Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur

19 okt 2024 13:09
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 192
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #31
Librici gaf wel enkele strakke voorzetten, die waren heel goed.
Als back heb je niet alleen een verdedigende taak, en als je techniek hebt en iemand kunt uitspelen ben je zoveel meer waard voor een team.
Daarom was Labylle zo gewild, liet ook verdedigend steken vallen maar had vooral aanvallende impulsen en kon door zijn techniek de bal gemakkelijk uitverdedigen …een bron van rust in de verdediging, de bal binnen de ploeg kunnen houden, en goals kunnen maken.
Het is als een schaakspel, als je goed je torens weet te gebruiken dan heb je veel meer kans om te winnen.
Schenk gisteren, als hij een of 2 stappen naar voren doet dan staat zijn tegenstander buitenspel, maar als je dit inzicht hebt dan ben je een top-verdediger.
Heeft ook nog nooit gescoord…de andere clubs zullen wel in rij voor hem staan als ik dit Forum mag geloven.
ps Ik ken de jongens niet, maar analyseer het spelletje (nu de samenvatting) kritisch..... anders maak ik een promotie niet meer mee (is ook niet erg).
Als je het niet meteen ziet dan kun je de samenvattingen vaker bekijken en op een persoon gaan letten wat zijn loop acties zijn etc. etc.
Het kan niet zo moeilijk zijn alles met TV beelden te analyseren?
Vorig jaar hadden ze 30+ wedstrijden nodig om tot het inzicht te komen dat Nieling goed uit de voeten kon naast Aktas.
De speler Timas die vorige week de 1-0 en gisteren de 1-0 maakte die heeft duidelijk talent, en loopt waarschijnlijk einde seizoen de deur uit?

MVV heeft toch al vaker amateurs uit het Noorden gehad die hun carriere hier dus zijn begonnen, (ut Bies, Okita, Esajas etc)? het zou dus niet al te moeilijk moeten zijn om talentvolle jongens over te halen hierheen te komen. Er zijn genoeg voetballers (potentieel 500 miljoen wereldwijd).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2024 13:43
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #32
Fijn om te weten dat er wereldwijd genoeg voetballers zijn, dan is dat probleem al opgelosf
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2024 15:59 19 okt 2024 16:01 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #33
Ondanks dit zeer ongelukkige verlies, zie ik MVV dit seizoen nog flink stijgen op de ranglijst. Want met alle respect, den Bosch en Helmond bovenaan. Daar viel de munt, tegengesteld aan MVV, alles wel de goede kant uit. Dat gaat niet zo blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2024 17:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 524
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #34
Ook het uitspelen en vasthouden van een voorsprong is een kwestie van volwassenheid van zowel spelers als trainer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2024 09:17
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 333
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #35

Mosae schreef : Ondanks dit zeer ongelukkige verlies, zie ik MVV dit seizoen nog flink stijgen op de ranglijst. Want met alle respect, den Bosch en Helmond bovenaan. Daar viel de munt, tegengesteld aan MVV, alles wel de goede kant uit. Dat gaat niet zo blijven.


Waar baseer je dat op ?
Ik heb MVV dit seizoen nog geen echt goede wedstrijd zien voetballen ?
Als ze zo doorgaan, zie ik ze dit seizoen ook niet veel wedstrijden meer winnen.
Ik vrees dat we genoegen moeten nemen met een maximaal 12e/of 13e plek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Buurke76, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2024 10:08
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 226
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #36
Dat vrees ik ook, er zit echt geen lijn in en de logica met wissels ontbreekt ook.

Maar goed, we stonden op -1 en bouwen dit seizoen aan de toekomst zullen we maar zeggen als enig hoopgevend iets…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2024 11:54
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #37

Zwegel schreef :

Mosae schreef : Ondanks dit zeer ongelukkige verlies, zie ik MVV dit seizoen nog flink stijgen op de ranglijst. Want met alle respect, den Bosch en Helmond bovenaan. Daar viel de munt, tegengesteld aan MVV, alles wel de goede kant uit. Dat gaat niet zo blijven.


Waar baseer je dat op ?
Ik heb MVV dit seizoen nog geen echt goede wedstrijd zien voetballen ?
Als ze zo doorgaan, zie ik ze dit seizoen ook niet veel wedstrijden meer winnen.
Ik vrees dat we genoegen moeten nemen met een maximaal 12e/of 13e plek.

