>
Ontvangen bedankjes 49
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : Kleinen is een zeer waardevolle voetballer, een echte vechter op het middenveld. Heeft ook drive naar het doel van de tegenstander.
Slechtste man Slegers….. maakte wel de goal, maar hij komt echt tekort voor dit niveau, en heeft ook geen inzicht …is steeds te laat en begrijpt zelfs niet wanneer hij een tegenstander oet dekken.
Ziet Hermans dit niet?
Ja dit team laten staan en dan Bufrari of Kasemir voor Slegers, want Kasemir heeft wel techniek, van wat ik tegen Helmond zag, alleen moet hij meer doelgericht worden.
O.a. Sy en Dessert (nog nooit gezien) hebben ze dan nog achter de hand, en evtl nog verdere amateurs.
De 3 minuten van Braken konden me ook niet bekoren, wat een houten stengel (niet te vergelijken met Timas, Livramento of Kostongs).
Livramento en Timas hebben snelheid, wat zeer belangrijk is in de spits, vooral bij counter voetbal. Timas snel langer vastleggen.
Het lek met onze backs is vooreerst boven (en Sy nog achter de hand voor na de winterstop?).
Sorry voor de harde analyses, het is een prof. club en geen hobby club ?
In weze moet de trainer dit zien.....verder een sympathieke vent, maar dat was Verberne ook.
Voetbalfanaat schreef : Misschien had men het idee om in de beker wel lekker vrijuit te kunnen voetballen? Althans zo leek het soms. Gewoon lekker voetballen, snel combinatie spel en weinig opdrachten mee vanuit de trainer. Bij sommige ploegen kan dat juist heel goed werken! Al met al prima resultaat!
Wat hopen jullie als volgende tegenstander? Eindelijk weer is een topclub die naar de Geusselt komt, of liever nog 1 rondje verder?
Buurke76 schreef : Ik vond Kleinen ook goed, maar van de 3 zal hij het kind van de rekening worden vrees ik.
Smeets liet gisteren eindelijk zien waarom hij de leider is, en El Basri is een echte box-to-box speler.
Ik vraag me echt af wie er schuil gaat achter Faty Papy ? Leestekens kent hij niet , namen zijn verkeerd en de tekst is geschreven alsof hij 3 kratten Juup op heeft....