MVV - Jong Utrecht

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV - Jong Utrecht

24 Jan 2026 07:39
Tja, Ik denk op zo een moment aan hoe iemand zich voelt als hij buiten loopt na een dramatische wedstrijd en de 2-2 mist. De volhouder gaat toch nog met een beetje euforie naar huis, maar …wat was dit dramatisch voetbal zeg. Volgende thuiswedstrijd is Jong PSV dus weer een sfeerloos stadion. 
Maar goed, 6 punten verder en we lopen weer in de polonaise…

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 10:50
Daarom blijf ik het jammer vinden dat de Angel-Side deze wedstrijden boycot. Je zag ook gisteren dat de ploeg juist tegen Jong-teams de steun hard nodig heeft. Aangezien de KNVB niet onder de indruk is van welke actie dan ook tegen Jong-teams (die ik overigens allemaal kan begrijpen) is nu dus vooral de eigen ploeg de dupe…
The following user(s) said Thank You: jovkle, Buurke76

• Hill
  • Hill's Avatar Topic Author
  • Premium Member
  • Premium Member

24 Jan 2026 10:51
Ik heb nog nooit zo een slecht MVV gezien in dertig jaar tijd. Smeets moet hier toch met een grijns naar kijken want er zit helemaal niks in. Geneugden moet zo snel mogelijk weg, hij staat aan de basis van dit drama. 

Hij Heeft tonnen verspild door Smeets niet te laten spelen en door Hermans te verlengen en dan vervolgens te moeten afkopen. En er zit nauwelijks kwaliteit in de selectie.
En dan was ik nog in het stadion bij de 2-2.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 11:02
Brncic wrote: Daarom blijf ik het jammer vinden dat de Angel-Side deze wedstrijden boycot. Je zag ook gisteren dat de ploeg juist tegen Jong-teams de steun hard nodig heeft. Aangezien de KNVB niet onder de indruk is van welke actie dan ook tegen Jong-teams (die ik overigens allemaal kan begrijpen) is nu dus vooral de eigen ploeg de dupe…

De Angelside boycot die potjes niet. Er komen gewoon weinig mensen kijken tegen jongploegen.
En zeker door deze resultaten raakt het leger en leger in de Geusselt

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 13:00
Brncic wrote: Daarom blijf ik het jammer vinden dat de Angel-Side deze wedstrijden boycot. Je zag ook gisteren dat de ploeg juist tegen Jong-teams de steun hard nodig heeft. Aangezien de KNVB niet onder de indruk is van welke actie dan ook tegen Jong-teams (die ik overigens allemaal kan begrijpen) is nu dus vooral de eigen ploeg de dupe…

De Angelside boycot die potjes niet. Er komen gewoon weinig mensen kijken tegen jongploegen.

op welke tribune zit je ? Er waren echt maar een paar man van de Angel Side er.
de gemiddelde leeftijd van het sfeervak was 15. Sfeerloos was het. De overige vakken waren ook zeer matig gevuld. Zelfs de hele trap bij Trepke B was leeg. Vind ik ook erg jammer want de ploeg heeft de fans nodig. Zeker nu ze 50 jaar bestaan had ik wat meer sfeer verwacht bij de 1e thuiswedstrijd in het jubileum jaar. 

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 13:24
Buurke76 wrote:

op welke tribune zit je ? Er waren echt maar een paar man van de Angel Side er.
de gemiddelde leeftijd van het sfeervak was 15. Sfeerloos was het. De overige vakken waren ook zeer matig gevuld. Zelfs de hele trap bij Trepke B was leeg. Vind ik ook erg jammer want de ploeg heeft de fans nodig. Zeker nu ze 50 jaar bestaan had ik wat meer sfeer verwacht bij de 1e thuiswedstrijd in het jubileum jaar. 

Ik sta altijd op Vak D gewoon in het sfeervak. Er is geen boycot nogmaals. Gasten hebben gewoon geen zin om naar Jong Utrecht - MVV te kijken omdat het een troosteloos affiche is.
Omdat de resultaten kut zijn komen veel supporters niet of plannen ze wel wat anders. Vandaar dat het vol met kinderen staat. Heeft 0 met een boycot te maken maar met de troosteloze resultaten.
The following user(s) said Thank You: Buurke76

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

24 Jan 2026 14:33
Ik heb de indruk dat na het ontslag van Edwin Hermans onder Davey Heijmans het plezier in het voetbal bij de MVV-selectie was teruggekomen. Deze spelvreugde is nu weer helemaal verdwenen.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 17:46
En Top Oss wint bij die vlupikke. Als het die toch lukt dan moet MVV @#& dat toch ook eens lukken, man man hoe lang is dat geleden.

• CatenaccioMestreech
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2026 18:08
Mosae wrote: En Top Oss wint bij die vlupikke. Als het die toch lukt dan moet MVV @#& dat toch ook eens lukken, man man hoe lang is dat geleden.

Tsja, wij verloren met 0-4 bij TOP Oss.
En kunnen thuis niet eens winnen van Jong Utrecht. 

Time to create page: 0.453 seconds