Jong PSV - MVV maandag 14-4-2025 20.00 uur

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar Topic Author
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

Jong PSV - MVV maandag 14-4-2025 20.00 uur

13 Apr 2025 10:40
MVV kan vrijuit voetballen omdat er qua competitiestand eigenlijk niets meer op het spel staat. Ik ben benieuwd of trainer Hermans nieuwe spelers een kans durft te geven (talenten, lang geblesseerden die terugkomen). Van Dessel? Sy?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Jong PSV - MVV maandag 14-4-2025 20.00 uur

13 Apr 2025 14:09
Vooral doen als ze echt fit blijken en breng ze maar rustig voordat ze zometeen weer lang er uit liggen. Volgend seizoen hebben we ze weer echt nodig.

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

13 Apr 2025 19:27
Morgen weer leuke sfeer op de hoofdtribune met de nodige Sjengen. Tijd voor een driepunter maar met de geblesseerde aanvallers zie ik dat niet zitten. 1-1 dan maar.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2025 14:28
Eindhovens Dagblad:

Bosz stuurt vier spelers naar Jong PSV, dat voor het eerst in 2025 wil winnen
Jong PSV wacht nog altijd op de eerste zege in de Keuken Kampioen Divisie van 2025. De ploeg van Alfons Groenendijk wist de afgelopen weken wel wat punten te sprokkelen, maar een zege zat er nog niet in. Tegen MVV moet dat maandagavond op het eigen trainingscomplex gebeuren, waarbij Jong PSV vrijwel zeker vier spelers uit de A-selectie aan boord heeft.

Je moet inloggen om het hele artikel te kunnen lezen, dus ik weet niet om welke 4 het gaat.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2025 14:42
Tygo Land, Isaac Babadi, Niek Schiks en Esmir Bajraktarevic

Maar denk dat we zonder deze spelers ook al erg veel moeite met ze zouden hebben..

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2025 16:10
Haha, als straf moeten ze van MVV winnen. Respectloos zoiets.

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2025 17:58
Competitievervalsing

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2025 22:10
De commentator zei dat MVV er nog weinig zin in had, en dat was de beste samenvatting vandaag. De vleugels onzichtbaar, Braken echt onthutsend zwak, Kleinen die geen duel wint, Coomans die goede momenten afwisselt met hele zwakke. 
Onvoorstelbaar hoe slecht MVV de ruimte die er toch genoeg lag uitspeelde. Basisdingen als spelers vrijspelen via een driehoekje, een simpel een-tweetje of een splijtende pass ontbreken allemaal. Toevalsvoetbal is het. Dat Smeets dan na afloop nog heel fel in discussie gaat met trouwe fans die er toch maar weer waren, was het dieptepunt. Alleen voor deze mensen zou je al 1000 procent moeten geven, ook als het nergens meer om gaat…
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Hill
  • Hill's Avatar
  • New Member
  • New Member

14 Apr 2025 22:10
‘Het plezier is uit het spel van MVV’, merkte de commentator op. Veel irritatie ook weer aan het einde, ik vraag me af of Smeets nog een seizoen blijft. Ik denk het haast niet als er geen versterking en andere trainer komen. We hebben een trainer nodig die de ploeg inspireert, die uitstraalt dat hij weet hoe de tegenstander te verslaan. De hele ziel is uit deze ploeg en dat mag een trainer zich altijd aanrekenen.

Zeker geen geniaal PSV vandaag, die waren gewoon te pakken. Ook al zie je dat er technisch wel potentieel in die ploeg zit. Zoals die Bajraktarevic en die linksback van Psv had een goede pass in huis.

Coomans speelde toch aardig, soms mooie openingen. Buifrahi wisselend, balverlies en overtredingen maar ook soms met redelijke acties.Smeets stabiel en attent bij zijn goal na de fout van PSV, maar ook veel frustrstie. Er moet echt kwaliteit bij, een of twee jongens met kwaliteit waarmee Smeets samen kan optrekken. Dit is voor hem ook geen doen. Al moet hij ook kritisch naar zichzelf blijven en niet alles op anderen schuiven.

Matthys keepte toch weer goed en heeft ook vaak goede snelle opbouw. Net als bij Aktas onderschatten we het effect van een eventueel vertrek.Esajas af en toe gevaarlijk voor de goal, maar terugverdedigend vond ik m niet zo sterk.Schenk aardig goed vandaag.Klaassen goed over de hele wedstrijd, maar te zwak erin gegaan bij de 3-1.

Je hoeft dit niet te verliezen. Met meer vertrouwen en wat meer geluk win je dit soort wedstrijden.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

14 Apr 2025 23:42
Er zit geen strijd meer in, gelaten lopen ze over het veld. Typerend was dat Braeken na afloop erg boos was en erg geïrriteerd was (volgens mij gericht op Smeets die in discussie ging met de fans).

wisselen na 75 minuten, maar ja bij de reserves loopt ook geen spits die een goal kan maken

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar Topic Author
  • Away
  • Senior Member
  • Senior Member

14 Apr 2025 23:48
Uit de laatste 8 wedstrijden halen ze welgeteld 1 punt. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt. De enige bindende factor lijkt het thuispubliek. Dat lijkt het vuurtje nog te kunnen aanwakkeren. Maar dit: geen zelfvertrouwen, geen inspiratie, geen spelplezier, geen leiding in het veld, geen geloof. Dit kan zo toch niet langer? Niet nog zo'n seizoen graag! Er moet kwaliteit en mentaliteit bij. 

