MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24

12 sept 2024 18:42 13 sept 2024 00:40 door Ben Salemans.
Farty
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #1
Een zwaarbevochte 2-1.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2024 19:35 13 sept 2024 18:06 door Ben Salemans.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #2
Volgens DDL is Kassimi terug, Van Dessel volgende week. Dat levert meer keuzemogelijkheden op. Bijzonder om te lezen was ook dat de buitenspelers ook op hun ‘eigen’ flank hebben gespeeld. Dus Slegers op links, Buifrahi op rechts. Voor een spits als Braken lijkt dat inderdaad logischer. Verder zelfde opstelling als tegen Telstar. Ik kan wel volgen dat Hermans vertrouwen heeft in zijn team, maar ik hoop wel dat we met name defensieve zwakheden morgen niet zien.
Volendam is gewoon een goeie ploeg met Mbuyamba en Amevor centraal achterin en Mühren en Veerman voor en op het middenveld Plat, Ould-Chikh en Oehlers. Ze verloren de eerste drie wedstrijden maar speelden TOP twee weken geleden van de mat. Wil je niet meteen al wegzakken, is een zege noodzakelijk. Maar dat geldt ook voor Volendam. Kan een spannende en aantrekkelijke wedstrijd worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 10:09
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #3
Ben benieuwd dan, Buifrahi is (volgens mij) op links veel gevaarlijker dan op rechts. Actie, naar binnen trekken en schieten.
Sleegers is geen buitenspeler, maar een verfijnde nr. 10. Die heeft in al die wedstrijden niet vaak een goede indruk achtergelaten.
Al denk ik wel dat het een goede voetballer kan worden, zijn beide geen mannen met een actie buitenom op snelheid.

Smeets, Kleinen, El Basri zijn 3 dynamische types. Er zit weinig creativiteit in deze 3 middenvelders. Wie wordt het kind van de rekening als v Dessel fit is ?

Zolang de thuiswedstrijden leuk, spannend en aantrekkelijk zijn dan ben ik tevreden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 10:21
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #4
In de krant stond vandaag dat MVV ongewijzigd aan de wedstrijd tegen FC Volendam gaat beginnen. Het is toch ongelofelijk dat iedereen na de afgang tegen - godbetert - Telstar gewoon mag blijven staan. Ik kan hier echt niet bij. Wat een vreemde keuze, ik begin nu al aan deze trainer te twijfelen. Als vandaag niet gewonnen wordt vrees ik dat de kritiek gaat toenemen. Dat je een heel middelmatig spelersmateriaal hebt, OK, maar dat je anderen niet de kans geeft na het falen van veel spelers uit de basis van vorige week, daar kan ik niet bij. Wat zullen de reservespelers dan niet denken? Wat moet er gebeuren voordat zij een kans krijgen? Hermans zal natuurlijk 'al' in de 82ste minuut gaan wisselen en dan komt Esajas erin. We zullen het zien. Ik hoop dat ik volledig ongelijk heb!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 10:35
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #5
Laten we proberen positief te blijven, maar ik ben het volledig met je eens.
Wat moet zo een Librici nu denken ? Contract getekend maar krijgt geen kans. Zeegers en Slegers bakken er elke week niets van.

Sjarelke schreef : In de krant stond vandaag dat MVV ongewijzigd aan de wedstrijd tegen FC Volendam gaat beginnen. Het is toch ongelofelijk dat iedereen na de afgang tegen - godbetert - Telstar gewoon mag blijven staan. Ik kan hier echt niet bij. Wat een vreemde keuze, ik begin nu al aan deze trainer te twijfelen. Als vandaag niet gewonnen wordt vrees ik dat de kritiek gaat toenemen. Dat je een heel middelmatig spelersmateriaal hebt, OK, maar dat je anderen niet de kans geeft na het falen van veel spelers uit de basis van vorige week, daar kan ik niet bij. Wat zullen de reservespelers dan niet denken? Wat moet er gebeuren voordat zij een kans krijgen? Hermans zal natuurlijk 'al' in de 82ste minuut gaan wisselen en dan komt Esajas erin. We zullen het zien. Ik hoop dat ik volledig ongelijk heb!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 10:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #6
Enige reden die ik me kan bedenken om Buifrahi op rechts te proberen is zodat Esajas vanaf links kan starten? Sleegers op links zie ik totaal niet zitten (op rechts ook geen fan, maargoed, daar kan hij nog naar binnenkomen en een steekpass geven zoals tegen Jong PSV de assist op Buifrahi).

Verder mag voor mij ook Librici erin voor Zeegers en inderdaad heel benieuwd naar wie plaats moet maken voor Van Dessel. Meest voor de hand liggend lijkt El Basri, echter was hij in de eerste wedstrijden wel belangrijk in het druk zetten waar hij in de situaties zonder bal vaak naast Braken stond.

Op het moment dat Van Dessel erin komt voor El Basri zal Smeets naar de 10 schuiven lijkt me. Dan wordt het qua druk zetten een heel ander verhaal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 10:58
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #7
Heb ik het goed begrepen dat hij vanavond de buitenspelers Slegers en Buifrahi in de voorhoede van positie wil laten wisselen, om zo betere aanvoer te krijgen naar Sven Braken?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 11:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #8

RoedWitHart schreef : Heb ik het goed begrepen dat hij vanavond de buitenspelers Slegers en Buifrahi in de voorhoede van positie wil laten wisselen, om zo betere aanvoer te krijgen naar Sven Braken?


Neenee, er is getraind op de buitenspelers aan de andere kanten, zodat ze ook van positie kúnnen wisselen. Ik denk dat -zoals hierboven al gesteld- beide geen klassieke buitenspelers zijn dus helemaal van positie wisselen lijkt me niet slim, maar af en toe een voorzet met links vanaf links of met rechts vanaf rechts kan verrassend zijn. Wat betreft het wisselen: je ziet dat trainers enige tijd vasthouden aan een basisteam, want te snel wisselen kan ook voor onrust zorgen. Als je 1 wedstrijd minder speelt, hoeft dat wat mij betreft ook niet meteen consequenties te hebben. Maar Librici zou ik ook graag zien, tegen Telstar zag je dat alle tegengoals over onze rechterflank kwamen. Als Van Dessel terug is, zou ik niet vreemd opkijken als Smeets kind van de rekening wordt. Van Dessel brengt loopvermogen en pit, exact de eigenschappen die Smeets niet heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 12:58
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 867
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #9
Smeets hoeft niet het kind van de rekening te zijn als V Dessel weer fit is .....Zet Kleinen op de plaats van Cooman .....Krijg je Smeets ..V Dessel ... El Basri ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 13:10
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #10

bokkesprongen schreef : Smeets hoeft niet het kind van de rekening te zijn als V Dessel weer fit is .....Zet Kleinen op de plaats van Cooman .....Krijg je Smeets ..V Dessel ... El Basri ...


Kleinen gaat niet op de CV spelen.
Dat heeft hij toen alleen gedaan uit noodzaak omdat andere centrale verdedigers geblesseerd waren.
El Basri zal er uit gaan, Smeets naar de 10 en Van Dessel naar de 8, Kleinen op 6.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 13:55
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #11
Ik heb geprobeerd om positief te blijven, maar na de oorwassing van de vorige week kan ik dat helaas niet meer.
Als er niks veranderd verwacht ik voor vandaag ook een kansloze nederlaag.
Ik zeg 0-3

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 14:40
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #12
Na de afzeiking van vorige week ben ik niet al te positief, maar sinds ik al 36 jaar naar MVV kijk, is dit juist het moment waar we weer op bizarre manier zullen verassen. Ik zeg 3-1 MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 15:41 13 sept 2024 15:42 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #13
Esajas voor Sleegers en Librici voor Zeegers. Anders denk ik dat het eerder wachten is op 0-1 dan 1-0. P.s. v Dessel doet toch nog niet mee??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 15:54
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #14
Ik ben het eens met de vorige schrijver. Hij heeft vorig seizoen Zeegers ook enkele wedstrijden vervangen. Ik vond hem aanvallend beter dan Zeegers.
Maar ik vrees voor vanavond weer een nederlaag. Helaas.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2024 15:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
MVV - FC Volendam, vr 13 sept. '24 #15
Als de instelling van de spelers niet 100% verbetert voorspel ik een nederlaag met grote cijfers .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden