FC Volendam-MVV, vr 24 jan. 2025, 20:00u
- Supportersclub MVV Maastricht
- Topic Author
- New Member
- Sinds 1989
FC Volendam-MVV, vr 24 jan. 2025, 20:00u
20 Jan 2025 14:08
Aanstaande vrijdag naar het andere Oranje en de huidige koploper van de KKD FC Volendam.
De steun van het uitvak is meer dan welkom met de huidige periodestand.
Gaan er in ieder geval weer een mooie en gezellige trip van maken naar de Palingboeren!
Deze busreis voor zowel leden als niet-leden kun je mee voor €37,50
Opgeven via scmvv.nl
De steun van het uitvak is meer dan welkom met de huidige periodestand.
Gaan er in ieder geval weer een mooie en gezellige trip van maken naar de Palingboeren!
Deze busreis voor zowel leden als niet-leden kun je mee voor €37,50
Opgeven via scmvv.nl
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
- Elite Member
Re: FC Volendam-MVV, vr 24 jan. 2025, 20:00u
24 Jan 2025 20:45
Prima eerste helft. Middenveld sterk. Je mist een echte spits, braken alleen maar balverlies maar zet daar een snelle man neer en je hebt meer kans om te scoren.
- Sjonnie
- Platinum Member
24 Jan 2025 21:57
Ik had vooraf getekend voor een kleine nederlaag . Toch zit ik hier met een dubbel gevoel , MVV was voetballend de betere ploeg . Het verschil zat hem in de voorhoede . Maar MVV mag opgeheven hoofd de bus in stappen . Verder kneep ik hem de laatste 10 minuten , bang dat Smeets nog geel zou pakken en de wedstrijd tegen die moffen zou moeten missen.
- ASR
- Platinum Member
24 Jan 2025 22:08
Prima gespeeld, voorhoede matig, Volendam twee toppers voorin. Niet miepen en met opgeheven hoofd naar de derby.
The following user(s) said Thank You: Tuor, jovkle
- RoedWitHart
- Senior Member
25 Jan 2025 01:03 - 25 Jan 2025 01:05
MVV heeft zichzelf tekort gedaan in de uitwedstrijd tegen Volendam. Zeker in de eerste helft was het veldspel van MVV beter verzorgd dan dat van de koploper. En als het puntertje van Smeets (weer de beste MVV'er vanavond, het wordt eentonig) erin gaat, dan krijg je een andere wedstrijd.
Er werd lekker getikt op het middenveld en het team als geheel verstoorde de opbouw van Volendam. Eigenlijk voetbalde iedereen lekker behalve Braken, die met harde kaatsballen veel balverlies leed.
Lichtpuntjes waren behalve Smeets vanavond Francis (hij deed Aktas vergeten), Klaasen (goed als verdedigende middenvelder controlerend). En Mmae maakte die kans als koele spits professioneel af.
Als ze in uitwedstrijden met deze instelling blijven voetballen, komen die overwinningen er wel. Als ze zo in Oss gevoetbald hadden, dan winnen ze die wedstrijd eenvoudig. Tja. En voetballen ze volgende thuiswedstrijd met zoveel bezieling als team, dan pakken we de Koempelclub.
Vreemd misschien, maar we hebben met 3-1 verloren en toch ben ik redelijk tevreden. Want ik heb een goed en fel voetballend MVV gezien.
Er werd lekker getikt op het middenveld en het team als geheel verstoorde de opbouw van Volendam. Eigenlijk voetbalde iedereen lekker behalve Braken, die met harde kaatsballen veel balverlies leed.
Lichtpuntjes waren behalve Smeets vanavond Francis (hij deed Aktas vergeten), Klaasen (goed als verdedigende middenvelder controlerend). En Mmae maakte die kans als koele spits professioneel af.
Als ze in uitwedstrijden met deze instelling blijven voetballen, komen die overwinningen er wel. Als ze zo in Oss gevoetbald hadden, dan winnen ze die wedstrijd eenvoudig. Tja. En voetballen ze volgende thuiswedstrijd met zoveel bezieling als team, dan pakken we de Koempelclub.
Vreemd misschien, maar we hebben met 3-1 verloren en toch ben ik redelijk tevreden. Want ik heb een goed en fel voetballend MVV gezien.
Last edit: 25 Jan 2025 01:05 by RoedWitHart.
The following user(s) said Thank You: jovkle, peeke
- Jacques
- Platinum Member
25 Jan 2025 10:07
Prima wedstrijd inderdaad, gelijkspel was verdiend geweest want MVV had grote delen van de match het betere van het spel. Als je zo het hele seizoen speelt, eindig je gewoon top 5.
We spelen de laatste twee maanden veel wedstrijden best goed maar we belonen ons te weinig. En het gat tot de play-off plaatsen blijft redelijk groot. De komende zeven wedstrijden moet je veel punten pakken want daarna volgt een zwaar programma tot het einde van de competitie. In die zeven wedstrijden spelen we thuis tegen Roda, Eindhoven, ADO en Jong AZ. Op Eindhoven na doen die het allemaal matig in uitwedstrijden en Eindhoven begon goed aan het seizoen maar verliest inmiddels meer dan de helft van de wedstrijden. Daarnaast uit naar VVV, Vitesse en Helmond, die eerste twee staan onder ons en verliezen beiden minimaal de helft van al hun thuiswedstrijden, en Helmond zit in een vrije val en verloor 7 van de laatste 9 wedstrijden.
