MVV-ADO DEN HAAG ZONDAG 23 FEBRUARI 16.45

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar Topic Author
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

MVV-ADO DEN HAAG ZONDAG 23 FEBRUARI 16.45

18 Feb 2025 19:30 - 18 Feb 2025 19:33
Zeg het maar ik weet het niet in te schatten nu Smeets geschorst is,onnodig waarom blijf je doorzeuren ook al ben je aanvoerder ook nog een kaart na de wedstrijd!
ADO in de periode 7 gespeeld 18 pnt en MVV 7 gespeeld 13 punten.
10 wedstrijden duurd die derde sessie dus met 3 wedstrijden nog te spelen nader je de hagenezen tot op 2 punten.
MVV treft na de wedstrijd tegen ADO in twee uit wedstrijden VITESSE en HELMOND!
MVV speelt altijd goed in een thuiswedstrijd tegen een club uit het bovenste gedeelte van de ranglijst.
Uit hoeven we meestal niet op wonderen te rekenen maar laten ze ons nu maar
eens verrassen!
Het zou al een wonder zijn mochten we de nacompetitie halen hetzij via een periode het zij via de stand op de ranglijst,        Komop die roeie en maak het stadion zondag gek door een driepunter binnen te halen.
Ff extra aanhalen Francis en Klaasen doen het meer dan goed,en Hofland komt er ook aan allemaal jonge krachten die hun verantwoordelijkheid opeisen.
Laat kalezic met 0 punten huiswaarts keren…mvrgr Ampa.

....
Last edit: 18 Feb 2025 19:33 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: jovkle, CatenaccioMestreech

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Larsbak
  • Larsbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: MVV-ADO DEN HAAG ZONDAG 23 FEBRUARI 16.45

19 Feb 2025 10:14
Met ADO treffen we de best presterende ploeg van de afgelopen twee maanden. Kalezic heeft het aardig op de rit, met 7 overwinningen in de laatste 8 wedstrijden. Hiermee uiteraard ook eerste in de Derde Periode. Ik noem het toch maar even, als we thuis ADO verslaan hebben we nog een minimale kans op de periodetitel. Maar gezien de vorm van de ploeg gaat dat ontzettend lastig worden.

ADO kent een luxeprobleem voorin (Bonis, Van Mieghem, Schalk, Reischl en Rottier voor de 3 plekken voorin) maar achterin is de spoeling dun: controlerende middenvelder Kilo en linksback Sylla zijn geschorst. Zijn logische vervanger Hamalainen viel vorige week geblesseerd uit.  Als hij niet kan spelen, is de directe tegenstander van Mmaee de 18-jarige De Ruijter.

Nu is ADO op basis van hun vorm en kwaliteit van de selectie normaal gesproken een maatje te groot voor ons, zoals we in de laatste thuiswedstrijden voor de dag zijn gekomen zijn we zeker niet kansloos tegen hen. 
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, jovkle, CatenaccioMestreech

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Feb 2025 12:08 - 20 Feb 2025 12:09
Het is toch gewoon weer heerlijk, een thuiswedstrijd waar iets op het spel staat. Dat motiveert iedereen toch zeker.
ik denk een vol uitvak, volle angel side, hopelijk iedereen op tijd terug van het amateurvoetbal dus een goed gevulde Geusselt met 2 ploegen in vorm (MVV thuis dan  ).

zonnetje gaat schijnen, bier staat koud, Bas Nijhuis de scheids.. alle ingredienten voor een leuke pot zijn aanwezig. 

Last edit: 20 Feb 2025 12:09 by Buurke76.
The following user(s) said Thank You: jovkle, CatenaccioMestreech

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Feb 2025 10:04
Op papier een hele leuke wedstrijd tegen het in vorm zijnde Ado Den Haag, ik ben benieuwd hoe Mvv deze wedstrijd gaat aanpakken.
We missen natuurlijk Brian Smeets, zo jammer dat hij niet meedoet, hoe gaat Francis zich staand houden in deze wedstrijd.
Ado is torenhoog favoriet maar in thuiswedstrijden is Mvv tot leuke dingen in staat.

• johan
  • johan's Avatar
  • Away
  • Premium Member
  • Premium Member
  • ALWYAS/sjeng

23 Feb 2025 11:25
2-1 veur die vaan us

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Feb 2025 19:07
Volgende keer niet meer naar de Herenzitting voor de wedstrijd…
Al veel gezien in 35 jaar Geusselt naar 3 tegengoals in 5 minuten was nieuw voor me. Daarna was het 86 minuten uitzitten. Ik vrees dat een streep door het seizoen 24-25 kan nu.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 Feb 2025 19:32
Man man man wat een amateurs met Hermans voorop.
wisselen na 70 minuten en alleen Kleinen erin in de rust.

na 20 minuten Coomans eruit en uit zijn lijden verlossen. In de rust 4 wissels om een signaal af te geven. Esajas in de basis terwijl die wekelijks werkelijk niets laat zien.

Seizoen is voorbij, laatste 2 thuiswedstrijden tegen de jong teams zitten er nog maar 3000 man

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Feb 2025 19:59 - 23 Feb 2025 20:01
't Zelfde als Brncic. Ik ga al heel lang naar MVV maar dit heb ik nog nooit zien gebeuren. In de eerste 5 minuten hoor je de bal eigenlijk nog wat rond te tikken, maar in plaats daarvan lag de bal al 3x in het net. Deze wedstrijd komt bij mij in de top 5 slechtste wedstrijden ooit. En tja, dan krijg je natuurlijk liedjes als "k-Maastricht" en "iedereen kan voetballen behalve MVV". Je roept het helemaal op jezelf af. Geen woorden voor. Snel vergeten (als dit kan).
Last edit: 23 Feb 2025 20:01 by Mosae.
The following user(s) said Thank You: Obbins, Raadgek

• Theunissen
  • Theunissen's Avatar
  • New Member
  • New Member

23 Feb 2025 21:19
Waarom zorgt MVV niet voor een vervanger als Aktas verkocht wordt?
Achterhoede is al jaren zeer kwetsbaar en nu al helemaal!

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

23 Feb 2025 22:53
De ellende begint eigenlijk al bij het verliezen van de toss. MVV moet richting AngelSide spelen en de achterhoede kijkt tegen de zon in. Dat een keeper dan zonder zonneklep begint, is al een teken van amateurisme. 

En dan ligt de bal binnen 5 minuten er drie keer in. Slap verdedigen: het was verbijsterend. Ik kom zo'n 63 jaar bij MVV, maar zo slap beginnen heb ik in een thuiswedstrijd nog niet meegemaakt. En dan staat er ook nog een laatste kans op een periodetitel op het spel. Onbegrijpelijk.

Dit team heeft echt wel voetbalkwaliteiten, maar lijkt mentaal nogal labiel. Het geloof in eigen kunnen is buiten De Geusselt al minimaal. En het team lijkt bij tegenslag uit elf individualisten te bestaan. Iedereen probeert in zijn uppie de ban te breken. Overleg, overzicht en kalmte ontbreekt dan. Er staat dan geen team.

Toen Klaasen meer centraal achterin ging spelen, kwam er iets meer controle. MVV kreeg zowaar enkele kansen. Maar ook de voorhoede had een offday.

Ik denk dat Coomans voorlopig zijn plekkie kan vergeten. Zo'n jong en onervaren duo centraal achterin is te kwetsbaar. Dat heeft de trainer volgens mij niet goed ingeschat. Een tactische fout tegen een sterk team als ADO. Ik zou daar Marko Kleinen naast Francis posteren. En Klaasen kort daarvoor als controlerende middenvelder. Ik vond overigens Francis helemaal niet zo slecht acteren; zeker zijn rushes naar voren vind ik indrukwekkend.

