Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur

18 okt 2024 21:57 18 okt 2024 21:58 door Sander70.
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #16
GODMILJAAR :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 21:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 475
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #17
We maken goede kansen niet af en geven te veel en te vaak iets weg. Excelsior kun je niets verwijten en die penalty was terecht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 21:59
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #18
Vanaf nu gewoon geen enkel uitpubliek van ons meer laten gaan. Ze zijn verstandelijk gewoon niet capabel.
Je schaamt je kapot als Maastrichtenaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:01
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #19
Typisch MVV dit, maar scheidsrechter wel zeer bepalend. Je weet gewoon dat die strafschop aan de andere kant nooit was gegeven en dat hij Excelsior bij de 3-2 wel een vrije trap had gegeven. Prototype van een thuisfluiter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:01
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #20
Ik moet me inhouden om niet te schelden, wat is dit zuur zeg....

Voor mij de eerste keer dit seizoen dat ik trots ben op de ploeg. Ongelofelijk veel energie er ingelegd en iedereen keihard gewerkt! Niet altijd even gelukkig in balbezit maar echt alles gegeven. Eindelijk!

Paar puntjes:
- Schiet in godsnaam eens wat ballen er in. Er zijn veel te veel kansen nodig voor een doelpunt.
- We hebben geen spits. Mmaee is niet goed genoeg en Braken is het helemaal kwijt. Zal ook met punt 1 te maken hebben.
- Scheidsrechter (buiten dat kleuter staken 1 minuut voor tijd) prima. Lekker veel laten doorspelen.
- AKTAS! Wat een krijger, echt al heel het seizoen de beste bij MVV.

Al met al waardeloos dat je met een klote kater achterblijft na deze pot!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1956
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #21
Penalty was terecht maar afgekeurde doelpunt snapte ik niet. En volgens mij was er echt wel een overtreding voor die 3-2. Met een VAR verlies je hier niet. Zonde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:03
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #22
Hoe kan het al seizoenen lang zo zijn dat je een wedstrijd niet kan 'killen'? Het is echt schandalig hoe je dit weer weggeeft. De trainer gooit met Francis een extra slot op de deur, maar waarom? Je speelt beter en de 1-3 was dichterbij dan de gelijkmaker van Excelsior. Onbegrijpelijk!

Dan zie ik ook de manier waarop onze trainer voor de dag komt. In een trainingspak langs de kant. Ook dat is Maastricht onwaardig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:09
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #23

Pierrot schreef :
Dan zie ik ook de manier waarop onze trainer voor de dag komt. In een trainingspak langs de kant. Ook dat is Maastricht onwaardig.


Inderdaad. Zo kleed je je als assistent misschiens, maar niet als hoofdtrainer van een bvo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:12
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 341
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #24

Pierrot schreef : Hoe kan het al seizoenen lang zo zijn dat je een wedstrijd niet kan 'killen'? Het is echt schandalig hoe je dit weer weggeeft. De trainer gooit met Francis een extra slot op de deur, maar waarom? Je speelt beter en de 1-3 was dichterbij dan de gelijkmaker van Excelsior. Onbegrijpelijk!


Dan zie ik ook de manier waarop onze trainer voor de dag komt. In een trainingspak langs de kant. Ook dat is Maastricht onwaardig.


Ook mijn mening. Waarom die wissel. We werden alleen maar gevaarlijker. Zonde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:19
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 135
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #25
Braken moet gewoon de 1-3 maken. Zeker iemand iemand met zijn status. En hoe haal je het in je hoofd om daar hands te maken. Anders win je gewoon..

En de trainer heeft een trainingspak aan.. jezus waar hebben we het over. Jurgen Klopp heeft nog nooit een jeans aangehad. Kom op zeg.

Smeets zou ik nooit wisselen, was by far de best voetballende speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:22 18 okt 2024 22:23 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 431
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #26
Zo, wat is dit zuur zeg. Denk dat MVV in principe een prima wedstrijd speelde, en hier gewoon met een punt, en eigenlijk gewoon 3 punten had moeten weggaan. Maar we staan weer met 0, en niet voor het eerst is het een wat als verhaal.

Na de 0-1 en ook na de 1-2 had MVV de wedstrijd gewoon onder controle. Beide goals overigens voortkomend uit uitstekende ballen van Smeets. Ik neem aan dat die niet verder kon, want anders is zijn wissel onbegrijpelijk, hij is met afstand onze best voetballende speler. Excelsior creëerde weinig tot niks, pas toen ze va banque gingen spelen werd het dreigend. Het volledig achterover leunen door een extra verdediger erin te brengen werkte bovendien volledig averechts. Ik vond MVV echt een van de betere wedstrijden van het seizoen spelen. En dan geef je het toch weer weg. 1-1 Is een volkomen onnodige tegengoal, en die strafschop is eveneens echt zo ongelooflijk dom weggegeven. Tussendoor had 't met gemak 1-3 kunnen en eigenlijk gewoon moeten worden, sterker nog, en dat zat er op een gegeven moment eerder in dan een gelijkmaker. De afgekeurde goal leek me overigens zo met het blote oog inderdaad buitenspel.

Het is dood-, en doodzonde. We doen onszelf keer op keer tekort. Roda uit, Volendam thuis, Cambuur thuis, vandaag weer. Individuele fouten, keer op keer. We hadden misschien wel 10 punten meer kunnen hebben, en dat hadden er zeker 6 meer moeten zijn. Er zit veel meer in, er is niks aan te merken op de werklust van het elftal, maar het valt elke keer verkeerd. En eerlijk gezegd, op deze manier, als je het zo vaak zo simpel weggeeft, dan heb je er ook geen recht op. Jammer maar helaas. En vooral enorm frustrerend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 22:54
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1214
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #27
Al met al kwa veldspel 250% beter dan afgelopen week tegen Venlo . Ik had gerekend op een ruime nederlaag . Volgende week 3 punten tegen de koploper .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2024 23:32
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #28
Elke keer opnieuw.. nu al 2 jaar lang. Gewoon last minute aanvallend blijven doorwisselen. Kijk eens al die 90+ tegengoals terug. Het is gewoon een patroon helaas of houding.. doodzonde dit. Hier moeten we toch negatieve records mee breken?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2024 09:00 19 okt 2024 09:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #29

Sjonnie schreef : Al met al kwa veldspel 250% beter dan afgelopen week tegen Venlo . Ik had gerekend op een ruime nederlaag . Volgende week 3 punten tegen de koploper .


Sjonnie heerlijke realistische reactie ook ik sta er zo achter!
In deze competitie kun je zo maar na twee overwinningen aansluiten richting de plaatsen die er toe doen.
Willem2/Nac en Groningen zijn weg en wat is er voor in de plaats gekomen…juist iedereen kan promoveren dit seizoen.
Exelsior verliest vorige week met 3-0 en had het ook nu super moeilijk tegen die vaan us,blijft jammer dat we het niet gewoon eerder afmaken!
En logisch toch als de tegenstander op het laatst met 4 spitsen gaat spelen dat je het verdedigend moeilijker gaat krijgen,vandaar die,,actie,,van Hermans om meer verdedigers in te brengen toch?….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2024 12:39
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 226
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #30
Tja hier word je toch gek van.
Schenk weer op 3 meter aan de buitenkant verdedigen, dat doe je bij de jo14 niet eens.

Er moet een spits staan die doelpunten maakt, dan win je dit soort wedstrijden.

Kassimi brengt echt niets, paar goeie acties laatste 5 minuten tegen Volendam (dacht ik). Die zal hij wel net zo lang als Slegers laten dabbelen.

Dom van Librici om daar hands te maken, was het kantelpunt.

Eens zien wat het verschil in straf gaat zijn tussen het tuig van Den Bosch en het gooien van bekertjes….

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden