MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u

27 okt 2024 19:44 27 okt 2024 19:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #16
Het kopduel wordt idd verloren door twee van mvv, maar in dit geval is toch echt de scheids de schuldige. Geen corner en sowieso hands bij de aanname waaruit de goal komt, maar de scheids staat niet goed opgesteld. Timas in de spits kwam er niet helemaal uit, maar lag niet aan hem, maar eerder aan het feit dat er niemand in staat is een slimme dieptebal of steekpass te geven. Is veel meer uit te halen. Kassimi wederom kleurloos, hoort er voorlopig niet in te komen. Nieuweling en linksback Djairo Tehubijuluw prima partij gespeeld, laat maar staan. Hopelijk van Dessel echt snel terug. We hadden een punt verdiend, helaas viel het nu niet goed de laatste minuten al leek het een beetje kip zonder kop. Tja, en de trainer...totaal niet kapot van. Voorbeeld eerste helft. Kassimi is geblesseerd, vraagt zelfs voor een wissel en krijgen het klaar niemand te laten warmlopen, pas na een paar minuten. Meen dat iemand hier zei dat vorig jaar ook het tactische van Hermans kwam, nou dat betwijfel ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:15
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #17
De zoveelste wedstrijd die we met 1 goal verschil verliezen of waar we een voorsprong weggeven. Aan de andere kant gebeurt het nooit dat we een zege over de streep trekken of een wedstrijd doen kantelen. Dat is geen toeval meer. Dan missen we echt killersmentaliteit. Deze ploeg bestaat vooral uit aardige jongens die ook vandaag prima speelden, maar toch weer aan de verkeerde kant van de streep staan. Paar voorbeelden: Timas die twee keer alles doet om op de been te blijven waar hij een keer doorgebroken was en een keer gevaarlijk in de zestien. Waarom niet slim vallen? MVV’er met kramp op de grond, speler Helmond loopt er gewoon langs, wij gaan een jongen van Helmond helpen de kramp eruit te rekken. Aktas die nauwelijks momenten aangrijpt om tegen de scheidsrechter te gaan praten, pas 5 minuten voor het einde echt een slotoffensief aan gaan, duels half in gaan, zelden een stevige tackel of slimme overtreding. Ook bijzonder: bij corners tegen houden we nooit iemand voor en mag een speler van Helmond tegen Matthys staan duwen. Daar moet eentje van ons tussen en die gast wegduwen. En voorin altijd een snelle speler houden voor de counter, of op zijn minst om wat verdedigers bezig te houden.

Het mag soms wat slimmer en onsportiever zijn, maar het hoort wel bij het huidige voetbal. Daar win je wedstrijden mee. Nu is het schouders ophalen en weer verder, terwijl we verdomme een punt of zeven/acht meer moeten hebben.
Want aan het spel lag het opnieuw niet. MVV werkte hard, speelde prima en was eigenlijk de bovenliggende partij. Helaas viel de gelijkmaker te snel (foutje Matthys). Ik vond de aanval van MVV verrassend en niet verkeerd. Ik vond Kassimi bijvoorbeeld wel goed, en Timas ballvast, Esajas was ongelukkig. Smeets speelde uitstekend, El Basri en Kleinen te weinig bepalend. Achterin is Librici geen schim meer van vorig seizoen, Tehubijuluw degelijk debuut. Aktas en Coomans degelijk. Maar we missen verschilmakers. Het gaat om goals: Timas voldoet,El Basri ook voor een middenvelder maar verder hebben we veel te weinig goals in het team. Dat breekt keer op keer op…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:16
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #18
Weer een ellendig seizoen, we zijn weer terug bij af na een kleine opleving van de laatste twee seizoenen.
De trainer krijgt altijd de schuld als het slecht gaat maar ik zou niet weten welke trainer het met dit materiaal plots goed zou gaan doen of zou de voorhoede plots weer gaan scoren.
Iedereen riep Verberne moet terug maar bij FC Eindhoven gaat het ook niet best, vanuit de supporters krijgt hij ook daar veel kritiek.
Terug naar de wedstrijd, Librici is echt niet beter dan Zeegers, Coomans mag blij zijn dat hij geen concurrent heeft anders had hij er allang naast gestaan. Aktas zoals altijd een rots in de branding.
De jeugdspeler Tehubijuluw kun je niets verwijten maar hij had het heel moeilijk. Kleinen had sterke en zwakke momenten, El Basri hard werken maar verder niets, Kassimi heeft niets te zoeken op dit niveau, Esajas viel flink tegen en Timas maakte een prachtige goal maar verder niet echt gevaarlijk, Bryan Smeets stak er met kop en schouders bovenuit, speelde een goede wedstrijd, veel frustraties bij hem van het gepruts om hem heen.
Mvv bungelt weer stijf onderaan, de lege plekken in het stadion worden weer groter, het geloof in Mvv wordt weer minder..............weer een tussenjaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:16
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 397
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #19
Weer een ellendig seizoen, we zijn weer terug bij af na een kleine opleving van de laatste twee seizoenen.
De trainer krijgt altijd de schuld als het slecht gaat maar ik zou niet weten welke trainer het met dit materiaal plots goed zou gaan doen of zou de voorhoede plots weer gaan scoren.
Iedereen riep Verberne moet terug maar bij FC Eindhoven gaat het ook niet best, vanuit de supporters krijgt hij ook daar veel kritiek.
Terug naar de wedstrijd, Librici is echt niet beter dan Zeegers, Coomans mag blij zijn dat hij geen concurrent heeft anders had hij er allang naast gestaan. Aktas zoals altijd een rots in de branding.
De jeugdspeler Tehubijuluw kun je niets verwijten maar hij had het heel moeilijk. Kleinen had sterke en zwakke momenten, El Basri hard werken maar verder niets, Kassimi heeft niets te zoeken op dit niveau, Esajas viel flink tegen en Timas maakte een prachtige goal maar verder niet echt gevaarlijk, Bryan Smeets stak er met kop en schouders bovenuit, speelde een goede wedstrijd, veel frustraties bij hem van het gepruts om hem heen.
Mvv bungelt weer stijf onderaan, de lege plekken in het stadion worden weer groter, het geloof in Mvv wordt weer minder..............weer een tussenjaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:18
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #20
Toch met een kut gevoel naar huis. Lang geleden, maar mvv verdiende zeker een punt.
Linksback prima, laat inderdaad maar staan.
Kassimi mag op de bank plaatsnemen.
Ik zou inderdaad bijna denken dat Hermans hier mee leest …
Wissels waren goed en op tijd , maar als hij was begonnen zoals hij was geëindigd… Buifrahi weer speeltijd.

