MVV - FC Emmen, vr 28 maart 2025, 20.00u
- Jim Cemint
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV - FC Emmen, vr 28 maart 2025, 20.00u
27 Mar 2025 16:17 - 27 Mar 2025 16:20
Coomans en Schenk geschorst. Mooie gelegenheid dus om eens een ervaren kracht naast Simon Francis te zetten. Robert Klaasen bijvoorbeeld. Of Marko Kleinen, die heeft ook wel eens centraal achterin gespeeld toen de spoeling daar dun was. Misschien pakt dat beter uit dan de twee toch wel jonge en redelijk onervaren gasten die sinds het vertrek van Aktas ons centrale verdedigingsduo zijn gaan vormen. Met dezelfde inzet als tegen De Graafschap en het publiek achter de ploeg moet gewoon minimaal een punt gehaald kunnen worden tegen Emmen. En waarom geen drie? Kom op die roeie!
Mijn elf namen: Mathys, Zeegers, Francis, Klaasen, Tehubijuluw, Kleinen, El Basri, Smeets, Buifrahi, Braken, Esajas
Mijn elf namen: Mathys, Zeegers, Francis, Klaasen, Tehubijuluw, Kleinen, El Basri, Smeets, Buifrahi, Braken, Esajas
Last edit: 27 Mar 2025 16:20 by Jim Cemint.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - FC Emmen, vr 28 maart 2025, 20.00u
28 Mar 2025 22:50 - 28 Mar 2025 22:50
Kneiterhard gewerkt en minimaal een punt verdiend.
Neemt niet weg dat we echt enorm kwaliteit te kort komen in alle linies.
Slechts 3500 toeschouwers, hopelijk geen voorbode voor komend seizoen.
Neemt niet weg dat we echt enorm kwaliteit te kort komen in alle linies.
Slechts 3500 toeschouwers, hopelijk geen voorbode voor komend seizoen.
Last edit: 28 Mar 2025 22:50 by ASR.
- Driver
-
- Platinum Member
-
28 Mar 2025 22:55
Een hard werkend Mvv gezien en totaal onterecht verloren. Schandalig hoe die Emmen spelers aan het uitlokken waren na die goals, een scheidsrechter moet hier tegen optreden..
Francis, Klaasens en Smeets speelden goed, al waren de eerste 2 betrokken bij de goals.
Iedereen heeft het altijd hier op het forum over Buifrahi, ik snap dat hij niet eerste keus is, altijd hardwerkend, alles opeisend maar laat te weinig efficient aanvallend zien. Esajas is geheel uit vorm, niets lukt bij hem, Theubijuluw speelde heel onwennig als back.
Mvv speelde op volle inzet maar het zat vanavond niet mee.........we missen toch bepaalde kwaliteiten bij de meeste spelers om mee te doen in het linker rijtje van de KKD divisie.
Francis, Klaasens en Smeets speelden goed, al waren de eerste 2 betrokken bij de goals.
Iedereen heeft het altijd hier op het forum over Buifrahi, ik snap dat hij niet eerste keus is, altijd hardwerkend, alles opeisend maar laat te weinig efficient aanvallend zien. Esajas is geheel uit vorm, niets lukt bij hem, Theubijuluw speelde heel onwennig als back.
Mvv speelde op volle inzet maar het zat vanavond niet mee.........we missen toch bepaalde kwaliteiten bij de meeste spelers om mee te doen in het linker rijtje van de KKD divisie.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Brncic
- Brncic
-
- Platinum Member
-
28 Mar 2025 23:04
De gifbeker moet helemaal leeg… Als één ploeg het verdiende te winnen was het MVV wel. Verdediging prima, Klaasen de aanjager. Maar voorin toch echt te weinig. Braken liet het opnieuw niet zien. We missen een type a la Livramento: snelheid en een actie. Kassimi viel niet verkeerd in, 1-2 was een goeie goal. 2-2 was terecht geweest, maar het is uithuilen en volgend jaar een nieuwe poging. De potentie is er best, maar we missen gif en stootkracht voorin.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, jovkle
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
28 Mar 2025 23:21De gifbeker moet helemaal leeg… Als één ploeg het verdiende te winnen was het MVV wel. Verdediging prima, Klaasen de aanjager. Maar voorin toch echt te weinig. Braken liet het opnieuw niet zien. We missen een type a la Livramento: snelheid en een actie. Kassimi viel niet verkeerd in, 1-2 was een goeie goal. 2-2 was terecht geweest, maar het is uithuilen en volgend jaar een nieuwe poging. De potentie is er best, maar we missen gif en stootkracht voorin.
verdediging prima ? 😂😂😂😂😂
- Brncic
-
- Platinum Member
-
29 Mar 2025 07:10
Ik vond de verdediging inderdaad prima, zeker met Kleinen op een voor hem vreemde positie. Francis was sterk in de duels en goed passend, zelfs met zijn zwakkere linker, hij liet zich alleen te makkelijk uitspelen bij de goal.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- Buurke76
-
- Elite Member
-
29 Mar 2025 09:08
Eerste half uur prima (wat is de norm in dit seizoen ;( )Maar goed, de tactiek. Lange bal op Braeken, hij kopt hem door op de diepgaande middenvelder…dat is de theorie. In de praktijk gewoon 0x een diepgaande middenvelder dus Braeken kopt de bal door op niemand…tja zo creëer je inderdaad geen kans.
en als Buifrahi (doet zijn best maar niet veel lukt) en Esajas (volgend seizoen Scharn 4?) op de flanken staan tja, dan kun je nog uren voetballen zonder te scoren
kut scheids maar zo een Te Wierik, wint gewoon elk duel en zet zijn verdedigers goed neer. Zo iemand ontbreekt gewoon bij ons.
ben bang komende vrijdag voor een 0-5, Excelsior is 4 klassen beter.
en als Buifrahi (doet zijn best maar niet veel lukt) en Esajas (volgend seizoen Scharn 4?) op de flanken staan tja, dan kun je nog uren voetballen zonder te scoren
kut scheids maar zo een Te Wierik, wint gewoon elk duel en zet zijn verdedigers goed neer. Zo iemand ontbreekt gewoon bij ons.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
29 Mar 2025 10:45 - 29 Mar 2025 15:59Eerste half uur prima (wat is de norm in dit seizoen ;( )Maar goed, de tactiek. Lange bal op Braeken, hij kopt hem door op de diepgaande middenvelder…dat is de theorie. In de praktijk gewoon 0x een diepgaande middenvelder dus Braeken kopt de bal door op niemand…tja zo creëer je inderdaad geen kans.
Ben ook bang voor een afstraffing maar drink dit seizoen tot de laatste druppel leeg en blijf hoop houden op een beter seizoen 25/26 en de weg omhoog.
Mvv is nu eenmaal mijn leven heb hele mooie jaren meegemaakt in de eredivisie vooral in de jaren 70/80.
Bestel in mei weer mijn zoveelste seizoenskaart kijk waar we financieel vandaan komen het kan alleen maar beter gaan.
De huidige selectie is gewoon te zwak en heeft geen dragers alleen maar naar vermogen werkende spelers.
Gister speel je voor minimaal een punt en misschien zelfs meer onterecht dat die pingel niet gegeven word.
Het enigste waar ik mij aan ergerde was dat feestje van die Emmen spelers bij ons in de hoek van de angelside en een scheids die daar niet tegen optrad,het word tijd voor een kaart.
Nu is de enigste gestrafte die biergooier KNVB word wakker en deel wat gele printen uit!….mvrgr Ampa.
....
Last edit: 29 Mar 2025 15:59 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, itsman, peeke, Buurke76
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
29 Mar 2025 17:25 - 29 Mar 2025 17:36
Gisteren was in mijn ogen een win win wedstrijd . Als MVV gewonnen had was ik blij nu MVV verloren heeft van een directe concurrent van de kots van het zuiden , en de kots van het zuiden met 0-2 achter staat tegen Venlo kan mijn weekend niet meer kapot . Als Venlo wint vandaag staan die mofen met nog 6 wedstrijden te gaan 5 punten van een playoff plaats .
ps
programma van die moffen . Den Haag/Volendam/Emmen/Eindhoven/Graafschap en Vitesse . Dit is een loodzwaar programma voor 045.
ps
programma van die moffen . Den Haag/Volendam/Emmen/Eindhoven/Graafschap en Vitesse . Dit is een loodzwaar programma voor 045.
Last edit: 29 Mar 2025 17:36 by Sjonnie.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
29 Mar 2025 20:06
Van 0-2 naar een heerlijke afslachting. Waarom lukt MVV dat daar nooit eens.....
The following user(s) said Thank You: Raadgek
Time to create page: 0.282 seconds