Ik baseer dit op dat andere clubs nog gaan zakken (zéker Helmond en den Bosch), het seizoen eigenlijk nog niet zo heel lang onderweg is, en dat MVV een vrij jong elftal is, dus ook een wat langere aanloop nodig heeft. Plus wat meer volwassenheid, en in de laatste minuut niet meer verliezen, en je hebt weer flink wat punten gewonnen.(Daar ligt veel aan). Ik heb verder geen glazen bol of zo, maar MVV hoeft niet te staan waar ze nu staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2024 12:52
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #38
Het verspelen van punten in de slotminuten is al een probleem wat veel langer in deze selectie zit. Dit haal je er niet zo snel uit. Het puntverlies zoals tegen Excelsior, zal niet de laatste keer zijn vrees ik. Play offs worden een hell of a job.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2024 12:56 20 okt 2024 12:57 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 681
Meer
Excelsior - MVV, vr 18 okt. 2024, 20:00 uur #39
Nog steeds gewoon een zuur gevoel bij de wedstrijd van vrijdag...
Ik mis gewoon echt killersmentaliteit.
Ik heb op een of andere manier gewoon altijd het gevoel dat als we ook met 1/2 goals voorstaan dat het nog zo makkelijk weggegeven kan worden.
En dat word eigenlijk steeds maar weer bevestigd.

Hoe je het doet maakt me echt niet uit.
Gooi je overal voor, vlieg overal onderin of weet ik wat maar neem daar als het niet drie punten zijn, minimaal één punt van mee naar huis.
En zeker zal dit ook kwaliteit zijn, want we hadden genoeg kansen weer op voetballend gebied.
En als die 1-3 was gemaakt door bijv Braken.
Dan was het klaar geweest. (denk ik, want nogmaals bij MVV weet je het nooit.)

We mogen allemaal wat vinden van Hermans en ik ben ook geen mega-fan tot nu toe.
Maar ik denk niet dat hem alles te verwijten valt.
Wel snap ik die wissels weer niet maar dat had ik bij Verberne ook meermaals.
Een extra verdediger om het potdicht te gooien.
Dat is bij MVV altijd vragen om problemen aangezien we gewoon niet op de verdediging kunnen leunen.
MVV moet gewoon vooruit verdedigen dan had je meer kans voor mijn gevoel.
Ook begrijp ik niet waarom Buifrahi ineens geen enkele minuut meer krijgt afgelopen wedstrijden.
Die deed het juist best prima vergeleken de rest.
Misschien is iets voorgevallen, dat weten wij natuurlijk niet.
Maar het geroeptoeter over ik mis Verberne omdat hij charismatischer was dat vind ik zo iets makkelijks.
Hij had overigens even veel punten vorig jaar na 10 wedstrijden als wat Hermans nu heeft.
En gaat zelf ook kansloos met 0-3 er af tegen Emmen in eigen huis.

En tsja, twee spitsen die je allebei moet bedienen.. Sven die totaal nog niet in zijn vorm is, of misschien is dit het en is het beste er van af. Mmaee sleurt en werkt hard maar ik zie daar niet veel meer in.
Je mist een spits die eigen acties kan maken en zelf veel druk kan zetten zoals een Livramento of Kostons.

Verder snap ik overigens echt niet dat je bijvoorbeeld Stan van Dessel die net terug kwam van een blessure die hij op liep in de voorbereiding. Die laat je 8 minuten invallen tegen Roda, om vervolgens tegen TOP Oss 88 minuten te laten staan.
Dat zie je ook echt totaal nergens.
Dat bouw je toch op van 8 min naar 45 en dan naar 90 bijvoorbeeld.
Nu sluit hij als het goed is weer aan tegen Helmond, maar het is niet raar dat zo je spelers geblesseerd blijven natuurlijk.
Het nog maar niet te hebben over El Hari, waar we eigenlijk nog steeds niks duidelijk over horen.

Zondag tegen Helmond thuis..
Ik ben er bang voor maar ik laat me graag verrassen...
Helmond tot nu toe misschien wel de club die ik tot nu toe het leukste vind qua voetbal met twee spitsen als Vd Hurk en Sits.
En een nummer 10 Goillard die echt heerlijk kan ballen a la Steuckers.

Hopen op een MVV dat wel een wedstrijd kan killen aankomende week.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden