MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u

21 dec 2024 09:53 21 dec 2024 15:10 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #1
Wat is te verwachten morgen tegen de velsenaren waar we in het begin van het seizoen ruim de boot ingingen.
Zolang als ik MVV al volg was het nooit gemakkelijk en Telstar altijd een moeilijk te bespelen tegenstander op die ene keer na toen wij dan weer ruim van Telstar wonnen.
Deze week nog hebben ze een knappe wedstrijd gespeeld tegen Ajax voor de keer en slechts met 2-0 verloren in de arena.
Maar wij hebben ook een puike partij gespeeld tegen Feyenoord en ik hoop dat we tegen de velsenaren iets van de geestdrift en werklust mee kunnen nemen naar komende(morgen) zondag.
Het meespelen van regisseur Smeets is nog onzeker wat is jullie verwachtings patroon?…mvrgrAmpa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2024 16:41
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #2
Gezien de resultaten van gisteren, wordt deze wedstrijd heel belangrijk. Winnen betekent aanhaken, verliezen afhaken. Telstar (nummer 11) staat op zes punten. Traditioneel een lastige tegenstander met veel kwaliteiten in de aanval. Als Smeets niet speelt, denk ik dat we zullen spelen zoals na zijn wissel dinsdag, dus met Esajas op links en Silva Timas op het middenveld met Kleinen en El Basri. Daar is het dan opletten voor de juiste balans. Verder hebben we dinsdag gezien dat iets opportunistischer spel kansen oplevert. Met Braken en Mmaee zou ik dat recept herhalen.

22 dec 2024 17:12
Sjiek
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #3
Het was niet goed, je miste Smeets enorm, maar je maakt wel eindelijk een aantal goals. Al eerder gezegd: contract Timas openbreken aub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, jovkle

22 dec 2024 17:53
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #4
Gelukkig haken we aan. Ik lees hierboven dat het niet goed was, maar ik vond het helemaal niet zo verkeerd. Smeets is inderdaad aan de bal de beste, maar dit opportunistisch en snelle spel vond ik echt niet verkeerd. Silva Timas liet eindelijk zijn vormdipje achter hem, en speelde goed op het middenveld. De aanval Braken, Mmaee, Esajas heeft veel snelheid, power en iets onvoorspelbaars en achterin vond ik de verdediging ijzersterk. De backs goed, Aktas en Francis heersend. We hadden wat geluk want aan twee goals hing een buitenspellucht, en Telstar was echt heel zwak. Maar 5-1 is een prima revanche op de eerdere 4-0 en een prima
Uitslag om mee de winterstop in te gaan.
Met alle geblesseerden weer terug en misschien nog een versterking op het middenveld kan de tweede seizoenshelft leuk worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, jovkle, bokkesprongen

22 dec 2024 18:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #5
Ik heb genoten van de inzet en passie van Mvv, heerlijk 5 doelpunten ...dat is toch weer een tijdje geleden.
1e helft een leuk spelend Mvv gezien, tweede helft probeerde Telstar maar echt grote kansen hebben ze ook nier gehad.
Mooie actie van de Angel-Side , steun aan de slachtoffers van die verschrikkelijke aanslag in Maagdenburg, klasse!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, peeke, Mosae

22 dec 2024 21:00 22 dec 2024 21:02 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #6
Toen sterkhouder Koen Kostons vertrok, dacht iedereen dat dit een groot nadeel voor MVV zou zijn. Maar wat gebeurde: de vanzelfsprekendheid om alle ballen bijna automatisch richting Kostons te laten gaan hield op. Er ontstonden nieuwe spelpatronen en Livramento brak door.

Daar moest ik aan denken vanmiddag toen Brian Smeets afhaakte en niet mee kon doen tegen Telstar. De vanzelfsprekendheid om alles bij Smeets te laten beginnen was doorbroken. En Silva Timas stond op en functioneerde als een nummer tien: centraal middenvelder achter de spits. Die rol vulde hij uitstekend in. Met een steeds beter in vorm komende Braeken en sterke rechtsbuiten Mmae domineerde MVV. Smeets (ik vind hem een heel goede voetballer) werd eigenlijk niet gemist.

