>
Ontvangen bedankjes 76
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hier ben ik het volledig mee eens. Buifrahi heeft zeker talent dat hebben we een aantal keren kunnen zien. Hij scoorde bij Oostende aan de lopende band als aanvallende middenvelder en kon naar verschillende grote clubs. Bij MVV mocht hij nooit op die plek spelen maar werd steevast gebruikt als linkervleugelaanvaller, wat hij niet was. Maar toch was hij ook op die plek steeds een van de beteren waar de meeste dreiging van uit ging. Maar Hermans wisselde hem altijd als eerste, al speelde hij nog zo goed. En dan kreeg hij weer heel lang geen kans. Ik vindt het zeer jammer als hij weggaat en hoop dat hij daar dan de sterren van de hemel speelt zodat ze zich hier eens achter de oren krabben met onze waardeloze trainer.Buurke76 schreef : Buifrahi wordt gewoon kapot gemaakt door Hermans, dat zie je aan alles. Ik zou het jammer vinden als hij weg zou gaan, maar vanuit zijn standpunt begrijpelijk.
Hij levert mvv nu wel nog geld op.
Over die interviews met Hermans gesproken. Die 1-2tjes met perschef Simon vooraf elke week slaan nergens op. Elke week zelfde kritiekloze vragen en nietszeggende antwoorden.
Buurke76 schreef : Buifrahi wordt gewoon kapot gemaakt door Hermans, dat zie je aan alles. Ik zou het jammer vinden als hij weg zou gaan, maar vanuit zijn standpunt begrijpelijk.
Hij levert mvv nu wel nog geld op.
Over die interviews met Hermans gesproken. Die 1-2tjes met perschef Simon vooraf elke week slaan nergens op. Elke week zelfde kritiekloze vragen en nietszeggende antwoorden.
ouwe rot schreef : Over geruchten gesproken .
Bert van Marwijk beslist ook over de opstelling.
Bron ( mensen die vaak de training bezoeken.