MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u

28 okt 2024 11:20
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #31

Hill28 schreef :

CatenaccioMestreech schreef :

SintServaos schreef : Overigens zijn er wel degelijk afspraken over wie die vrije trappen neemt, maar je hebt helaas vaak genoeg dat anderen dan denken dat zij hem wel even mogen nemen en dat zag je nu met Buifrahi, en weet even niet wie er nog bij stond.
Aktas was snel klaar met het gezeik in ieder geval en Timas mocht hem dan ook gewoon nemen.

Die vrije trap werd door dat hele gedoe helemaal verkwanseld. Dat viel me ook al op. Net als dat er niemand warmliep terwijl Kassimi overduidelijk geblesseerd was. Dat soort dingen zijn profclub onwaardig en trainer aan te rekenen.

Absoluut, bij MVV zijn er heel veel dingen profclub onwaardig. En dan heb ik het niet eens over het voetbal zelf, maar eerder gewoon de faciliteiten etc.
Eigenlijk blijft het om te janken, en dat in een stad als Maastricht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2024 13:48
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #32
Buiten het feit dat MVV echt niet onderdeed voor de 'koploper', moet ik toch wel ff iets kwijt.
Ben ik nou de enige die ziet dat de tweede gaol van Helmond gewoon een cörner was ?
En daarna heeft iedereen het over hands, maar niet alle hands is tegenwoordig een overtreding.

MVV speelde met vlagen redelijk , en vocht voor iedere meter.
We verdienden gisteren minimaal 1 punt.

28 okt 2024 13:54
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #33

Zwegel schreef : Buiten het feit dat MVV echt niet onderdeed voor de 'koploper', moet ik toch wel ff iets kwijt.
Ben ik nou de enige die ziet dat de tweede gaol van Helmond gewoon een cörner was ?
En daarna heeft iedereen het over hands, maar niet alle hands is tegenwoordig een overtreding.

MVV speelde met vlagen redelijk , en vocht voor iedere meter.
We verdienden gisteren minimaal 1 punt.

Was een corner ja, maar aanvallend hands is altijd hands. Maar we hebben geen VAR en een scheids die gister sowieso dramatisch was.
Wederom net als tegen Excelsior en tegen de buren onnodig verloren.

28 okt 2024 15:26
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #34
klopt, maar het gaat om het feit dat de scheids die er bovenop stond een doeltrap gaf en zich laat overrulen door een grens / 4e man.
toch raar dat dit gebeurd, zie je normaal echt nooit dat een corner wordt gegeven via een grens/4e man.

het geluk van een koploper ?

Buiten het feit dat MVV echt niet onderdeed voor de 'koploper', moet ik toch wel ff iets kwijt.

28 okt 2024 18:30
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond, zo 27 okt. 2024, 16:45u #35
Ik had het niet gezien omdat ik dacht dat Matthys de veroorzaker zou zijn. Hoe dan ook, de goal had afgekeurd moeten worden.

Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden