MVV - Excelsior
- Hill
-
Topic Author
- New Member
-
MVV - Excelsior, 4 april 2025
03 Apr 2025 19:26 - 05 Apr 2025 11:05vermoedelijke opstelling:
Goal:
Matthys
Verdediging:
Schenk, Coomans, Francis, Zeegers
Middenveld:
Klaasen, El Basri, Smeets
Aanval:
Buifrahi(!), Braken, Esajas
Onze succesvolle centrumverdediging is weer terug. De ingreep van vorige week (die de verdediging enigzins versterkte) bleek puur uit nood geboren, niet vanuit enig tactisch inzicht van Hermans.
Buifrahi gelukkig wel in de basis. Maar waarschijnlijk ook enkel omdat Timas niet inzetbaar is.
Ieder met een rood wit hart wens ik een fijne vrijdag, geniet van de zonnige middag!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - Excelsior
03 Apr 2025 21:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Punterke
-
- New Member
-
04 Apr 2025 22:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2025 22:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mithrandir
-
- Away
- Premium Member
-
04 Apr 2025 22:37Waar Esajas wekelijks laat zien totaal niet op dit niveau mee te kunnen, is die Kasimi toch wel echt het toppunt. Waar Esajas schittert in het maken van verkeerde keuzes, krijgt Kasimi het nog voor elkaar om als een soort Diva over het veld te flaneren.
tjah Hermans. Ga er maar aanstaan. Je beste spelers geblesseerd, aanvoerder verkocht in de winterstop. Waar Maurice nog 2 assistenten had, mag jij het doen met eentje. Oh wacht! Boudewijn Zenden komt soms ook een uurtje helpen. Selectie zonder enige diepgang, lachwekkend. Boufrawie het zogenaamde top talent… kerel maakt 2 doelpunten per seizoen. Geen kwaliteiten zoals een Bommel, Steuckers, Livramento, Kostons.. behalve Smeets en de keeper is het dikke middelmaat.
ik had zelf veel meer verwacht van Hermans. Maar ik vraag me af wie een selectie met deze belabberde samenstelling van staf, en kwaliteit aan de praat krijgt.
Ik weet het even niet meer.
- Buurke76
-
- Away
- Elite Member
-
04 Apr 2025 22:38Ik mag hopen dat als Esajas zich in Sittard meldt dat ze de deur dichthouden…maar volgende week weer gewoon in de basis.
wat worden de counters weer dramatisch uitgespeeld, dan vraag je er om.
conclusie: ut is nix en met dit zooitje weurt ut auch nix
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2025 22:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2025 22:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Away
- Senior Member
-
05 Apr 2025 00:27 - 05 Apr 2025 00:42Excelsior wist zich eigenlijk geen raad met het voetbal van MVV en begon steeds opportunistischer de bal naar voren te pompen. Eigenlijk was er geen vuiltje aan de lucht. Jammer van die bal tegen de paal....
Totdat Excelsior alles-of-niets ging voetballen met twee extra stormrammen voorin erbij. Als de trainer dan gaat wisselen en Kleinen en Braken eruit haalt en Slegers en Kassimi brengt, dan maak je het je eigen achterhoede wel erg moeilijk. Dan voetbal je niet meer onder die druk uit. Slegers en Kassimi zijn geen spelers die voetballen met het mes tussen de tanden. Eerst verprutste MVV (Kassimi) nog een kansrijke uitval die de 2-0 had moeten opleveren. En dan brengt de tactische wissel van Excelsior hen alsnog de niet verdiende overwinning.
Trainer: waarom versterk je de verdediging niet als Excelsior twee extra spitsen brengt? Onbegrijpelijk dat hij twee ideale schoonzonen brengt als antwoord. Ik vind dit echt blunder wissels.
MVV heeft meer spelers nodig als Klaassen. Vechten, klieren, overtredingen durven maken. Spelers die een overwinning over de streep kunnen trekken met krapuul-voetbal.
1 punt uit de laatste 7 wedstrijden. Bah bah. En echt erg frustrerend want het voetbal (Smeets!) was echt niet slecht. En er werd hard gewerkt. Maar de tactische keuzes en een te lieve selectie zijn uiteindelijk doorslaggevend voor alweer een nederlaag. Zeker onterechte nederlagen doen extra veel pijn. Maar de trainer mag bij zichzelf te rade gaan, want voor mij was hij met zijn wissel beleid fataal vanavond.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
05 Apr 2025 00:45 - 05 Apr 2025 00:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Away
- Senior Member
-
05 Apr 2025 10:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
05 Apr 2025 12:17Met een beetje geluk had Mvv deze wedstrijd gewonnen maar helaas sloeg Excelsior in de slotfase nog toe tot groot verdriet van veel Mvv supporters.
Smeets was gisteren weer de absolute uitblinker, jammer dat hij niet veel goede spelers naast zich heeft staan, Bryan was overal te vinden op het veld.
Tja, wat wil je Hermans nu verwijten? Meestal is het altijd de schuld van de trainer, maar ik denk dat dit het maximum is wat hij uit zijn spelers kan halen.
Inzet en passie was er genoeg maar je mist gewoon kwaliteit in deze ploeg, niet gek met zowat de laagste begroting van de KKD.
Mag hopen dat we komend seizoen de ploeg een kwaliteitsinjectie mag krijgen anders blijft het onderaan hobbelen in de KKD..............
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Apr 2025 13:54 - 05 Apr 2025 14:10Esajas en Kassimi .. man man man. Die 2 snappen er echt, maar dan ook echt niks van.
Waar Esajas wekelijks laat zien totaal niet op dit niveau mee te kunnen, is die Kasimi toch wel echt het toppunt. Waar Esajas schittert in het maken van verkeerde keuzes, krijgt Kasimi het nog voor elkaar om als een soort Diva over het veld te flaneren.
tjah Hermans. Ga er maar aanstaan. Je beste spelers geblesseerd, aanvoerder verkocht in de winterstop. Waar Maurice nog 2 assistenten had, mag jij het doen met eentje. Oh wacht! Boudewijn Zenden komt soms ook een uurtje helpen. Selectie zonder enige diepgang, lachwekkend. Boufrawie het zogenaamde top talent… kerel maakt 2 doelpunten per seizoen. Geen kwaliteiten zoals een Bommel, Steuckers, Livramento, Kostons.. behalve Smeets en de keeper is het dikke middelmaat.
ik had zelf veel meer verwacht van Hermans. Maar ik vraag me af wie een selectie met deze belabberde samenstelling van staf, en kwaliteit aan de praat krijgt.
Ik weet het even niet meer.
Dan heb je toch met de zonnebril opgezeten gisteravond.
Ik zag toch echt wel een Buifrahi met een enorme drive kreeg hij maar eens meer speelminuten!
Dalijk als Timas terug is samen met Mmaee zal hij wel weer naar de bank verkassen.
wetende Dat Sy en Dessel ook nog dit seizoen hun minuten gaan maken!
Buifrahi moet veel opboksen tegen over welke andere speler dan ook!
Esajas een keer paal en een ontrecht afgekeurd doelpunt had man off de match kunnen zijn is het niet dat hij vaak de moeilijkste optie zoekt en veel balverlies heeft….mvrgr …Ampa.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
05 Apr 2025 14:00 - 05 Apr 2025 14:08MVV liet deze wedstrijd best goed voetbal zien. De eerste tien minuten tikte Excelsior MVV bijna tureluurs. Maar ze herstelden zich goed en werden gelijkwaardig. MVV had gevaarlijke counters en uit een gevaarlijke uitbraak scoorde Sven Braken met een fraaie loopactie de 1-0 binnen.
Excelsior wist zich eigenlijk geen raad met het voetbal van MVV en begon steeds opportunistischer de bal naar voren te pompen. Eigenlijk was er geen vuiltje aan de lucht. Jammer van die bal tegen de paal....
Totdat Excelsior alles-of-niets ging voetballen met twee extra stormrammen voorin erbij. Als de trainer dan gaat wisselen en Kleinen en Braken eruit haalt en Slegers en Kassimi brengt, dan maak je het je eigen achterhoede wel erg moeilijk. Dan voetbal je niet meer onder die druk uit. Slegers en Kassimi zijn geen spelers die voetballen met het mes tussen de tanden. Eerst verprutste MVV (Kassimi) nog een kansrijke uitval die de 2-0 had moeten opleveren. En dan brengt de tactische wissel van Excelsior hen alsnog de niet verdiende overwinning.
Trainer: waarom versterk je de verdediging niet als Excelsior twee extra spitsen brengt? Onbegrijpelijk dat hij twee ideale schoonzonen brengt als antwoord. Ik vind dit echt blunder wissels.
MVV heeft meer spelers nodig als Klaassen. Vechten, klieren, overtredingen durven maken. Spelers die een overwinning over de streep kunnen trekken met krapuul-voetbal.
1 punt uit de laatste 7 wedstrijden. Bah bah. En echt erg frustrerend want het voetbal (Smeets!) was echt niet slecht. En er werd hard gewerkt. Maar de tactische keuzes en een te lieve selectie zijn uiteindelijk doorslaggevend voor alweer een nederlaag. Zeker onterechte nederlagen doen extra veel pijn. Maar de trainer mag bij zichzelf te rade gaan, want voor mij was hij met zijn wissel beleid fataal vanavond.
Als hij achter twee spelers er in zet ipv voor/middenveld blijf je alleen maar achter hangen en dan krijg je ze ook om de oren,eindconclusie we hebben niks anders meer hier moeten we het seizoen mee uitvoetballen met nog wedstrijden tegen 3 jonge teams…mvrgr Ampa
- Hill
-
Topic Author
- New Member
-
05 Apr 2025 20:17Please Log in or Create an account to join the conversation.