Voetbalfanaat schreef : Nu noem je alleen de 021 die vaak veel wordt aangevuld met spelers die op vrijdag niet spelen.
Maar de rest is echt drama. Onze 019 (vorig jaar 018 toen de 019 niet bestond en dit jaar weer is ingevoerd ten koste van de 018 aangezien die competitie niet meer wordt aangeboden door de knvb) is afgelopen jaar gedegradeerd van divisie 5 naar 6! Terwijl afgelopen jaren divisie 4 al de onderkant BVO was. Men speelt nu divisie 6!!! Fortuna Sittard divisie 5 en in beide competities is men de enige BVO. Roda en vvv divisie 4 waar het ook niet veel beter is.
Maar divisie 6 met de volgende clubs!
Woezik
AWC
Wittenhorst
Udi 19
De Treffers
Someren
Nuenen
Gemert
EVV
Blauw Geel
AWC
Kortom een regio competitie dit is echt een laag niveau voor een BVO waarbij een dorp als Wijchen 2 teams aflevert op dit niveau!
De rest van de opleiding
017 divisie 4 en de enige BVO
015 divisie 3
014 divisie 3
013 divisie 3
Wil je stappen maken dan zal je met alle teams minimaal divisie 2 moeten spelen
Sander70 schreef : Ik vind dat we gisteren gewoon 2 punten hebben verloren ipv 1 punt hebben uitgelopen op de rest zoals ik hierboven lees.
Sander70 schreef : In eerste instantie dacht ik tegen Cambuur kun je nog verliezen, maar dat was toch ook niet heel bijzonder thuis tegen Helmond. Ik schrijf ons (nog) niet af, maar een goede seizoensstart is anders.