Eindhoven - MVV: zo 17-11-2024, 14.30u
- donny
-
- Premium Member
-
Re: Eindhoven - MVV: zo 17-11-2024, 14.30u
17 Nov 2024 16:51Diep triest, en duidelijk dat er op professioneel niveau iets niet klopt als die steeds weer gebeurd..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 16:52Dat je hier niet wint voelt gewoon als verlies.
En weer een tegentreffer in het slot van een wedstrijd.
MAAR: we hebben goed getraind deze week! Heel fijn Hermans, chapeau!
- Sander70
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 17:29 - 17 Nov 2024 17:31Als iets 1x gebeurt dan is het een incident. Als iets in korte tijd 2x plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het 3x gebeurt is er sprake van een patroon. Als een 4e geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht!
Hier zit meer achter, ik weet (nog) niet wat, maar daar begin ik steeds meer in te geloven!
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 17:31Sander70 wrote: Nou geweldig dit weer. Ik ben weer niet te genieten de rest van deze zondagavond.
Als iets 1x gebeurt dan is het een incident. Als iets in korte tijd 2x plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het 3x gebeurt is er sprake van een patroon. Als een 4e geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht!
Hier zit meer achter, ik weet niet wat, maar daar begin ik steeds meer in te geloven!
Wat vind je verdacht? Complottheorie dat Hermans express niet wil winnen?
- Sander70
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 17:32CatenaccioMestreech wrote:Sander70 wrote: Nou geweldig dit weer. Ik ben weer niet te genieten de rest van deze zondagavond.
Als iets 1x gebeurt dan is het een incident. Als iets in korte tijd 2x plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het 3x gebeurt is er sprake van een patroon. Als een 4e geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht!
Hier zit meer achter, ik weet niet wat, maar daar begin ik steeds meer in te geloven!
Ik begin de spelersgroep te verdenken!
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 17:38Wat denk je nu zelf?
Dit is gewoon kwaliteit en te weinig vechtlust om een wedstrijd dood te maken.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:04Brncic wrote: Ik ben niet zo van de kritiek op de trainer, hij staat immers niet in het veld. Maar vandaag haalt hij zijn twee controlerende middenvelders eruit, waardoor MVV totaal de grip op de wedstrijd verliest. Maar dan nog: de zoveelste keer laatste minuut is inderdaad een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit. We hebben te veel ideale schoonzonen die altijd de voetballende oplossing willen zoeken. Peer die bal de hoek in en ga tijdrekken, achterin alles het stadion uit, maar trek die wedstrijd over de streep. En als je dan wisselt: snelheid voorin voor de counter en verdediger erbij om het dicht te spijkeren. Dit was (wederom) totaal onnodig.
Allemaal veel te lieve gasten.
Wedstrijd moet je gewoon helemaal doodleggen en dat gebeurd gewoon niet.
- Mithrandir
-
- Premium Member
-
17 Nov 2024 18:09Sander70 wrote:CatenaccioMestreech wrote:Sander70 wrote: Nou geweldig dit weer. Ik ben weer niet te genieten de rest van deze zondagavond.
Ik begin de spelersgroep te verdenken!
Jij bent echt een genie. Briljant pum.
Hele wedstrijd doen alsof je beter bent, scoor je soms ook nog per ongeluk. Dan maar corrigeren in minuut 89. Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:31CatenaccioMestreech wrote: "Jongens laten we er voor zorgen dat we in de laatste minuten steeds een goal tegen krijgen."
Wat denk je nu zelf?
En jij moet eens stoppen met iemand woorden in de mond te leggen!! Nu al de 2e keer in een uur tijd, chapeau!
Misschiens bedoel ik wel dat spelers (verdedigende) taken, om wat voor reden dan ook, niet nakomen.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:36Sander70 wrote:CatenaccioMestreech wrote: "Jongens laten we er voor zorgen dat we in de laatste minuten steeds een goal tegen krijgen."
Wat denk je nu zelf?
En jij moet eens stoppen met iemand woorden in de mond te leggen!! Nu al de 2e keer in een uur tijd, chapeau!
Misschiens bedoel ik wel dat spelers (verdedigende) taken, om wat voor reden dan ook, niet nakomen.
Verdedigende taken niet nakomen of gewoon de kwaliteiten niet hebben? Aangezien het klinkt alsof je denkt dat het ze express doen.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
17 Nov 2024 18:42CatenaccioMestreech wrote:Sander70 wrote:CatenaccioMestreech wrote: "Jongens laten we er voor zorgen dat we in de laatste minuten steeds een goal tegen krijgen."
Wat denk je nu zelf?
Verdedigende taken niet nakomen of gewoon de kwaliteiten niet hebben? Aangezien het klinkt alsof je denkt dat het ze express doen.
Als je allemaal bereid bent juist die extra vuile meters te maken in de slotfase, dan hadden we niet zoveel punten verspeeld in de slotfase ben ik heilig van overtuigd. Dus ja als je dat dus weigert te doen dan zie ik dat als opzet.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
17 Nov 2024 20:07Waarom?
- Buurke76
-
- Elite Member
-
17 Nov 2024 20:09Elke week weer opnieuw denk ik dat het beter wordt, maar dat is niet zo.
Ik moet gewoon geen enkele verwachting meer hebben, dan kan het alleen maar meevallen.
Buifrahi scoort en reageert gefrustreerd richting de bank…Timas speelt links, rechts en centraal. Slegers komt er helemaal niet in vandaag…. Ik begrijp Hermans echt niet, maar ik kan dus beter stoppen met het denken dat het beter kan. Er zit geen systeem in, spelers hebben geen vertrouwen, gaan niet voor mekaar door het vuur maar de jongens trainen goed en we moeten weer dingen met elkaar bespreken….pffffff