Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024

18 aug 2024 13:39 19 aug 2024 21:02 door Ben Salemans.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #1
Morgen wedstrijd nummer twee. Op bezoek in Amsterdam. Ajax speelt vanmiddag tegen NAC en donderdag weer Europees dus waarschijnlijk hoeven we geen eerste elftalspelers te verwachten. Wel zijn recent enkele jongens teruggezet naar Jong (Silvano Vos, Tahirovic, Wijndal).
MVV zal in dezelfde opstelling spelen als tegen Cambuur is de verwachting…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2024 15:16 18 aug 2024 15:19 door Sjonnie. Reden: aanvullende info
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #2
Voor de mensen die geen ESPN hebben , mail me ik heb een hele goede stream gevonden . Afgelopen vrijdag alle KKD wedstrijden live met commentaar kunnen kijken . Em met alle bedoel ik alle 6 de wedstrijden .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2024 15:38
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #3

Sjonnie schreef : Voor de mensen die geen ESPN hebben , mail me ik heb een hele goede stream gevonden . Afgelopen vrijdag alle KKD wedstrijden live met commentaar kunnen kijken . Em met alle bedoel ik alle 6 de wedstrijden .


Illegaal? Niet dat me dadelijk stichting brein komt aankloppen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2024 17:47
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #4
Vraag is wie tref je morgen, zal om 19.00u bekend zijn. Vandaag hebben een aantal jonge ajax spelers 45 min gespeeld tegen nac. Mogen niet spelen, maar die zijn er donderdag ook bij. Wijndal is 24 en mag niet meedoen. Vos en Tahirovic kunnen meedoen, maar die speelden niet tegen Jong Psv. Rijckhof zal meedoen. Kaplan is aannemelijk, die speelde tegen Jong Psv op maandag en zat donderdag op de bank. Maar ajax gaat dinsdag (?) naar Polen, dus hopelijk gespaard. In principe kans om t volle resultaat te halen, niet laten voetballen, vol erop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2024 21:33
Dary66
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #5
Het is toch triest dat we aan het speculeren zijn wie wel en wie niet speelt morgen. Laten we voorop stellen dat dit bij alle 2de elftallen een staaltje competitie vervalsing is van de bovenste plank. Maar laten we ook uit gaan van onze eigen kwaliteit, we hebben een heel leuk elftal in wording en ik neem aan dat onze jongens echt niet onder de indruk raken van jong Ajax. Dus ik zou zeggen kom op die roeie op nao drei puntsjes

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2024 21:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #6

Roed en Wit 70 schreef : Vraag is wie tref je morgen, zal om 19.00u bekend zijn. Vandaag hebben een aantal jonge ajax spelers 45 min gespeeld tegen nac. Mogen niet spelen, maar die zijn er donderdag ook bij. Wijndal is 24 en mag niet meedoen. Vos en Tahirovic kunnen meedoen, maar die speelden niet tegen Jong Psv. Rijckhof zal meedoen. Kaplan is aannemelijk, die speelde tegen Jong Psv op maandag en zat donderdag op de bank. Maar ajax gaat dinsdag (?) naar Polen, dus hopelijk gespaard. In principe kans om t volle resultaat te halen, niet laten voetballen, vol erop.


Kaplan is geblesseerd op de training uitgevallen want de trainer van Ajax wilde hem opstellen bij NAC - Ajax.
Dus die zal al niet mee doen.

Verder moeten we gewoon zelf scherp zijn.
Hoop dat we Braken kunnen bereiken vanaf de vleugels. Helaas nog steeds zonder de geblesseerde Van Dessel, Kassimi, Esajas en El Hari.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 08:53
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #7
de mos hoope dat ste tegen ajax 1 speuls...es zelfs NAC daor vaan wint... :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 11:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #8
Jong Ajax uit op maandag, tot nu toe verloren we dat altijd. Tijd om dat te doorbreken!

Het blijft een kwestie van toeval in verband met het programma van Ajax I, welk team er opgesteld staat. Het lijkt er op dat we niet de allersterkste Jong Ajax variant gaan treffen, dat valt dan nog mee. Maar alsnog zullen er een paar namen staan die weinig op dit niveau te zoeken hebben.

Ik hoop dat we winnen maar ben vooraf al blij met een puntje. Er speelde pas één jong team thuis dit seizoen zonder dat dat tegen een ander jong team was. En dat was de 6-1 van Jong AZ vorige week.

Om positief af te sluiten: vorig jaar won Jong Ajax de eerste drie thuiswedstrijden allemaal niet. Misschien hebben we geluk dat we zo vroeg in het seizoen naar Amsterdam mogen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 19:25
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #9
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:00
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #10
Tevreden met dit resultaat , al was het op het einde weer ff billenknijpen. Voorin kan het echt nog een heel stuk beter . Hopen dat Kassimi en Esayas snel weer fit zijn .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 867
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #11
Ruben van Bommel en Bert van Marwijk waren ook aanwezig .....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:06
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #12

Sjonnie schreef : Tevreden met dit resultaat , al was het op het einde weer ff billenknijpen. Voorin kan het echt nog een heel stuk beter . Hopen dat Kassimi en Esayas snel weer fit zijn .


en uzze keeper weer good aon de geng !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:19
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #13
Kan iemand mij nu uitleggen waarom Verberne weg moest? Er is letterlijk niets aan de basis veranderd ten opzichte van spelers die er nog niet waren. Er is geen jeugdspeler fatsoenlijk tijd geboden en de wissel komen laat en geen draad aan vast te knopen.

Pijnlijk om Verberne nu dan ook nog eens bovenaan te zien staan. Hopelijk gaan er nog goalscoorders opstaan!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:28
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #14
Merjong gaan we nu iedere week over Verberne hebben ?????
Pffffff we missen nog 3 aanwinsten en ik vind ze totaal niet slecht spelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2024 22:39
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Jong Ajax - MVV, ma 19-8-2024 #15

Olzie schreef : Kan iemand mij nu uitleggen waarom Verberne weg moest? Er is letterlijk niets aan de basis veranderd ten opzichte van spelers die er nog niet waren. Er is geen jeugdspeler fatsoenlijk tijd geboden en de wissel komen laat en geen draad aan vast te knopen.

Pijnlijk om Verberne nu dan ook nog eens bovenaan te zien staan. Hopelijk gaan er nog goalscoorders opstaan!


Nogal logisch als alle drie je sterkste aanwinsten geblesseerd zijn. En dat gezeur over Verberne mag nu wel klaar zijn. Hij is weg en Hermans heeft het tot nu toe best redelijk staan. Als de geblesseerden terugkomen gaan we zeker weten voldoende punten pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Sjonnie, jovkle, CatenaccioMestreech, Silverav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden