TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00.

11 jan 2025 13:57
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #31
Ik weet even niet uit mijn hoofd hoeveel seizoenen Zeegers al in de basis staat? Maar als het steeds niet lukt om een bal aan te nemen, laat staan om een bal over 5 meter bij je mede speler te krijgen… wat heeft het dan voor zin? Schenk kan aardig voetballen, maar kan totaal niet verdedigen. Vooral van Kleinen mogen we ook ondertussen wat meer verwachten. Ook bij hem schommelt het maar steeds tussen een leuke voldoende en een dikke onvoldoende in. Zijn dalen zijn hoger dan de piekjes.

We hebben allemaal leuke spelertjes voor middenmoot KKD. Behalve Smeets heeft niemand van de veld spelers wat speciaals.

Als je afgelopen jaren bij MVV kijkt wie een stap echt hogerop hebben gemaakt; Labylle , Bommeltje, Linssen , Brulls om maar eens wat te noemen. Bij deze spelers zag je gewoon de klasse. Zelfs in de meest dramatische potjes zouden zij zich nog met iets onderscheiden van de rest.

Deze selectie denk ik teveel waterdragers. Zeker kan het zijn dat je af en toe playoffs haalt met deze spelers.. maar dan moeten ze toch heel veel pieken.

Anderzijds wat mag je verwachten met dit budget? Je doet het gewoon goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2025 13:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #32
Wat ik jammer in het spel van MVV vind , is dat men niet offensiever denkt !

Bij veel dode spelmomenten ( bv ingooi) gaat de bal eerst terug naar de links of rechts back om alvorens via de CV weer naar voren te voetballen
Gooi die bal toch gelijk naar de rechter/linker spits en zoek de 16 op

Ook van achteruit gaat mij veel te vaak de bal breed, zelden wordt gelijk de diepte gezocht of aanvallende gedacht. Dat maakt het spel veel te traag maar ook nog eens heel voorspelbaar.

Geen idee of dit de hand van de trainer is , maar mijn inziens mag er meer aanvallende gedacht gaan worden en zeker alle dode spelmomenten op helft tegenstander "verplicht" vooruit voetballen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

11 jan 2025 14:53
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #33
Tja, wat nog te zeggen. Top Oss uit, altijd lastig? Nee, MVV (en dat is al jaren), heeft te veel schommelingen. Er is geen continuïteit. De ene week schitteren tegen maar liefst Feijenoord, en toch geen makkelijke ploeg dit seizoen alsTelstar met 5-1 van de kaart vegen, om vervolgens te verliezen van Top Oss. Dat moet ergens aan liggen. Misschien maar weer de bezem erdoor straks, als dit nut heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

11 jan 2025 15:03
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #34
Komen in ieder geval nu 2 pittige wedstrijden aan tegen hoog geklasseerde tegenstanders, hierna spelen we tegen roda. Mochten deze eerste 2 potten kansloos verloren gaan, mag wat mij betreft Hermans er uit gestuurd worden om een schokeffect te creëren voor de wedstrijd tegen Roda, want deze moet gvd weer eens een keer gewonnen worden.

11 jan 2025 18:12 11 jan 2025 18:16 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #35
Trainer spreekt in het interview na de wedstrijd over topsport...hebben wij iets gemist ? Als het topsport is, waarom wissel je dan pas rond 60 minuten, tot die tijd mogen ze dus aanmodderen. Diskwalificatie van jezelf als trainer.

En degene die het verslag schrijft, kan ook naar het gekkenhuis..

"Een zuur begin van 2025, waardoor het gat met de play-offplekken groter wordt. De volgende wedstrijd tegen FC Den Bosch is daardoor al bijna cruciaal."

Al bijna cruciaal...Als je nog niet begrijpt dat Top Oss uit al cruciaal was, zeker met al een flinke achterstand op PO plekken en met 3 punten een goede start in de periode, hou maar op.

Gerucht zou rondgaan dat Buifrahi eventueel weggaat. Hij bedankte apart het uitvak terwijl hij maar zes minuten gespeeld had. Als dat zo is, reinste kapitaalvernietiging door deze trainer. En bovendien het zelfvertrouwen kapot maken. Esajas die als Fortuna huurling nonchalant is en veel te weinig heeft laten zien en er dan telkens als eerste inkomt boven een contractspeler die meer vertrouwen begon te krijgen, gretig was en tenminste een actie heeft. Je merkt gewoon dat deze trainer en staf te weinig ervaring hebben om alles te managen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

11 jan 2025 19:38
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #36
Buifrahi wordt gewoon kapot gemaakt door Hermans, dat zie je aan alles. Ik zou het jammer vinden als hij weg zou gaan, maar vanuit zijn standpunt begrijpelijk.
Hij levert mvv nu wel nog geld op.

Over die interviews met Hermans gesproken. Die 1-2tjes met perschef Simon vooraf elke week slaan nergens op. Elke week zelfde kritiekloze vragen en nietszeggende antwoorden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, peeke

11 jan 2025 19:54
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #37

Buurke76 schreef : Buifrahi wordt gewoon kapot gemaakt door Hermans, dat zie je aan alles. Ik zou het jammer vinden als hij weg zou gaan, maar vanuit zijn standpunt begrijpelijk.

Over die interviews met Hermans gesproken. Die 1-2tjes met perschef Simon vooraf elke week slaan nergens op. Elke week zelfde kritiekloze vragen en nietszeggende antwoorden.