Woensdag op weg naar Europees voetbal

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:27
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #21
wederom balen !! ik begrijp niet waarom Hermans al weken de gebeten hond is. Wat moet hij nu anders doen??? Hij wisselt op tijd en helemaal niet onlogisch. Als ik Boufrani bij een 1-2 achterstand zie strijden met Timas over het nemen van een vrije trap snap ik wel waarom die ff moet banken....
Iets met veel geblesseerden en het ontbreken van een stukje kwaliteit misschien?? Die jonge jongen deed zijn stinkende best maar is nog veel te licht. Librici is 3e keus en ook veels te licht. Je naast Smeets waarschijnlijk beste speler (v Dessel) is er al vanaf het begin niet bij. Je moet nu spelers als Penders brengen om een wedstrijd te kantelen. Daarbovenop is het grootste euvel het ontbreken van een fatsoenlijke spits. Hermans ziet dat uiteraarc ook en moet kiezen voor een noodoplossing. Hoop vurig dat er in de winterstop iets gehaald kan worden. Als je ziet waar spelers als van Bommel, Livramento, Kostons basis spelen....
Als klap daar bovenop valt het kwartje (ook vandaag) erg vaak de verkeerde kant op , al komt dat vrees ik ook deels door geblesseerden/net te weinig kwaliteit.
Ik zal het wel verkeerd zien en niet snappen dat het aan het trainingspak van Hermans ligt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 20:55
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 193
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #22
eerste keer dat ik een wedstrijd van MVV dit seizoen zie.
Wat betreft de nieuwkomers:
Kasimir is een goede technische voetballer, nog niet echt doelgericht maar dat komt nog wel. Hij had naar 35 min gewisseld moeten worden want hij was geblesseerd (ziet dat niemand ? dan ga op de tribune zitten!!)
Timas is ook een goede voetballer; maar dat wisten we al naar de vorige 2 wedstrijden.
bij 1-1 werd Zeegers gebracht, aan de 1-2 kan hij niks doen maar zijn eerste actie de bal terug terwijl de weg naar voren open ligt.
Librici ook vele ballen terug, wat is die teruggevallen tov vorig jaar toen had hij veel meer aanvallende acties.
De nieuwe back had wel durf naar voren, maar dat zal hem dan wel snel worden afgeleerd (1 keer ging het bijna mis in de eerste helft...niet door het midden uitverdedigen heet dat?)
Tja dan dat moment in de 85. minute waar ze niet wisten wie de vrije schop ging nemen links voor het strafschopgebied. Ik dacht Bufrahi Timas and wat kwam Sleegers daar in Godsnaam doen? Hij is toch linksbuiten (en moet dan normaal een positie voor de goal innemen).
Sleegers was vorig jaar al niks en deze wedstrijd ook helemaal niks….. deze te weke jongen heeft het niet?
In de eerste helft dacht ik al , dit is geen ingespeeld team, maar wat wil je als je iedere week andere spelers gebruikt of als je 30 wedstrijden nodig hebt om uit te zoeken wat je beste spelers zijn voor de basis.
Met Nieling en Souren er nog bij had MVV dit seizoen een team gehad voor de top 8.
Maar daar was dus geen geld voor (of dat geld hebben ze besteed aan Braken) who knows?
Ach ja Hofland die wilden ze hier op dit Forum niet bij aanvang van het seizoen, omdat zijn karakter niet leuk zou zijn?
Hij heeft wel de ervaring van PSV en FSC... en waarschijnlijk moet je niet te leuk zijn als trainer ?
Bij FC Barcelona loopt nog een goede trainer : Hansi Flick …daar begint alles bij ook bij de grote clubs.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 21:09
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 56
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #23
Net de samenvatting terug gekeken. Bij de 1-2 neemt die spits de bal volledig met de hand mee. Libirci (na duw in de rug) voor minder in rotterdam een pingel tegen.

Jammer dat je toch weer komt kijken Papy. Had gehoopt dat je een seizoenskaart voor FC Vise vooruit had gekocht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 21:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 684
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #24
Kunnen er kort en bondig over zijn.
Je had gewoon verdient om te winnen vandaag maar bij gebrek aan een echte afmaker verlies je weer.
Misschien wel de beste wedstrijd vandaag gespeeld dit seizoen tot nu toe. Maar je hebt in de spitsen die je hebt, eentje die geblesseerd is en de ander (Mmaee) kan ook heel erg weinig.

Vond Djairo het erg goed doen in zijn debuut en zelfs de assist op de goal van Silva Timas.
Vond Smeets ook erg goed voetballen.

Gewoon dood en doodzonde dat je deze wedstrijd verliest.
Een volle ziekenboeg helpt ook niet echt mee.

Dan maar succes boeken in de beker tegen Den Bosch komende woensdag.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 22:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #25
Prima pot van MVV. Ik heb genoten van ons spel en de inzet. Gelijkspel was verdiend geweest. Maar ja, Helmond speelde dankzij de knvb met 3 man extra vandaag. Wat een slechte arbitrage…ongelofelijk…
Smeets was vandaag overal, prima pot. Ik heb weinig met Kassimi. Gooi Buifrani er maar in. Librici was vandaag veruit de mindere.
Maar helaas, ondanks onze goede wedstrijd, sta je weer met lege handen. Dat is wel een beetje het verhaal van dit seizoen. Kun je Hermans dat kwalijk nemen, ik weet het niet.
Wat ik niet begrijp: Kassimi raakt bij een aanval geblesseerd, dat zagen we allemaal. Waarom loopt dan niet een speler automatisch zich al warm? Waarom reageert de staf op de bank niet? Waarom moeten we 5minuten met 10 man spelen? Zo onprofessioneel allemaal…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2024 22:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #26
5 nederlagen waar van 4 onnodig .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2024 00:58
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #27
Es ut kier op kier mis geit in de leste minute, daan zow d'n trainer daor op moote reagere en met de voes op taofel moote houwe, mer ut zellefde leedsje eeders kier opnuij is d'n trainer aon te rekene. Beij unne vrije trap ruijzing wee um moot neume, dus gein duidelijke aofsprake, dat is unne trainer aon te rekene, Hermans: ongeschikt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden