Buurke76 wrote: Braken als traagste rechtsbuiten in het profvoetbal ? Daar komt hij helemaal niet weg lijkt me.
Compliment voor Smeets die in blessuretijd om Buifrahi ging om de voorzet te geven. Laatste keren was hij de laatste 20 minuten op.
Ik zou die nr6 en 11 van PSV in de gaten houden, net als Uneken. Mochten die niet bij 1 doorbreken dan huren/kopen komend seizoen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Zwegel wrote: Allemaal leuk en wel, maar voor hetzelfde geld sta je gewoon met lege handen.
Als je de vorige wedstrijd tegen Den Bosch met 3-0 achter staat met rust, heb je niks te zeggen.
Gisteren precies hetzelfde.
Gelukkig gebeurd dit dan niet en is het nog knap dat ze 4 punten weten binnen te slepen uit deze wedstrijden.
En 'kampioenskandidaat' Cambuur bakt er vooralsnog ook nog vrij weinig van.
Ik ben nog niet overtuigd door dit MVV, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Komend weekend bij Telstar wil ik het nog weleens zien. Dan weten we een klein beetje waar we staan.
Buurke76 wrote: Braken als traagste rechtsbuiten in het profvoetbal ? Daar komt hij helemaal niet weg lijkt me.
Mosae wrote: Samen met Venema was Braken toch echt wel vaker op de rechterflank te vinden. Maar alleen met Braken in de spits is de spoeling sowieso erg dun. Ter vergelijk, in 2014 had hij nog Davy Brouwers en Jordy Croux naast zich. Dat waren niet de minste (destijds).