Na die serie van zeven moeten we echt bij de play-off plaatsen staan, anders is het seizoen al gedaan begin maart.
Maar goed, eerst komende zaterdag tegen onze oosterburen. Die zijn ook niet echt in vorm, gewoon drie punten pakken en vol goede moet de rest van het seizoen in.
We spelen de laatste twee maanden veel wedstrijden best goed maar we belonen ons te weinig. En het gat tot de play-off plaatsen blijft redelijk groot. De komende zeven wedstrijden moet je veel punten pakken want daarna volgt een zwaar programma tot het einde van de competitie. In die zeven wedstrijden spelen we thuis tegen Roda, Eindhoven, ADO en Jong AZ. Op Eindhoven na doen die het allemaal matig in uitwedstrijden en Eindhoven begon goed aan het seizoen maar verliest inmiddels meer dan de helft van de wedstrijden. Daarnaast uit naar VVV, Vitesse en Helmond, die eerste twee staan onder ons en verliezen beiden minimaal de helft van al hun thuiswedstrijden, en Helmond zit in een vrije val en verloor 7 van de laatste 9 wedstrijden.
Na die serie van zeven moeten we echt bij de play-off plaatsen staan, anders is het seizoen al gedaan begin maart.
Maar goed, eerst komende zaterdag tegen onze oosterburen. Die zijn ook niet echt in vorm, gewoon drie punten pakken en vol goede moet de rest van het seizoen in.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart
- Vak G
- Senior Member
25 Jan 2025 10:21
Echt een goede wedstrijd waar een beetje geluk en iets meer stootkracht voorin ( (tegen sterke verdedigers) ontbreekt. De zwakste plek in het elftal blijft wat mij betreft de rechtsback positie. Librici is verdedigend echt onvoldoende en Zeegers is weliswaar beter maar heeft ook teveel zwakke momenten in een seizoen. Schenk vind ik beter en zit denk ik nog rek in maar die staat bij de rebound waar de 2-0 uit valt ook weer te slapen… Hopelijk komt Sy snel terug en op niveau en halen we nog ergens een spits. Klaassen hele goeie zet. Een paar spelers gaan wel echt vooruit: mn Mmaee en El Basri zetten echt stappen. Als we dit spel vasthouden pakken we Roda en nog een serie punten. Vrees dat het net zoals vorig seizoen net te weinig zal zijn voor po, gelet op de achterstand plek 8. Mocht het zo zijn hebben we het niet deze wedstrijd verkloot maar oa de gemiste kansen tegen Roda, Utrecht uit en Oss thuis en uit. Dat hadden 8 punten MOETEN zijn
The following user(s) said Thank You: Jacques, RoedWitHart
- CatenaccioMestreech
- Platinum Member
25 Jan 2025 14:12
Vond ze echt heel prima spelen gister.
Helaas heeft dat Volendam nou eenmaal te veel kwaliteiten voorin rondlopen en hebben ze aan halve kansjes genoeg.
Smeets speelde erg goed, en ik vond Francis ook weer zeer degelijk spelen.
Normaal teleurgesteld na een 3-1 nederlaag maar heb goed voetbal gezien. en dat geeft me wel vertrouwen met de aankomende derby op het programma.
Die moffen moeten te kloppen
zijn komende week!
Helaas heeft dat Volendam nou eenmaal te veel kwaliteiten voorin rondlopen en hebben ze aan halve kansjes genoeg.
Smeets speelde erg goed, en ik vond Francis ook weer zeer degelijk spelen.
Normaal teleurgesteld na een 3-1 nederlaag maar heb goed voetbal gezien. en dat geeft me wel vertrouwen met de aankomende derby op het programma.
Die moffen moeten te kloppen
zijn komende week!
The following user(s) said Thank You: Jacques, Mosae
- Zwegel
- Platinum Member
25 Jan 2025 15:34
Geef die Klaassen maar snel een contract.
Daar kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
Daar kunnen we nog veel plezier aan gaan beleven.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, jovkle
- Driver
- Platinum Member
25 Jan 2025 18:31
Mvv speelde inderdaad een goede pot voetbal tegen Volendam, een elftal met veel eredivisie spelers.
Braken en Librici speelden wel zwak.
Ik hoop dat Mvv tegen Roda het niveau van de laatste wedstrijden vasthoudt maar ik zou er niet mijn geld op durven te zetten dat we deze wedstrijd gaan winnen.
Braken en Librici speelden wel zwak.
Ik hoop dat Mvv tegen Roda het niveau van de laatste wedstrijden vasthoudt maar ik zou er niet mijn geld op durven te zetten dat we deze wedstrijd gaan winnen.
Time to create page: 0.280 seconds