• ErikOranje
  • ErikOranje's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

15 Apr 2025 08:36
Het seizoen is al een paar weken over en dat zag je gisteren ook. Lijkt me ook iets natuurlijks, dat je als speler weet dat het nergens meer om gaat. Natuurlijk moet je dan toch altijd 100% inzet verwachten en de wil om te winnen, maar je speelt op dit soort avonden niet meer met het mes tussen de tanden.  Het liefste zou je de laatste wedstrijden schriftelijk afdoen en de focus naar volgend seizoen, maar dit toetje hoort er helaas nog bij. Nog 2 keer thuis alles geven voor het publiek en dan door naar volgend seizoen. 

Het mooie is altijd dat het er volgens seizoen toch weer anders kan uitzien. De moed zakt nu af en toe in je schoenen, maar met volgend jaar 3/4 spelers erbij die het niveau omhoog halen en met de geblesseerde Timas, Van Dessel en Mmae zou er toch weer een elftal kunnen staan die mee kan doen voor het linker rijtje. Ben benieuwd naar de stappen die MVV volgend seizoen wil maken. Dit seizoen begon natuurlijk vanuit een bijna faillissement en ik kan me daarin voorstellen dat ook die voorbereiding en planning voor spelers niet ideaal was. Want tot en met juni wist een speler niet eens of MVV wel zou bestaan, dus waarom zou hij daar dan tekenen als er ook andere opties zijn.  Nu is op dat gebied rust en kan de best mogelijke selectie worden samengesteld voor de financiële middelen. 

The following user(s) said Thank You: Jacques, RoedWitHart

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Apr 2025 08:57
 met de geblesseerde Timas, Van Dessel en Mmae zou er toch weer een elftal kunnen staan die mee kan doen voor het linker rijtje. 

Dit is natuurlijk wel waar we ons aan vast kunnen houden. Matthys zal helaas vertrekken maar buiten hem gaat er (vooralsnog) niemand weg waar we rouwig om moeten zijn. Als we een goede vervangende keeper halen en twee of drie rake aankopen doen, speel je opeens mee voor play-offs. Zo klein zijn de verschillen nu eenmaal.
Ik zou zeggen een goede keeper, goede centrale verdediger, goede spits er bij en de wereld ziet er al heel anders uit. Die drie posities met een Francis die heel hard groeit, een Smeets die niet alles alleen hoeft te doen (zeker als Van Dessel fit is), een Timas en Mmae die ook verder doorgroeien... Als dat allemaal goed valt, dan zijn Schenk, Sy, Zeegers en noem maar op opeens ook gewoon redelijke backs. Dan zijn El Basri en Kleinen heel nuttige middenvelders.

Maar tegelijkertijd: dit is heel gemakkelijk praten, iedere club zoekt een goede keeper en een goede spits. 
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Apr 2025 09:48
Na gisteravond kun je eigenlijk wel een conclusie trekken over afgelopen seizoen.
Als je MVV vooral de tweede helft van de comp ziet voetballen kun je echt wel wat conclusies trekken!
Als je de spelers een beetje langsgaat kwa naam kun je echt wel zien dat we niet echt zijn doorgegroeid bewijst die erg lage comp plaats.
Nu na 34 wedstrijden heb je 8 wedstrijden gewonnen,10 gelijk en 16 wedstrijden verloren!
Met als uit springers Feyenoord/Telstar//DenBosch en Roda voor de rest was het vaak hetzelfde en veel in de laatste minuten alles weggeven!
De trainer blijft maar elke keer roepen in de voor en nabeschouwingen dat ze goed getraind hebben en hij een potentie ziet in de groep en groei eigenlijk elke week hetzelfde riedeltje dit tot grote onvrede bij de supporters!
Ik vind dat Hermans niet echt de hand naar de selectie naar de selectie kan uitsteken en deze groep niet echt positief kan beïnvloeden,ja misschien op de training maar zie hier niks van terug op de gemiddelde uit en thuiswedstrijd.
Ik vind hem te weinig passie hebben tijdens de wedstrijd en ook niet vaak gelukkig in zijn wissels ben ook heel eerlijk had liever een andere trainer voor de groep zien en vind het jammer dat hij bijgetekend heeft,laat hem dan maar volgend seizoen mijn ongelijk bewijzen.
Dan ook iets aan onze TD word het niet eens tijd dat hij zijn netwerk gedeeltelijk gaat verleggen naar Duitsland?
Hij blijft bijna alleen maar in zijn Belgisch netwerk hangen maar vind niet dat hij er erg goed in is geslaagd dit seizoen!
Als ik de spelers bij naam analyseer kom ik tot de volgende conclusie.
Matthys had rustig een keer kunnen banken niet omdat hij slecht keept maar ik vind dat je de tweede keep ook af en toe moet laten spelen nu kiest Thijs Lambrix ook eieren voor zijn geld en kun je een compleet trio keepers keepers aan gaan trekken!
Aktas had je eigenlijk niet mogen laten vertrekken maar ik begrijp deze wel we kunnen nog enigszins cashen voordat hij in de zomer zoals redelijk wat anderen dan gratis de deur zou uitwandelen.
Maar mede door zijn vertrek zijn Coomans en Francis in het luchtledige terecht gekomen en dat kun je ze niet kwalijk nemen vind ik maar we missen nu gewoon een degelijke CV die onmisbaar is in een elftal.
Dan Librici te weinig minuten zien spelen maar tot nu toe niet echt het talent of te weinig gespeeld dat door niet die groei gemaakt?
El Hari het grote vraagteken bij de supporters aangetrokken en nog geen minuut in aktie gezien?
Francis en Coomans zo als eerder vermeld hebben potentie maar missen één routenier op de plek van CV.
Tehubyuluw nog te weinig in aktie in actie gezien te weinig speelminuten.
Milan Hofland ook veels te weinig minuten gemaakt die zal wel vertrekken na dit seizoen en geef hem geen ongelijk!
Tim Zeegers een harde werker maar vaak met oogkleppen op als hij de middellijn gepasseerd is mag voor mij vertrekken en bedankt voor bewezen diensten.
Lars schenk vind ik helemaal niet verkeerd zie in hem best wel potentie.
Kanou Sy daar word wat van verwacht ook door mij ik denk een talent laat hem komend seizoen dit maar laten zien.
Bryan Smeets de onbetwiste leider die dit seizoen vaker heeft laten blijken zeer ontevreden te zijn over zijn medespelers en dit vaker in een wedstrijd met woord en daad heeft laten zien.
En ook gisteravond heel duidelijk aangaf teleurgesteld te zijn wat hij ook de meegereisde supporters vertelde en met hun in discussie ging wat vanuit de supporters die hondstrouw elke uitwedstrijd mee reizen niet in dank werd afgenomen.
Hij gaf volgens mij ook duidelijk aan tenminste zo kwam het op mij over dat hij volgend seizoen bij een bod van een andere club niet meer te zien is in de geusselt ondanks zijn doorlopend contract.
Dan Nabil/Slegers niet echt stappen gemaakt ben benieuwd nu ze bijgetekend hebben!
Foubert mede dankzij blessures ver weggezakt.
Dan Marco kleinen die zie ik ook steeds verder wegzakken helaas had van hem de leidersrol verwacht op het middenveld.
Dan Timas en Dessel in timas zie ik nog wel iemand die nog stappen kan gaan zetten helaas geblesseerd evenals Dessel hoeveel pech kun je hebben!
Dan Mmaee die gebleken heeft dat hij wel die spits kan zijn dit tegenover Braken die mij zwaar tegenvalt zelf te veel moet creëren en zo te weinig op de plaats staat waar hij voor aangetrokken is!
Buifrahi daar is heel erg mee gesold vind ik ik zag en zie in hem echt wel potentie maar die zat op onverklaarbare wijze redelijk wat wedstrijden op de bank blij dat hij bijgetekend heeft.
Kassimi redelijk wat wedstrijden gemist en de minuten die hij speelde helemaal niet overtuigend.
En dan het verhaal Esajas dat gaat hem echt niet worden maar die is dan ook gehuurd van Sittard en komt volgend seizoen niet meer in het verhaal MVV voor,waarom elke keer weer opstellen en een andere buitenspeler een kans geven?
Dan mijn laatste vraagteken Amine Amgar en werd hem een driejarig contract gegeven maar waarom heeft hij niet zijn minuten gekregen,kijk om je heen in elke comp daar zie je redelijk wat spelers opduiken met dezelfde leeftijd is voor mij een groot vraagteken!
Dan toch ff wat ouwe koeien uit de sloot halen wat doet Hermans meer of anders als Maurice?
Die was niet alleen de lieveling van het publiek maar wel iemand die MVV hoger liet eindigen en vaker met passie langs de lijn stond,en nog altijd staat te springen om weer in de geusselt leiding te mogen geven!
Bestuur en verantwoordelijken denk nog eens goed na over die contract verlenging met onze huidige trainer die niet dat leiderschap bezit en ik bedoel echt niet dat Maurice die opvolger zou moeten zijn.
Jammer dat ik mijn verhaal hier moet neer zetten en geen analyse over de wedstrijd plaats maar helaas weet niet wat ik zou moeten schrijven.
Laten we hopen dat er niet alleen naast het veld maar komend seizoen ook op het veld iets terug te zien is waar de gemiddelde MVV supporter weer trots kan zijn op hun helden…..mvrgr Ampa.

....

Time to create page: 0.339 seconds