Please Log in or Create an account to join the conversation.
Mosae wrote: Ondanks dit zeer ongelukkige verlies, zie ik MVV dit seizoen nog flink stijgen op de ranglijst. Want met alle respect, den Bosch en Helmond bovenaan. Daar viel de munt, tegengesteld aan MVV, alles wel de goede kant uit. Dat gaat niet zo blijven.
Ik baseer dit op dat andere clubs nog gaan zakken (zéker Helmond en den Bosch), het seizoen eigenlijk nog niet zo heel lang onderweg is, en dat MVV een vrij jong elftal is, dus ook een wat langere aanloop nodig heeft. Plus wat meer volwassenheid, en in de laatste minuut niet meer verliezen, en je hebt weer flink wat punten gewonnen.(Daar ligt veel aan). Ik heb verder geen glazen bol of zo, maar MVV hoeft niet te staan waar ze nu staan.Zwegel wrote:Mosae wrote: Ondanks dit zeer ongelukkige verlies, zie ik MVV dit seizoen nog flink stijgen op de ranglijst. Want met alle respect, den Bosch en Helmond bovenaan. Daar viel de munt, tegengesteld aan MVV, alles wel de goede kant uit. Dat gaat niet zo blijven.
Waar baseer je dat op ?
Ik heb MVV dit seizoen nog geen echt goede wedstrijd zien voetballen ?
Als ze zo doorgaan, zie ik ze dit seizoen ook niet veel wedstrijden meer winnen.
Ik vrees dat we genoegen moeten nemen met een maximaal 12e/of 13e plek.