Eindhoven - MVV: zo 17-11-2024, 14.30u
18 nov 2024 00:52
SintServaos
Platinum Boarder
Tied veur unne poll of Hermans moot oprotte, iech stum aol veur, eeders kier opnuij gezwam en nog uns gezwam, zit totaal gein progressie in
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
18 nov 2024 06:23
18 nov 2024 06:24 door Zwegel.
Buurke76 schreef :
Buifrahi scoort en reageert gefrustreerd richting de bank…
Bij mij kwam het over alsof reageerde richting de bank van Eindhoven (lees: Verberne)
Iemand anders ook dit opgevallen of ligt dit aan mij ?
18 nov 2024 09:54
Lachwekkend om te lezen dat mensen denken dat dit opzettelijk is. MVV mist gewoon de kwaliteit om dit uit te spelen. En dat in minimaal twee opzichten;
- de selectie is gewoon op dit moment niet goed genoeg en moet heel veel energie leggen in de eerste 75 minuten om bij te blijven. In het laatste kwartier word je dan door een betere tegenstander afgestraft. Dat speelde gisteren niet, want Eindhoven was even waardeloos als MVV, maar meerdere andere wedstrijden wel.
- de selectie is inderdaad veel te lief en heeft geen idee hoe zo'n wedstrijd professioneel uit te spelen. Dat was vooral gisteren het probleem.
Aan beide punten kan gewerkt worden, als Van Dessel bijvoorbeeld helemaal fit is scheelt dat alweer. Een of twee goede aanwinsten in de winter kunnen ook al een wereld van verschil maken. En het tweede punt is deels gewoon ervaring. Ik ben groot El Basri-fan maar hij leidt gisteren op het einde een paar keer heel onnodig balverlies, en dan vooral op een manier die niet moet met 0-1 voor vlak voor tijd: Eindhoven kreeg de bal op de helft van MVV in bezit. Peer de bal dan op zijn minst richting de cornervlag aan de andere kant of zo. El Basri is hier maar een voorbeeld, dit geldt voor meerdere jonge gasten die dit soort dingen doen. Is ook gewoon ervaring.
Ik ben ook nog niet overtuigd door Hermans. Tegelijkertijd geloof ik er niets van dat hem nu ontslaan veel oplost, wie moet het dan gaan doen? Zou Hermans minimaal tot de winterstop geven. Uiteraard als er onderhuids allerlei andere zaken spelen, dan kan dat veranderen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, bokkesprongen, Vak G, CatenaccioMestreech, RoedWitHart
18 nov 2024 13:47
Ik zal eens aan mijn werkgever vragen of ik ook 80% van mijn betaalde prestaties kan gaan leveren.
Denk dat hij het er mee oneens is.
Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie
18 nov 2024 13:58
spijker op de kop Jacques, dank !!
Verberne had van mij helemaal niet weg moeten gaan maar je ziet nu ook bij Eindhoven dat het voetbal echt waardeloos is (nog beroerder dan dat van ons).
Er staat met Matthys, Aktas Coomans, Kleinen Smeets, van Dessel een heel aardige basis maar deze is gewoon te beperkt en daardoor is de veels te veel net niet. Livramento en een fitte Tasci terug ipv Braken en Esajas/Kassimi en je had de gelijke spelen van nu (grotendeels) omgezet in winst en iedereen had met Hermans de polonaise gelopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Mosae, RoedWitHart
18 nov 2024 15:06
MVV is neet slim gewees um Braken terug te hole en Mmaee vast te leggen.
Braken is neet (mie) snel genog, en MVV mot het de aofgelaope seizoene veural vaan de umsjakeling hubbe. Met deepgoonde speulers die veural hiel snel zien.
Mmaee mis (tot noe tow) nog kwaliteit um belangriek te kinne zien.
Aonvallend onmachtig, en verdedigend uitermate zwaak.. Daan kreigse dit soort resultaten...
Zoe geweend aon dit soort resultaten, iech zaot toes te kieke, 1-0 veur en minuut 85 braok aon.
Tegen beter wete in hope dat ze het euver de striep trekke, mer dat zaot der wederom neet in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae
19 nov 2024 08:49
Opmerkelijk dat Livramento toch nog zo benoemd wordt. We zouden niets meer van hem gaan horen, strik erom etc, en lang leve Braken (aldus dit forum). Het kan verkeren....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek
Tijd voor maken pagina: 0.205 seconden