MVV-Feyenoord (Beker) di 17 dec. 2024, 21:00
01 nov 2024 23:57
Ben Salemans
Administrator
Sjonnie schreef :
Geel voor Van Gobbel, die gewoon de doorgebroken Meijer onderuit maait? Dat was natuurlijk knalrood!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 nov 2024 00:09
Ben Salemans
Administrator
Ben Salemans schreef : De vorige, laatste, wedstrijd tegen Feyenoord thuis speelden we gelijk. Maar dat was wel een kwart eeuw geleden...
Haha. Die 0-1 van Feyenoord was geen penalty, want Vonk speelt toch duidelijk de bal. En de 0-3 was hoogstwaarschijnlijk buitenspel.
02 nov 2024 00:28
Ben Salemans schreef :
Sjonnie schreef :
Geel voor Van Gobbel, die gewoon de doorgebroken Meijer onderuit maait? Dat was natuurlijk knalrood!
Dit was sinds ik na MVV ben gaan kijken ( begin jaren 80 ) het beste seizoen ooit . Dat seizoen was MVV een jaar ongeslagen in uit wedstrijden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
02 nov 2024 01:14
02 nov 2024 01:38 door LRB.
deiks in de 55 jaor tot iech nao de Geusselt ging, met e minder good geveul ano hoes motte goon...
ouch al zonge veer "wie wordt er in de Geusselt vermoord..? Feyen..."
neetemin hadde Laseroms, Jansen, Israel en de Kromme 't neet altied meekelik ...
desjoenste waor in 99: in unne kauwe Geusselt met 0:3 achter stoon ( die Hollenders waore beeter jaommergenog),
meh met de mouwe opstruipe, mets tösse de tan trök nao 3:3 gekoume !
www.voetbalstats.nl/opstelere.php?wid=12933
Höb de Wolf dao deikser aon laote herinne wie heer es trainer met SVV in de Geusselt koum (waor heer neet blij met...)
wie de Körver 't zag: gein knijns meh liewe op 't veld wulle veer zien !
weijer wedstrije euverziech:
www.voetbalstats.nl/listclubclubere.php?...2725#google_vignette
uzze bekinste speuker wapr Pummie Bergholz
www.denieuwestermaastricht.nl/pummy-berg...-nu-zijn-eigen-boek/
02 nov 2024 11:37
Napoleon
Platinum Boarder
Dit is toch gewoon een hele gave loting ! Er is een hele generatie supporters nu die nog nooit een top 3 ploeg in de Geusselt heeft zien spelen .
En voor de al oudere generatie is het een soort van beloning , na al die jaren . En de bal is rond he , ga me nou niet schrijven dat MVV volledig kansloos is want dat zijn ze niet !
Nu moet MVV haar pr machine eens laten draaien , de Andre Rieu versie is een aanfluiting gebleken . Maar nu praten we voetbal . En Feyenoord is puur voetbal.
Dus MVV marketing kom nu maar eens met iets echt ludieks , iets waar je daarna ook op kunt doorbouwen . We hebben er meer dan 22 jaar op moeten wachten ( een top 3 ploeg/Feyenoord in Maastricht) dus gebruik het moment goed !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle
02 nov 2024 12:08
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Ben vooral benieuwd hoe MVV het gaat regelen met veiligheid in en rondom de Geusselt. Vergeet niet dat Feyenoord natuurlijk een aardige reputatie heeft, maar vooral supporters hebben door het hele land. Ook in Maastricht en omgeving. Als die op de thuis tribunes gaan zitten…..
Al met al hoop ik op een echt voetbalfeest, Feyenoord heeft een enorm zwaar programma en dit potje vlak voor de winterstop is niet lekker voor ze. Wellicht onderschatting en een hoop wissels. Dan nog moet je echt een geweldige wedstrijd spelen om überhaupt in de buurt van een resultaat te komen maar dat maakt de beker mooi. Kijk er nu al naar uit
02 nov 2024 13:30
02 nov 2024 13:36 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Benieuwd idd of er 400 in het uitvak mogen aangezien men in de kkd al vaker het vak heeft leeggelaten. Onder de streep gaat mvv waarschijnlijk niet veel overhouden,, kosten aan beveiliging zal een groot deel opslokken. Sowieso bij de ingang iemand met feyenoord sjaal/shirt etc weigeren, we zitten bij MVV, niet Rotterdam. Wat het meest stoort zijn de tientallen berichten van mensen op fb die nooit een voet binnen de Geusselt zetten en nu plotseling op de thuistribunes willen gaan zitten Je hebt er al bij dan zeggen dat ze dan zowel voor mvv als feyenoord kunnen juichen bij een doelpunt, neppers. Die zelfs al via sk houders aan het vragen zijn kaarten voor hun te regelen. Je zult het als mvv zijnde in dit geval nooit goed kunnen regelen helaas. Laat je de verkoop meer vrij of geef je sk houders de gelegenheid meer kaarten te kopen, het helpt weinig helaas, resultaat is hetzelfde met zoveel aanhang door het land. Hoop dat ze het ticketsysteem zo inrichten dat je in ieder geval alle kaarten op naam moet zetten met adres zodat men niks voor buiten regio Maastricht regelt.
02 nov 2024 14:20
02 nov 2024 14:21 door ASR.
