TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00.
10 jan 2025 21:35
Ik krijg er pijn van aan mijn ogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
10 jan 2025 21:38
Mr Sjaan schreef : Ik krijg er pijn van aan mijn ogen.
Het verschil tussen uit en thuis is schrijnend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70, RoedWitHart
10 jan 2025 21:41
Dit is amateurniveau, echt niet om aan te zien. Ik heb heel weinig vertrouwen in Hermans, maar als je dan Matthys in een paar minuten weer twee keer vreselijk ziet blunderen, dan is er ook geen beginnen aan.
10 jan 2025 21:53
10 jan 2025 21:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Schamen met een grote S. Die corners, voorzetten en schoten vandaag ook, dramatisch. Geef het uitvak geld terug. Nu binnenkort nog een contractverlenging voor Zeegers en we weten ook weer wat we volgend jaar van achteruit kunnen verwachten. En dat zal ook wel gebeuren met Hermans, ontwikkelclub.
10 jan 2025 21:53
10 jan 2025 21:56 door Mr Sjaan.
Belgske schreef :
Dit is amateurniveau, echt niet om aan te zien. Ik heb heel weinig vertrouwen in Hermans, maar als je dan Matthys in een paar minuten weer twee keer vreselijk ziet blunderen, dan is er ook geen beginnen aan.
Dat is een belediging van de amateurs.
10 jan 2025 21:58
Sander70
Platinum Boarder
Zeikploeg, wat slecht zeg! Bah!
Periodestand kon ze niet motiveren.
10 jan 2025 22:01
kyleman333
Senior Boarder
Wat een blamage. Vooruit, verliezen kan altijd. Maar niet op deze manier. Ik zag Braken op een gegeven moment tegen de scheids zeggen 'doe iets' maar dat advies had beter naar hemzelf en zijn medespelers gekund. Iedereen was slecht dus eigenlijk wil ik er niemand uit pikken, maar Zeegers kan echt echt echt niet bij een profclub. Mist gewoon basistechniek en ik ben er van overtuigd dat zelfs binnen de Maastrischtse stadsgrenzen meerdere betere rechtsbacks te vinden zijn bij de verschillende amateurclubs. Het is een hele sympathieke jongen en ook nog uit de regio maar het kan gewoon echt niet. Verder durf ik wel te zeggen dat het seizoen voor MVV voorbij is nu. De licht stijgende lijn die er voor de winterstop toch in zat volledig omgebogen. Zeer teleurstellend.
10 jan 2025 22:01
10 jan 2025 22:02 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Senior Boarder
Waar heb ik eigenlijk naar zitten kijken. Zo weinig vertrouwen in eigen kunnen. Zo weinig spelplezier. Zo weinig als team gevoetbald. Op die manier halen we bij lange na de play-offs niet. Hermans krijgt ze in uitwedstrijden niet aan het voetballen. Dat lukt alleen het thuispubliek. Een aanfluiting. Zo diep teleurstellend. Ik dacht dat ze op de goede weg waren. Dit voelt als een mokerslag.
10 jan 2025 22:08
Schandalig slecht wat Mvv liet zien, de rest van het seizoen kan Mvv voor spek en bonen meedoen.
Weer een verloren seizoen, ik had nog na de wedstrijd tegen Feijenoord en Telstar hoop dat het tij zou keren maar was valse hoop.
Laten we hopen dat Collectief Maastricht ook ziet dat het niet zo langer kan, er moet meer kwaliteit in de ploeg komen.
Jammer ook voor de veel meegereisde supporters van Mvv die telkens teleurgesteld worden.
10 jan 2025 22:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Als Oss de kansen benut is het met rust 4-0.”
10 jan 2025 22:14
Sander70
Platinum Boarder
Ja dit seizoen is wel klaar, dat staat vast. Hopen op nog wat leuke thuiswedstrijden, daar zullen we het mee moeten doen. Op naar volgend seizoen.
10 jan 2025 22:49
Vlak voor tijd…3 man voor de goal…Zeegers bij de achterlijn klaar voor de voorzet…schiet hij de bal achter…. Tja, hou dan maar op.
Buifrahi vol frustratie 5 minuten op het veld…
Als we niet van Roda winnen dan moet Hermans eruit, dan is het seizoen zwaar kut en dan is het uitkijken naar volgend seizoen en hopen op miljoenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u FatyPapy1990, Sander70
10 jan 2025 23:10
We hebben een kwalitatief zeer beperkte selectie, geen enkele speler (ook Smeets niet) zou in de top 3 van de KKD mee kunnen, om nog maar te zwijgen van de eredivisie. Maar dan nog, met 110% inzet en beleving kun je in de KKD een heel eind komen maar dat krijgt Hermans er blijkbaar niet ingepompt. Wat mij betreft wordt er na dit seizoen afscheid genomen van deze trainer zonder bezieling en enthousiasme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjonnie, M-MVV, FatyPapy1990, Sander70, RoedWitHart
11 jan 2025 01:02
SintServaos
Platinum Boarder
Hopelijk griepe de Japanners in en zette aander pupkes neer, um te beginne met d'n trainer
De volgende gebruiker (s) zei dank u FatyPapy1990, Sander70
11 jan 2025 09:22
11 jan 2025 09:23 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Senior Boarder
Als ik de reactie van Matthys in De Limburger lees, dan vallen me de schoenen uit van verbazing. Het komt erop neer dat het het goed is dat ze door deze wedstrijd weer met beide benen op de grond staan. Dat ze niet zo goed zijn als ze dachten. Je staat nota bene rond plek veertien in de KKD! Dan ben je per definitie slechter dan al die teams boven je. En dan zul je elke wedstrijd uit en thuis tot het uiterste moeten gaan, omdat het team blijkbaar minder presteert dan dertien teams boven je. Of waanden ze zich al beter omdat TOP Oss onder hen stond? Ik vind het verbijsterend.
Dan kom ik toch bij de trainer. Mentaliteit en aanvalsplan lijken te ontbreken. Laat Hermans een mentaliteit toe van "we zijn er al"? Het is goed om spelers zelfvertrouwen te geven. Maar nog belangrijker is het om hen te leren elke wedstrijd samen alles te geven als team. Elke wedstrijd weer spelen als tegen Feijenoord. Je realiseren dat je er nooit bent en altijd moet knokken voor wat je waard bent. In de voorbespreking lijkt Hermans te suggereren dat spelers dat wel weten. Natuurlijk weten ze dat. Maar er is een verschil tussen weten en daadwerkelijk daar naar handelen.
Daar is de trainer voor om dat in te peperen.
En dan heb ik het ook over strijdplan. Met welke tactiek ging MVV de zwakke punten van TOP Oss te lijf? Weet het team dat als team? Iedereen leek vooral met zichzelf bezig het verschil te maken. Bijvoorbeeld Mmae die als kip zonder kop medespelers niet ziet staan. Kleinen die bij elke opbouw het balletje opzij of terug schiet? El Basri die loopt te dromen op het middenveld. Smeets die in kansrijke positie een vrije trap weinig geconcentreerd hoog over krult. Zeegers die even voor tijd met een voorzet komt die niemand bereikt. Een combinatie van zelfoverschatting, onkunde en angst om als team zelf het spel te gaan maken. Allemaal punten waar voor een trainer (en de jongens zelf) werk ligt. Ik merk er, zeker in uitwedstrijden dit seizoen, helemaal niets van dat ze daar mee bezig zijn. Misschien op de trainingen, maar niet in de wedstrijd. Dat reken ik de trainer aan.
Oei, wat ben ik nog boos en diep teleurgesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard, Sjonnie
Tijd voor maken pagina: 0.930 seconden