Ook centraal achterin speelden Aktas en Francis zeer solide.
Ook Zeegers en Schenk bleven redelijk overeind, maar zijn soms te gehaast en wat ongelukkig in hun acties.

Bij de MVV-doelpunten speelde de snelheid van spelers als Esajas, Mmae, Silva Timas en de balvastheid van Braeken een rol. Fraaie doelpunten. Met een kolderieke vijfde goal voor Ferre Sleegers. Hoogtepunt vond ik de zweefkopbal van Braeken die net over het doel ging

Eindelijk heeft MVV zijn ritme gevonden. Eigenlijk jammer dat nu winterstop is. Maar spelend als vandaag en dinsdag tegen Feijenoord, gaan we nog een interessante tweede seizoenshelft tegemoet
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

23 dec 2024 10:10
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #7
Volgens mij was Timas gehaald als nummer 10, dat hij nu op 7,9,11 en op 10 heeft gespeeld geeft aan dat hij het overal prima doet.
Daar kan Hermans niet meer omheen.
Mmae blijkt ineens een prima rechtsbuiten te zijn, Braken rendeert daardoor ook veel beter.
Dadelijk heeft de trainer nog een luxe probleem qua veldinvulling.
Francis is veel rustiger dan Coomans, die mag van mij ook blijven staan. Als zelfs Zeegers al een assist gaat geven begin ik nog te geloven dat er muziek in het spel begint te komen. We staan bovenaan in de periode, dus hopelijk trekken we de lijn door na de winterstop.

KOM OP DIE ROEIE
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mosae

23 dec 2024 15:55
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #8
Wat mij wel altijd ten zeerste verbaasd is, dat als uit met 4-0 wordt verloren je vervolgens thuis met 5-1 wint. Als ik zelf vroeger een wedstrijd speelde, en uit met 4-0 op de broek kreeg, had je thuis ook niets in de melk te brokkelen. Opmerkelijk dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

23 dec 2024 16:56
mestreech1966
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #9
Het zou mij niks verbazen als wij dé verrassing van de tweede seizoenshelft gaan worden! In het eerste gedeelte zijn we nergens weggespeeld, nou ja, misschien bij Telstar uit (maar dat hebben we prima rechtgetrokken afgelopen zondag!) en ADO uit. Voor de rest minimaal gelijkwaardig aan onze tegenstanders. Gaat nog leuk worden na de winterstop, mark my words!! :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

24 dec 2024 11:11
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #10

mestreech1966 schreef : Het zou mij niks verbazen als wij dé verrassing van de tweede seizoenshelft gaan worden! In het eerste gedeelte zijn we nergens weggespeeld, nou ja, misschien bij Telstar uit (maar dat hebben we prima rechtgetrokken afgelopen zondag!) en ADO uit. Voor de rest minimaal gelijkwaardig aan onze tegenstanders. Gaat nog leuk worden na de winterstop, mark my words!! :-)

Zo denk ik er precies ook over!
Deze selectie kan zomaar gaan promoveren, dat is mij wel bevestigd tegen Feyenoord. Op naar de Eredivisie!

24 dec 2024 13:26
RoedWitHart
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #11
Wil dat lukken dan zullen ze ook in uitwedstrijden hetzelfde elan en zelfvertrouwen moeten hebben en uitstralen als in thuiswedstrijden. In dergelijke wedstrijden moeten het name de ervaren krachten opstaan en de jongeren om zich geen goed coachen. Zolang dat niet gebeurt, haal je geen nacompetitie, laat staan promotie. De potentie is er, maar moet overal in alle wedstrijden te zien zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Tijd voor maken pagina: 0.546 seconden