Er wordt door sommige net gedaan alsof we de anti-christ binnen gaan halen. Er zullen zeker wat Feyenoord supporters uit de regio op de thuistribunes gaan zitten ondanks ID- controle. Nou en? Niet iedere Feyenoordfan is een hooligan en vocaal is de Angelside (en andere tribunes) baas in eigen Geusselt! Laten we er vooral voor onszelf een geweldige avond van maken in onze tempel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman
03 nov 2024 13:04
Napoleon
Platinum Boarder
Er zal idd een hele run op de kaarten komen en ook zullen er veel Limburgse Feyenoord supporters een ticket via MVV connecties proberen te bemachtigen zowel voor de normale tribunes maar ook voor de business tribunes
Ben zelf dus nu in 2 dagen tijd al door 2 verschillende mensen benaderd of ik geen ingangen heb bij MVV voor kaartjes voor Feyenoord supporters. Die mensen die mij benaderen ken ik natuurlijk goed . Had al 8 tickets kunnen verkopen !! Ik werk hier niet aan mee trouwens omdat ik vind dat MVV supporters als eerste die tickets moeten kunnen kopen .
Hoe zien jullie dat ??
03 nov 2024 13:40
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Napoleon schreef : Er zal idd een hele run op de kaarten komen en ook zullen er veel Limburgse Feyenoord supporters een ticket via MVV connecties proberen te bemachtigen zowel voor de normale tribunes maar ook voor de business tribunes
Ben zelf dus nu in 2 dagen tijd al door 2 verschillende mensen benaderd of ik geen ingangen heb bij MVV voor kaartjes voor Feyenoord supporters. Die mensen die mij benaderen ken ik natuurlijk goed . Had al 8 tickets kunnen verkopen !! Ik werk hier niet aan mee trouwens omdat ik vind dat MVV supporters als eerste die tickets moeten kunnen kopen .
Hoe zien jullie dat ??
Absoluut moeten alle MVV supporters eerst voorrang krijgen. Alle SK houders krijgen sowieso al voorrang maar laat deze mensen dan twee kaartjes kopen dat scheelt al een hoop, en dan kunnen ze die onder medesupporters geven.
Ben ook inderdaad al door meerdere benaderd die voor Feyenoord zijn.
Maar dat gaan we natuurlijk niet doen.
Support je local!
03 nov 2024 14:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
De kortste weg NAAR europees voetbal is de KNVB beker winnen .........
03 nov 2024 17:59
03 nov 2024 18:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Als je ticket systeem goed in elkaar zit, zie je wie afgelopen seizoen online kaarten heeft gekocht en geen sk houder is. Die zou je als tweede voorrang kunnen geven. Dan is het de vraag, krijgt de sk houder nog extra kaarten en waar komen ze terecht, maar waarschijnlijk nog altijd grotere kans dat ze dan bij mede MVV supporters terecht komen dan in de vrije verkoop. Je gaat het uiteindelijk niet echt tegenhouden toch?
04 nov 2024 09:29
ErikOranje
Senior Boarder
Geweldig affiche!
Een mooie kans op een leuke wedstrijd in De Geusselt waarin we naar alle waarschijnlijkheid natuurlijk wel gewoon met een nederlaag het veld af stappen. Maar je bent nooit kansloos. Realistisch zijn zijn torenhoog favoriet, maar je ziet ook in de eerste ronde dat dit niet altijd de winnaar oplevert.
Bij Feyenoord zijn ze gewend op een prachtig mooi veld te spelen in mooie professionele omstandigheden. Die zitten straks op dat schuurpapier te buffelen en moeten zich omkleden in die magnifieke kleedkamers van ons. Alleen dat al vind ik prachtig.
Grappig te zien hoe direct een storm op social media ontstaat van supporters die bang zijn om geen kaart te kunnen kopen en nu al moord en brand schreeuwen. Ik denk dat ze ook bij MVV wel weten en willen dat eerst de eigen (trouwe) achterban in de gelegenheid zal worden gesteld tickets te kopen.
04 nov 2024 11:23
ErikOranje
Senior Boarder
Ik hoop overigens ook dat MVV dit als een kans ziet op vanuit deze mooie loting ook een financiële meevaller te realiseren.
Met Feyenoord op bezoek zullen ook de kosten voor de beveiliging, personeel, organisatie toenemen.
Daar staan natuurlijk ook extra opbrengsten tegenover. Laten we hopen dat die balans omslaat dat we behalve een mooie avond ook een financieel succesvolle avond ervan maken voor de club. Zo kunnen we, ongeacht het sportieve resultaat, er een goede avond voor MVV van maken.
04 nov 2024 11:36
04 nov 2024 11:39 door Pierrot.
Ik las afgelopen weekend het interview met Hermans nav de loting tegen Feyenoord. Alleen als MVV boven zichzelf uitstijgt en Feyenoord een offday heeft, zouden we volgens hem kunnen winnen. Het moet vooral een mooie ervaring voor de spelers zijn.
Het zijn realistische woorden, maar toch vind ik het niet helemaal de juiste insteek als trainer van een BVO. Je bent geen amateurclubje dat Feyenoord op bezoek krijgt. Tuurlijk is het een hele mooie ervaring, maar je moet er echt vol voor gaan en dat nu ook al uitdragen. Een koude decemberavond op kunstgras in een kolkende Geusselt... Bij Feyenoord gaan ze er geen zin in hebben. Zeker ook omdat ze het weekend daarna tegen PSV moeten. Daar moet je vanaf nu al op hameren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70
Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden