MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00

31 okt 2024 01:05
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #16
Kleinen is een zeer waardevolle voetballer, een echte vechter op het middenveld. Heeft ook drive naar het doel van de tegenstander.
Slechtste man Slegers….. maakte wel de goal, maar hij komt echt tekort voor dit niveau, en heeft ook geen inzicht …is steeds te laat en begrijpt zelfs niet wanneer hij een tegenstander oet dekken.
Ziet Hermans dit niet?

Ja dit team laten staan en dan Bufrari of Kasemir voor Slegers, want Kasemir heeft wel techniek, van wat ik tegen Helmond zag, alleen moet hij meer doelgericht worden.

O.a. Sy en Dessert (nog nooit gezien) hebben ze dan nog achter de hand, en evtl nog verdere amateurs.
De 3 minuten van Braken konden me ook niet bekoren, wat een houten stengel (niet te vergelijken met Timas, Livramento of Kostongs).
Livramento en Timas hebben snelheid, wat zeer belangrijk is in de spits, vooral bij counter voetbal. Timas snel langer vastleggen.

Het lek met onze backs is vooreerst boven (en Sy nog achter de hand voor na de winterstop?).
Sorry voor de harde analyses, het is een prof. club en geen hobby club ?
In weze moet de trainer dit zien.....verder een sympathieke vent, maar dat was Verberne ook.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2024 01:37
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #17

FatyPapy1990 schreef : Kleinen is een zeer waardevolle voetballer, een echte vechter op het middenveld. Heeft ook drive naar het doel van de tegenstander.
Slechtste man Slegers….. maakte wel de goal, maar hij komt echt tekort voor dit niveau, en heeft ook geen inzicht …is steeds te laat en begrijpt zelfs niet wanneer hij een tegenstander oet dekken.
Ziet Hermans dit niet?

Ja dit team laten staan en dan Bufrari of Kasemir voor Slegers, want Kasemir heeft wel techniek, van wat ik tegen Helmond zag, alleen moet hij meer doelgericht worden.

O.a. Sy en Dessert (nog nooit gezien) hebben ze dan nog achter de hand, en evtl nog verdere amateurs.
De 3 minuten van Braken konden me ook niet bekoren, wat een houten stengel (niet te vergelijken met Timas, Livramento of Kostongs).
Livramento en Timas hebben snelheid, wat zeer belangrijk is in de spits, vooral bij counter voetbal. Timas snel langer vastleggen.

Het lek met onze backs is vooreerst boven (en Sy nog achter de hand voor na de winterstop?).
Sorry voor de harde analyses, het is een prof. club en geen hobby club ?
In weze moet de trainer dit zien.....verder een sympathieke vent, maar dat was Verberne ook.

Braken afrekenen op drie minuten invallen? spelersnamen noemen waar ik nog nooit van heb gehoord... Goeie genade kerel.
Zoek voortaan even de namen op voordat je hier allemaal sprookjes namen intypt.

31 okt 2024 07:41
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #18
Het was opvallend dat het baltempo aan MVV-kant deze wedstrijd hoger lag dan anders. Er werd snel, soms slordig, van achter uit opgebouwd. En de opbouw was gevarieerd: over de vleugels en over de as door het midden. Tegen een voetballende ploeg als FC Den Bosch gaf dat de doorslag; alleen zo creëer je kansen. Niet via tikkies breed achterin. En dat kan met een snelle spits als Silva Timas.

31 okt 2024 08:05
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #19
Misschien had men het idee om in de beker wel lekker vrijuit te kunnen voetballen? Althans zo leek het soms. Gewoon lekker voetballen, snel combinatie spel en weinig opdrachten mee vanuit de trainer. Bij sommige ploegen kan dat juist heel goed werken! Al met al prima resultaat!

Wat hopen jullie als volgende tegenstander? Eindelijk weer is een topclub die naar de Geusselt komt, of liever nog 1 rondje verder?

31 okt 2024 08:28
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #20

Voetbalfanaat schreef : Misschien had men het idee om in de beker wel lekker vrijuit te kunnen voetballen? Althans zo leek het soms. Gewoon lekker voetballen, snel combinatie spel en weinig opdrachten mee vanuit de trainer. Bij sommige ploegen kan dat juist heel goed werken! Al met al prima resultaat!

Wat hopen jullie als volgende tegenstander? Eindelijk weer is een topclub die naar de Geusselt komt, of liever nog 1 rondje verder?

Topploeg of amateurs uit liggen we er sowieso uit.

Mij maakt het dus niks uit. Hopelijk weer een thuiswedstrijd

31 okt 2024 09:21
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #21
Ik vond Kleinen ook goed, maar van de 3 zal hij het kind van de rekening worden vrees ik.
Smeets liet gisteren eindelijk zien waarom hij de leider is, en El Basri is een echte box-to-box speler.