Hier ben ik het volledig mee eens. Buifrahi heeft zeker talent dat hebben we een aantal keren kunnen zien. Hij scoorde bij Oostende aan de lopende band als aanvallende middenvelder en kon naar verschillende grote clubs. Bij MVV mocht hij nooit op die plek spelen maar werd steevast gebruikt als linkervleugelaanvaller, wat hij niet was. Maar toch was hij ook op die plek steeds een van de beteren waar de meeste dreiging van uit ging. Maar Hermans wisselde hem altijd als eerste, al speelde hij nog zo goed. En dan kreeg hij weer heel lang geen kans. Ik vindt het zeer jammer als hij weggaat en hoop dat hij daar dan de sterren van de hemel speelt zodat ze zich hier eens achter de oren krabben met onze waardeloze trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Buurke76

11 jan 2025 21:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #38
Over geruchten gesproken .
Bert van Marwijk beslist ook over de opstelling.
Bron ( mensen die vaak de training bezoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

11 jan 2025 22:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #39

Buurke76 schreef : Buifrahi wordt gewoon kapot gemaakt door Hermans, dat zie je aan alles. Ik zou het jammer vinden als hij weg zou gaan, maar vanuit zijn standpunt begrijpelijk.

We kunnen ook op álle slakken zout gaan leggen. Er is geen enkel club die een kritisch eigen kanaal heeft. Dat is aan de reguliere media, niet aan het clubkanaal. Als je elke week een interviewtje moet doen over een wedstrijd, kom je al heel snel bij dezelfde vragen.
Buifrahi krijgt al twee jaar te weinig kansen, ook onder Verberne was hij veel te snel het kind van de rekening. Jammer als hij zou vertrekken, heeft potentie in mijn ogen. En over de wedstrijd: bar en boos… Ik vond enkel Klaasen en Kassimi aardig invallen, de rest was drama.

12 jan 2025 13:33
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #40
Dan moet Bert op de bank gaan zitten.

12 jan 2025 14:10
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #41

ouwe rot schreef : Over geruchten gesproken .
Bert van Marwijk beslist ook over de opstelling.
Bron ( mensen die vaak de training bezoeken.

Want Bertje gaat daar even op de training de opstelling bekend maken?
Volgens mij staat hij zelf niet eens op het trainingsveld.
Alsof Bert eerder een huurling van Fortuna (Esajas) opstelt dan een jongen met restwaarde zoals Buifrahi.
Hermans dus een trekpop van Bert van Marwijk.
Geloof er helemaal niks van zelf maar goed.

Buifrahi lijkt inderdaad te gaan vertrekken...
Benieuwd of we er iets voor in de plaats terug gaan zien of niet.
Blijft het wel ongekend vinden hoe vaak we weer door de ondergrens zakken dit seizoen.
Net op het moment dat je in een gunstige periode komt qua de tegenstanders leg je dit spel op de mat.

Mmaee even tot minuut 74e laten staan terwijl hij iedere bal heeft ingeleverd voor m'n gevoel.
Coomans die weer naast Aktas moest starten terwijl ik Francis het eigenlijk stukken beter vond doen.
Zeegers, tsja.. Kan dit riedeltje wekelijks herhalen.
Veel inzet maar voetballend is het gewoon zo vaak te min. Als je stappen wil maken is Tim voor de breedte op de bank een prima optie, maar geen basis.
Librici die op zijn plek kan heeft het eigenlijk nog slechter gedaan dus daar word ik ook nog niet echt blij van.

Vond Klaasen goed invallen en misschien wel de beste man bij MVV.
Dat zegt toch aardig wat.
Dat Klaasen die er net bij is moet roepen dat het harder moet en een tandje sneller moet.
Dat zegt toch genoeg over de hardheid van de selectie.
Veel te soft allemaal.

Zou het een wonder vinden als we play-offs halen.. Maar dat die ik in geen scenario nog gebeuren.
Of Hermans alles te verwijten valt geen idee..
Is een beginnende coach die het moet doen met het materiaal die onze TD binnenhaald.
In het spel zit ook weinig patroon en lijkt meer op toevalsvoetbal.

Ronny mag van mij ook eens wat naar andere markten kijken dan die Belgische.
We hebben niet alleen maar ideale schoonzonen nodig. Misschien een Duitse bijter ofzo is ook geen overbodige luxe.
Maar daar heeft hij volgens mij geen enkele connectie mee.

Op naar de vierde periode!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boschpoort

13 jan 2025 14:51
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #42
Alsof het Bert van Marwijk iets uitmaakt of Slegers, Kassimi, Timas of Buifrahi speelt.

Over laatstgenoemde gesproken: niet dat Slegers, Kassimi of Mmaee de pannen van het dak hebben gespeeld, dus zij verdienen niet meer dan Buifrahi een basisplek.

Maar we moeten ook niet overdrijven hoe veel Buifrahi hier heeft laten zien, net als toen Raoul Last en de Martina's ons een mooi bedrag zouden opleveren als ze niet kapot werden gemaakt door de trainer.
Hij laat af en toe een leuke actie zien, maar is ook vaak hele wedstrijden onzichtbaar. Na 46 competitiewedstrijden staat hij op 3 goals en 3 assists. Omgerekend naar 90 minuten zijn het nog steeds bijna 24 hele wedstrijden. Vergelijk dit eens met de cijfers van Van Bommel, die toen hij vertrok nog een jaar jonger was dan Buifrahi nu is.

En we zien wekelijks dat de KKD geen bijster hoog niveau is. Er zijn in de KKD voldoende spelers op de positie en in de leeftijdsklasse van Buifrahi die een leuke actie koppelen aan hoog rendement.

13 jan 2025 15:37
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
TOP Oss-MVV, vrijdag 10 jan. 2025, 20.00. #43
Van Marwijk adviseert de technische staf.
Hij is iemand waar tegen op gekeken world.
Zeker hij bracht orange in 2010 naar de Wk finale.

Tijd voor maken pagina: 0.898 seconden