MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u

21 dec 2024 09:53 21 dec 2024 15:10 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #1
Wat is te verwachten morgen tegen de velsenaren waar we in het begin van het seizoen ruim de boot ingingen.
Zolang als ik MVV al volg was het nooit gemakkelijk en Telstar altijd een moeilijk te bespelen tegenstander op die ene keer na toen wij dan weer ruim van Telstar wonnen.
Deze week nog hebben ze een knappe wedstrijd gespeeld tegen Ajax voor de keer en slechts met 2-0 verloren in de arena.
Maar wij hebben ook een puike partij gespeeld tegen Feyenoord en ik hoop dat we tegen de velsenaren iets van de geestdrift en werklust mee kunnen nemen naar komende(morgen) zondag.
Het meespelen van regisseur Smeets is nog onzeker wat is jullie verwachtings patroon?…mvrgrAmpa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2024 16:41
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Telstar, zondag 22 dec. 2024, 14.30u #2
Gezien de resultaten van gisteren, wordt deze wedstrijd heel belangrijk. Winnen betekent aanhaken, verliezen afhaken. Telstar (nummer 11) staat op zes punten. Traditioneel een lastige tegenstander met veel kwaliteiten in de aanval. Als Smeets niet speelt, denk ik dat we zullen spelen zoals na zijn wissel dinsdag, dus met Esajas op links en Silva Timas op het middenveld met Kleinen en El Basri. Daar is het dan opletten voor de juiste balans. Verder hebben we dinsdag gezien dat iets opportunistischer spel kansen oplevert. Met Braken en Mmaee zou ik dat recept herhalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.149 seconden