Please Log in or Create an account to join the conversation.
Volgens De Limburger is hij hoogstwaarschijnlijk niet fit genoeg om te starten. Misschien zit een inval eurt er wel in?Smeets er niet bij. Weet iemand de reden?
Wat een naargeestige sfeer in de Geusselt, ondanks de overwinning. Begrijpelijk, na een mislukt seizoen, en ook de wedstrijd tegen Ajax was weer slaapverwekkend. Ik had nog gehoopt op een mooi afscheid voor Romain Matthys, maar daar was het duidelijk de wedstrijd niet voor.
wat ik wel echt slecht vond, was dat de spelers
maar zo matig het publiek bedankten. Ik snap dat een dergelijk spandoek niet leuk is om te lezen, maar er zijn ook nog andere tribunes, en de kritiek moet ook voor de spelers toch wel te begrijpen zijn. Er zaten weet ik hoeveel kinderen op de boarding, wachtend op een foto of een handtekening, daar moet je als speler aandacht voor hebben.
hopelijk keert het tij snel. Het gevoel dat we hadden na de redding van de club vorig jaar is snel verdwenen. Dat moet anders, want we zullen het samen moeten doen. Noets de mood verlore heet!!
Ampa zeet:
Ik denk dat de spelers een statement wilde maken en achter de trainer gingen staan anders kan ik het niet begrijpen dat ze linea recta richting tunnel liepen!
Het spandoek zal daar mede debet aan zijn en ook sommige spreekkoren met Hermans rot op!
Er stond ook letterlijk Trainer en spelers succes bij jullie nieuwe clubs en bedankt voor jullie inzet!
Wie kan het een en ander uitleggen want zoals ik het lees klinkt het nogal cynisch of heb ik het mis?…mvrgr Ampa.
WIJ waren er wel. Uit fatsoen MOET je ons komen bedanken door het hele seizoen.
je loopt naar binnen omdat je kwaad bent ivm een spandoek. De makers van het spandoek waren er niet dus asociaal om naar binnen te gaan.
gelukkig kwamen Matthys Buifrahi en Timas wel foto’s maken met de fans.
Tussen Hermans en de fans komt het niet meer goed, hij kan beter zelf opstappen
Sterker nog, het bestuur moet hier ingrijpen. Er is géén chemie tussen fans en trainer en deze actie van vanavond kost je normaal gesproken bij elke zichzelf respecterende club je kop. Hermans exit helaas.