Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024
- Brncic
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024
18 Aug 2024 13:39 - 19 Aug 2024 21:02MVV zal in dezelfde opstelling spelen als tegen Cambuur is de verwachting…
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Jong Ajax-MVV
18 Aug 2024 15:16 - 18 Aug 2024 15:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2024 15:38Sjonnie wrote: Voor de mensen die geen ESPN hebben , mail me ik heb een hele goede stream gevonden . Afgelopen vrijdag alle KKD wedstrijden live met commentaar kunnen kijken . Em met alle bedoel ik alle 6 de wedstrijden .
Illegaal? Niet dat me dadelijk stichting brein komt aankloppen.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Jong Ajax-MVV
18 Aug 2024 17:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dary66
-
- Premium Member
-
18 Aug 2024 21:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Aug 2024 21:54Roed en Wit 70 wrote: Vraag is wie tref je morgen, zal om 19.00u bekend zijn. Vandaag hebben een aantal jonge ajax spelers 45 min gespeeld tegen nac. Mogen niet spelen, maar die zijn er donderdag ook bij. Wijndal is 24 en mag niet meedoen. Vos en Tahirovic kunnen meedoen, maar die speelden niet tegen Jong Psv. Rijckhof zal meedoen. Kaplan is aannemelijk, die speelde tegen Jong Psv op maandag en zat donderdag op de bank. Maar ajax gaat dinsdag (?) naar Polen, dus hopelijk gespaard. In principe kans om t volle resultaat te halen, niet laten voetballen, vol erop.
Kaplan is geblesseerd op de training uitgevallen want de trainer van Ajax wilde hem opstellen bij NAC - Ajax.
Dus die zal al niet mee doen.
Verder moeten we gewoon zelf scherp zijn.
Hoop dat we Braken kunnen bereiken vanaf de vleugels. Helaas nog steeds zonder de geblesseerde Van Dessel, Kassimi, Esajas en El Hari.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
19 Aug 2024 08:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2024 11:17Het blijft een kwestie van toeval in verband met het programma van Ajax I, welk team er opgesteld staat. Het lijkt er op dat we niet de allersterkste Jong Ajax variant gaan treffen, dat valt dan nog mee. Maar alsnog zullen er een paar namen staan die weinig op dit niveau te zoeken hebben.
Ik hoop dat we winnen maar ben vooraf al blij met een puntje. Er speelde pas één jong team thuis dit seizoen zonder dat dat tegen een ander jong team was. En dat was de 6-1 van Jong AZ vorige week.
Om positief af te sluiten: vorig jaar won Jong Ajax de eerste drie thuiswedstrijden allemaal niet. Misschien hebben we geluk dat we zo vroeg in het seizoen naar Amsterdam mogen.
- BOCA
-
- Senior Member
-
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Aug 2024 22:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2024 22:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2024 22:06Sjonnie wrote: Tevreden met dit resultaat , al was het op het einde weer ff billenknijpen. Voorin kan het echt nog een heel stuk beter . Hopen dat Kassimi en Esayas snel weer fit zijn .
en uzze keeper weer good aon de geng !
- Olzie
-
- Premium Member
-
Re: Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024
19 Aug 2024 22:19Pijnlijk om Verberne nu dan ook nog eens bovenaan te zien staan. Hopelijk gaan er nog goalscoorders opstaan!
- Silverav
-
- Premium Member
-
19 Aug 2024 22:28Pffffff we missen nog 3 aanwinsten en ik vind ze totaal niet slecht spelen.
- ASR
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2024 22:39Olzie wrote: Kan iemand mij nu uitleggen waarom Verberne weg moest? Er is letterlijk niets aan de basis veranderd ten opzichte van spelers die er nog niet waren. Er is geen jeugdspeler fatsoenlijk tijd geboden en de wissel komen laat en geen draad aan vast te knopen.
Pijnlijk om Verberne nu dan ook nog eens bovenaan te zien staan. Hopelijk gaan er nog goalscoorders opstaan!
Nogal logisch als alle drie je sterkste aanwinsten geblesseerd zijn. En dat gezeur over Verberne mag nu wel klaar zijn. Hij is weg en Hermans heeft het tot nu toe best redelijk staan. Als de geblesseerden terugkomen gaan we zeker weten voldoende punten pakken.