Deze wedstrijd moet zeker niet vlug vergeten worden. Er kan lering uit worden getrokken. Het heeft op bijzonder pijnlijke wijze de mankementen van MVV blootgelegd. Die liggen wat mij betreft op het mentale vlak, teamspirit en een soms wat flegmatieke trainer. Die zegt me iets te vaak dat MVV iets gaat proberen. Proberen? De beuk erin! Dat het thuispubliek zo belangrijk is? Natuurlijk, maar zorg dat je daar als team niet afhankelijk van wordt. Dat ze elkaar supporteren in het veld.

Maak van deze jongens kerels, beste Edwin!
The following user(s) said Thank You: jovkle, bokkesprongen, Hill

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Feb 2025 01:22
Slechtste eerste kwartier wat ik ooit heb gezien bij MVV.
Dat je een snelle tegengoal kan krijgen is geen schande. Maar direct daarna de 0-2, en kort daarna de 0-3. Dat is echt schandalig man.
Je schopt dan toch gewoon iemand doormidden? Dat kan gewoon niet eens twee keer gebeuren. Maar ons gebeurd het drie keer achter elkaar..

Coomans straalt echt niks uit.
Speelt nu ondertussen ook al een tijdje bij ons maar vind het echt nog steeds niet veel.
Francis staat er net en moet het ook maar even doen. Je mist bij veel gasten toch gif op zulke momenten om eens een smerige overtreding te maken zodat je niet snel nog zo'n goal tegen krijgt. Je had Nijhuis als scheids die trekt nooit geel zo vroeg in de wedstrijd dus daar had je gewoon op in kunnen spelen.

Met klap op de vuurpijl de 0-4 voor rust.
een van de meest schandalige eerste helften ooit die ik thuis heb gezien tot nu toe.
En dat in een cruciale pot als je nog iets in de periode had willen doen...
Smeets zal zich wel op hebben gevreten, maar die heeft het met z'n schorsing er ook zelf naar gemaakt.

Dat Hermans ook maar eentje er uit haalt bij rust. Je had er eigenlijk gelijk drie moeten wisselen.
ADO liet het verder natuurlijk lopen want echt hoefden ze niet meer.

Laten we deze pot heel gauw vergeten en mag hopen dat ze tegen Vitesse volgende week uit een totaal ander vaatje tappen.
Want er gaan toch 350+ supporters die kant op in het Carnavals weekend.

Het seizoen lijkt me wel klaar tenzij je een bizarre reeks gaat neerzetten.
Maar daar ga ik niet van uit.
Bouwen naar volgend seizoen.
Zou graag Amine Amghar eens willen zien debuteren.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Feb 2025 08:48
Tsja.

Heeft weinig zin hier een diepgaande analyse op los te laten, maar toch. Heb net de samenvatting maar eens bekeken. 

0-1 slordig en gemakkelijk balverlies Coomans, Schenk die veel te laat naar binnen stapt waardoor zijn directe tegenstander Van Mieghem zo kan doorlopen naar Matthys en 0-1.
0-2 Coomans die zijn man aan de verkeerde kant dekt, Klaassen is te laat en weer raak.
0-3 Coomans laat de spits eerst helemaal inzakken en rent er op het laatste moment achteraan waardoor het compleet openligt en die spits zonder enige druk door kan tikken. Naar een speler die hard rent terwijl Esajas en Schenk naar elkaar kijken. Die geeft hem voor richting het centrum waar uiteraard Coomans niet meer staat want die was vol, maar veel en veel te laat, uitgestapt.

Coomans heeft veel te vaak van dit soort fouten, zeker als hij niet door Aktas aangestuurd wordt. Die jongen is toch al 23 en heeft meer dan 100 wedstrijden in het betaald voetbal op de teller. Mag hopen dat die volgend seizoen geen basisplaats meer heeft maar dat we een vervanger voor hem halen. Francis is zeker niet foutloos maar is met 19 jaar en 13 wedstrijden in het profvoetbal al een stap verder dan Coomans. Haal een ervaren centrale verdediger à la Aktas en geef Francis volgend jaar maar een basisplaats en zie hem opbloeien. 