Ik vraag me echt af wie er schuil gaat achter Faty Papy ? Leestekens kent hij niet , namen zijn verkeerd en de tekst is geschreven alsof hij 3 kratten Juup op heeft....

31 okt 2024 09:32
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #22

Buurke76 schreef : Ik vond Kleinen ook goed, maar van de 3 zal hij het kind van de rekening worden vrees ik.
Smeets liet gisteren eindelijk zien waarom hij de leider is, en El Basri is een echte box-to-box speler.

Ik vraag me echt af wie er schuil gaat achter Faty Papy ? Leestekens kent hij niet , namen zijn verkeerd en de tekst is geschreven alsof hij 3 kratten Juup op heeft....

Het kan niet onze Sidney zijn. Volgens mij is hij al langer actief.

31 okt 2024 10:32
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #23
Jongens het is hier maar een Forum, waar we van mening mogen verschillen, anders wordt het saai? Dat is goed.
ik schrijf mijn mening wat ik gezien heb in korte tijd op (het is geen hogere wiskunde hier).
Vroeger kreeg je een opstelling van Tom voor de wedstrijd; dan kun je de namen opzoeken,
en ik kom langzaam in de jaren (heb Brokamp moge meemaken :-) )

Trouwens ook gisteren hadden ze kunnen verliezen want denBosch had kansen op 0-2 en MVV op 3-1…..
In de laatste minute kreeg denBosch dan weer de kans op 2-2.
Winnen en verliezen liggen iedere week kort bij elkaar.
In de samenvatting is Slegers beter als wat ik zag of meende te zien tijdens de wedstrijd.
In ieder geval heeft hij veel conditie en kan als jonge gast veel lopen.

Hermans zou ik sowieso aanhouden tot het eind van het seizoen, want het wisselen doet hij bv beter als zijn voorganger.

Wat we gemeen hebben is dat we MVV een warm hart toedragen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, Buurke76, Mosae

31 okt 2024 15:50 31 okt 2024 16:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #24
Fijn, deze overwinning konden we wel gebruiken om een beetje het enthousiasme erin te houden. Goed gestreden. Sleegers oogde soms wat onzeker maar met die (mooie) goal zag je dat hij al meer vertrouwen kreeg. Buifrahi wederom te weinig speelminuten..Braken werd niet echt gemist..

Dan even iets anders: ik weet niet wie hier achter zit maar nu al twee wedstrijden op rij pesterijen vanuit het ‘veiligheidsapparaat’ richting Boschpoort Vak E en Vak F. Tegen Helmond Sport wilden ze midden in de wedstrijd opeens Vak F ontruimen en moest iemand zn legitmatie laten inscannen omdat hij (God vergeve hem) zn middelvinger had opgestoken(!) naar de Helmond supporters. Verder stond iedereen er rustig en vooral verbaasd bij te kijken en uiteindelijk mocht gelukkig iedereen blijven . De enige onrust -als die er al was- kwam van Helmond supporters die na enkele goals als debielen op het tussenschot van de Gamintribune begonnen te slaan. Geen MVV-supporter reageerde daarop (zoals het hoort). dus laat ons svp dan ook met rust!

Dan gisteren tegen Den Bosch. Helemaal niks aan de hand. Den Bosch publiek gedroeg zich goed (beter dan de verkesköp uit helmond) Op Vak E en F al helemaal niks aan de hand. Komen er gaandeweg de eerste helft opeens stewards naar boven om te zeggen dat iedereen moet gaan zitten. We dachten eerst dat het een grap was, maar bleek serieuze order van bovenaf. Wie verzint zoiets? Het zal misschien voor sommige als een verrassing komen maar op vak E en F zitten geen hooligans. Juist dit soort idiote orders zorgen voor irritaties en potentiële opstootjes met de goedbedoelende stewards die zelf ook aangaven dat het idiote orders waren maar er niks aan konden doen..

31 okt 2024 22:21 31 okt 2024 22:30 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #25
Niet voor het een of ander, maar de beker is nooit zo bestemd geweest voor MVV. Volgens mij is er bijna geen club die de KNVB beker nog niet in de kast heeft staan behalve MVV (zelfs nooit in een finale gestaan en alle 3 de andere Limburgse club hebben er 1 óf meerdere). Ik durf daarom bijna te wedden dat het uit wordt naar Willem 2, Rkc Waalwijk, of Heracles. Ajax uit is ook goed mogelijk.

31 okt 2024 23:46
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - FC Den Bosch (KNVB Beker) 30-10-2024 | 21:00 #26
Ik zou nu beginnen met het contract van Timas open te breken. Nu, niet wachten.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden