MVV-RKC VRIJDAG 20 uur

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

MVV-RKC VRIJDAG 20 uur

01 Apr 2026 09:39
Ja dan maar de gifbeker tot op de laatste druppel leeg drinken en de laatste 3 wedstrijden thuis RKC/Helmond en Oss uitzitten.
Wat moet een mens anders als je ook nog supporter van MVV bent.
RKC 13 gew/9 verl en 11 verloren met een doelgemiddelde van 56-50!
Ze spelen ook nog voor de laatste periode staand op een zevende plaats in de totaal stand en ook met 7 pnt 3 pnt achter Almere koploper in de huidige periode.
Na onze zeperd tegen Willem 2 is mijn verwachtingspatroon niet erg hoog dat we iets in de melk te brokkelen hebben.
Hoop op een vechtlustig MVV maar dat had had ik ook tegen de tilburgenaren dus misschien wel weer ijdele hoop.
Tussendoor nog twee keer uit tegen Emmen en Vitesse en is het seizoen op de 24ste april gelukkig over en uit!
Veer zien us de tiende en de 11de april op het fieske vaan de angelside toch nog iets om naar uit te kijken dus,jammer dat we dat niet hebben mogen beleven dit seizoen op het veld!…mvrgr Ampa.
....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV-RKC VRIJDAG 20 uur

03 Apr 2026 22:32
Nog slechter dan de vorige keer…kan dat ??? Coomans nooit meer opstellen.
Peter kan beter thuis blijven. Laat Heymans het maar afmaken.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Apr 2026 23:30
Serge & Misha in de rust waren met grote afstand het hoogtepunt van de avond. 

RKC speelde pakweg 30 minuten goed maar was daarna heel, heel erg matig. Een ploeg die ook maar half goed zou zijn, had ze bij de strot gepakt in de tweede helft maar MVV wekte niet eens de illusie van een remonte. En dat verwijt ik geen enkele speler, we hebben gewoon niet beter op dit moment. Zo’n Klaassen, sorry dat ik iemand er uit haal want vrijwel iedereen kwam te kort, maar Klaassen kan echt niet meer. Zet gewoon een willekeurige fan neer en het gaat hetzelfde. Niet beter, maar ook niet slechter. 

Snel door naar volgend seizoen.  
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Lassie80

• RoedWitHart
  • RoedWitHart's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Apr 2026 23:58
Zeker de eerste helft was beneden alle peil. Niet alleen van MVV, maar ook van de scheids (al bleef die de hele wedstrijd slecht). Niet bepaald een thuisfluiter; laat ik het daarbij houden. RKC sneed door de verdediging als een mes door de boter en MVV had niets te vertellen. Zo ongeveer alle duels gingen verloren. In de tweede helft speelde MVV met meer lef.

Kan iemand mij vertellen waarom Francis, die vorig seizoen het vertrek van Aktas redelijk tot goed opving, nooit meer een echte kans heeft gekregen?

De invallers in de tweede helft (met name De Jong en Beyds) deden het goed. Mede door hun inbreng ging MVV aanvallender en vooral feller voetballen. 

Ik denk dat een verdediging met Dicke (was voor mij de beste man bij MVV; de enige speler die rust en overzicht uitstraalt), Beyds, Francis en Tran de moeite van het proberen waard is. 

Irritant ploegje, dat RKC. Provoceren van het publiek. Langdurig kermend blijven liggen na een pittig duel, om vervolgens fit als een hoentje weg te sprinten. 

Maar ja, dit is toch echt al een verloren seizoen. Durf de laatste wedstrijden te experimenteren met spelers die tot nog toe weinig speelminuten gekregen hebben. 

Ik weet niet of Davey Heymans nog geen trainersdiploma A heeft. Ik heb het gevoel dat hij beter bij MVV past dan trainer Peter van den Berg.

Hopelijk nooit meer een seizoen als dit, want het is geen echt pretje zo als supporter om dit aan te zien en te accepteren.

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Apr 2026 06:21 - 04 Apr 2026 06:21
En dan sturen ze als MVV zijnde, de mensen die al langere tijd niet meer zijn geweest mails met de tekst: MVV is terug, kom jij ook terug ?
Nu ben ik inderdaad sinds de kantinesluiting nog maximaal 3-4 keer geweest, maar ik vraag me dan af: 'MVV is terug' ??
Terug van wat ?

Nou zit ik de volgende week tegen Helmond Sport wel weer in het stadion, maar dat heeft meer te maken met respect voor de Angel Side.
Last edit: 04 Apr 2026 06:21 by Zwegel.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Apr 2026 09:44 - 04 Apr 2026 09:47
Op naar volgend seizoen....het kan vanaf nu alleen maar beter gaan.
Last edit: 04 Apr 2026 09:47 by Mosae.
The following user(s) said Thank You: Obbins

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Apr 2026 10:20 - 04 Apr 2026 10:28
Wat duurt dit seizoen toch lang, een brok ellende met Mvv, iedere wedstrijd dit seizoen heeft Mvv totaal niets in te brengen, meeste doelpunten tegen en minste gemaakt van de gehele KKD.

Dit is een van de slechtste selectie van afgelopen 25 jaar, Van Geneugten is hier (mede)verantwoordelijk voor, hij heeft er niets van gebakken en communiceert slecht. Zorg eens voor een mindere grote selectie maar wel met meer kwaliteit. 

Mvv leeft niet meer in de stad, je hoort alleen nog maar negatieve geluiden.
Mooi dat de Angel Side nog leeft, respect voor hun! Laten we hopen dat ze nog lang blijven voortbestaan.

Hopelijk krijgen we echte versterkingen komend seizoen, want nog zo'n jaar en dan speelt Mvv echt voor lege tribunes.
Er zijn nu wel leukere dingen dan een wedstrijd van Mvv te bezoeken en...het is ook nog slecht voor je hart.....

NOOIT MEER ZO'N SEIZOEN!!!!! WE WILLEN WEER TROTS ZIJN OP ONZE CLUB!!!!!
Collectief Maastricht: Laat het AUB eerst op het veld gebeuren!!
Last edit: 04 Apr 2026 10:28 by Driver.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart

• steefmestreech
  • steefmestreech's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

04 Apr 2026 14:46
Wat is t doel van collectief….? Ook daar al maanden radiostilte… het hele goede gevoel wat heerste na de redding is compleet verdwenen.. wat doen ze en willen ze ? Wat is de rol van de japanners? Hoe lang mag ronnie de boel runnen en verstoppertje spelen? Nooit ergens te zien of horen om tekst en uitleg te geven.. ja als er weer nieuw pareltje tekent staat ie glimmend ernaast….  

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Apr 2026 08:51 - 05 Apr 2026 08:53
Er is alweer genoeg gezegd heb hier weinig aan toe te voegen behalve een heel belangrijk,,IETS,,!
Voor mij MOTM is het mvv publiek dat er toch maar weer ruim aanwezig zat en achter de club bleef staan!
Naast mij begon men op het slechtste moment van de wedstrijd te zingen STAANK OP ZING VOOR MVV doet mij beseffen hoe slecht het ook op het veld gaat bijna Niet om aan te ziende eerste helft de supporters achter MVV blijven staan hulde daarvoor.
De eerste helft een onsamenhangende groep zoals al zoveel wedstrijden en de tweede helft eindelijk een ploeg die strijdbaar is.
Dan zie je ook dat een ploeg die net uit de eredivisie gedegradeerd is het ff niet meer weten jammer dat we toen niet de aansluiter konden maken!
Die linksback speelde een puike partij laat hem maar staan!
En ik blijf het aanhalen als je een Coomans zo ziet aanmodderen waar blijft Francis in dit plaatje,ik snap niet dat deze jongen zo weinig tot geen minuten mag maken.
Achterin is het een grote gatenkaas en voor zijn we te onmachtig.
Nog twee keer naar de Geusselt dit seizoen en twee keer uit laten we toch hopen dat er volgend seizoen iets anders op het veld staat maar ben er na het lezen van verschillende verhalen incl het interview met onze trainer niet gerust op!….mvrgr Ampa.

Ps waar blijft die toestemming vanuit de knvb om het tweede pakket aandelen toe te kennen aan de Japanners?
....
Last edit: 05 Apr 2026 08:53 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: RoedWitHart

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Apr 2026 20:40
Denk eerlijk gezegd dat Peter van den Berg hier ook niks aan kan doen
Selectie komt veel te veel te kort

Time to create page: 0.363 seconds