Schenk is erg wisselvallig, sommige wedstrijden dit seizoen echt heel sterk. En sommige wedstrijden heel knullig. Heb het idee dat er tussen Coomans en hem werkelijk 0 chemie is waardoor het soms totaal openligt. Ze voelen elkaar niet aan en communiceren op het oog niet goed met elkaar. Hermans is nota bene zelf linksback geweest, die moet flink met Schenk aan de slag om dit soort zaken er uit te halen. 

Mannen als Kleinen en Buifrahi moeten met verbijstering zien hoe een Esajas in de basis mag starten en zij mogen banken. 

Seizoen voorbij, hopelijk pakken we wel nog wat punten zodat het geen complete nachtkaars wordt. Zonde. Want de hele KKD op drie of vier teams na is brandhout, play-offs waren dit seizoen echt wel mogelijk. 
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Tuor, jovkle, bokkesprongen

• Hill
  • Hill's Avatar
  • Away
  • New Member
  • New Member

24 Feb 2025 08:57
Zoals RoedwitHart ook al aangeeft, hoe kun je als keeper zonder pet beginnen als je zo frontaal tegen de zon in kijkt..
De drie tegengoals kwamen ook door zwak verdedigen maar hoefden echt niet alle drie erin. Na die 0-3 is het eigenlijk al gespeeld binnen 5 minuten. Schandalig.

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Feb 2025 09:47
Onthutsend en teleurstellend. Je kunt snel achterkomen ok, maar zo labiel voetballen zonder eens n harde overtreding te maken... Deze wedstrijd toont niet alleen de zwaktes aan bij het 'team', maar ook bij de coach/trainer. Noch kraak noch smaak deze man. Zowel in interviews als langs de lijn. is dit wel de juiste man om een team te motiveren ? Als je wacht tot de rust omdat je iemand niet wil afbranden, heb je het niet, slappe hap. je verwacht toch meteen 1-2 wissels. Vervolgens minuut 71 (a la veberne) ,2e 72e (waarom niet tegelijk ?) en minuut 80 Buifrahi en 83e minuut Sleegers erin. Typisch een coach die denkt, laat maar zolang mogelijk staan om de score te beperken. Er is maar 1 reden waarom men met hem doorgaat en dat is geld. Want n goede ontwikkeling waarover wordt gesproken is er helemaal niet. Geef maar eens een naam die zich individueel bovengemiddeld ontwikkelt heeft.

Met 6 punten achter de laatste PO plek is het seizoen toch wel gespeeld lijkt het. Hopelijk gaat van Geneugden de selectie eens goed onder de loep nemen. Selecteer door, verleng bepaalde contracten niet, breng er meer evenwicht in, begeleid (bank)spelers naar de uitgang aan, neem n 'gok' (je weet nooit wat je terugkrijgt). Tuurlijk hangt t samen met budget, maar toon in ieder geval aan naar de supporters die telkens komen dat er wordt geprobeerd vooruit te gaan.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Sjarelke
  • Sjarelke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

24 Feb 2025 10:10
Na de schandalige vertoning van gisteren is wel duidelijk waar het aan schort: energie, mentale weerbaarheid en vooral kwaliteit.

Ik wil de MVV-technische staf van MVV wel helpen:
Niet meer verlengen: Coomans - Slegers - Zeegers - Schenk - Esajas - Librici en Kleinen.
Daar komt MVV niet verder mee.

En hopelijk houdt de technische staf op met te roepen dat het jongens uit de regio en/of eigen kweek zijn; als ze niet voldoende kwaliteit hebben zijn ze niet geschikt. Punt.

Na gisteren kun je het hele elftal wel verkopen op Klaasen en El Basri na. Dat waren m.i. de enige 'voldoendes'.
Gisteren ook niets gezien van Silva Timas overigens, maar die doet het normaliter een stuk beter.

Time to create page: 0.310 seconds